Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Särkynyt sydän
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.01.11, 22:18   #176 (linkki)
tardelli
(Vierailija)

pettäminen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka Näytä viesti
mun mielestä kahden ihmisen välisessä suhteessa pettäminen on se yksi ja AINUT asia jota ei voi eikä tarvitse antaa anteeksi!monet muut asiat esim.ajattelematta sanotut kumppania loukkaavat sanat ovat anteksiannettavia ja unohdettavia.pettämistä vois verrata murhaan,yhtä raakoja ja harkittuja molemmat.

Olet niin oikeassa.Olen juuri tullut petetyksi ja se suru,pettymys,halveksunta,tuska ym.riipii todella sisintä.Varsinkin se,että mies piti kumpaakin samaan aikaan,tuli niin hyväksikäytetty olo.
  Vastaa viestiin
06.01.11, 01:41   #177 (linkki)
Hajalla :/
(Vierailija)

Minut on peterry kahdella eri tavalla.

Kun seurustelin kolmisen vuotta sitten yhden kusipään kanssa. Se kertoi minulle päivittäin, että rakastaa minua ja vuoden suhteesta kertoi, että on harratanut suhteemme aika seksiä kymmenen eri naisen kaa :/
Myös paras kaverini petti luottamuksen ihäneen.Ja en ole enää hänee paras kaverinsa enää ikinä sen veran tuntu pahalla, kun en voi häneen enää luottaa millään lailla..olen ruvennut miettimään, että voikp enää kehenkään luottaa? Ei.
  Vastaa viestiin
13.01.11, 10:53   #178 (linkki)
aliisa90
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Riina Näytä viesti
Onko naimisissa olevan miehen kanssa tekstailu teidän mielestänne myös pettämistä?
Jos sä itse olet sinkku ei se mun mielestä silloin ole. se mieshän siinä väärin tekee
  Vastaa viestiin
01.02.11, 17:16   #179 (linkki)
Hypno
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tossu Tiittonen Näytä viesti
Minä taas antaisin kerran anteeksi. Ainakin, jos suhde on alussa eikä ole vielä kauheasti tyyppiin kiintynyt. Toisaalta joskus mietin myös, onko nykyaikana lapsellista vaatiakaan uskollisuutta, onko se liian sinisilmäistä ja romanttista? Joissakin tapauksissa pettäminen on myös onni puolisolle, jos kumppani on alkanut tuntua vastenmieliseltä ja toivookin, että hän löytäisi uuden ja pääsisi kumppanista eroon.
Minusta on tavallaan lapsellista vaatia uskollisuutta, koska ihmiset on eläimiä ja eläimet elää niinku evoluutio on tarkoittanut, ei niinku jumala on sanonut. Papit ja muut joille uskollisuus ja siveys on ns. pyhä asia, tekevät vielä kauheampia juttuja kuin normaalit ihmiset suhteessa. He tekevät niitä lapsille ja ties mitä sadomasokismia harrastavat. Onhan uskollisuus hyvä asia en mie sitä sano, mutta harvassa on ne pyhimykset, jotka eivät ole tehneet mitään koko suhteensa aikana. Itse en kannata pettämistä enkä petä, mutta ole pettänyt kerran ja se on jäänyt siihen. En ole tehnyt sitä tietentahtoen. Ja tyttöystäväni ei sitä tiedä eikä saakkaan tietää. Kannan taakan ihan itse enkä halua satuttaa häntä sillä hän voi luottaa minuun jatkossa samalla lailla kuin luottaa nytkin.
  Vastaa viestiin
03.02.11, 14:59   #180 (linkki)
kukka
(Vierailija)

Minä uskon siihen, että ihminen voi muuttua. Poikakaveri petti puolisen vuotta sitten, kohta tulee vuosi täyteen yhdessäolosta, ja olen niin onnellinen!<3 Poikakaveri muuttui täysin sen jälkeen kun petäminen oli tapahtunut, kyseessähän oli siis vain nuoleskelu toisen muijan kanssa, mutta kuitenkin. Luottamus on osittain ainakin palautunut.. Saan häneltä ihania viestejä, itse tehtyjä ruonoja, ja olemme puhuneet yhteen muutosta paljon. Tietenkään en voi tietää onko hän jotain tehnyt, ja parisen viikonloppua takaperin sain kuulla baarissa kaverilta että hän olisi pettänyt taas, erään tutun kanssa. Romahdin täysin, ja ajattelin että nyt se on ohi, en jaksaisi käydä samaa paskaa uudestaan enää läpi. Lähdin baarista yksin kotiin, poikkis meni kaverilleen. Seuraavana päivänä soiteltiin ja hän oli ymmällään miksi olen vihainen, sanoin että taas oot pettäny! Hän oli ihan ihmeissään, ja sanoi että joku on nyt puhunut paskaa, vannoi että mitään ei ole tapahtunut, hän on vain tanssinut toisen muijan kanssa(tanssimiseen minulla ei itsellä ole mitään sanavaltaa, koska itsekin tanssin baarissa muitten jätkien kanssa) Otin yhteyttä tuohon tuttuumme, ja kysyin asiasta. Hänkin oli ihmeissään että mistä olin moista kuullut, ja sanoi että ei edes kännissä sekaantuisi varattuun mieheen ja tietää kuinka onnellisia nyt olemme eikä voisi moista tehdä. Kaveri jolta olin saanut asiasta kuulla, myönsi että ei ollut iha perillä asiasta mitä poikkiksen ja tuon tytön välillä oli tapahtunut, sanoi että joku oli nähnyt heidän tanssivan. Näin helposti minä uskoin että pettäminen olisi taas tapahtunut, huomaa, että en vieläkään täysin luota poikaystävääni, lähdin kotiin parkumaan, vaikka olisin saman illan aikana voinut selvittää mitä on tapahtunut ja nukkua poikkikseni kanssa. Uskon kuitenkin, että hän rakastaa minua ja että minä riitän hänelle. Jos pääsen keväällä opiskelemaan, hän on sanonut että muuttaa kanssani, tottakai, sillä hänelle ei kuulemma jää mitään nykyiselle paikkakunnalle jos minä lähden. Toivon, että mitään ikävi uutisia ei enää tulisikaan, ja luottamus rakentuisi täysin uudestaan. Rakastan häntä, ja hän minua.
  Vastaa viestiin
24.02.11, 06:16   #181 (linkki)
kynttilä
(Vierailija)

pettäminen

minua on petetty jo toisessakin pari suhteessa ! nyt en tiedä miten jaksan tästä eteen päin !!!!!! sattuu niin pirusti !!!!!!! meillä oli pitkä parisuhde ja hyvä niin piti ukon hypätä toisen kas sänkyyn kun riita oli VAIN rahasta!! voinko ,pystynkö antaan anteeksi koskaan !!!!
  Vastaa viestiin
13.03.11, 20:11   #182 (linkki)
toinen nainen
(Vierailija)

olis kiva kuulla ihmisistä jotka olleet kolmantena osapuolena. Itse en pettämistä hyväksy ja sen kohteeksi olen joutunut, mutta nyt on tullut koettua myös toisen naisen rooli. Kun on itse toiminut omia periaatteitaan vastaan on vaikeaa katsoa itseään peilistä. Tiedän että en tule tätä miestä enää tapaamaan. En halua sitä missään muodossa. Silti olen korviani myöten ihastunut häneen ja haluaisin tietää onko muilla asiasta käsitystä tai kokemusta. Kyseessä vain yhen illan juttu ja tiesin missä mennään. Kuten sanoin on juttu tässä enkä siedä ajatusta että olen rikkonut jonkun kodin.
  Vastaa viestiin
15.03.11, 13:17   #183 (linkki)
huomio
(Vierailija)

Muakin petetty, mutta annoin anteeksi.

Niin, vuosi sitten mieheni petti minua. Hän oli ollut bileissä ja nähnyt siellä eksänsä. Oli sitten kännipäissään mennyt ja vannottanut että rakastaa tätä ja kun menee oman naisen kanssa huonosti. Sain kuulla tapahtuneesta kaksi viikkoa jälkeen päin ystävältäni joka oli ollut samoissa juhlissa. Mieheni ei myönnä vieläkään tekemäänsä, selitys on niinkin klassinen kuin " olin niin kännissä, en voi muistaa !" Raivostuttavaa. Kuitenkin, olen aina ollut sillä kannalla että pettämistä ei voi antaa anteeki, joten silloin jouduin todella paskaan tilanteeseen.

Vai kuulostaako tämä teistä nyt niin pettämiseltä? Itselle tuli niin kovana paukkuna kun kuuli tuon, vaikkei se joidenkin mielestä pahalta pettämiseltä kuulosta. Olen ollut suhteessa 4 vuotta ja olen 21 vuotias nainen.
  Vastaa viestiin
17.03.11, 14:43   #184 (linkki)
Kokenut ja paljon nähnyt
(Vierailija)

Pettäjä pettää myös pettämisen jälkeen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bella Näytä viesti
Pettäminen voiko sitä hyväksyä koskaan?
Minä en hyväksy pettämistä koskaan
ei sellasta miestä voi enää RAKASTAA joka pettää:(

Hei, olin itse ihanassa ja jännittävässä suhteessa 9 kk, mies kertoi kaiken avoimesti, koko avioliiton tarinan, järkiavioliitto, ja tunsi todella ensim.kertaa elämässään rakkautta ja kaipuuta, se oli hänelle niin outo ja ihana tunne, joka laittoi hänet aivan sekaisin. Aluksi yritimme välttää tunnetta ja vain harrastaa ihanaa ja(sekin vielä) täydellistä seksiä, mutta hyvin pian rakastuimme. Mies kertoi naimisiin menon jälkeen kyllä harrastaneen seksiö yhden suhteen jälkeen jonka vaimo anteeksiantoi, muidenkin kanssa, ja puhui todella luottamuksellisesti minulle niistä, sekiskokeiluja jos minkälaisia. Vaimo on ja oli aina niin huomaamaton, ja ei ikinä arvannut mitään, ei edes epäillyt. Mies toivoi jopa että vaimo pettäsi, jotta hänellä olisi pätevä syy erota, eikä tuntisi itseään vain syylliseksi.
Tämä mies, niinkuin muutkin jotka voi pettää, tarvitsevat pettämistä ja tekevät sitä, aina. Isältä opittu ja huomattu. Älkää naiset kuvitelko että se ei loppuisi. Tilaisuus kun tulee, niin halut herää.Jos nainen hyväksyy sen, ja itsekkin ottaa irtosuhteita, voi suhde kestää, mutta muuten, rakkaat aviovaimot, olette säälittäviä jos luotatte enää yhtään tällaiseen mieheen. Ja kun vielä mies rakastuu, silloin on tärkein asia rikki. Luottamus. Siis anna miehen pettää, ilman sinua.
  Vastaa viestiin
18.03.11, 04:59   #185 (linkki)
nannuli
(Vierailija)

epätodellinen olotila

Sain eilen tietää, kuinka miesystäväni on pettänyt minua ystävänsä entisen vaimon kanssa. En ole saanut vastausta, kuinka kauan tätä on jatkunutt,,,tekstiviestit kuitenkin kertovat melkoista paljon. Kaikkein rasittavinta on, että toinen ei myönnä tapahtunutta, vedoton uskottomuuteen, jota hän ei voi sietää.
Tuntuu siltä, että minun olisi päästävä pakoon kaikkea,,,,kotona en kestä olla. Tämän yön olen vain kävellyt nukkumatta ollenkaan.
Mainitun naisen eron vaikeimpina hetkinä minä olin hänen tukenaan tarjoten ruoasta yösijaan. Taisin tehdä itselleni karhunpalveluksen.
Parasta, kun luottaa vain itseensä!
  Vastaa viestiin
18.03.11, 14:59   #186 (linkki)
Milla Magia
(Vierailija)

Viisaasti sanottu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maitomies Näytä viesti
Pettämistä ei pidä hyväksyä koskaan, koska pettäminen on väärin. Ymmärtää toki voi ja uskoa toisen vilpittömään katumukseen. Jokainen valitsee luottamuksensa kohteen itse.

Toivon, että raskainakin aikoina (silloin, kun kaduttaa, tuntuu katkeralta, tekee mieli kostaa, tuntee tulleensa petetyksi) me kaikki kuolevaiset yrittäisimme pitää mielessä sen, että pahaa ei yritettäisi hävittää pahalla. Lisää pahaa on lisää pahaa. Muistakaahan sen.

maitomies2005@yahoo.com

Olet puhunut oikein viisaasti. Hyvä! :)
  Vastaa viestiin
18.03.11, 20:56   #187 (linkki)
totta on
(Vierailija)

jokainen mies on vieteltävissä, eri asia on kun tunteet tulee mukaan ja rakastuu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkele periks anna en Näytä viesti
Joensuun miehen logiikalla kaikki muukin ikävä ja julma maailmassa pitäisi vain hyväksyä. Mitä sitä murhaajiakaan tuomitsemaan, ainahan niitä tappajia on ollut ja aina tulee olemaan. Parempi itse puukottaa ensin, ennen kuin joku muu ehtii tuikata. Läl-läl-lää, ehdinpäs ensin!

Ja sama meininki liikenteeseen...

Olen erittäin flirtti nainen ja saan kaikki miehet jos haluan, ainakin ne parhaimmat uroot. Valitettavasti seksi puhuttelee, aina, oli kyseessä naimisissa oleva, seurusteleva mies. Ainoastaan vahvasti rakastunut ei petä. Tai jos on juuri jäänyt kiinni ja luvannut olla toisin.
Mutta anteeksiantamatonta on kun tietää, että puoliso on todella rakastunut. Kuvittele nyt itse, hän on rakastnut silti vaikka sinä nökötät siinä kotona, mitenkä hän himoitsee tuota toista, mitenkä he rakastelivat joka paikassa keskenään, aina kun hän yrittää nyt koskettaa sinua---säälistä ja huonosta omatunnosta---miettii hän silti toista, oijoi, tämä koskee. Siksi, jos sinua petetään, niin etsi itsellesi uusi elämä, se on lapsillekkin parmepi kuin elää kulissiliittoa tai suhdetta. PEttäjä, samoin kuin lyöjä, ei paranna koskaan tapojaan. Pettämisessä on elämän ainut suola monelle, on vaan ihana tulla välillä toisen sisälle ja kokeilla vapaata seksiä ja panna oikein kunnolla.
  Vastaa viestiin
18.03.11, 21:01   #188 (linkki)
anna miehen mennä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nannuli Näytä viesti
Sain eilen tietää, kuinka miesystäväni on pettänyt minua ystävänsä entisen vaimon kanssa. En ole saanut vastausta, kuinka kauan tätä on jatkunutt,,,tekstiviestit kuitenkin kertovat melkoista paljon. Kaikkein rasittavinta on, että toinen ei myönnä tapahtunutta, vedoton uskottomuuteen, jota hän ei voi sietää.
Tuntuu siltä, että minun olisi päästävä pakoon kaikkea,,,,kotona en kestä olla. Tämän yön olen vain kävellyt nukkumatta ollenkaan.
Mainitun naisen eron vaikeimpina hetkinä minä olin hänen tukenaan tarjoten ruoasta yösijaan. Taisin tehdä itselleni karhunpalveluksen.
Parasta, kun luottaa vain itseensä!

Olet pahasti loukattu, mutta kyllä hyviä ihmisiäkin löytyy, hän ei ole sinulle sellainen. Hän rakastaa toista enemmän, se on vain myönnettävä. Jos hän olisi rakastanut sinua, ei hän ikinä olsi aiheuttanut sinulle tällaista. Kärsi aikasi, anna ajan mennä, kevät tulossa ja uusia mahdollisuuksia.
  Vastaa viestiin
18.03.11, 21:03   #189 (linkki)
viisaasti ja järkevää
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokenut ja paljon nähnyt Näytä viesti
Hei, olin itse ihanassa ja jännittävässä suhteessa 9 kk, mies kertoi kaiken avoimesti, koko avioliiton tarinan, järkiavioliitto, ja tunsi todella ensim.kertaa elämässään rakkautta ja kaipuuta, se oli hänelle niin outo ja ihana tunne, joka laittoi hänet aivan sekaisin. Aluksi yritimme välttää tunnetta ja vain harrastaa ihanaa ja(sekin vielä) täydellistä seksiä, mutta hyvin pian rakastuimme. Mies kertoi naimisiin menon jälkeen kyllä harrastaneen seksiö yhden suhteen jälkeen jonka vaimo anteeksiantoi, muidenkin kanssa, ja puhui todella luottamuksellisesti minulle niistä, sekiskokeiluja jos minkälaisia. Vaimo on ja oli aina niin huomaamaton, ja ei ikinä arvannut mitään, ei edes epäillyt. Mies toivoi jopa että vaimo pettäsi, jotta hänellä olisi pätevä syy erota, eikä tuntisi itseään vain syylliseksi.
Tämä mies, niinkuin muutkin jotka voi pettää, tarvitsevat pettämistä ja tekevät sitä, aina. Isältä opittu ja huomattu. Älkää naiset kuvitelko että se ei loppuisi. Tilaisuus kun tulee, niin halut herää.Jos nainen hyväksyy sen, ja itsekkin ottaa irtosuhteita, voi suhde kestää, mutta muuten, rakkaat aviovaimot, olette säälittäviä jos luotatte enää yhtään tällaiseen mieheen. Ja kun vielä mies rakastuu, silloin on tärkein asia rikki. Luottamus. Siis anna miehen pettää, ilman sinua.

Erittäin oikein ajateltu ja toimittu. Mies ei rakasta tosiaankaan omaa vaimoaan, tapa ja lasten vuoksi yhdessä, säälin vaimoa, Hän palaa luoksesi, koska rakkaus, eros, lopulta voittaa, ei järki.
  Vastaa viestiin
20.03.11, 21:18   #190 (linkki)
näin on näreet
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokenut ja paljon nähnyt Näytä viesti
Noin juuri, vaikka lapset olisivat pieniä, ei mies ole silti sydämellä mukana, ja sen on raastava tunne. Olisi miehessä kuinka paljon muuten hyviä aineksia, tulee hänen saada kärisä tekonsa seuraamukset, ja vaimon tulee näyttää oma ihmisarvonda, erota mokomasta. Koska mies varmasti yrittää jonkinaikaa näytellä kunnollista, ja kohta taas pipi pystyssä ja erittäin helposti vieteltävissä. 100 prosenttisesti, on tutkittu, että 95 prosenttia pettäjistä tekee sitä uudelleen, vaikka olisivat saaneet kuinka opetuksen.
  Vastaa viestiin
11.09.11, 00:42   #191 (linkki)
sade
(Vierailija)

Etiäpäin!

Voin vain kuvitella, kuinka pahalta petettäväksi tuleminen tuntuu parisuhteessa. Oma mieleni järkkyi jo siitä, että pari päivää eron jälkeen mies meni sänkyyn toisen naisen kanssa. Se tuntui uskomattomalta ja erittäin törkeältä. Tunsin itseni petetyksi. Aivan kuin suhteemme olisi ollut vain jokin pintaliito. Olimme kuitenkin seurustelleet nelisen vuotta ja asuimme edelleen saman katon alla. Toivon voimia jatkaa eteenpäin petetyille. Pettäminen ei ole hyväksyttävää. Jatko pettäjän kanssa on todella raskasta, koska eihän teko koskaan unohdu. Itse en antaisi anteeksi ja jatkaisi pettäjän kanssa. Parempi suhde odottaa tulevaisuudessa :)
  Vastaa viestiin
26.09.11, 16:29   #192 (linkki)
copio
(Vierailija)

valhesuhteita???

Kopion tämän toisesta ketjusta. Tosi mielenkiintoinen näkökulma suhteista:

""

Suhteissa, kuten elämässä yleensäkin, ongelma on se että opimme jo lapsuudesta lähtien ajatuksia mm siitä minkälaisia meidän tulisi olla ja miten meidän tulisi käyttäytyä. Kopioimme siis roolin jota alamme esittämään. Mutta koska se on vain rooli, niin myös suhteista tulee teatteri, eli epäaito, siis valhe. Tavallisesti tämä tapaoppi on tapahtunut jo niin nuoresta lähtien ja niin kauan, että ihminen uskoo olevansa se henkilö, joksi hänet on kasvatettu. Parisuhteissa siis esitellään rakkautta, mutta se ei ole aitoa.

Suhteet eivät ole ainoa asia mihin ulkoiset ajatukset vaikuttavat, sillä nämä ulkoiset ajatukset alkavat ohjaamaan myös elämän suuntaa, ja vähitellen oma tahto vajoaa tiedottomuuteen.

Olin itsekin eron jälkeen aivan rikki ja tosi hämmentynyt, enkä tiennyt mitä tehdä. Kompastuin sattumalta kirjaan, jonka avulla sain selkeyttä mieleeni, ja ymmärsin miten, niin suhteissa kuin elämässäkin, opitut ajatukset vaikuttavat meihin. Kirja kuvailee ajatusten ja mielen toiminnot todella tarkalla tavalla, ja antaa työkalut joiden avulla tulee tietoiseksi omasta itsestään, sekä omasta alkuperäisestä tahdostaan. Kirjan nimi on Alkuajatus - Elämän pieni käsikirja ja voin sanoa että omalla kohdallani olen saanut aitoa toimivuutta elämääni. Se on kyllä vaatinut kovaa työtä itseni kanssa, mutta tuloksena on elämä jota tahdon. Kannattaa lukea! Tilasin kirjan täältä: Alkuajatus - Elmn pieni ksikirja ""
  Vastaa viestiin
21.10.11, 21:01   #193 (linkki)
petetty2v
(Vierailija)

pettäminen

Vaimoni on pettänyt jo kaksi vuotta minua ja sanoo koko ajan että loppuu ja loppuu mutta jatkuu edelleen .Nyt tuli mullekin mitta täytee mutta kuinka ollakaa vaimoni ei lähde mihinkään koska pelkää ettei siitä uuden kanssa tulisikaan mitään.Mikä avuksi ?
  Vastaa viestiin
22.10.11, 19:14   #194 (linkki)
Argh
(Vierailija)

petetty3

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petetty2v Näytä viesti
Vaimoni on pettänyt jo kaksi vuotta minua ja sanoo koko ajan että loppuu ja loppuu mutta jatkuu edelleen .Nyt tuli mullekin mitta täytee mutta kuinka ollakaa vaimoni ei lähde mihinkään koska pelkää ettei siitä uuden kanssa tulisikaan mitään.Mikä avuksi ?

sama juttu täällä, tosin vuoden verran ja empii mitä tekee. rakastan sitä pirusti ja tekisin mitä tahansa jos saisin takas mutta tuleeko tästä mitään. hän on vielä kotona niinkuin mitään ei olisi tapahtunu ja sanoo että miettii, miettii..en ole itte ikinä näinä vuosina pettäny, sattuu pirusti.. olis kertonu että jotain vialla ennekuin pettää, miksi vasta sen jälkeen?!
  Vastaa viestiin
14.11.11, 19:49   #195 (linkki)
lp
(Vierailija)

petos

jät,laa miten suhtautua onko petos kun ns ystävä aikanaan toi minut ja exäni sokkotref yhteen ja rikkoi lapsenmme elämät ja kaikkien eläm
  Vastaa viestiin
30.12.11, 02:55   #196 (linkki)
yksinäinen
(Vierailija)

pettäminen

Olen parisuhteessa elävä ainen jonka mies on pitänyt useita ulkopuolisia suhteita noin 20 vuoden ajan. Syy on kuulemma se, että hän haluaa jännitystä elämään eikä hänelle riitä meidän välinen seksi. Viimeinen suhde on kestänyt yli vuoden ja ja kun sain sen selville viime keväänä, otti tosi lujille. Pyysin häntä lopettamaan suhteen, mutta ei kuulemma halua, koska on mies joka haluaa nauttia elämästä täysillä. Ei pysty sitoutumaan, vaan on nytkin tämän naisen luona, ja eniten ihmettelen naista, miten joku voi antaa käyttää itseään hyväksi tällä lailla, koska mies on sanonut hänelle ettei koskaan eroa ja vaatii ettei tällä naisella saa olla muita seuralaisia. Olen menettänyt täysin luottamuksen mieheeni, enkä voi sanoa rakastavani häntä, tunnen inhoa kun hän tulee näiltä reissuitaan ja koskettaa minua. Hänen mielestään tälläinen toiminta ei ole väärin eikä hän suostu eroon, vedoten lapsiin ja lasten lapsiin sekä esim. vanhempiimme, kuinka se olisi raskasta
heille. Tietysti moni ajattelee että miksi en lähde, mutta siitäkin olen yrittänyt puhua, etten jaksa ja haluan lähteä, mutta ei onnistu. Jos toinen on narsisti, ajattelee vain itseään, eikä näe omassa toiminnassaan mitään väärää, uhkaa väkivallalla ja kostamisella, on tosi vaikeaa tehdä ratkaisuja.
Joskus on psyyke tosi lujalla ja olen alkanut oireilla erilaisten sairauksien myötä, esim. sydän reistaa ja olen masentunut koska en jaksa teeskenellä. Ellei olisi lapsia ja lasten lapsia, en jaksaisi
tätä kaikkea. Onko kellään samanlaisia kokemuksia, sekin helpottaa jos voi jakaa asioita jonkun kanssa.
  Vastaa viestiin
30.12.11, 12:18   #197 (linkki)
mixu
(Vierailija)

sattui

Kun moni on sanonnut sitä että miehet ovat pettäjiä mutta kyllä naisetkin sitä tuntuu tekevän.
Oma tarina alkaa näin kun 2 vuotta sitten tapasin yhden naisen baarissa.Se baari reissu päättyi sitten petipuuhiin.Olin tuolloin 20-v ja nainen oli 3 vuotta vanhempi.Halusin antaa ymmäryksen että pidin hänestä.Omalla tavallaan hän antoi ymmäryksen itsekin että haluaisi olla minun kanssa.Kuiten hänen työpaikan pikkujouluna hän ilmoitti seuraavana aamuna menevän sänkyynsä työkaverin kanssa.Menin kyllä shokkiin ja olin ihmeissään.Jostain kumman syystä en uskaltanut tehdä loppua suhteelleemme.Ehkä jonkinlainen yksinäisyyden pelko.Päätin sitten antaa anteeksi hänen teolle ja suhde jatkui.Seuraavana vuonna meillä oli jonkinlainen kriisi ja hän tunnusti että onko juttumasse edes järkeä.Olin sinä päivänä melko hajalla.Kuitenkin heti seuraavana päivänä saimme asia korjattua.Hän oli tulossa käymään meidän perheesä luona(asuimme eri paikkakunnalla)Rupesin ihmettelemään kun hän ei vastannut viestiini tai puheluun.Epäilin onko jotain sattunut mutta samalla epäilin että tekeekö hän sen taas?Seuraavana aamuna hän soitti ja tunnusti pettävänsä jälleen.Suutuin mutta en tiedä miksi mutta annoin anteeksi.Tämän jälkeen suhteemme oli huomattavasti parantunut ja hän tunnusti että pitää minusta tosi paljon.Kevät ja kesä oli meidän suhde aikaamme hienoimpia hetkiä.Syksy 2010 oli sitten poikkeus.Hän oli lähtenyt kavereitten kaa baariin.Olin tuolloin itsekin illan vietossa.Yksin.Kello 3 yöllä näin hänet melko itkuisena.Hän kertoi että suudellut ex-työkaveria ja entistä luokkakaveria.Olivat kuulemma yrittänyt häntä sänkyyn johdattaa mutta hän kuitenkin kieltäytyi.Kuitenkin hänen käytöksensä minua kohta oli jotenkin tyly esim silloin kun hän tuli töistä tai emme olis saannut kävellä käsikädekkäin keskustassa.Syyskuun lopussa tein melkoisen liikeen.Katsoin hänen päiväkirjaa ja paljastui että hän on ihastunut työkaveriin joka oli kaiken lisäksi naimisissa.Suutuin ja kerroin mitä tein.No siitähän minulle suuttui.Hän oli kertonut vanhemmilleen ja siskolleen että luin päiväkirjaa mutta vittu vie kun he eivät saannut edes tietää mitä hän oli minulle tehnyt.Puhuimme asiat läpi ja sovimme mutta ton jälkeen olin ns.karikolla.Huomasin että tunteet ailahtelivat.Marraskuussa helvetti pääsi valoilleen kun hän alkoi todella ns olla ihan päästänsä vialla.Hän tunnusti että ei oo oikeesti pahemmin välittänyt minusta.Omalla tavallaan tiesin tämän.Hän kertoi että työpaikan pikkujoulut on tulossa ja pyysi jos en olisi yötä hänen luonaa syyksi että haluaisin vielä kerran tulla ja mennä.Samana päivänä hän ehdotti avointa parisuhdetta.En suostunut.Lopuksi silloin pikkujoulu päivänä hän sanoi että olisin sittenkin yötä hänen luona.Yöllä hän tuli kotiin ja ilmoitti että suuteli työkaveriaan mutta kertoi että ei merkannut mitään.Joulun vietin perheen luona.Kumppanin viestit oli ns laimeita.Viesteissä ei ollut enää sydämmiä taikka suukkoja.Silloin tajusin jokin on pahasti vialla.Meni vähän joulu fiilis sen jälkeen.Nyt tullaan tähän vuoteen.Palasin hänen luokseen 2.tammikuuta.Näkyi selkeesti että hän salaili jotain tai olisi tehny jotain.Seuraavana päivänä hän meni töihin.Olin tietokoneella ja huomasin että oli joulun aikana tapaillut toista miestä joka ei muuten ollut se päiväkirja tyyppi.Minut on petetty siis viis kertaa.Jippii.Tein päätöksen ja erosin hänestä.Hän otti eron raskaasti ja kyllä minäkin sen otin melko ankeesti vastaan.Mutta tajusin että päätökseni paranti oloani.Pysyimme kavereina kuitenkin mutta voin sanoa että paluuta ei ole.Tapasin hänen jälkeen pari naista mutta jostain kumman syystä en halunnut sitoutua parisuhteeseen koska edelliset arvet vielä viilsi.En tiedä toiminko liian nopeasti vai pelkäsinkö että jos taas käy näin?Kesällä olin ikisinkku sitten mutta ei mun menoa haittanut.Huomasin että minusta on tullut rohkeempi tämän eron jälkeen.Lähdin saksaan suomalaisen kiihdytysajo tiimin mukaan ja oltiin siellä noin viikko.Elokuun lopussa tapasin netissä yhden naisen joka oli samanikäinen.Halusin tutustua häneen tarkemmin.Yhessö vaiheessa päätin että en yrittäisi mitään koska sain sellaisen kuvan että hänellä on joku muu tähtäimessä.Olin mustasukkainen sen tunnustan.Harvoin olen ylipäätänsä ollutkaan O_O.Exä kertoi että seurustelee ja bingo nytsen päiväkirja tyypin kanssa.en tullut mustasukkaiseksi vaan enimmäkseen säälitti sen äijän puolesta koska ei tiedä mihin on joutumassa.Whatever.Sitten tämän nykyiseen.Otin niskastan kii ja kyselin häneltä suoraa onko hänellä joku muu tähtäimessä.Hän kertoi että ei ole.En kyllä uskonut koska tuli sellainen olo että hänellä on joku toinen.Annoin ymmärtää että uskon häntä.Tapasimme ekan kerran kirjastossa ja kävimme kahvilla.Hän kertoi että haluaisi tavata uudestaan.Se piristi mua mutta silti epäilin että onko hänellä toinen kiikarissa.Tapasimme paripäivää myöhemmin ja kävimme baareissa.Hän kysyi että tuunko hänen luokse yöksi.Olin mietteliäs ja suostuin.Ei mennyt sänkyleikiksi se yö.Onneksi.Seuraavana aamuna hän sanoi että pitää minusta.Tuntui hyvältä kuullase mutta silti en löytänyt luottamusta.Jatkan tätä seuraavassa osassa.
  Vastaa viestiin
30.12.11, 14:21   #198 (linkki)
mixu
(Vierailija)

sattuu osa 2

Jatkan edellistä.Tosin tämä on lähinnä tarina nykyisestäni.
Pari päivää myöhemmin käytiin lenkillä.Lenkkeilyn jälkeen suutelimme.En osannut odottaa tälläistä loppua päivälle.Kotiin lähdettyä olin aika onnessani mutta silti oli sellainen epätietoinen olo.Pari päivää myöhemmin yövyin hänen luonaan.Seuraavana aamuna suutelimme ja pikkasen olotila alkoi parantua.Seuraavana päivänä huomasin facebookissa että oli ilmoittanut olevansa parisuhteessa.Kysyin heti kuka se on niin sanoi että se olen minä.Onnesta tottakai hypin.Nyt olemme seurustelleet 3KK.Välillä joskus tulee mieleen edellisen suhteen paskatajat mieleen.En tiedä epäilenkö että käykö näin taas minulle vai olenko mustasukkainen joskus.Luotan kyllä nykyiseen.Toivoisin että kertoisitte omat kokemuksenne.
  Vastaa viestiin
03.01.12, 01:53   #199 (linkki)
petetty
(Vierailija)

http://signup.leagueoflegends.com/?r...c4154836020466
  Vastaa viestiin
05.02.12, 11:12   #200 (linkki)
Appalakki
(Vierailija)

!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinen Näytä viesti
Olen parisuhteessa elävä ainen jonka mies on pitänyt useita ulkopuolisia suhteita noin 20 vuoden ajan. Syy on kuulemma se, että hän haluaa jännitystä elämään eikä hänelle riitä meidän välinen seksi. Viimeinen suhde on kestänyt yli vuoden ja ja kun sain sen selville viime keväänä, otti tosi lujille. Pyysin häntä lopettamaan suhteen, mutta ei kuulemma halua, koska on mies joka haluaa nauttia elämästä täysillä. Ei pysty sitoutumaan, vaan on nytkin tämän naisen luona, ja eniten ihmettelen naista, miten joku voi antaa käyttää itseään hyväksi tällä lailla, koska mies on sanonut hänelle ettei koskaan eroa ja vaatii ettei tällä naisella saa olla muita seuralaisia. Olen menettänyt täysin luottamuksen mieheeni, enkä voi sanoa rakastavani häntä, tunnen inhoa kun hän tulee näiltä reissuitaan ja koskettaa minua. Hänen mielestään tälläinen toiminta ei ole väärin eikä hän suostu eroon, vedoten lapsiin ja lasten lapsiin sekä esim. vanhempiimme, kuinka se olisi raskasta
heille. Tietysti moni ajattelee että miksi en lähde, mutta siitäkin olen yrittänyt puhua, etten jaksa ja haluan lähteä, mutta ei onnistu. Jos toinen on narsisti, ajattelee vain itseään, eikä näe omassa toiminnassaan mitään väärää, uhkaa väkivallalla ja kostamisella, on tosi vaikeaa tehdä ratkaisuja.
Joskus on psyyke tosi lujalla ja olen alkanut oireilla erilaisten sairauksien myötä, esim. sydän reistaa ja olen masentunut koska en jaksa teeskenellä. Ellei olisi lapsia ja lasten lapsia, en jaksaisi
tätä kaikkea. Onko kellään samanlaisia kokemuksia, sekin helpottaa jos voi jakaa asioita jonkun kanssa.
Lopeta yhdessä eläminen tuon narsistin kanssa heti.Muuten tuhoudut!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku