| | |
13.10.08, 12:00
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | meni hermot
tulipa tehtyä tuonne testi' minkä jälkeen alkoi tulemaan joka päivä ilmoituksia uusista profiileista, jotka olsivat sopivia juuri minulle. onneksi sain jotenkin tehtyä eston että ei tulisi enää näitä ''roskaposteja''. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TUONNE TEHKÖ PROFIILIA!!!!
| |
| | |
13.10.08, 13:35
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | lisää tietoa tänään iltalehdessä
[quote="D-merus"][quote="AEV-LA"] Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja "Olen helpottunut että julkisuus vihdoin tarttui be-huijaukseen, mutta olen kyllä myös sitä mieltä, ettei vain pelkkä varoittelu riitä: härskin huijauksen takana olevat ihmiset on saatava vastuuseen. .[/quote
Samaa mieltä. Tietenkin on saatava vastuuseen, muutenhan tuo vain jatkuu, koska ihmisten muisti on lyhyt ja aina uusia harhautettavia löytyy!
|
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810138398219_uu.shtml
| |
| | |
14.10.08, 10:05
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) | Semmosta businessta Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja eräs pettynyt Nämä omistajat ovat kokeneita internetbusnessmiehiä...Outoa on sekin, että ei ole mitään kunnollista osoitetta Suomen päässä, kai nämä asiakaspalvelun Petteri Pakarinen ja Annakaisa Vartianen jossakin päin ovat. Voihan se olla ettei heillä ole kiinteää paikkaa, mutta on epäreilua kun ei tiedä. |
Annakaisaa ja Petteriä ei ole olemassakaan. Ainoa ihminen joka sieltä on onnistuttu jäkittämään on suomalainen cheerleader mimmi. Ja hänkin on nyt kadonnut kuin.... Saharaan.
| |
| | |
14.10.08, 15:48
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | Lueppas ehdot Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja yks hyväuskoinen lisää Tietonihan varmaankin ovat ja pysyvät siellä, osoiteita myöten, vaikka sitten kerrottiinkin että profiilini poistin?? |
Tietosi pysyvät siellä. Niitä myydään eteenpäin hyvällä hinnalla. Lueppas ne sopimusehdot. Siellä oot ja pysyt. | |
| | |
15.10.08, 08:26
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) | Hei kaikille petetyille.
Vaikka olin koodin syöttänyt ja vahvistivat irtisanomisen, yllätys yllätys, sieltä tuli
taas viesti, jos tahdot irtisanoa sopimuksen, skannaa liite ja siihen nimi, osoite, liittyminen ja TÄRKEÄÄ omakätinen allekirjoitus. Siinä vaiheessa minulta paloi käämit lopullisesti. Skannasin heidän pyytämänsä liitteen ja sen jälkeen postitin sen
asiakaspalvelu@be2.com ja press-info@be2.com osoitteeseen pari sataa kertaa siten,
että kopion saman liitteen siihen kymmeniä kertoja. Sitten sieltä tuli selkeä sopimuksen irtisanominen. Minulle tämä ei enää riittänyt, vaan päätin jatkaa leikkiä heidän tavallaan. Ilmoitun, että haluan irtisanomisen minun muotoilemalla tavalla ja
latasin entistä raskaampia tiedostoja liitteeksi (7,2 megaa) ja jatkoin eilisen pommittamista urakalla. Heureka, sieltä otti yhteyttä Christian Boeltz@be2.com
ja on todellinen hlö - googleta christian boeltz be2 .Hän pyysi mahdollisuutta selvittää
mahdollinen väärinkäsitys heidän puoleltaan. Ilmoitin tylysti, että käyttää heidän "asiakaspalvelua" ja ottaa sieltä selvää, mitä minä haluan. Tänään aamulla sain
sieltä haluamani viestin; quote
Hei,
Kiitos viestistäsi.
Olemme vastaanottaneet irtisanomisesi koskien Premium-jäsenyytesi automaattista pidennystä. Premium-jäsenyytesi päättyy 26.11.2008 ja emme tule veloittamaan seuraavaa maksukautta tililtäsi.
Toivotamme hyvää jatkoa
Ystävällisin terveisin,
Kaisa Lehtinen
be2 Asiakaspalvelu
E-mail: asiakaspalvelu@be2.com
http://www.fi.be2.com/
unquote
Nyt minulla on kahteen kertaan selvä irtisanominen ja tässä vielä vahvistus siitä, että
maksua ei tule. Kieltämättä hankala tapa saada asia hoidetuksi, mutta suosittelen teille kaikille, että toistatte samankaltaisen operaation. Heiltä menee systeemi tukkoon ja heidän pakko reagoida. Kun sieltä tulee irtisanomisesta vahvistus, printatkaa se oitis ja jos mahdollista siirtäkää varmuuden vuoksi toiseen sähkööpostiosoitteeseen talteen. Tsemppiä ja eiköhän tuo firma keikahda kohta nurin.
Olen suositellut ankaraa postitusta myös mm englanninkielisillä keskustelupalstoilla samasta aiheesta. | |
| | |
15.10.08, 13:52
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) | asioissa aina monta puolta...
Hurahdinpa uteliaisuuttani minäkin tuohon be2-systeemiin...ja vasta sen jälkeen lueskelin näitä kauhutarinoita - mutta kun laitoin kolme eri viestiä kyseiseen asiakaspalveluun ja ehdinpä siinä välissä laitttaa irtisanomiskirjeenkin siihen Luxembourgin osoitteeseenkin - niin sainpa viestin asiakaspalvelusta ja selkeät ohjeet irtisanomiseen netin kautta - SE TOIMI - tosin ensin joutui odottamaan luvattua peruutuskoodia sähköpostiin, mutta sekin tuli parin tunnin sisällä (toisella yrittämällä) ja paluuviesti sähköpostiin, että irtisanominen on päättynyt! Siitä huolimatta olen irtisanonut onneksi ylimääräisen MasterCardini ja laskuja ei sitten enää tule. Omalle kontolle jäi kolmen kuukauden itse valitsemani jäsenyyt 138 ekua...mutta varsinaisesta häpeästä olen itse itseni armahtanut. Elämähän on valintoja ja joskus lankeaa.
| |
| | |
15.10.08, 14:43
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja leijanen mutta varsinaisesta häpeästä olen itse itseni armahtanut. Elämähän on valintoja ja joskus lankeaa. | Lodullisesti ajateltu, näin minäkin jo varmaan kohta... vileä lankeemus harmittaa kyllä vietävästi.
Mutta selvästi on ollut kyllä nyt hyötyä julkisuudesta ja siitä että uhrit olemme pitäneet asiaa yllä, koska sieltä näyttää nykyään sentään pääsevän joskus yrtikin - siis ilman sitä prosessia, jonka itse jouduin läpi käymään ja joka kesti ja kysyi hermoja.
Mitään häpeämistä en kyllä ole koke aikana kokenut. Pidän itseäni ihan täyspäisenä ihmisenä, joka lankesi harvinaisen kierosti asetettuun, laittomaan ansaan.
| |
| | |
15.10.08, 16:09
|
#58 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja entinen huijattu Tsemppiä ja eiköhän tuo firma keikahda kohta nurin.
Olen suositellut ankaraa postitusta myös mm englanninkielisillä keskustelupalstoilla samasta aiheesta.
| Jos tuo firma keikahtaisi nurin olisin hyvin onnellinen.
Sinun toimintasi on esimerkki siitä että suomalainen ei ihan kaikkea niele. Neuvosi ovat hyviä! Ja kekseläitä!
| |
| | |
18.10.08, 16:02
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) | Leikitään sitten samoilla säännöillä Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja entinen huijattu päätin jatkaa leikkiä heidän tavallaan. Ilmoitun, että haluan irtisanomisen minun muotoilemalla tavalla ja
latasin entistä raskaampia tiedostoja liitteeksi (7,2 megaa) ja jatkoin eilisen pommittamista urakalla
|
Erinomaista! Koska be2 on luonut pelin jossa säännöt ovat Kafkamaiset niin leikitään sitten heidän kanssaan yhtä mielettömillä säännöillä!
Hatunnosto sinulle kun keksit tuon! | |
| | |
28.10.08, 08:10
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) | kenen pitäisi hävetä????? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Ansalanka jo katki Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja leijanen mutta varsinaisesta häpeästä olen itse itseni armahtanut. Elämähän on valintoja ja joskus lankeaa. | Mitään häpeämistä en kyllä ole koke aikana kokenut. Pidän itseäni ihan täyspäisenä ihmisenä, joka lankesi harvinaisen kierosti asetettuun, laittomaan ansaan. | ei kai SINULLA pitäisi olla mitään hävettävää, mitäs väärää sinä teit?
hävettävää on b2n takana olevilla ihmisillä, mutta kuten olemme huomanneet, heitähän ei yhtäkkiä ole missään, kuten ei koko firmaakaan...
ainoastaan laskutus ja erittäin suurisuuntainen mainostus ympäri Internettiä jatkuvat!
| |
| | |
31.10.08, 09:46
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) | Lasku tuli LOPETETULLE kortille Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja leijanen Siitä huolimatta olen irtisanonut onneksi ylimääräisen MasterCardini ja laskuja ei sitten enää tule.. | Leijanen, noin minäkin luulin. Nyt be2 yrittää laskuttaa sitä LOPETETTUA korttiani.
Alan melkein alusta tämän revohkan. En tietenkään maksa, mutta olisi muutakin tekemistä kuin soitella ympäriinsä huijarien perään.
Eli varoitus vaan kaikille: se kortin kuolettaminen ei auta mitään. be2lla riittää ainakin yritteliäisyyttä.
| |
| | |
01.11.08, 16:29
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) | Be2
Miten voi olla noin vi**n tyhmä ku viel kysyyy et onko BE2 rahastusyritys,no mut hyvä sentään et joku tajusi kysyä tollaista,hyvä.Be2 voi verrataa vaikka vippi palveluihin.Nykyään kuten melkein aina ihmiset yrittävät tehdä kaikkensa,jotta sais toisilta rahat pois.Ja siinä he onnistuvatkin.Kysymys on oveluudesta ja toisten huijaamisesta.Se on totta et Suomessa on paljon paljon sinkkuja tai vaan ihmisiä jotka haluavat sitä seurustelua eli seksiä karkeasti sanottuna.Heitä juuri käytetäänkin hyväkseen ja tullaan rikkaaksi.Onhan se helpompaa istua kotona netisää eikä nostaa omaa persettä ja lähteä ulos seikkaileemman.Toisen epäonni on toisen onni.Be 2 palvelussa tarkoitetaan mahdollisimmaan paljon saada huonoja kumppaneita juuri sinulle ,jotta joutuisit esimmerkiksi ollaa heillä rekisteröitynä vähän pitempään koska aika siellä on rahaa.Itse en etsi seuraa netistä,mutta rehelliseti voi tunnustaa et olen facebokissa,mut siellä on enemmän kaikki rehellistä ja ihmisestä näkee paljon ja se on ilmainen!uskoisin seuran löytyvän esim kirjastosta koska siellä on harvoin kännissä ja lähestyminen on varmasti vaikeampaa,mut elämässä täyy ollaa haasteita.Itse jos olisin vaikutusvaltainen niin perustaisin ilotalot,jotta ihminen aina voisi hankki tyydytystä eikä vaan hakea sitä netistä tai baareista.rakkaus ja seksi pitää erottaa toisistaan ja olla enemmän avoimpia.On olemassa ihmisä jotka ovat esim huononäköisiä joille on vaikeampaa saada seuraa jonka jälkeen itsetunto laskee ja voi tullaa seksuallisesti turhautuneeksi>>>raiskaukset kidnappaukset.Lukekaa ihmiset enemmän viisaita kirjoja,matkustelkaa,vähemmän kotona istumista eli pitää olla rohkeita ja ajatelkaa syvellisimmin.Elämässä ei tarvitse pelätä mitään ja on tärkeampiäkin asioita kuten "suhteet".
- 20 v vierailija
| |
| | |
04.11.08, 15:27
|
#63 (linkki)
| | (Vierailija) | Be2
Sain vihdoin ja viimein irtisanottua jäsenyyteni, mutta hyvin varauksella suhtaudun tuohon asiakaspalvelun lähettämään irtisanomis vahvistukseen. Aivan varma jos rupeevat vielä jäsenmaksua laskuttamaan niin poliisi asian teen varmasti! Mun silmille eivät juuttaat rupia hyppimään perkele!!
| |
| | |
21.11.08, 20:56
|
#64 (linkki)
| | (Vierailija) | Maksuasissa olen jokseenkin samaa mieltä! Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja se yksi annastins sorry vaan, jos oli joku oikeasti oikee henkilökin asialla, mutta poistin tietoni, koska en ole valmis maksamaan noin paljon tuollaisesta palvelusta, eritoten kun tuo maksu tuntui jotenkin epäilyttävältä. olen tehnyt ulkomaillakin visa ostoksia netissä, mutta tässä on jotain mätää! | Miksi maksu ei ole mitenkään muuten suorittettavissa? Pankki yhteyksien levittäminen netissä on minustakin jotenkin arveluttavaa!
| |
| | |
21.11.08, 21:00
|
#65 (linkki)
| | (Vierailija) | Maksuasia
On oikeastikin arveluttavaa levitellä pankki yhteystietojaan netissä ympäri maailmaa
| |
| | |
25.11.08, 18:11
|
#66 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2008
| Be2
Minä kirjoitin oman näkemykseni tuosta "paska-firmasta" tänään sekä kuningaskuluttajaan, että rikospoliisin vihjepalveluun. Kuluttajaneuvonta sihteerille soitin viime perjantaina, kun huomasin tulleeni huijatuksi. Älkää hyvät ihmiset tyytykö kirjoittelemaan vain näille kekustelupalstoille, niin asiolle ehkä tehdäänkin vielä jotain.
T:Masa
| |
| | |
05.12.08, 12:46
|
#67 (linkki)
| | (Vierailija) | Perimätoimiston väittivät lähettävän perääni
Hei ikävä liemessä,
He uhkasivat perimätoimistolla!Olin sulkenut visani ja ppsti BE2:sta loppui, kun tajusivat viisauteni.Profiiliani en ole saanut pois enkä edes yritä.
KRP:hen postia ja ilmaisjakelulehtiin varoituksia tekstareilla.
| |
| | |
05.12.08, 12:49
|
#68 (linkki)
| | (Vierailija) | BE2 mainostaa kaikkialla
Mietin, miten paljon rahaa BE 2 laittaa mainontaan eli saako Plaza niin paljon, että kannattaa huijausfirmaa mainostaa?
| |
| | |
07.12.08, 21:43
|
#69 (linkki)
| | (Vierailija) | mainostaminen Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Turha luulo Mietin, miten paljon rahaa BE 2 laittaa mainontaan eli saako Plaza niin paljon, että kannattaa huijausfirmaa mainostaa? | monessa paikkaa b2 mainoksiin törmää esim messenger, suomi24 jne.... | |
| | |
11.12.08, 22:47
|
#70 (linkki)
| | (Vierailija) | minä en antanut kuottokortin numeroa, sähköpostiin tulee kyllä milenkiintoisia yhteyksiä mutta en kyllä maksa ikinä tommoisia summia siitä etä saa kirjoittaa nettiin!!!! t:make1101! Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ikävässä liemessä Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Turha luulo Todellakin luulivat minun pelkäävän,kun aloittivat uhkailun, että muka jonkun saavat perään.Kirjoitin tarinani eteenpäin Kuluttajavirastoon nimettömänä. | Kerrotko, miten uhkailivat sinua? Onnistuitko pääsemään heistä eroon?
Minä en näytä onnistuvan, kun heti yritettyä irtisanoutua he katosivat s-posteista. En edes nyt tiedä onnistuinko poistamaan monen tempun jälkeen profiilini sieltä! Ja luottokortille tuli lasku palvelusta, jonka olen irtisanonut heti eli kahden päivän päästä, kun otin selvää be2:sta ja huomasin sen huijaukseksi.
Mikä avuksi?! | | |
| | |
11.12.08, 22:50
|
#71 (linkki)
| | (Vierailija) |
ja ei paljon pelota uhkaukset, minäkin laitan kuluttajasuojelu virastoon kohta juttua. tervetuloa uhkailemaan... voi tulla katumapäälle. !)
| |
| | |
23.12.08, 03:32
|
#72 (linkki)
| | (Vierailija) | be2huijarivirma
menin itekkin tohon huijari firman retkuun be2:teen nyt yritän päästä pois siitä liemestä.huonolta näyttää.
| |
| | |
27.12.08, 10:27
|
#73 (linkki)
| | (Vierailija) | Surullinen
Perkele. En voi muutakaan sanoa. Minäkin luulin liittyväni 1 kuukaudeksi ja minut liitettiin 3 kk:n premium jäsenyyteen. Olen työtön ja 136 € on iso lasku minulle. Käytin kokonaisen päivän sanoakseni irti premium jäsenyyden. Ohjelma ei toiminut. Sain kyllä irtisanomiskoodin mutta ko. yrityksen ohjelma ei ottanut sitä vastaan. Sen jälkeen pommitin yritystä lukuisilla sähköposteilla sanoakseni itseni irti. Uhkasin kuluttajasuojalautakunnalla ja rikosilmoituksella. Lopulta vuorokauden pommituksen jälkeen sain viestin jossa ilmoitettiin, että ovat vastaantottaneet irtisanomiseni premiumjäsenyydestä. Uusin vielä luottokorttini. Yhteydenottoja sieltä kyllä tulee vaikka en haluaisi, koska ne eivät ole jäsenten yhteydenottoja vaan minulle ilmoitetaan että joku olisi sopiva minulle testin mukaan. Olen kiinnostunut vain sellaiseista ihmisistä, jotka ovat sen verran aktiivisia, että vaivautuvat kirjoittamaan itse. Olisin kiinnostunut tietämään luotettavista deittipalstoista? Olen muuttanut uudelle paikkakunnalle ja tarvitsisin sekä ystäviä, että haaveilen vielä hyvästä rakkaussuhteesta.
| |
| | |
02.01.09, 20:10
|
#74 (linkki)
| | (Vierailija) | Älä vain vastaa be2lle!!! Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja unikko2008@wippies.com Perkele. En voi muutakaan sanoa. Minäkin luulin liittyväni 1 kuukaudeksi ja minut liitettiin 3 kk:n premium jäsenyyteen. Olen työtön ja 136 € on iso lasku minulle. Käytin kokonaisen päivän sanoakseni irti premium jäsenyyden. Ohjelma ei toiminut. Sain kyllä irtisanomiskoodin mutta ko. yrityksen ohjelma ei ottanut sitä vastaan. Sen jälkeen pommitin yritystä lukuisilla sähköposteilla sanoakseni itseni irti. Uhkasin kuluttajasuojalautakunnalla ja rikosilmoituksella. Lopulta vuorokauden pommituksen jälkeen sain viestin jossa ilmoitettiin, että ovat vastaantottaneet irtisanomiseni premiumjäsenyydestä. Uusin vielä luottokorttini. Yhteydenottoja sieltä kyllä tulee vaikka en haluaisi, koska ne eivät ole jäsenten yhteydenottoja vaan minulle ilmoitetaan että joku olisi sopiva minulle testin mukaan. Olen kiinnostunut vain sellaiseista ihmisistä, jotka ovat sen verran aktiivisia, että vaivautuvat kirjoittamaan itse. Olisin kiinnostunut tietämään luotettavista deittipalstoista? Olen muuttanut uudelle paikkakunnalle ja tarvitsisin sekä ystäviä, että haaveilen vielä hyvästä rakkaussuhteesta. | hyvä että sait kuin saitkin peruttua, mutta älä luota heihin, vaan tarkista luottokorttisi, he näet voivat rahastaa 3kk:n kuluttua uudestaan.
älä vastaa mihinkään be2n posteihin, vaikka näyttäisivät sopivilta, muka, ne ovat tietokoneen tekemiä viestejä
onnea sinulle uusien ystävien löytämiseen, mistä tahansa löydät, mutta et be2sta
| |
| | |
14.01.09, 21:19
|
#75 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kerta riitti Kirjauduin ja tein tuon ilmaisen persoonallisuustestin pari päivää sitten. Tuli jo sitten yksi ehdotus sähköpostiin ja lisää en kaipaisi. Kuinka päästä poistamaan kaikki tietoni kyseiseltä sivu
Nimim. Kerta riitti | lähetin itse toista sataa viestiä asiakas palveluun kun halusin sivuilta pois sain poistetuksi lopulta profiilin mutta en tiedä olenko vielä jäsen ja tuleeko minulle lasku. ilmoitin asiasta myös kuningas kuluttajaan varoitukseksi muille en tiedä julkaistaanko juttu ja laitoin myös viestin - vihje.internet@krp.poliisi.fi jotta he voisivat paneutua asiaan koska sivujen lopettaminen pitäisi olla asiakas palvelun kautta helposti mahdollista, mutta on todellisesti käytännössä mahdotonta. ja yritys laskuttaa koko aika luotto kortteja, tosin kannattaa sulkea kaikki luottokortit ja sopia uusista korteista luottokortti firman kanssa siellä myös tiedetään kuulema ongelmasta myös kuluttaja neuvoja tietää vissiin asiasta.
| |
| | | | |