Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.07.11, 23:40   #1 (linkki)
rakkaani löytyminen
(Vierailija)

Löysin elämäni miehen

Olin eräässä netti sivun keskustelu palstalla, etsimässä elämän kumppania. Ajattelin luovuttaa, koska oli jo kulunut 8 kuukautta. Eikä mitään ollut tapahtunut sinä aikana. Olin varma, etten löytäisi sitä mitä etsin. Toisin kävi. Tutustuin keskustelu palstalla mieheen, jonka kanssa meni hyvin. Aloitimme kirjoittelun toisilemme. Aika kului nopeasti kirjoitellen. Olimme pari viikkoa kirjoitelleet, kun soitin hänelle. Aikomukseni oli soittaa lyhyt puhelu, mutta puhuimmekin pari tuntia. Siitä sitten jatkoimme juttuamme kirjoitellen ja soitellen. Erään puhelun aikana toinen, yht äkkiä kysyi miten jatkamme, olemmeko kavereita vai jotakin muuta. Kummankin vastaus oli sama jotakin muuta. Siitä sitten juttumme alkoikin. Aloitimme seurustelun, välimatka oli pitkä. Minkä vuoksi emme nähneet toisiamme. Kului 4 kuukautta ennenkuin tapasimme ensikertaa. Tapaamisemme meni todella hyvin. Tiesin heti, että siinä on elämäni kumppani jota olin etsinyt. Menimme kihloihin ja olin todella onnellinen. Päädyimme siihen, kun välimatka on pitkä muutan rakkaani luo asumaan. Todellinen yllätys oli, kun rakkaani kosi minua vastasin kyllä. Nyt suunnittelemme häitä. Elämäni muuttuu täysin. Joten kyllä netistä voi löytää elämän kumppanin.
  Vastaa viestiin

17.09.11, 23:07   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2011
Sijainti: Kaukana öhmöttäjistä!!
niin mäkin

tosin se ei ollu mies vaan käytetty sohva
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>