Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.01.08, 13:02   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2008
Miksi minulle ei koskaan vastata?

Olen lähes kaikkiin nettitreffi palveluihin pistänyt tietoni ja ei yhtään vastausta.
Olen siis tavallinen mies. Ei mitään näkyviä heikkouksia. 188cm ja 90kg. harrastan liikuntaa ja en ole
juoppo. Mutta ei koskaan yhtään vastausta asun02 alueella. Kaiken lisäksi en ole esittänyt mitään ulkonäkövaateita tai muutakaan ylivoimaisesti toteutettavia asioita.

oppori@wippies.fi

ps. haluan kokea edes yhdet nettitreffit elämässäni :)
  Vastaa viestiin

15.01.08, 15:41   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2006
naisia on vähemmän täällä

olen kuullut niin sanottavan. itse olen jo vuoden yrittänyt tutustua mieheen tämän palstan kautta, hän pitää omaa ilmoitustaan koko ajan esillä eli ei ota minua lukuun tosissaan, olen se kakkosvaihtoehto. Nyt vuoden päästä otti yhteyttä että jatketaanko, eli nyt voisi taas kirjoitella, mutta ei vieläkään ota ilmoitusta pois. Tunnetaan toisemme jo ja monet viestit on laitettu. En ymmärrä koko miestä, mutta on niin houkutteleva kuitenkin että ehkä jaksan odottaa... - että on niitä naisten puolella jotka odottavat ja odottavat. onko 02-alue turussa päin?
  Vastaa viestiin
27.05.10, 10:34   #3 (linkki)

Käyttäjän NanaAdeline avatari

Rekisteröitynyt: 06/2008
Kannattaa sitten siinä ilmoituksessa kertoa aina myös jotain yksityiskohtaista itsestään. Vaikka että 'pidän kissoista, auringonnousuista ja automatkoista läpi Norjan' yms. :D
Jotain mikä herättää sen oikean (tai ainakin melko sopivan) kiinnostuksen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku