Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.02.08, 12:06   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2007
Laitoin Suomi.24:een ilmoituksen että haen herrasmiestä joka ostaisi minulle reisisaappaat

Ja tämä herrasmies osoittautui viesteissä aivan ihanaksi, ja oli minua 2 vuotta nuorempi salskea
johtavassa asemassa oleva siisti mies. Uskaltauduin tapaamaan, ja hän oli oikea unelmien poikamies.
Ei ollut uskaltanut tuoda esille intoaan korkeisiin korkoihin, osti minulle haluamani saappaat, ja siitä meni puoli vuotta kun siirrettiin kengät samaan osoitteeseen.

Nyt kerätään yhdessä korkokenkiä, sillä tämän unelmieni namupalan, jonka nappasin itselleni,
pieni salainen "pahe" on pukeutua naisten korkkareihin.

Hillumme yhdessä korkeissa koroissa kotona, ja mietimme mitä sitten jo suhteemme johtaa niin pitkälle että saamme lapsia. Silloin taitaa jäädä jokaiviikoiset kenkäsessiot pitämättä. :-(

No, nyt ostellaan joybootsista molempien unelmakenkiä ja nautitaan niin kauan kuin voidaan.

Kyllä elämä on ihanaa!
  Vastaa viestiin

03.04.08, 09:30   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
Söpöä.. eiköhän ne lapsetkin siihen totu :)
  Vastaa viestiin
12.05.08, 14:22   #3 (linkki)
Friikki2
(Vierailija)

Sama täällä

Minä puolestani vastasin profiiliin (suomi24) jossa nainen halusi uusia saappaita ja korkkareita.
Kirjoiteltiin, vaihdettiin mielipiteitä kengistä (joyBoots, Bananashoes, highheels.de, etc) lopulta tavattiin ja nyt elämme yhdessä ja harrastamme kaikkea kivaa korkeissa koroissa. Ja kummatkin viihtyy koroissa siis.
t: 6inch heels lovers
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku