Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.02.08, 19:02   #1 (linkki)
uskonpuute
(Vierailija)

Uskallanko luottaa?

Olen jo jonkun aikaa keskustellut messengerin välityksellä erään mukavan henkilön kanssa. Vähitellen keskustelu on edennyt hieman vakavampaan suuntaan ja olemme alkaneet miettimään tapaamista ihan oikeasti.

Mutta pelkään. Mies on ihana, avoin ja tuntuu hyvin rehelliseltä. Kaikki varoittelut näistä netin pervoista kuitenkin huolestuttavat: kuka tahansa pystyy kehittelemään itselleen netissä henkilöllisyyden ja esittämään rooliaan keskustellessa.

Olen 19-vuotias, joten kokemusta ei ole vielä suuremmin karttunut. Mitä kannattaisi huomioida kun tapaamme? Vai kannattaako tällaista edes kuvitella?

Mies asuu 500km:n päässä, joten ihan äkkisletään kahvilla käyminen ei oikein kiinnostaisi. Olen ajatellut viettää viikonlopun hänen luonaan ja se sopisi hänelle hyvin. Mitä mieltä olette?
  Vastaa viestiin

02.04.08, 23:35   #2 (linkki)
Tiast
(Vierailija)

Henkilökohtaisesti järjestäisin tapaamisen johonkin julkiseen paikkaan, enkä lähtisi ventovieraan kämpille 500km päähän, vaikka olisinkin keskustellut hänen kanssaan netissä pitemmän aikaa. Tosin olen mies, joten naisen näkökulmasta en osaa asiaa sen tarkemmin sanoa, mutta sinuna harkitsisin kahdesti.
  Vastaa viestiin
03.04.08, 09:22   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
Itse en lähtisi tapailemaan ketään, ennenkuin olen nähnyt hänet webcamissa vähintään 99 kertaa, saanut kasvokuvan koneelleni, puhelinnumeron kännykkääni ja kuullut hänen äänensä.

Ei tuo ole kovin paljoa vaadittu. Olen sentään tavannut useamman kuin yhden jätkän netin kautta :)
  Vastaa viestiin
22.06.08, 22:16   #4 (linkki)
ilona^^
(Vierailija)

Varovainen on hyvä olla..

Aika paljon on ihmiset valmiita luottamaan. Olen kyllä itsekin parit tapaamiset sopinu nettituttavuuksien kanssa, mutta yrittänyt tehdä jonkinlaisia varotoimenpiteitä. Tosi asia on kuitenkin se, ettei ihmisistä ikinä tiedä.

Itse en lähtisi tuntemattoman luo yökylään 500 km päähän! Ensimmäisen tapaamisen järjestäisin julkiselle paikalle ja puhelinnumeron annan ystävälleni, että edes joku tietää, kenen matkassa olen. Tämän tiedon olen miehille informoinut. Parempi varoa kuin löytää itsensä jonkun hullun takakontista. Ok, hieman liioteltu;)
  Vastaa viestiin
29.03.09, 20:40   #5 (linkki)
mirewire
(Vierailija)

njoo

En nytten tiedä, turhia irvikuviahan ei kannata maalailla.
Itse seurustelen, ja löysin nykyisen kumppanini netin kautta.
Emme nähneet toisistamme kuin kuvat, emme soitelleet jne.

Eli, jos jokin henkilö vaikuttaa vilpittömältä ja mukavalta, ANNA HÄNELLE MAHDOLLISUUS.
  Vastaa viestiin
29.03.09, 23:08   #6 (linkki)
mitenköhäntapaaminenmeni
(Vierailija)

Missään nimessä EI pidä lähteä tuntemattoman miehen luokse tämän asunnolle viikonlopuksi. Aivan liian vaarallista.

Jos aikoo tavata, kannattaa ehdottomasti sopia tapaaminen JULKISELLE paikalle.

Ap, miten tapaamiset menivät?!
  Vastaa viestiin
31.10.09, 13:01   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2009
Ite lähdin tapaamaan miestä ihan toiselle puolelle maapalloa, ja nyt mietin miten paljon olisinkaan menettänyt jos en olisi mennyt!!
Olen varmasti joku onnekas 0,001% jolle käy näin, mutta hän oli juuri sitä mitä oli kertonutkin olevansa ja meillä synkkasi ihan täydellisesti ensi hetkestä alkaen.
Olin nähnyt hänet kyllä noin sata miljoonaa kertaa webbicamerassa ym ym, en ihan tosta vaan kenen tahansa takia olisi lähtenyt moiseen. Itseäni ei edes pelottanut että hän olisi mikään hirviö, enemmän pelkäsin että olen itse pettymys hänelle. Onneksi kaikki meni ihan nappiin :D
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku