Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.01.09, 21:19   #76 (linkki)
yksi huijattu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerta riitti
Kirjauduin ja tein tuon ilmaisen persoonallisuustestin pari päivää sitten. Tuli jo sitten yksi ehdotus sähköpostiin ja lisää en kaipaisi. Kuinka päästä poistamaan kaikki tietoni kyseiseltä sivu
Nimim. Kerta riitti
lähetin itse toista sataa viestiä asiakas palveluun kun halusin sivuilta pois sain poistetuksi lopulta profiilin mutta en tiedä olenko vielä jäsen ja tuleeko minulle lasku. ilmoitin asiasta myös kuningas kuluttajaan varoitukseksi muille en tiedä julkaistaanko juttu ja laitoin myös viestin - vihje.internet@krp.poliisi.fi jotta he voisivat paneutua asiaan koska sivujen lopettaminen pitäisi olla asiakas palvelun kautta helposti mahdollista, mutta on todellisesti käytännössä mahdotonta. ja yritys laskuttaa koko aika luotto kortteja, tosin kannattaa sulkea kaikki luottokortit ja sopia uusista korteista luottokortti firman kanssa siellä myös tiedetään kuulema ongelmasta myös kuluttaja neuvoja tietää vissiin asiasta.
  Vastaa viestiin
14.01.09, 21:20   #77 (linkki)
yksi huijattu
(Vierailija)

myös huijatuksi tullut

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerta riitti
Kirjauduin ja tein tuon ilmaisen persoonallisuustestin pari päivää sitten. Tuli jo sitten yksi ehdotus sähköpostiin ja lisää en kaipaisi. Kuinka päästä poistamaan kaikki tietoni kyseiseltä sivu
Nimim. Kerta riitti
lähetin itse toista sataa viestiä asiakas palveluun kun halusin sivuilta pois sain poistetuksi lopulta profiilin mutta en tiedä olenko vielä jäsen ja tuleeko minulle lasku. ilmoitin asiasta myös kuningas kuluttajaan varoitukseksi muille en tiedä julkaistaanko juttu ja laitoin myös viestin - vihje.internet@krp.poliisi.fi jotta he voisivat paneutua asiaan koska sivujen lopettaminen pitäisi olla asiakas palvelun kautta helposti mahdollista, mutta on todellisesti käytännössä mahdotonta. ja yritys laskuttaa koko aika luotto kortteja, tosin kannattaa sulkea kaikki luottokortit ja sopia uusista korteista luottokortti firman kanssa siellä myös tiedetään kuulema ongelmasta myös kuluttaja neuvoja tietää vissiin asiasta.
  Vastaa viestiin
14.01.09, 21:21   #78 (linkki)
yksi huijattu
(Vierailija)

[quote="Kerta riitti"]Kirjauduin ja tein tuon ilmaisen persoonallisuustestin pari päivää sitten. Tuli jo sitten yksi ehdotus sähköpostiin ja lisää en kaipaisi. Kuinka päästä poistamaan kaikki tietoni kyseiseltä sivu
Nimim. Kerta riitti[/quo
  Vastaa viestiin
01.04.09, 16:01   #79 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2008
Be2:n / feikkipersoonat ?

Vielä Be 2 :desta ; Tunnen itseni niin täydellisen typeräksi; liityin be2:teen tammikuun lopussa ja vieläpä maksavaksi jäsenksi (!!) ; heti liittymisen jälkeen oikein symppiksen oloinen mies otti yhteyttä ja meilailimme pari-kolme-kertaa viikossa pohjalla. Oli oikein antoisaa meilailua ja n. kolmisen viikkoa meilailtuamme hän alkoi ehdotella tapaamista, asun Pariisissa joten hän ehdotteli tapaamista jossainpäin eurooppaa, en tarttunut heti koukkuunn vaan ehdottelin että mietitään asiaa ja jatkoimme meilailua. Viikko sitten hän ehdotti uudestaan että tapaisimme jolloin sitten ajattelin että mikäpä ei ja sovimme jo paikankin ; tapaaminen olisi ollut 2 viikon päästä Etelä-Euroopassa kunnes sitten hän pyydettyä että vahvistaisin, että todella olisin lähdössä, vahvistin ja niinpä niin hänestä ei ole kuulunut sen koomin .... ou zeesus, että tunnen oloni typeräksi vaikka ikää ja kokemustakin on enemmän kuin tarpeeksi.
Inhottavaa tässä nyt mietiskellä että oliko kyseessä joku täysin feikkipersoona vai muutenvain outo, varattu mies joka esittää sinkkua ja tykkää höynäytellä huvikseen naisia....aarrgh...
onko kellään vastaavia kokemuksia be kakkosesta/kakkosessa ?
Imaginaire
  Vastaa viestiin
04.07.09, 20:57   #80 (linkki)
petroosa
(Vierailija)

Paskaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuso50
taitaa olla vain pelkkä rahastusyritys, vain onko jollakulla kokemusta. Tein ilmaisen persoonallisuustestin ja nopeasti alko tulemaan vastauksia eri nimimerkeiltä. Kumma kyllä,
kun luin niitä, olivat kaikki saman tyylisiä, ihan ku saman ihmisen kirjottamia. Kaksi eri nimimerkin
kirjottamaa olivat sanasta sanaan samoja. Niihin kehotetaan vastaamaan, mutta kun yrittää,
mennään heti tilaussivulle. Vähintään 1 kk tilaus pitäis tehdä. Aika epäilyttävää, vai olenko
turhan epäluulonen
Ja jos lopetat tilaukse! Kuinka ollaakaan joku onkin kiinnostunut näyttämään kuvansakin kuhan ostat aikaa. Noille samanlaisille viesteille löytyy mielestäni selitys ? Olemme nykyään laiskoja ja valkkaamme heidän tekemästä listasta viestin ja jäämme odottaamaan !!! Vaihtakaa ehdottomasti jollekkin muulle toimijalle !!!!!!

Vastaa viestiin
15.07.09, 12:00   #81 (linkki)
Nisse v.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroosa
Lainaus:
taitaa olla vain pelkkä rahastusyritys, vain onko jollakulla kokemusta. Tein ilmaisen persoonallisuustestin ja nopeasti alko tulemaan vastauksia eri nimimerkeiltä. Kumma kyllä,
kun luin niitä, olivat kaikki saman tyylisiä, ihan ku saman ihmisen kirjottamia. Kaksi eri nimimerkin
kirjottamaa olivat sanasta sanaan samoja. Niihin kehotetaan vastaamaan, mutta kun yrittää,
mennään heti tilaussivulle. Vähintään 1 kk tilaus pitäis tehdä. Aika epäilyttävää, vai olenko
turhan epäluulonen
Ja jos lopetat tilaukse! Kuinka ollaakaan joku onkin kiinnostunut näyttämään kuvansakin kuhan ostat aikaa. Noille samanlaisille viesteille löytyy mielestäni selitys ? Olemme nykyään laiskoja ja valkkaamme heidän tekemästä listasta viestin ja jäämme odottaamaan !!! Vaihtakaa ehdottomasti jollekkin muulle toimijalle !!!!!!
Olen samaa mieltä. Minulta onnistui irtautuminen,kun lähetin varsin selkeän viestien ja kerroin miktä tapahtuu, jos saan vielä yhdenkin viestin. Se auttoi! Seurfaavana päivänä tuli vahvisttus, etteivät he lähetä enää v iestejä. Toimikaa muut samoin tälle kummajaiselle!!!
  Vastaa viestiin
05.08.09, 11:33   #82 (linkki)
krisseh
(Vierailija)

Lainaus:
turhan epäluulonen

itsekin laittoin vasta sinne ja sain myöhemmin s.postiin samankaltaisia viestejä. Vasta aloin kirjottamaan yhdelle henkilölle ja se meni siihen maksu sivulle :( en ala maksamaan vaikka kuinka hintaa alennettais.
  Vastaa viestiin
31.10.09, 13:12   #83 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2009
Henk. kohtaisesti en liittyisi mihinkään maksulliseen treffipalveluun. Ilmaisiakin on, ja kokemuksesta sanon että nekin voi toimia! :) Pitää vaan olla hitunen kärsivällisyyttä karsia sieltä ne helmet esiin.
  Vastaa viestiin
15.12.09, 18:36   #84 (linkki)
huijareita kaikki!
(Vierailija)

kuka jaksaa tuollaista skeidaa?

Kaikki deitti palstat ja sivut ovat HUIJAUSTA.
B2 ja muut paskat match.commit, rahaa tienaavat joka kuukausi TUHANSSISTA etsijöistä!
ja mitä ne kysyy? hinta on 25- tai yli 35 euroa kuukaudessa!

lopettakaa etsimästä sitä MUKA oikeaa , kyllä se kohdallenne tulee jos on tullakseen mutta, siitä EI TARVITSE maksaa, ei maksa mitään!

siis? löysin itse kullan ulkona eikä netistä, muutenkin kaikki miehet siellä jotenkin ällöttäviä!
Kohdata ihmisiä LIVE on parasta!
  Vastaa viestiin
24.01.10, 04:08   #85 (linkki)
asko 2014
(Vierailija)

premium jäsenmaksu

Saajan tiedot
Saajan tilinumero: DE61700202700654740313
Saajan pankin BIC-koodi: HYVEDEMMXXX
Saajan nimi: NET SERVICES GMBH
LisätiedotSaajan osoite:
Saajan maa:
Saajan tunniste:
Lopullisen saajan nimi:

Maksajan tiedot
Maksajan tilinumero: FI9344731040009779
Maksajan nimi: TUKIAINEN ANTTI
LisätiedotMaksajan tunniste:
Alkuperäisen maksajan nimi:

Maksun tiedot
Maksun määrä: -181,40 €
Viite:
Viesti: ANTTI.TUKIAINEN@LUUKKU.COM
Sisältää tilisiirtomaksun 2,00

Maksupäivä: 18.01.2010
Kirjauspäivä: 18.01.2010
Arvopäivä: 18.01.2010
Arkistointitunnus: 100118447310030030
LisätiedotMaksutapahtuman tunniste:

todiste maksusta, ainut moka on tuon @-merkin muuuntamisen at merkiksi. Olen siis maksanut 9 kk:n premiumin, mutta en pääse vieläkään posteihin käsiksi.
lisäksi tiedustelen palkintojen jakoa koskahan niitä rupea tulemaan?
  Vastaa viestiin
24.03.10, 23:10   #86 (linkki)
Brimadonna
(Vierailija)

be2 rahastaa

Täyttä kusetusta koko Be2. näissä vanhoissa oli tieto, että piti maksaa 1kk ja sittenkään ei mikään posti toiminut. nythän se on puli vuotta ja ensin tulee niitä ehdokkaita, mut ne loppuu kohtalaisen nopeesti kun on maksanut. on olemassa muka asiakaspalvelu, mutta yksinkertaiseenkaan kysymykseen ei vastata ja alkaa vaan tunteen itsensä täysin idiootiksi. no, sinisilmänen olen ollut, mutta täytyy ryhdistäytyä. ja mennä silmäkkäin katselemaan vaikka vanhan tanssikellariin tai sture jatsi klubiin. onneksi tulee kevät.
  Vastaa viestiin
12.07.10, 09:06   #87 (linkki)
nita
(Vierailija)

samaa mieltä

Kyllä olen samaa mieltä,pelkkää rahastusta koko sivusto,heti pitäis maksaa ,jos aikoo viestin lähettäjän tiedot nähdä...
  Vastaa viestiin
30.07.10, 11:44   #88 (linkki)
neljäkasi
(Vierailija)

luotettava deittisaitti - kyllä löytyy

be2 saittia tuli aikanaan kokeiltua ja huijaukseksi havaittua, mutta luotettava ja kotimainen saitti on e-kontakti. Se on suht edullinen (saa ensin kokeilla ilmaiseksi 3 päivää) ja viestit kulkevat nopeasti ja takkuilematta. Sekä miehiä että naisia sieltä löytyy pilvin pimein.

Rohkeasti vaan kokeilemaan - minäkin olen siellä etsimässä elämäni miestä!
  Vastaa viestiin
22.08.10, 15:28   #89 (linkki)
Virri
(Vierailija)

Tietojen poisto

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerta riitti Näytä viesti
Kirjauduin ja tein tuon ilmaisen persoonallisuustestin pari päivää sitten. Tuli jo sitten yksi ehdotus sähköpostiin ja lisää en kaipaisi. Kuinka päästä poistamaan kaikki tietoni kyseiseltä sivuilta?

Kiitos etukäteen jos joku viitsisi hjelpata.

Nimim. Kerta riitti

Minulla on sama ongelma, olen laittanut sähköpostia sinne, että tietoni pitää poistaa,mutaa edelleen sähköposteja ilmaantuu. Oletko saanut poistettua tietosi,jos olet niin voisitko ilmoittaa miten se tapahtuu. Kiitos
  Vastaa viestiin
22.10.10, 00:47   #90 (linkki)
mallukka
(Vierailija)

uusinta uutta(ko)?

Minä olen joskus käynyt ko. sivuilla, en muista tarkalleen, mutta 2008 oli vuosi. Sähköposteja alkoi saapua runsain mitoin, joten laitoin hotmailiin eston lähettäjälle be2.
Nyt keväästä 2010 alkaen saan silloin tällöin englanninkielisiä viestejä venäläisneitosilta yahoo osoitteista. Kertovat saaneensa osoitteeni be2:sta, mutta eronneensa palvelusta...
Kaksi kuvaa joka viestissä on ollut ja ihan todella haluavat tutustua ja kirjoitella, vaikken laittanut mitään tietoja itsestäni koko sivuille! Ensimmäiselle vastasin olevani nainen, joka ei ole kiinnostunut naisista ja se loppui siihen. Muille en ole vastannut mitään.
Potuttaa, kun tuntuu että ainoa vaihtoehto on avata uusi sposti! Siis jotenkin vain inhottaa kun osoitteeni on yleisessä levityksessä kaiken maailman vosuille.
Onko kukaan saanut vastaavia viestejä.
En voi torjua kaikkia yahoo viestejä kun joillakin "kunnon ihmisilläkin" on se osoite.
  Vastaa viestiin
25.11.10, 22:55   #91 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2010
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Virri Näytä viesti
Minulla on sama ongelma, olen laittanut sähköpostia sinne, että tietoni pitää poistaa,mutaa edelleen sähköposteja ilmaantuu. Oletko saanut poistettua tietosi,jos olet niin voisitko ilmoittaa miten se tapahtuu. Kiitos
Itse olen löytänyt vuonna 2008 Be 2:sta maailman ihanimman kumppanin (olemme naimisissa), mutta se siitä. Eroaminen Be 2:sta on tehty pirullisen vaikeaksi. Ehdot ja toimenpiteet löytyvät kyllä käyttöehdoista. Niitä pitää vaan selata aika kärsivällisesti, mutta kyllä ne siellä ovat. Olin itse mukana 3 vuotta sitten ja silloin kelpasi vain telefax tai kirjallinen kirje Luxemboughiin ! Silloin sähköposti ei käynyt. Kannattaa ehkä soittaa sinne Suomen asiakaspalveluun, ne neuvovat kyllä. Jos joku on kiinnostunut lukemaan lisää kokemuksistani, kerron kyllä.
  Vastaa viestiin
27.02.11, 09:40   #92 (linkki)
kekemasa
(Vierailija)

tuolta saa

TreffiNetti <--- tuolta seuraa
  Vastaa viestiin
25.10.11, 17:03   #93 (linkki)
inka komulainen
(Vierailija)

be2

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuso50 Näytä viesti
turhan epäluulonen
juu mää oon samaa mieltä kävin gmail ja 12 oli tullu 1 päivässä lisää vaan
  Vastaa viestiin
08.11.11, 13:40   #94 (linkki)
simppeli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuso50 Näytä viesti
turhan epäluulonen
Samaa mieltä kanssasi,huijausta koko ilmoittelu,ilmaiseksi muka,heti kun alkaa selata vastauksia jotka ovat samanlaisia kaikki,niinensin on laitettava kortin nro ja rahaa menemään,
jotta saa profiilin auki.Petkutusta. Ja sitten toi maksu sinne , kerralla on maksetta koko summa kelä siihen on varaa.Osamaksulla ja pienissä erissä,kiitos.En liittynyt.
  Vastaa viestiin
28.11.11, 21:00   #95 (linkki)
suomideitti.fi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja simppeli Näytä viesti
Samaa mieltä kanssasi,huijausta koko ilmoittelu,ilmaiseksi muka,heti kun alkaa selata vastauksia jotka ovat samanlaisia kaikki,niinensin on laitettava kortin nro ja rahaa menemään,
jotta saa profiilin auki.Petkutusta. Ja sitten toi maksu sinne , kerralla on maksetta koko summa kelä siihen on varaa.Osamaksulla ja pienissä erissä,kiitos.En liittynyt.

Ilmainen deittipalvelu | Suomideitti.FI ei piilo- tai muunkaanlaisia maksuja :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku