Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.07.10, 11:39   #1 (linkki)
Puutarhamansikka - kypsä
(Vierailija)

Keski-ikäisen valtava kaipuu

Keski-ikä - mikä kamala sanahirviö, mutta, ah, niin ihana ikä!

Olen "pyörinyt" viimeiset pari vuotta eri deittisaiteilla match.comista e-kontaktiin ja kaikki muut mahdolliset siltä välilta . Olen havainnut joka saitilla samanlaisia minuun yhteyttä ottavia henkilöitä:

1. Noin 25-vuotiaat nuoret miehet, jotka kuvittelevat vanhemman naisen juoksevan kiljuen heidän pöksyihinsä.
2. Tupakoivat/alkoholia liikaa nauttivat ikäiseni miehenreppanat, jotka pyytävät auttamaan terveempää elämään.
3. Ujot peräkamaripojat, jotka vihdoin haluaisivat kokea "ekakerran".
4. "Kylmässä liitossa" elävät miehet, jotka haluaisivat paljon seksiä - jopa maksua tai "pieniä talonmiehen hommia" vastaan.
5. Miehet, jotka pyytävät lähettämään "vähäpukeisempia" kuvia omaan sähköpostiinsa.
6. "Ikämiehet", jotka vakuuttavat olevansa vielä "viriilissä kunnossa".
7. Ihan varteenotettavalta vaikuttavat miehet, jotka valitettavasti vain kuvittelevat vastaavansa kirjoittamaansa kuvausta itsestään, mutta tavattaessa osoittautuvat ihan toisenlaisiksi.
8. Lesbot.
9. Törkimykset.
10. Reppanat...

Valitse nyt sitten näistä! Huokaus... ja minä kun etsin ihan normaalia, itsestään huoltapitävää, +- 50 vuotiasta miestä. Kapakasta en halua lähteä etsimään, kotona ja ulkoillessa viihtyvää lajia kun olen.
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku