| |
25.08.11, 13:43
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Varoitus kaikille
Moi,
Tapasin netissä yhden viehättävältä vaikuttaneen naisen. Juttu luisti hyvin, mutta kummallakin oli kuvaton profiili. Jossain vaiheessa päätettiin vaihtaa kuvia ja totuus valkeni: Naisen profiilikuvauksessa luki "pyöreä", mistä ajattelin hänellä olevan muutama kilo liikaa. Listassa on vaihtoehdot urheilullinen, normaalivartaloinen, pyöreä ja ylipainoinen. Tämän daamin kohdalla asteikko loppui kuitenkin kesken, koska ylipainoisen jälkeen olisi pitänyt tulla norsuluokitus. En tajua, miten joku voi olla noin pihalla oman ruumiinsa koosta. Hänhän periaatteessa valehteli minulle, joten ajattelin viitata kintaalla. Nyt vaan tavallaan olisi minun vastausvuoro ja haluaisin varmistella, ettei nainen ala kytätä minun perääni. Naiset sanovat, että pitää olla rehellinen, mutta voinko vain tokaista, etten halua seurustella tankin kanssa? Mitä oikein sanon??
| |
| | |
25.08.11, 21:23
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | tankit.. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miesvauva Moi,
Tapasin netissä yhden viehättävältä vaikuttaneen naisen. Juttu luisti hyvin, mutta kummallakin oli kuvaton profiili. Jossain vaiheessa päätettiin vaihtaa kuvia ja totuus valkeni: Naisen profiilikuvauksessa luki "pyöreä", mistä ajattelin hänellä olevan muutama kilo liikaa. Listassa on vaihtoehdot urheilullinen, normaalivartaloinen, pyöreä ja ylipainoinen. Tämän daamin kohdalla asteikko loppui kuitenkin kesken, koska ylipainoisen jälkeen olisi pitänyt tulla norsuluokitus. En tajua, miten joku voi olla noin pihalla oman ruumiinsa koosta. Hänhän periaatteessa valehteli minulle, joten ajattelin viitata kintaalla. Nyt vaan tavallaan olisi minun vastausvuoro ja haluaisin varmistella, ettei nainen ala kytätä minun perääni. Naiset sanovat, että pitää olla rehellinen, mutta voinko vain tokaista, etten halua seurustella tankin kanssa? Mitä oikein sanon?? |
Hei! Kukapa haluaisi seurustella tankin kanssa, elottoman metallisen taistelupanssarivaunun...ne on tehty tuhoamaan vihollisen elävää voimaa.
Jos sanot ettet halua seurustella tankin kanssa, nainen pitää sinua luultavasti idioottina. Voithan kirjoittaa että hänen ulkonäkönsä ei vetänyt sinua puoleensa. Tarvitseeko oikeasti olla rehellinen? Minä en ainakaan tahtoisi kuulla loukkauksia, silti olen niitä kuullut enkä ole niihin kuollut. Tapaamasi nainen viehätti sinua älyllisellä, muttei fyysisellä tasolla, entäpä jos vastaisit hänelle niin? Ehkä kannustaisi vaikka laihduttamaankin, jo terveydellisistä syistä se olisi hyvä juttu.
| |
| | |
26.08.11, 21:34
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inka Hei! Kukapa haluaisi seurustella tankin kanssa, elottoman metallisen taistelupanssarivaunun...ne on tehty tuhoamaan vihollisen elävää voimaa.
Jos sanot ettet halua seurustella tankin kanssa, nainen pitää sinua luultavasti idioottina. Voithan kirjoittaa että hänen ulkonäkönsä ei vetänyt sinua puoleensa. Tarvitseeko oikeasti olla rehellinen? Minä en ainakaan tahtoisi kuulla loukkauksia, silti olen niitä kuullut enkä ole niihin kuollut. Tapaamasi nainen viehätti sinua älyllisellä, muttei fyysisellä tasolla, entäpä jos vastaisit hänelle niin? Ehkä kannustaisi vaikka laihduttamaankin, jo terveydellisistä syistä se olisi hyvä juttu. |
Kannattaa tottakai olla rehellinen. Naisparkahan on varmaan kaikilta kuullut että on "hieman pyöreä" ja loppujen lopuksi uskonut siihen väittämään. Ympäristön arkuus sanoa totuus, eli toisin sanoen valehtelu, siis ylläpitää hänen valhetodellisuutta. Sano suoraan miten asia on, ehkä nainen herää kun oikein "potkaiset persuksille". Laihduttamiseen voi tietenkin kannustaa, jos kertoo viasta niin kannattaa kertoa myös ratkaisu, muuten hän jää toivottomaan tilaan.
| |
| | |
26.09.11, 21:08
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
No sehän nyt on ihan tavallista joko vähätellä tai liioitella ominaisuuksiaan, tilanteen mukaan, noissa seuranhakuilmoituksissa. Vai etkö muka itse ole siihen koskaan syyllistynyt?? Luulisi, että aikuisena ihmisenä olisit osannut varautua siihenkin, ettei toinen osapuoli vetoakaan sinuun fyysisesti, jos et kerran kuvaa etukäteen nähnyt. Ei kovin kummallista, jos joskus noinkin käy! Mitä sitten sinun vastaukseesi naiselle tulee, niin jos haluat antaa itsestäsi ihan täydellisen idiootin kuvan, niin ole toki rehellisen suorapuheinen. Mutta mitä sitten sillä suoraan laukomisella itsellesi saavutat tai voitat, niin se onkin sitten toinen juttu. Ethän halua kuitenkaan loukata tai pahoittaa toisen mieltä? Nainen ei kuitenkaan ole tehnyt elämääsi mitään kovin dramaattista tuhoa. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miesvauva Moi,
Tapasin netissä yhden viehättävältä vaikuttaneen naisen. Juttu luisti hyvin, mutta kummallakin oli kuvaton profiili. Jossain vaiheessa päätettiin vaihtaa kuvia ja totuus valkeni: Naisen profiilikuvauksessa luki "pyöreä", mistä ajattelin hänellä olevan muutama kilo liikaa. Listassa on vaihtoehdot urheilullinen, normaalivartaloinen, pyöreä ja ylipainoinen. Tämän daamin kohdalla asteikko loppui kuitenkin kesken, koska ylipainoisen jälkeen olisi pitänyt tulla norsuluokitus. En tajua, miten joku voi olla noin pihalla oman ruumiinsa koosta. Hänhän periaatteessa valehteli minulle, joten ajattelin viitata kintaalla. Nyt vaan tavallaan olisi minun vastausvuoro ja haluaisin varmistella, ettei nainen ala kytätä minun perääni. Naiset sanovat, että pitää olla rehellinen, mutta voinko vain tokaista, etten halua seurustella tankin kanssa? Mitä oikein sanon?? | | |
| | |
01.10.11, 03:06
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan normaalia No sehän nyt on ihan tavallista joko vähätellä tai liioitella ominaisuuksiaan, tilanteen mukaan, noissa seuranhakuilmoituksissa. Vai etkö muka itse ole siihen koskaan syyllistynyt?? Luulisi, että aikuisena ihmisenä olisit osannut varautua siihenkin, ettei toinen osapuoli vetoakaan sinuun fyysisesti, jos et kerran kuvaa etukäteen nähnyt. Ei kovin kummallista, jos joskus noinkin käy! Mitä sitten sinun vastaukseesi naiselle tulee, niin jos haluat antaa itsestäsi ihan täydellisen idiootin kuvan, niin ole toki rehellisen suorapuheinen. Mutta mitä sitten sillä suoraan laukomisella itsellesi saavutat tai voitat, niin se onkin sitten toinen juttu. Ethän halua kuitenkaan loukata tai pahoittaa toisen mieltä? Nainen ei kuitenkaan ole tehnyt elämääsi mitään kovin dramaattista tuhoa. |
Hyvin viestistäsi huomaa maailman tilan, jos olet rehellinen ja pysyt totuudessa, niin annat itsestäsi idiootin kuvan :D Ei ihmekään ettei mikään toimi. Toimisikohan asiat paremmin jos ihmiset puhuisivat totta? Esimerkiksi suhteissa, mutta myös kaupankäynnissä jne. Politiikkaa ei sinänsä voi laskea mukaan, sillä sitä nyt ei voisi edes olla olemassa siinä tapauksessa :D
| |
| | |
06.10.11, 13:46
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja rehellisyys no1 Hyvin viestistäsi huomaa maailman tilan, jos olet rehellinen ja pysyt totuudessa, niin annat itsestäsi idiootin kuvan :D Ei ihmekään ettei mikään toimi. Toimisikohan asiat paremmin jos ihmiset puhuisivat totta? Esimerkiksi suhteissa, mutta myös kaupankäynnissä jne. Politiikkaa ei sinänsä voi laskea mukaan, sillä sitä nyt ei voisi edes olla olemassa siinä tapauksessa :D |
On asioita ja on asioita. Ei ole fiksua sanoa työkaverille saati puolisolle rehellisesti, että onpa sinulla kamala tukka tänään ja noi housutkin on ihan liian kireät - on tainnut paino nousta viimeaikoina?
Tämä on ihan normaalia ihmisten välistä kohteliaisuutta käytöstä ettei loukata tahallaan ihmistä. Varsinkaan kun ei se hyödytä ketään.
| |
| | | | |