Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Satumaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.08.05, 10:50   #1 (linkki)
Kysyjä
(Vierailija)

Rekisteröinti

En tiedä, onko tämä oikea paikka kysyä, mutta oletteko törmänneet samaan ongelmaan. Olen nyt kolmen päivän aikana yrittänyt (useamman kerran) rekisteröityä Sinkkuihin, mutta asia ei jostakin syystä onnistu. Onkohan muilla onnistunut ja tiedättekö syytä moiseen?
  Vastaa viestiin

10.08.05, 09:46   #2 (linkki)
leena
(Vierailija)

Re: Rekisteröinti

rekisteröintini onnistui hyvin, hain kirjoitteluseuraa ja sain heti ehdotuksen että tavataanko hotellihuoneessa, en tainnut osata laittaa kunnolla ilmoitustani, tai sitten vastapuoli ei lukenut kunnolla; sain rekisteröintini eilen, eli 8.8.
  Vastaa viestiin
12.08.05, 10:36   #3 (linkki)
ap
(Vierailija)

Kiitos vastauksesta. Tarkoitin lähinnä sitä kuinka monta päivää kuluu siitä kun rekisteröitymisen aloittaa (näpyttelemällä nimen ja meiliosoitteen) siihen kun meiliboksiin tulee palveluntarjoajalta ilmoitus, jossa voi jatkaa rekisteröitymistä ja tehdä ilmoituksen. Itse olen nyt odottanut 4 pv.
  Vastaa viestiin
12.08.05, 10:42   #4 (linkki)
leena
(Vierailija)

sain heti kaikki oikeudet käyttöön, samalla tunnilla, oikeastaan parin minuutin sisällä
  Vastaa viestiin
14.11.09, 15:41   #5 (linkki)
basistin mokoma
(Vierailija)

fuiofhjhg

ri9jrigrikfdk0asgdk0oak+gik0r9i0rkir+gkigr0kirk0ir gauigfdt9retujgpreuipgjreujtutjtureureueweweuewuje prjgrgjfdgfdsåfdjåiogfdjigriåerårejijuirehythyrhfy sdhfyhsahfsdkfsadfdskfdffokpfkopfpofpasfdsfdfdsoop fdopofdopfdkopfdfosdopfdsopkfkpfasdpkkofpaskodsdfp pkokkoasfdasfkokpsaoksfdakoHAISTAKAA PASKA PLAZA JA PASKA-VITTU-HOMO-PASKKIOHDGFDKIOPFYKUUDFJHGGHGHFJHGG
  Vastaa viestiin
24.02.11, 18:07   #6 (linkki)
trtrt444
(Vierailija)

treffinetti

Tuonne voi rekata TreffiNetti
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>