| Tapaaminen pelottavaa
En halua nyt kuulla mitään "teinijuttuja" tai siihen suuntaan. Käyn koulua, kyllä. Olen nuori, kyllä. En usko tä juttu sopii välttämättä tänne..
mutta siis, noin puoli vuotta sitten näin erään aika mielenkiintoisen (hyvännäköisen) pojan. Ajattelin että ei minulla kuitenkaan mitään mahdollisuuksia ole, joten jätin asian sikseen. Nyt kuitenkin, hän on taivoitellut minua netin kautta. Aluksi facebookin, ja vaihdoimme sitten numeroita. Olemme jutelleet jo aika pitkään ja tuntuisi että kemiat on kohdillaan, mutta..kun hän pyytää että tapaisimme jossain, automaattinen reaktioni on "EI", luulisin että vain jännitys mutta ei tämä sitä ole. En tiedä, pidän hänestä ja hän on myöntänyt pitävänsä minusta joten tämä on ihan uutta O.o
Sanoin hänelle asiasta ja sanoi ymmärtävänsä ja vähensi yhteydenpitoaan, nyt olo on kuin jätetyllä. En voi olla ajattelematta häntä ja toivon koko ajan että hän soitaisi tai lähettäisi viestiä...tänään hän pyysi taas että tapaisimme ja sama juttu, torjuin pyynnön jonkin tekosyyn avulla.
Onko kenelläkään ollut vastaavaa?
|