| |
01.04.09, 16:14
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2008
| Be2 ja feikkipersoonat ?!
Vielä Be 2 :desta ; Tunnen itseni niin täydellisen typeräksi; liityin be2:teen tammikuun lopussa ja vieläpä maksavaksi jäsenksi (!!) ; heti liittymisen jälkeen oikein symppiksen oloinen mies otti yhteyttä ja meilailimme pari-kolme-kertaa viikossa pohjalla. Oli oikein antoisaa meilailua ja n. kolmisen viikkoa meilailtuamme hän alkoi ehdotella tapaamista, asun Pariisissa joten hän ehdotteli tapaamista jossainpäin eurooppaa, en tarttunut heti koukkuunn vaan ehdottelin että mietitään asiaa ja jatkoimme meilailua. Viikko sitten hän ehdotti uudestaan että tapaisimme jolloin sitten ajattelin että mikäpä ei ja sovimme jo paikankin ; tapaaminen olisi ollut 2 viikon päästä Etelä-Euroopassa kunnes sitten hän pyydettyä että vahvistaisin, että todella olisin lähdössä, vahvistin ja niinpä niin hänestä ei ole kuulunut sen koomin .... ou zeesus, että tunnen oloni typeräksi vaikka ikää ja kokemustakin on enemmän kuin tarpeeksi.
Inhottavaa tässä nyt mietiskellä että oliko kyseessä joku täysin feikkipersoona vai muutenvain outo, varattu mies joka esittää sinkkua ja tykkää höynäytellä huvikseen naisia....aarrgh...
onko kellään vastaavia kokemuksia be kakkosesta/kakkosessa ?
Imaginaire
| |
| | |
02.04.09, 18:52
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2009
| löytyy niitä muualtakin
B2:sta ei ole kokemusta mutta match.comista on. Aika tavalla samanlainen tapaus mutta tämä meidän juttu jatkuu vielä, hänkin ehdottelee että tavataan, lupailee ja lupailee mutta ei siitä koskaan tule mitään, aina kun on sovittu jotain tulee jokin este. Mikä lienee, huvikseen vaan kai kirjoittelee ja saa toisen uskomaan itseensä sitten vaan jossain vaiheessa häipyy.
| |
| | |
05.04.09, 17:13
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2008
| re löytyy niita muualtakin
Niin näköjään, todella ikävää.
Asutteko samalla paikkakunnalla ?
Tämä mun tyyppini otti uudelleen yhteyttä pahotiellen - työkiireisiinsä vedoten - sitä ettei ole vastannut aiemmin, ja vahvisteli tapaamishaluaan ja matkalle lähtöään, lentovaraus juuri työnalla yms yms...
En nyt kuitenkaan enää jaksa innostua asiasta ja deletoin tyypin kokonaan....
| |
| | |
08.04.09, 15:01
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2009
| VAROITUS NAISILLE
Heippa hei.Jos huomasit mun nimen -niin todellakin olen sitä.Alkoi tullaa muutamia viestejä badoo.comista-mm.joku Klasu jne -vastasin ok kiitti vaan,mut asut kaukana jne.Tein sitten kuinkasollakkaan OMAN profiilin.Samana päivänä sain kirjeen valokuvineen ulkomaiselta (valkoiselta) mieheltä,missä hän kirjoittaa että olemme niin samanoloisia ,hän katsottuna mun kuvia tunsi heti voimakasta vetoa minuun jne.Noh.Ei siinä mitään.Kai sitä on pitkään eron jälkeen sinkkuna oleminen sokaissut näkemään asiat OIKEINA.kirjoittelimme kolmisen vk-hän yrittää muka alkaa rakentaa ihan nollasta uutta ihanaa suhdetta,muutto tänne jne.tuntuihan kaikki ihan kivalta päivittäin.Sain eräänä päivänä kukkalähetyksen maljakkoineen-avoimesti kun olin luonnollisesti hänelle antanut osoitteeni.Seuraavana päivänä hänellä olikin TÄRKEÄÄ puhuttavaa.Sanoi et hänet on palkittu jne.hänellä iso tukku dollareita jne. ja kun hän on MUKA siellä tukikohdassa missä nyt on,niin ei voi pitää rahoja siellä...joten yhden luotettavan diplomaatin kera lähettää sen salkun rahoineen Suomeen ja MINÄ saisin luvan säilyttää niitä rahoja kun hän kuitenkin on kohta tulossa ja voidaan aloittaa yhteiselämä...Seuraavana pv sitten soittikin "DIPLOMAATTI"Mohammad joka ilmoitti et hän jäänyt tulliin Ghanaan ja et mun pitää lähettää 5000euroa,et hän saa lähteä laukun kanssa sitten sieltä ja toimittaa sen mulle....Lopun arvaattekin.KYLMÄÄ SUIHKUA!!!!!ONNEKSI ei kerennyt tapahtua mitään ,mutta täytyy sanoa et jos koko tarinan tietäisitte,SE ON KYMPIN arvosanan KÄSSÄRI.Joten se näist deiteistä-valokuvia sain moniakin.MUTTA-henkilö joka on kuvissa ei reppana tiedä että hänen identiteettiä käyttää rikollisjengi.NAISET!!Käyttäkää ihmeessä vaan suomalaista sivustoa ja pitäkää PÄÄ KYLMÄNÄ ja JALAT MAASSA!!!Vaihdoin toki puh.numeroni ja mesenosoitteeni,koska OLEN SURVIVER1!!!!Kaunista kesää
| |
| | |
18.05.09, 12:27
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | huijausta
tosiaan, tuosta enemmän googlesta: see tseboksary see below Darya or 419.bittenus.com KYllä noita huijareita riittää mitä nig. tai seneg. yms kirjeitä ! rahaa ei pitäs koskaan lähettää! rikolliset kaiken takana! ite ilmoitin otamut.org-sivuilla ja kyllä suom. sivuihin tulla huijausjuttuja ja myös viruksia, kokemusta on! ihan viattoman kaltaisilta sivuilta!
| |
| | |
18.05.09, 12:33
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | huijausta!
tohon ed. vielä: 419.bittenus.com sivuilt löytyy myös neuvoja miten toimia noiden huijarien suhteen: ei koskaan omaa nimeä, s.postios. tai muuta oikeilla nimillä, ei puh.num.. ja tosiaan ei koskaan rahaa pitäs lähettää! ohjeita tosiaan löytyy noilta sivuilta!
| |
| | |
27.05.09, 23:23
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | scam
web-sivuja lisää: 419.scam, 419.fraud, nigerian scam, romancescam, delphifaq.com ja paljon muitakin löytyy!!
| |
| | |
27.05.09, 23:26
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | scam
web-sivuja lisää: 419.scam, 419.fraud, nigerian scam, romancescam, delphifaq.com ja paljon muitakin löytyy!!
| |
| | |
07.08.09, 00:48
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Voi teitä tyhmiä Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja surviver1 Heippa hei.Jos huomasit mun nimen -niin todellakin olen sitä.Alkoi tullaa muutamia viestejä badoo.comista-mm.joku Klasu jne -vastasin ok kiitti vaan,mut asut kaukana jne.Tein sitten kuinkasollakkaan OMAN profiilin.Samana päivänä sain kirjeen valokuvineen ulkomaiselta (valkoiselta) mieheltä,missä hän kirjoittaa että olemme niin samanoloisia ,hän katsottuna mun kuvia tunsi heti voimakasta vetoa minuun jne.Noh.Ei siinä mitään.Kai sitä on pitkään eron jälkeen sinkkuna oleminen sokaissut näkemään asiat OIKEINA.kirjoittelimme kolmisen vk-hän yrittää muka alkaa rakentaa ihan nollasta uutta ihanaa suhdetta,muutto tänne jne.tuntuihan kaikki ihan kivalta päivittäin.Sain eräänä päivänä kukkalähetyksen maljakkoineen-avoimesti kun olin luonnollisesti hänelle antanut osoitteeni.Seuraavana päivänä hänellä olikin TÄRKEÄÄ puhuttavaa.Sanoi et hänet on palkittu jne.hänellä iso tukku dollareita jne. ja kun hän on MUKA siellä tukikohdassa missä nyt on,niin ei voi pitää rahoja siellä...joten yhden luotettavan diplomaatin kera lähettää sen salkun rahoineen Suomeen ja MINÄ saisin luvan säilyttää niitä rahoja kun hän kuitenkin on kohta tulossa ja voidaan aloittaa yhteiselämä...Seuraavana pv sitten soittikin "DIPLOMAATTI"Mohammad joka ilmoitti et hän jäänyt tulliin Ghanaan ja et mun pitää lähettää 5000euroa,et hän saa lähteä laukun kanssa sitten sieltä ja toimittaa sen mulle....Lopun arvaattekin.KYLMÄÄ SUIHKUA!!!!!ONNEKSI ei kerennyt tapahtua mitään ,mutta täytyy sanoa et jos koko tarinan tietäisitte,SE ON KYMPIN arvosanan KÄSSÄRI.Joten se näist deiteistä-valokuvia sain moniakin.MUTTA-henkilö joka on kuvissa ei reppana tiedä että hänen identiteettiä käyttää rikollisjengi.NAISET!!Käyttäkää ihmeessä vaan suomalaista sivustoa ja pitäkää PÄÄ KYLMÄNÄ ja JALAT MAASSA!!!Vaihdoin toki puh.numeroni ja mesenosoitteeni,koska OLEN SURVIVER1!!!!Kaunista kesää |
Tietysti poliisille ilmoitatte, että joku yrittää pestä rahaa huomattavan summan kauttanne, todisteena mailit jotka lähetetty. Poliisi suorittaa interpolin kanssa tutkinnan ja kohta koko nigerialais porukka narahtaa isoista jutuista. | |
| | | | |