Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.09.10, 17:01   #1 (linkki)
MäJokaPäiväTöitäTeen
(Vierailija)

www.deitille.fi deittipalvelu

Vähän positiivisempaa näkemystä ainaisen valituksen keskelle.

Eli lähdin kokeilemaan kyseistä deittipalvelua, ja ainakin tähän mennessä kokemukset ovat olleet erittäin positiivisia.
Aluksi oli vähän hiljasta, mutta se muuttui kun rupesin itse aktiiviseksi. Aloin tutkimaan minulle sopivia profiileja lähinnä ulkonäön ja luonteen perusteella, ja nyt tulee parhaina päivinä kymmeniä viestejä.
Kävin ja käyn paljon hyviä ja huonoja keskusteluja ja valitsen mieluisimmat joiden kanssa jatkan.
Mitä olen huomannut, niin keskustelut ovat yllättävän avoimia verrattuna esim. baariin. Yllättävän helppo tutustua haluamiinsa ihmisiin jos on itsekin avoin.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että seuraa kyllä löytyy tästä ja varmasti muistakin palveluista jos jaksaa panostaa.

Tässä vielä linkki tuohon deittipalveluun mitä minä olen käyttänyt Deitille.fi - Suomen iloisin deittipalvelu :: Seuranhaku
  Vastaa viestiin

04.10.10, 12:42   #2 (linkki)
nite
(Vierailija)

Sellaista kuin Rakkaus , onni , lämmin syli , seuraa ja onnea | Suomideitti.FI tässä olen testaillut hetken. Käyttäjiä selvästi kaipaisi lisää, mutta lie alun ongelma koska tuo kuulemma avattiin kolmisen viikkoa sitten. Hienon näköinen ainakin :)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MäJokaPäiväTöitäTeen Näytä viesti
Vähän positiivisempaa näkemystä ainaisen valituksen keskelle.

Eli lähdin kokeilemaan kyseistä deittipalvelua, ja ainakin tähän mennessä kokemukset ovat olleet erittäin positiivisia.
Aluksi oli vähän hiljasta, mutta se muuttui kun rupesin itse aktiiviseksi. Aloin tutkimaan minulle sopivia profiileja lähinnä ulkonäön ja luonteen perusteella, ja nyt tulee parhaina päivinä kymmeniä viestejä.
Kävin ja käyn paljon hyviä ja huonoja keskusteluja ja valitsen mieluisimmat joiden kanssa jatkan.
Mitä olen huomannut, niin keskustelut ovat yllättävän avoimia verrattuna esim. baariin. Yllättävän helppo tutustua haluamiinsa ihmisiin jos on itsekin avoin.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että seuraa kyllä löytyy tästä ja varmasti muistakin palveluista jos jaksaa panostaa.

Tässä vielä linkki tuohon deittipalveluun mitä minä olen käyttänyt Deitille.fi - Suomen iloisin deittipalvelu :: Seuranhaku
  Vastaa viestiin
31.12.10, 08:52   #3 (linkki)
Kanzalainen
(Vierailija)

Selvästi toi Deitille.fi on lyönyt hyvin läpi, kun nrj:llä tulee mainoksia kokoajan ja pystyivät pistämään ilmaiseksi. Naurettiin frendille kun se käytti tota palvelua töissäkin :D Mut sen jälkeen se on kyllä ollut ainakin kerran treffeillä, mitä se ei ollut kyllä harrastanut vuosi sitten. Pitää myöntää, että oon itsekin surffailut nyt tuolla ihan mielenkiinnolla. SUOSITTELEN VAHVASTI!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku