Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Löysin hänet netistä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.07.11, 23:23   #1 (linkki)
....somegirl....
(Vierailija)

netti-ihastus

En ole itse ennen uskonut nettisuhdepakkoihin, mutta olen kuullut pari juutua, jossa jotkut ovat tavanneet elämänkumppaninsa netissä. Mutta kuitenkin, nyt tapasin eräällä nettisivulla todella kiinnostavan henkilön. Hän siis alotti keskustelun netissä kanssani. Hän sanoi opiskelevansa niin kuin minäkin. Hän asuu kuitenkin melko kaukana, mutta sanoi muuttavansa lähemmäs opiskelemaan, noin puolentunnin ajomatkan päähän, ja haluaisi ns. jotain kanssani. En ole kuitenkaan varma haluaako hän oikeasti jotain vai pelleileekö vain. Luulen, että hän voisi loukkaantua, jos kysyisin moista. Olen hirveän ystävällinen, enkä halua satutaa ketään henkisesti enkä fyysisesti. Mitä voin tehdä, jotta en satuttaisi ketään? Vai onko mitään?
  Vastaa viestiin

04.08.11, 00:25   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2011
oppirahat maksettu

[QUOTE=....somegirl....;10946940]En ole itse ennen uskonut nettisuhdepakkoihin, mutta olen kuullut pari juutua, jossa jotkut ovat tavanneet elämänkumppaninsa netissä. Mutta kuitenkin, nyt tapasin eräällä nettisivulla todella kiinnostavan henkilön. Hän siis alotti keskustelun netissä kanssani. Hän sanoi opiskelevansa niin kuin minäkin. Hän asuu kuitenkin melko kaukana, mutta sanoi muuttavansa lähemmäs opiskelemaan, noin puolentunnin ajomatkan päähän, ja haluaisi ns. jotain kanssani. En ole kuitenkaan varma haluaako hän oikeasti jotain vai pelleileekö vain. Luulen, että hän voisi loukkaantua, jos kysyisin moista. Olen hirveän ystävällinen, enkä halua satutaa ketään henkisesti enkä fyysisesti. Mitä Niin netissä kuin tuolla kadullakin voi pettyä molemmissa ja pahasti,kaukosuhteet ei sovi kaikille ja niissä helppo pettää itse kun en baareile niin sen ainakin otan huomioon ja jos liikaa alkaa olla toisella niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia lähellä on se selvä merkki että saattaa ero tulla
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku