Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.09.08, 16:11   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
match.com?

Onko kellään kokemusta kyseisestä palvelusta. Kaverini laittoi siihen oman profiilinsa ja vaikka suomeksi on ja hakuehdoissa lukee Uusimaa, niin alkoi tulla englanninkielisiä vastauksia jostain Tanskasta ja Britanniasta - ovatko jotain ketjukirjeitä? Ei vastauksissa ainakaan ollut mainintaa, että kirjoittaja osaisi suomea joten miten pystyi lukemaan kaverini profiilia? Lisää epäilyksiä heräsi kun itse loin sinne käyttäjätunnukset, en täyttänyt profiilia, mutta alkoi heti tulla postiin listoja hakijoista, jotka eivät edes hae minun ikäisiä... Onkohan homma hintansa arvoinen edes...
  Vastaa viestiin
09.01.09, 09:51   #2 (linkki)
rusakkonaaras
(Vierailija)

Löysin kivan suomalaisen miehen matchin kautta vuosi sitten. Nyt tosin tuli ero, mutta se ei takuulla liity tapaamistapaamme. Ehkä joskus kokeilen tuota sivustoa uudelleen, kunhan tästä paranen.
  Vastaa viestiin
11.01.09, 13:30   #3 (linkki)
xx-
(Vierailija)

feikkiprofiileja myyntimielessä?

Sama kokemus minulla, että joissain profiileissa ei: kieli - englanti, maa - Suomi, lääni - esim. Örebro täsmää ja sitäpaitsi nämä profiilit häviävät lähes heti. Mietinkin olisiko se myyntikeino, pyrkimys pitää tilaajan mielenkiintoa yllä...?
Tekee halpamaisen vaikutelman kuitenkin...
  Vastaa viestiin
11.01.09, 20:28   #4 (linkki)
xx-
(Vierailija)

feikki...

... niin, siis nämä profiilit lähettävä viestejä joiden sisältö on englannikielistä liirumlaarumia... "kaunis hymy, ihana silmät" -tyyliin... ilman mitään henkilöityneempää ja sen jälkeen häviävät.
  Vastaa viestiin
06.02.09, 15:34   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2009
E-kontakti.fi

Kokeile www.e-kontakti.fi paljon helpompi löytää deitti , treffi niteen sivustosta.
  Vastaa viestiin
21.03.09, 21:33   #6 (linkki)
onneksi tajusin ajoissa
(Vierailija)

huijareita

Minullekin tuli heti Match.comiin liityttyäni englantilaiselta "business manilta" kaunis kirje. Olemme jutelleet nyt pari kuukautta ja jotenkin epäilykseni heräsivät jossain vaiheessa ja hän paljastuikin scammeriksi. Onko jollain muulla kokemusta miehestä jonka nimikirjaimet ovat PM, britti-insinööri joka on tätä nykyä "muka" Nigeriassa töissä. Voi hän käyttää jotain muutakin nimeä mutta minulle hän kertoi nimekseen sen. Hän väittää vieläkin että hän on ihan oikeasti kyseinen henkilö, mutta Suomen Lagosin konsuli kertoi minulle jotain ihan muuta. Varokaa hyvät naiset varsinkin jos alkaa tulla rahapyyntöjä kun tytär on sairaalassa tai jotain vastaavaa. Älkää olko liian luottavaisia. Ilmoitin asiasta match.iin ja hänen tietonsa on nyt poistettu kokonaan. Hänenkin profiilinsa hävisi saman tien kun alettiin jutella.
  Vastaa viestiin
18.05.09, 12:45   #7 (linkki)
jorma.k. kuusinen
(Vierailija)

nig. tai seneg. yms kirjeet

niin, enemmän löytyy googlesta, tseboksary see below Darya, niin johan alkaa selkenemään. Tai sitten sivult 419.bittenus.com siis huijausta. tolla sivulla on myös ohjeita kuinka toimia noissa tapauksissa, ei koskaan pidä antaa oikeaa nimeä, os. puh.num. jne. eikä koskaan lähettää rahaa! samanlaista huij. voi esiintyä missä tahansa! kokemusta on! kuvat on varmaan otettu joistain mallitoim. sivuilt tai muuten löytetty internetistä!
  Vastaa viestiin
08.09.09, 19:58   #8 (linkki)
James992
(Vierailija)

Koko match.com on huijausta

VAROKAA TÄTÄ SIVUSTOA!

Todella heikko palvelu, kieli on ilmeisesti käännetty jollain kääntöohjelmalla suoraan ja on niin huonoa, ettei sitä oikeasti ymmärrä. Ylipäätään saitti on huijausta, sillä kaikki yhteydenpito tapaamisia lukuunottamatta pitää hoitaa sivuston kautta, sivuston sähköpostilla jne. Omaa sähköpostiosoitettaan tai muita tietojaan ei VOI lähettää toiselle - viestejä tarkastetaan sillä tahdilla, että kaikki tuollainen poistetaan.

Tärkein sääntö sivustoa koskien: JOS ET AIO MAKSAA, ÄLÄ REKISTERÖIDY SIVULLE! Mainoslause "Ryhdy jäseneksi - täysin ilmaiseksi!" on huijausta. Maksamaton jäsen ei voi tehdä muuta kuin lähettää silmäniskuja, saada silmäniskuja ja saada viestejä - ja kun viestin on saanut, niin mitäs sitten? Siihen ei voi vastata, ennen kuin maksaa. Muihin käyttäjiin EI SAA YHTEYTTÄ ilman, että maksaa.

Mutta siis, jos kestätte huonon kielen ja haluatte maksaa, niin siitä vain. Kyllä sieltä varmasti voi parin löytää.
  Vastaa viestiin
15.12.09, 18:45   #9 (linkki)
unohtakaa
(Vierailija)

paska koko match.com

Mun kaverit ovat myös kokeillut tuota Matc. commia, ovat HUIJATEITA, samon tuo B2!
tulee vain outoa postia ja epäselviä kaikki niin fuckin komeita ulkomaalaisilta miehiltä / naisilta jotka eivät osaa edes suomea, sanovat ' ahhh luin profiilisi ja ihastuin ' tyyliin.
kaverit eivät ole ikinä mitään Match. commissa tuloksia saaneet! vaikka puoli vuotta ja toinen vuoden siellä profiliaan pitivät! rahaa vaan meni, HUIJAREITA!

samaa mieltä edellisen kanssa, VAROKAA!

Haluavat vain tienaa rahaa etsijöiden ja yksinäisten kustannuksella!

ja laskekaa itse paljonko tienaavat kuukaudessa!
  Vastaa viestiin
14.01.10, 13:11   #10 (linkki)
entinen käyttäjä
(Vierailija)

jäsenmaksujen periminen

Olkaa varovaisia ja lukekaa tiliotteitanne, veloitetaan joskus kaksikin kertaa/kk, joka kerta eri summa.
Veloitus voi jatkua vaikka jäsenyys katkaistu sääntöjen mukaisesti.
Kannattaa vaihtaa luottokorttia/pankkikorttia irtisanomisen jälkeen, se on pieni vaiva mahdollisen takaisinperimiseen varrattuna.
  Vastaa viestiin

15.01.10, 19:04   #11 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2010
be2

Olen ollut jo jonkin aikaa asiakkaana be2:sessa ja siellä asiat on kyllä hyvässä kunnossa. Netissä on ollut aika paljon huonoa koko firmasta, mutta minulla on ainoastaan positiivista kertomista.
Luin juuri pari päivää sitten mielenkiintoisen artikkelin koskien personallisuustestiä :) :

Persoonallisuustesti ? auttaa sinua löytämään rakkauden! | be2

Ihmettelin kovasti miksi sovin ehdokkaani kanssa aina niin hyvin yhteen ja tässä siihen selitys.
  Vastaa viestiin
09.02.10, 15:02   #12 (linkki)
täydellinen match
(Vierailija)

onni löytyi

Itse löysin norjalaisen mieheni matchin kautta, vaikka kumpikaan ei etsinyt deittiä muualta kuin omasta maastaan. Toinen oli huvin vuoksi surffannut muiden maiden saiteilla ja lähetti silmäiskun, siihen toinen vastasi herjalla ja siitä se alkoi. Siitä on nyt kaksi vuotta, ollaan naimissa ja meillä on pieni tytär. Joku kohtalo toi meidät yhteen ja elämä on todella ihanaa. Molemmat oltiin maksavia asiakkaita ja se kannatti, sillä näkee enemmän. Ja maksamisenhan saa lopettaa milloin haluaa jos ei koe saavansa vastinetta.
  Vastaa viestiin
13.06.10, 16:06   #13 (linkki)
ryyti
(Vierailija)

match

Löysin myös mieheni match.com:n kautta. Vuosia sitten. Ei jäänyt huonoa kuvaa, mutta tarkkana saa olla mitä postia kannattaa edes avata.
  Vastaa viestiin
19.11.10, 02:48   #14 (linkki)
Orion
(Vierailija)

kaiketi juu

Ainakin äitini löysi tuolta sivustolta nykyisen aviomiehensä (ensimmäinen, siis isäni, on jo siirtynyt ajasta iäisyyteen) ja ihan kivasti niillä menee. Itsekin tulen kutakuinkin toimeen tuon herran kanssa.

Jotta kyllä sieltä joillekin voi onni kohdalle osua, itellä ei kuitenkaan niin hyvää onnea ole ollut :/
  Vastaa viestiin
09.12.10, 14:45   #15 (linkki)
Pipana
(Vierailija)

huono kokemus

Olen muutaman kerran vuosien mittaan maksanut tuon palvelun. Sain ihan hyviä treffejä asiallisten miesten kanssa mutta ei ns. kolahtanut kuitenkaan. Palvelu tulee aina vaan sekavammaksi käyttää. Ja automaattisen jatkolaskutuksen lopettaminen on todella monen klikkauksen takana. Luulin poistaneeni jatkon jo aikoja sitten (samaa uskoi vieressä istunut ystäväni). Kuitenkin luottokorttilaskuun oli taas tullut veloitus sieltä. Otin sinne yhteyttä, mutta mikään selitys ei auttanut, vedottiin vaan siihen että sitoudun mennessäni automaattilaskutukseen. Sen poistaminen on tehty mahdollisimman hankalaksi, sillähän on hyvä rahastaa. Onkohan tuollainen automaattinen jatkaminen ihan kuluttajasuojalain mukainen, onkohan kukaan tutkinut ? Ihmiset siellä ovat mielestäni läpileikkaus siitä mitä elämässä on.
  Vastaa viestiin
28.12.10, 12:27   #16 (linkki)
Rookie82
(Vierailija)

Pidin itsekin profiilia siellä jonkin aikaa ja aika hämäriä viestejä sain. Ne oli ilmiselvästi jonkinlaisia "automaattisia" viestejä uusille jäsenille, että näyttäisi muka, että olisi suosittu...joopa joo ei kiitos.

Parhaimmat mitä olen löytänyt on suomi24 ja sitten Tervetuloa Suomen Iloisimpaan Deittipalveluun - Deitille.fi. Molemmat ilmaisia ja vaikuttavat ihan hyviltä. Parilla treffeillä olen käynyt jo ja ei tuommoista "huijaus"meininkiä kuten match.comissa.
  Vastaa viestiin
31.12.10, 08:39   #17 (linkki)
Mara
(Vierailija)

Deitille.fi/hyviä kokemuksia

Toi Deitille.fi on muuttunut nyt täysin ilmaiseksi ja tykkään, että se on sopivan yksinkertainen. Ne mainostaa kanssa tutuissa medioissa ja on aika läpinäkyvä, niin käytän nyt tota; tuntuu luotettavalta. Valitin kerran infoon sähköpostilla kun oli ihmeellinen käyttökatkos, niin ne vastas todella nopeasti ja sain silloin vähän ilmaista jäsenaikaa; ne panostaaa selvästi tohon palveluun. onks kukaan kuullut mitään pahaa tosta palvelusta?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rookie82 Näytä viesti
Pidin itsekin profiilia siellä jonkin aikaa ja aika hämäriä viestejä sain. Ne oli ilmiselvästi jonkinlaisia "automaattisia" viestejä uusille jäsenille, että näyttäisi muka, että olisi suosittu...joopa joo ei kiitos.

Parhaimmat mitä olen löytänyt on suomi24 ja sitten Tervetuloa Suomen Iloisimpaan Deittipalveluun - Deitille.fi. Molemmat ilmaisia ja vaikuttavat ihan hyviltä. Parilla treffeillä olen käynyt jo ja ei tuommoista "huijaus"meininkiä kuten match.comissa.
  Vastaa viestiin
19.01.11, 07:53   #18 (linkki)
masiina
(Vierailija)

Outoa toimintaa

Kokeilin ensimmäisen kerran elämässä nettideittailua ja valitsin ikävä kyllä Match.com:n. Olen todella tuskastunut että saan viestejä ulkomailta miehiltä jotka eivät edes täytä toivottuja kriteereitä. Kysyin palvelun ylläpitäjältä miten saan ilmoitettua etten hae ketään ulkomailta, niin vastausviesti kertoi miten sanon palvelun irti. Kertoo ylläpitäjän asenteesta!

Sain myös ylläpitäjältä viestin että "olet ollut todella suosittu tänään "eivätkä enää ko. päivänä toimita minulle enää muita minulle lähetettyjä viestejä jotta postilaatikkoni ei tukkeutusi. Olin saanut sinä päivänä 2 viesti!! Sitä mitä v******!!!!! En ole sen koomin saanut uusilta tyypeiltä viestejä, vaikka vierailuja profiilissani on ollut toistasataa.

Näköjään ylläpitäjät leikkii siellä ihmisillä ja oma kokemukseni että suodattavat viestejä aika paljon. Pitää vaihtaa deitille.fi joka vaikuttaisi luotettavammalta.

Ihmiset jotka esiintyvät omalla kuvallaan vaikuttavat ihan normaaleilta, mutta ylläpitäjä ihan selvästi leikkii ja nyt on tullut tunne että lähettävät flirttejä muidenkin puolesta. Kukahan tuonkin firman toimintaa valvoo...?
  Vastaa viestiin
23.01.11, 00:59   #19 (linkki)
nettideitti
(Vierailija)

match.com ei toimi !

Kokeilin tuon kyseisen palvelun toimivuutta ja hankin kuukauden mittaisen jäsenyyden. Kokemukseni olivat pelkästään negatiivisia. Profiilin hyväksymiseen meni monta päivää ja aina jos halusit lisätä jotain, sait taas odottaa useita päiviä sivun valmistumiseen. Sama juttu kuvien kanssa.
Järjestelmä ilmoittaa aivan käsittämättömiä hylkäämisiä tekstiin viitaten. Uhataan jäsenyyden purkamisella, etkä itse saa tietää miksi. Kolmen yhteudenottoyrityksen jälkeen meni hermo kun viesteihini vastaa ilmeisesti kone ja kukaan oikea ihminen ei tarkista viestien oikeellisuutta.

Laitoin viestiä osioon, jossa pyydetään apua palvelun tarjoajalta, kysyäkseni mitä vikaa tekstissäni oli ja kopioin tuon osan profiilitekstistäni viestin liitteeksi. Muutaman päivän päästä sain huomata että koko valituskirjeeni oli postattu profiilisivulleni siihen osioon jossa kerroin mitä olin etsimässä.

Silloin paloi pinna lopullisesti ja suljin itse sivuni.

Pyysin maksamaani jäsenmaksua takaisin, heidän törkeän virheensä vuoksi, enkä halunnut enää jatkaa jäsenyyttä. Taas muutama päivä odotusta ja viestiini vastattiin, etteivät he voi palauttaa maksua koska olen käyttänyt sivustoa. Nyt löytyi ilmeisesti ihminen vastaamaan viestiini, koska oli kyse maksun takaisin palauttamisesta.

En suosittele kenellekään kyseistä sivustoa. Noin huonosta palvelusta ei kannata maksaa senttiäkään.

Voin lämpimästi suositella toista saman palvelun tarjoajaa. Siellä järjestelemä toimii ja sivujen käyttö on huomattavasti sujuvampaa kuin tässä matsh.comissa.

e-kontakti on toimiva ja helppo sivusto, silloin kun haluaa kyseisiä palveluja käyttää.
  Vastaa viestiin
17.05.11, 15:36   #20 (linkki)
Kokenut
(Vierailija)

Varokaa match.commia

Hei,
varokaa tätä sivustoa. Pelkkää rahastusta, maksuja ei saa millään päättymään, asiakaspalvelu ei toimi eikä vastaa. Valitkaa joku toimivampi sivusto.
  Vastaa viestiin

07.06.11, 00:23   #21 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2011
Netissä on paljon erilaisia deittisaitteja, kannattaa etsiä sellaista mikä itselle parhaiten toimii. Yritys erehdys taktiikkaa vaan, niin kauan kunnes tärppää.
  Vastaa viestiin
10.07.11, 01:33   #22 (linkki)
suomi24.fi
(Vierailija)

suomi24

Suomi24 Treffit
ilmainen ja suosittu
  Vastaa viestiin
29.11.11, 12:02   #23 (linkki)
suomideitti.fi
(Vierailija)

Ilmainen deittipalvelu | Suomideitti.FI (piilo)maksuton deittipalvelu.
  Vastaa viestiin
03.01.12, 14:54   #24 (linkki)
Matleena1
(Vierailija)

Ei valittamista

Kirjauduin muutama kuukausi edellisen seurusteluni päätyttyä sekä Matchiin että Suomi24:lle. Suomi24 ilmeisesti juuri ilmaispalveluna sisälsi aivan liikaa seikkailijoita ja/tai psyykkisesti häiriintyneitä. Matchin kautta tutustuin moneenkin mieheen, kahviteltiin tai käytiin syömässä. Eräs näistä kahvittelututuista tuli jopa ystäväksi asti.
Ja niin se tärkein... tapasin myös Elämäni Miehen. Nyt puoli vuotta seurustelua takana ja olen yhä täysin hullaantunut. Olen ikuisesti kiitollinen Matchille.
  Vastaa viestiin
09.05.12, 22:43   #25 (linkki)
Kokeillut
(Vierailija)

Liiketoimintaa

Kyllä sivusto on puhdasta liiketoimintaa. Ja feikkikontakteja tulee koko ajan. Tosin varovaisuutta on tullut sivuston ylläpitäjien súhteen aivan selvästi. Sivusto on muuttunut ja ilmeisesti sivuston ylläpitäjät ovat vaihtaneet liiketoimintamalliaan ja perustaneet uusia sivustoja ns. citysex kontaktisivuja. Peli kovenee aivan selvästi. Olen seurannut sivustoa jonkin aikaa mielenkiinnolla ja toiminta on melkoista miljoonabusinessta. Tosin sivustolla on tietenkin ihan aitojakin profiileja, joten onhan sieltä mahdollista löytää jotakin aitoakin. Nettimaailma on melkoista liiketoimintaa tänä päivänä ja fiksuimmat vetävät sieltä todella suuret rahat.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku