| |
05.05.09, 14:43
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Löysin ja kadotin
Löysin mukavaa jutusteluseuraa Suomi 24 sivustolta, mutta jatkuvasti viestittelymme deletoitiin??? Mahtaakos sama peli jatkua täällä, kyseleepi Se vaalea
| |
| | |
05.05.09, 16:38
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Kas Kummaa :)
Hassua, minä myös löysin ihanan ja mukavan nais henkilön samaiselta sivulta.
Sama ongelma että viestit poistettiin, töistä päästyä oli myös uusin ketju hävinnyt kummasti.
Tosin ei hätää. Muistin että tämä nainen mainitsi tälläisesta plaza paikasta, joten täällä ollaan :)
Mistäköhän löytäisin tämän etsimäni upean nais henkilön? ;)
| |
| | |
05.05.09, 18:56
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Outoja asioita tapahtuu :o)
Täällähän minä, koska rupesi sen verran tökkimään se deletointi. Olisi vaan kiva tietää todellinen syy moiseen touhuun? Tunnetko kenties moderaattorin jostakin???
| |
| | |
05.05.09, 20:16
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | En tunne :)
Katselin tänään muitakin osioita siellä ja muissakin valitettiin sitä että joku saa postit poistettua, kuulemma joku häirikkö joka käyttää sitä "ilmoita asiattomasta viestistä"
En tiedä tarkastaako moderaattorit sit viestejä ollenkaan, vai onko siinä joku tietty raja esim. jos 10 valittaa niin poistuu tai jotain. En yhtään tiedä mutta muutkin siitä valitteli, Luultavasti joku kateellinen sydänrikko kusipää joka ei kestä jos muut löytää toisilleen sopivaa seuraa,
Anteeks myös tämä hieman myöhäinen vastaus :) minua häiritään myös joka päivisillä vierailuilla :|
| |
| | |
06.05.09, 10:09
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Hmmmm
No mä vaan ajattelin, kun viimeinen viesti siellä ketjussa oli tyyliin "älä ole sinisilmäinen", joten pistää miettimään... Ja miksi ihmeessä joku haluaisi valittaa siitä meidän viestittelystä, kun ei siinä mitään provosoivaakaan ollut, ennen kuin loppuvaiheessa...kiitos moderaattorin ;o)
En minäkään täällä jatkuvasti roiku, eli ei haittaa vaikka vastaus tulee ajallaan :o) Kukas sinua vierailuilla häiriköi?
| |
| | |
06.05.09, 12:31
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Noh
Mulla ei siis tosiaan ole minkäänlaista käsitystä asiasta, Itseasiassa se kun vappuna sinun viestiin kommentoin oli ensimmäinen kerta ikinä kun sinne kirjoitin ja sivuilla varsinaisest olin pidempään. Hain vaan tylsään vappuun lukemista mutta enpä kadu että sinne eksyin :)
Ehkä me jotain sääntöjen vastaista tehtiin, tai ehkei tarkotus ole että siellä chättäilään silleen niin kuin me tehdään X) Jospa tarkoitus on etsiä jotakuta ja kun löytää niin heti pitäis tiedot vaihtaa eikä jäätäis sinne lähempää tuttavuutta tekemään. Tiedä häntä..
Ja se minun häirikkö on vaan kaveri joka tuppaa käymään liian usein kahvilla >:(
| |
| | |
06.05.09, 14:06
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | AI kahvilla
Onko kaverilta kahvi loppu vai mikä sinne luoksesi vetää ;o) Vai oli sinunkin vappu tylsä...no minä otin muutaman neuvoa antavan, mutta sekin hupi hyytyi kun tykkään enemmän nautiskella seurassa kuin itsekseen. Oma vikani, mitäs en lähtenyt mihinkään vappukemuihin. Harmi vaan, kun nyt tuo kesäkin on taas kadonnut, mä en yksinkertaisesti voi sietää kylmää ja vesisadetta :o(
| |
| | |
06.05.09, 14:45
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Sama
Ehkä se on se kahvi loppu :) Täälläkin synkkä keli, voi olla että vettäkin kohta tulee. Tietty juuri kun kohta pääsen töistä :D
Tosin itse en säästä väliä niin pitkään kun sisällä vaan olen, joskus joku kova ukkonenkin on ihan hauskaa seurattavaa (& kuunneltavaa) hah
| |
| | |
06.05.09, 16:56
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Ninpä
Ukkonen on upea ilmiö etenkin merellä :o) Muhun ainakin vaikuttaa sää, vaikka olisinkin vain sisällä. Mä inhoan talvea ja lähes kaikkea siihen liittyvää, paitsi laskettelua :o) Muuten minusta tuntuu, että silloin vappuna ja sen jälkeen minulle kirjoitti joku muukin ihan muina miehinä, nimittäin välillä tämä kirjoittaja sanoi ajaneensa 29 h ja sinulla kuitenkin vaikuttaa olevan normi päivätyö?
| |
| | |
06.05.09, 18:08
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | PaljonSekaannuksiaMeidänJutussa Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Se vaalea Ukkonen on upea ilmiö etenkin merellä :o) Muhun ainakin vaikuttaa sää, vaikka olisinkin vain sisällä. Mä inhoan talvea ja lähes kaikkea siihen liittyvää, paitsi laskettelua :o) Muuten minusta tuntuu, että silloin vappuna ja sen jälkeen minulle kirjoitti joku muukin ihan muina miehinä, nimittäin välillä tämä kirjoittaja sanoi ajaneensa 29 h ja sinulla kuitenkin vaikuttaa olevan normi päivätyö? | Se taisin olla minä mutta eri nimimerkillä vain, tosin mainitsin vain olleeni hereillä n. 29h kun yö tuli vietettyä tienpäällä, ei työn merkeissä kyllä. Ihan päivätyössä olen :)
Sulla taitaa kysyntää riittää kun olet niin kovasti sekasin henkilöistä heh :)
| |
| | |
06.05.09, 21:30
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | No höh
Vähemmästäkin menee sekaisin, kun yritti pysytellä katkeilevan viestiketjun perässä, eikä kirjoittelukuntokaan vastannut normaalia olotilaa. Ja joo, kyllä kai sitä kysyntää on, mutta taidan olla vähän kranttu. On tullut opittua yhtä sun toista jo tähän ikään mennessä.
| |
| | |
06.05.09, 22:09
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihanaa leijonat
Taidat katsella lätkää???
| |
| | |
07.05.09, 00:56
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | ARgh!
Anteeks, en katsellu mutta elelin vissiin jossain muissa maailmoissa kun unohin tämän kokonaan! Vähän omituinen päivä muutenkin ollu
| |
| | |
08.05.09, 01:07
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | NoNyt
Sinä vuorostaan kadonnut :(
| |
| | |
10.05.09, 00:57
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Niinpä
Ajauduin avomerelle miettimään ja tajusin, että kirjoittelet siellä sun täällä eri nimimerkeillä ja vielä kuittailit minulle...joten taitaa olla aika sanoa sayonara vai kävisikö hellureiii...kommentoi ihmeessä jos olen väärässä ;oI
| |
| | |
10.05.09, 06:16
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Väärässä Olet
En ole kuittaillut enkä ole kirjoitellut muihin kuin sinun topikkeihin ja sillä kerralla kun kirjoitin eri nimimerkillä niin siinäkin oli perässä "aka Hellureii" toisella (silla) kerralla en enää pistänyt kun luulin että tajusit.
Mutta kaipa se on sit niin.
| |
| | | | |