Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.05.09, 20:16   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2009
Netistähän löytää vaikka mitä

On siellä varmasti oikeita aarteitakin... tietenkin se onse aina mitä kukin haluaa... kovin tosissaan ei siellä ehkä kannata (ainaskaan heti olla) mutta takaan ja allekirjoitan että kaikille joutuu joku... jos haluaa?
  Vastaa viestiin

03.06.09, 21:22   #2 (linkki)
artoooo
(Vierailija)

niin löytää,,mut....

ja vielä kun vaan onnistus tulostaa kaikki oikein kokoisena:))))))
  Vastaa viestiin
07.06.09, 09:08   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2009
Voi ollakin aarteita mutta mutta...

Netti on pullollaan deittijuttuja ymv
mutta arjessa ja oikeassa elämässä löytää parempia yksilöitä
Pitää vain olla rohkeutta ottaa kontaktia...
Ensisilmäyksellä voi ihastua tai jopa rakastuakin
ei siloin netti tule mieleen :)
  Vastaa viestiin
13.07.09, 16:54   #4 (linkki)
sinkku123456
(Vierailija)

jaahas

No mutta mitä sinä täällä netissä ja vielä sinkkujen puolella sitten teet :)))))
  Vastaa viestiin
28.01.10, 08:26   #5 (linkki)
vierailija
(Vierailija)

vierailija

Joo, kyllä netistä kaikkea löytää. Itse tässä, kun olen rämpinyt koko elämän sinkkuna, ajattelin, että täytyy laittaa johonkin palstalle ehkä treffi-ilmoitus..ei kukaan kotoa tule hakemaan ja ravointoloissa en juuri käy. Eihän sitä koskaan tiedä mistä sen hyvän tyypin löytää..pitää jaksaa pitää silmät vaan avoimena.. :-) Ja neutraalisti suhtautua noihin nettijuttuihin..mutta pakko yrittää, jos muutosta mielii elämään..loppuupahan turha valitus, kun jotain itse tekee, mutta sitten täytyy myös olla riittävän vahva ottamaan pakit vastaan, jos niikseen käy !
  Vastaa viestiin
02.02.10, 18:22   #6 (linkki)
gullervok
(Vierailija)

haetaan sijoittajaa poikamiehistä

mukaan pienellä panostuksella/sijoituksella uuteen aikuisviihde-konseptiin! maailmanmarkkinat ja mahtavat "luontaisedut"! kysy lisää hdvtuotanto@gmail.com
  Vastaa viestiin
07.09.10, 13:46   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2010
Joo kyllähän sieltä löytää vaikka mitä. Esim [linkki moderoitu]

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 04.10.10 18:51.
  Vastaa viestiin
13.10.10, 22:32   #8 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2010
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija Näytä viesti
Joo, kyllä netistä kaikkea löytää. Itse tässä, kun olen rämpinyt koko elämän sinkkuna, ajattelin, että täytyy laittaa johonkin palstalle ehkä treffi-ilmoitus..ei kukaan kotoa tule hakemaan ja ravointoloissa en juuri käy. Eihän sitä koskaan tiedä mistä sen hyvän tyypin löytää..pitää jaksaa pitää silmät vaan avoimena.. :-) Ja neutraalisti suhtautua noihin nettijuttuihin..mutta pakko yrittää, jos muutosta mielii elämään..loppuupahan turha valitus, kun jotain itse tekee, mutta sitten täytyy myös olla riittävän vahva ottamaan pakit vastaan, jos niikseen käy !
Olen ollut monta viikkoa eräällä nettitreffiivustolla. Mulla on ihan asiallinen profiili enkä kerro itsestäni mitään ylettömiä kehuja vaan sitä mitä olen. Yhtään asiallista viestiä ei oikeastaan ole tullut, vaikka viestejä paljon on tullut. Ihan outoja, suurin osa ukkomiehiä. Olen maksanut jäsenyydestä tietyn ajan ja sen siellä vielä olen mutta sitten poistun. Toiveeni ovat epärealistiset koska todellisuudessa etsin eniten itseäni nuorempaa miestä, jotka ainakin netissä näyttävät hakevan itseään nuorempaa naista - vaikka arkielämässä kyllä livenä törmään nuorempiin miehiin jotka tuntuvat kiinnostuvan minusta - mutta kun ei ole vielä vaan tapahtunut mitään. Mulle nettitreffipalsta on ollut täysi pettymys...
  Vastaa viestiin
16.10.10, 05:42   #9 (linkki)
xx
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neferneferi Näytä viesti
On siellä varmasti oikeita aarteitakin... tietenkin se onse aina mitä kukin haluaa... kovin tosissaan ei siellä ehkä kannata (ainaskaan heti olla) mutta takaan ja allekirjoitan että kaikille joutuu joku... jos haluaa?

Jep ...varovaisuutta...mutta joskus onnistaa ja onni löytyy...vaikka sitten maailman toiselta puolelta niin kuin minulle kävi!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku