| |
25.06.11, 11:27
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Puhukaa mulle järkeä
Olen kaksikymppinen nainen ja seurustellut avomieheni kanssa kolme vuotta. Mies tekee reissuhommia (asuu työkavereittensa kanssa yhteisessä kämpässä) ja on viikot aina poissa, joten yhteinen aika on viikonloppujen varassa. Alussa kaikki sujui hienosti ja viikonloput puuhattiin yhdessä kaikenlaista. Vuoden seurustelun jälkeen mies alkoi viettää lähes kaiken vapaa-aikansa tietokoneella omien juttujensa parissa. Facebook varsinkin oli ahkerassa käytössä. Tunsin jääväni aivan syrjään, sillä yhteinen aika tuntui jäävän kovin vähälle. Mies alkoi valvoa viikonloppuisin hirveän myöhään jääden koneelle tai katsomaan elokuvaa ja minä jouduin mennä aina yksin nukkumaan. Usein mies nukahti sohvalle. Tunsin itseni hyvin yksinäiseksi, sillä pystyimme nukkua vain viikonloppuisin yhdessä. Kaikesta huolimatta rakastan miestä ja hän hellii minua todella paljon ja soittelee reissusta joka päivä.
Kuukausi sitten miehen facebook oli jäänyt päälle ja katsoin uteliaana hänen viestejään. Mies oli jutellut kauniin naisen kanssa, jonka oli tavannut baarissa "ilmoittele jos oot liikkeellä yössä niin voin majottaa sut meille ;)" "näytit tosi hyvältä eilen ja mun teki sua kovaa mieli". Menin aivan shokkiin. Mies selitti, että nainen on hänen ystävänsä ja viestit olivat pelkkää huumoria. Seuraavana viikonloppuna mies sanoi, että joutuu jäädä töihin työpaikkakunnalleen. Perjantai yönä sain mieheltä puhelun, mutta hän ei puhunut mitään, kuulin vain taustalta naisen äänen, joka sanoi: "mä meen nyt vessaan..". Puhelu katkesi, eikä mies vastannut vaikka soitin. Aamulla mies sanoi, että he olivatkin lähteneet miesten kanssa ulos ja että mitään ei ollut kyseisen naisen kanssa tapahtunut. Pakkasin kamani ja jätin miehen.
Nyt mies on aivan paniikissa, itkee ja pyytää, että korjaisimme asiat. Hän vakuuttaa, että ei ole pettänyt, mutta myöntää, että on ollut ajattelematon, kun lähti miesten kanssa juomaan kertomatta minulle.. Mitä te olette mieltä? Miksi mies vakuuttaa rakastavansa minua ja haluavansa olla kanssani ja perustaa perheen, mutta tekee silti tollasia temppuja? Mies on iältään jo 27.
| |
| | |
25.06.11, 19:23
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2011 Sijainti: Vantaa
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sad Olen kaksikymppinen nainen ja seurustellut avomieheni kanssa kolme vuotta. Mies tekee reissuhommia (asuu työkavereittensa kanssa yhteisessä kämpässä) ja on viikot aina poissa, joten yhteinen aika on viikonloppujen varassa. Alussa kaikki sujui hienosti ja viikonloput puuhattiin yhdessä kaikenlaista. Vuoden seurustelun jälkeen mies alkoi viettää lähes kaiken vapaa-aikansa tietokoneella omien juttujensa parissa. Facebook varsinkin oli ahkerassa käytössä. Tunsin jääväni aivan syrjään, sillä yhteinen aika tuntui jäävän kovin vähälle. Mies alkoi valvoa viikonloppuisin hirveän myöhään jääden koneelle tai katsomaan elokuvaa ja minä jouduin mennä aina yksin nukkumaan. Usein mies nukahti sohvalle. Tunsin itseni hyvin yksinäiseksi, sillä pystyimme nukkua vain viikonloppuisin yhdessä. Kaikesta huolimatta rakastan miestä ja hän hellii minua todella paljon ja soittelee reissusta joka päivä.
Kuukausi sitten miehen facebook oli jäänyt päälle ja katsoin uteliaana hänen viestejään. Mies oli jutellut kauniin naisen kanssa, jonka oli tavannut baarissa "ilmoittele jos oot liikkeellä yössä niin voin majottaa sut meille ;)" "näytit tosi hyvältä eilen ja mun teki sua kovaa mieli". Menin aivan shokkiin. Mies selitti, että nainen on hänen ystävänsä ja viestit olivat pelkkää huumoria. Seuraavana viikonloppuna mies sanoi, että joutuu jäädä töihin työpaikkakunnalleen. Perjantai yönä sain mieheltä puhelun, mutta hän ei puhunut mitään, kuulin vain taustalta naisen äänen, joka sanoi: "mä meen nyt vessaan..". Puhelu katkesi, eikä mies vastannut vaikka soitin. Aamulla mies sanoi, että he olivatkin lähteneet miesten kanssa ulos ja että mitään ei ollut kyseisen naisen kanssa tapahtunut. Pakkasin kamani ja jätin miehen.
Nyt mies on aivan paniikissa, itkee ja pyytää, että korjaisimme asiat. Hän vakuuttaa, että ei ole pettänyt, mutta myöntää, että on ollut ajattelematon, kun lähti miesten kanssa juomaan kertomatta minulle.. Mitä te olette mieltä? Miksi mies vakuuttaa rakastavansa minua ja haluavansa olla kanssani ja perustaa perheen, mutta tekee silti tollasia temppuja? Mies on iältään jo 27. | Rakkaus tekee sokeaksi. Älä usko miestäsi, sillä sinulla on todisteet aivan silmiesi alla. Mies on ketku, joka selvästi manipuloi sinua, jotta hänellä olisi jotain pysyvää elämässään. Varma "pano" on myös tietysti kova sana silloin kun muu tunne-elämä ei mene hyvin.
Hän varmasti rakastaa sinua jos sanoo niin, mutta hänellä on oman päänsä sisällä niin paljon selvittämättömiä asioita, joita sinun ei edes rakkauden nimissä kannata jäädä hänen kanssaan selvittämään. Ymmärtää voi, muttei pidä antaa hänen vetää sinua mukaansa. Olet mukavan oloinen nainen ja löydät varmasti jonkun "paremman".
Itse erosin pari vuotta sitten henkilöstä, jonka luulin silloin olevani elämäni rakkaus ja ainoa nainen minulle - voi kuinka väärässä olinkaan. Kun aika kuluu, niin ne hyvät puolet alkavat unohtua ja alat muistamaan asioita, joiden takia et enää ikinä palaisi hänen kanssaan yhteen.
...kyseessä voi olla myös vakava ja parantumaton persoonallisuushäiriö nimeltä narsismi - siitä kannattaa pysyä niin kaukana kuin vain hiukankin mahdollista!
-Nimimerkki kokemusta on.
| |
| | |
27.06.11, 10:54
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja McGregor Rakkaus tekee sokeaksi. Älä usko miestäsi, sillä sinulla on todisteet aivan silmiesi alla. Mies on ketku, joka selvästi manipuloi sinua, jotta hänellä olisi jotain pysyvää elämässään. Varma "pano" on myös tietysti kova sana silloin kun muu tunne-elämä ei mene hyvin.
Hän varmasti rakastaa sinua jos sanoo niin, mutta hänellä on oman päänsä sisällä niin paljon selvittämättömiä asioita, joita sinun ei edes rakkauden nimissä kannata jäädä hänen kanssaan selvittämään. Ymmärtää voi, muttei pidä antaa hänen vetää sinua mukaansa. Olet mukavan oloinen nainen ja löydät varmasti jonkun "paremman".
Itse erosin pari vuotta sitten henkilöstä, jonka luulin silloin olevani elämäni rakkaus ja ainoa nainen minulle - voi kuinka väärässä olinkaan. Kun aika kuluu, niin ne hyvät puolet alkavat unohtua ja alat muistamaan asioita, joiden takia et enää ikinä palaisi hänen kanssaan yhteen.
...kyseessä voi olla myös vakava ja parantumaton persoonallisuushäiriö nimeltä narsismi - siitä kannattaa pysyä niin kaukana kuin vain hiukankin mahdollista!
-Nimimerkki kokemusta on. |
Kiitos paljon vastauksestasi. Näinhän se on, ei voi muuta sanoa.. Itse olisin ollut valmis antamaan aivan kaikkeni miehelle, joten on hyvin surullista tajuta, että toinen ei tule koskaan antamaan yhtä paljon minulle. Helpottaa kuitenkin kuulla, että muutkin ovat samaa mieltä kanssani..
Toivottavasti voin joskus ajatella, että miehen jättäminen oli elämäni paras päätös.
| |
| | |
28.06.11, 01:42
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2011 Sijainti: Vantaa
|
Jos päätös epäilyttää, niin kannattaa miettiä mitä siitä seuraisi jos jäisit hänen kanssaan elämään suhteeseen. Johdattelen sinua vielä jatkokysymyksellä, että olisiko tarinanne loppu mielestäsi onnellinen?
Onnea uuden alun johdosta!
| |
| | |
04.08.11, 00:18
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2011
| ei onnistu Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja McGregor Jos päätös epäilyttää, niin kannattaa miettiä mitä siitä seuraisi jos jäisit hänen kanssaan elämään suhteeseen. Johdattelen sinua vielä jatkokysymyksellä, että olisiko tarinanne loppu mielestäsi onnellinen?
Onnea uuden alun johdosta! | Juu ei onnistu voin sanoa kerran pettää se aina mielessä,miksi yleensä etsiä toisia kun jo oma on sitä en minäkään ole koskaan ymmärtäny?
| |
| | |
10.08.11, 20:16
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mielenkiintoinen näkökulma asiaan. Pohdin kauan kirjoittamaasi.. Mulle tuli sellainen olo, että ehkä mieheni alitajuisesti tiesi, että en ole hänelle se oikea ihminen? Läheisyys alkoi loppumaan (hänen aloitteesta), etäännyimme, hän teki rumia temppuja ja lopulta kuvioihin tuli muita naisia.. Hän ei kuitenkaan jättänyt minua, sillä reissusta on mukava tulla kotiin, kun joku on kotona odottamassa. Hän halusi pitää minut elämässään, jotta siinä olisi edes jotain pysyvää.
Aion todellakin oppia tästä kaikesta, jotta en enää koskaan eksyisi tuollaiseen suhteeseen. Itselläni on niin kova halu rakastaa ja tulla rakastetuksi ja mielestäni ansaitsen yhtä paljon vastarakkautta. Aion hankkia tuon suosittelemasi kirjan, kiitos vinkistä!
| |
| | |
04.02.12, 19:57
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vaikea tilanne kieltämättä. Tiedän tulisi mielestänne puhua miehesi kanssa näin ensin kaikki asiat läpi. Sinun täytyy kertoa hänelle kaikista asioista jotka sinua painavat ja hänen tulisi olla sen kaiken arvoinen. En oikein osaa tähän muuta sanoa. Toisaalta voisitte vielä yrittää jos molemmat sitä haluavat, mutta kunnon pelisäännöt pitää olla sekä miehesi käytös parantua, tee se hänelle selväksi. Tsemppiä sinulle ! =)
| |
| | | | |