| |
29.12.05, 12:24
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Lottovoittaja
Ei se kuulkaa raha onnea tuo vaikka onni on potkaissut isolla rahakasalla. Haluan antaa rahallista tukea vanhuksille ja työttömille, mutta ei se kuitenkaan riitä kaikille. Olen itse ollut työttömänä 2 vuotta vaikka ammatteja on kertynyt monta olen Kokkki, Tarjoilija, Toiminnanohjaaja, sos. Ohjaaja . Mutta ei se riitä pitää vissiin päästä Presidentiksi , että voisi hallita tätä Suomea eikä tarvi välittää miten muut pärjää kunhan saisin vaan hyvän palkan ja vielä verottomana. Mun mielestä Presidentin pitäisi maksaa verója palkastaan kuten muutkin palkansaajat.Tämä asia meidän tulisikin saada korjattua vai mitä??
| |
| | |
29.12.05, 14:02
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Lottovoittaja
Oletko sama ""lottovoittaja"", jonka tannoin tapasin? Sillä kertaa oli lompakkosi ""jäänyt kotiin"".
| |
| | |
30.12.05, 11:27
|
#3 (linkki)
Sinähän oletkin oikea henkilö arvostelemaan toista rahat puhtaana käteen saavaa kun lottovoitto tietääkseni on juuri sellainen raha mistä on verot etukäteen maksettu ja siis sajalleen verotonta tuloa.
| |
| | |
31.12.05, 00:16
|
#4 (linkki)
Pitäähän pressalla olla jotakin etua virastaan. Eihän hänellä ole edes lomaa niinkuin muilla palkansaajilla on. Kyllä minä ainakin maksan mieluummin veroni kuin olen kaiken kansan tuijoteltavana. Ainoa paikka, missä ei ihan mahdottomasti tuijotella on Naantali, tosin turistit kyllä tuijottelevat, kun presidentti liikkuu kaupungilla. Perusnaantalilaiset ovat tottuneet vuosikymmenien ajan, että pressa voi kävellä kadulla vastaan tai hänet voi tavata kampaajalla tms. joten ei se enää mikään ihme ole. Niin ja eihän pressaa koske mikään työaikalakikaan joten annetaan vaan pressan palkan olla verottomana..
| |
| | |
04.01.06, 14:28
|
#5 (linkki)
Kylläpä on kateellisia ihmisiä. Arvasin ja muuten olen nainen eikä minulla ole lompakko koskaan jäänyt kotiin. Ette ymmärtänyt mitä Lottovoitto voi tarkoittaa en ole saanut niinsanottua lottokuponkilla veikattua rahaa vaan kovalla työllä ja hiellä olen hankkinut rahat. Suomen Presidentti ei tee mitään kun kylpee kansan rahoissa ja kyllä pitää lomia silloin ku itte haluaa!!
| |
| | |
04.01.06, 16:22
|
#6 (linkki)
Kukahan nyt oli kateellinen? Ettei vain itse alkuperäisen viestin kirjoittaja, joka kadehti presidenttiä.
| |
| | |
05.01.06, 16:41
|
#7 (linkki)
Onko mielestäsi paheksunta kadehtimista? Oletko jo niin paatunut itsekin? Häpeä!
Näitä muitten työn tuloksilla loisivia meillä on paljon muitakin kuin presidentti.
| |
| | |
06.01.06, 00:12
|
#8 (linkki)
mitä nää pölläät pressan hommita ota ittiä niskasta kiinni ja oo ihiminen | |
| | |
10.01.06, 12:28
|
#9 (linkki)
Olen onnellinen sinun puolesta Lottovoittaja . Täällä näkyy olevan vain kateellisia sinulle !
| |
| | |
10.01.06, 12:36
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Loisijat
Heippa Lottovoittajat olet ihan oikeessa ,että Pressan elättää Suomen kansa.Nuo jotka ottavat nokkiinsa ovat varmaan tämän nykyisen kannattajia.Ja ne jotka ovat työttömiä niin älkää sanoko niitä loisiksi.Ainoa loinen on Presidentti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| |
| | |
10.01.06, 13:22
|
#11 (linkki)
Uskooko joku tosissaan, että täällä on lottovoittaja. Kateellisia kyllä voi olla.
| |
| | |
21.01.06, 00:47
|
#12 (linkki)
Kyllä kaikilla on mahdollisuus päästä presidentiksi kunhan ensin etsit itsellesi määrätyn määrän kannattajia ja sitten saat vielä kansan vakuuttuneeksi siitä, että kannattaa äänestää sinua niin siinähän se on eikä sinun tarvitse kadehtia presidenttiä ollenkaan, koska olet itse pressa. Yksinkertaista mutta ei välttämättä kovin helppoa joten en minä ainakaan kadehdi presidenttiä. Itse en jaksaisi moista hommaa kuukautta enempää.
| |
| | |
15.01.07, 16:46
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Kateellisten panettelua
Taisi tuolla lottovoitajalla olla vain neljä lisä... Toiset ihimiset ovat kateellisia koska eivät itse saavuta mitä haluaisivat. Ei se auta että on monta ammattia jos on luonteeltaan kyttäävä, arvosteleva ja kateellinen kuspää. Eiköhän ne siellä sinun työpaikallasi juuri tämän takia ensimmäisenä sinun nimesi viivanneet yli :)
Suomen Tasavallan Presidentti on kansan valitsema instituutio ja se että olet paikallisessa olutkuppilassasi "Peralta" kuullut että "Presidentti ei maksa veroja" ei varmasti itketä ketään vaikka kuinka mutristat huultasi ja heität kärrynpyörää.
Kun et kuitenkaan tiedä mitä presidentti vuodessa tienaa (tämän jälkeen yrität todistaa väitteeni vääräksi ja tarkistat netistä) niin tekisikö sinut onnelliseksi jos tuplaisimme presidentin palkan ja määräisimme hänet maksamaan veroja 50%? Näin hän olisi merkittävä veronmaksaja ja Sinäkin pääsisit itkemään muita murheita.
Nyt sinua oikein harmittaa kun kerron että Puolustusvoimatkaan eivät maksa arvonlisäveroa... Sehän olisi nääs sama kun siirtäisit sätkärahasi vasemmasta taskustasi oikeaa!
Täytyypi muistuttaa että jokaisella suomalaisella on mahdollisuus hakea Presidentiksi, joten ei muuta kuin sinne vaan lorvimaan. Nythän on eduskuntavaalitkin tulossa, joten ponnahduslauta suoraan Presidentin penkille on Sinulle rakennettu kuin Manulle Illallinen.
| |
| | |
01.03.07, 11:24
|
#14 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2007
| äläkää ihimeesä lototko
lotossa todennäköisyys saaha täyspotti on 1:16 000 000 noin, verrattuna vakioveikkauksen 1:1 580 000 se on 10 kertaa niin vaikea mutta rivimaksu on isompi!!! vaihtakaa vakioon äkkiä!! fiksut ruotsalaiset on hokanneet tämän ja ne laittaa vakioveikkaukseen enempi rahaa kuin lottoon....kyllä me ollaan tyhymiä
| |
| | |
20.04.08, 21:01
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Toinen näkökulma Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Onneton Ei se kuulkaa raha onnea tuo vaikka onni on potkaissut isolla rahakasalla. Haluan antaa rahallista tukea vanhuksille ja työttömille, mutta ei se kuitenkaan riitä kaikille. Olen itse ollut työttömänä 2 vuotta vaikka ammatteja on kertynyt monta olen Kokkki, Tarjoilija, Toiminnanohjaaja, sos. Ohjaaja . Mutta ei se riitä pitää vissiin päästä Presidentiksi , että voisi hallita tätä Suomea eikä tarvi välittää miten muut pärjää kunhan saisin vaan hyvän palkan ja vielä verottomana. Mun mielestä Presidentin pitäisi maksaa verója palkastaan kuten muutkin palkansaajat.Tämä asia meidän tulisikin saada korjattua vai mitä?? | Voisin sanoa, että tuo on juuri sellaisen onnettoman panettelua... "Raha ei tuo onnea" Ei ehkä... "Rahalla SAA onnea" on ehkä parempi. Itse ainakin olisin onnellisempi jos saisin ostella mitä huvittaa, eikö?
| |
| | |
26.08.08, 13:59
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei lotto voittoa
Olen kovalla työllä hankkinut asunnon ja kesämökin vaikka olenkin tällä hetkellä työtön niin olen melkein onnelinen, kun ihmissuhteeni ovat kunnossa. Minullekin riitää kadehtijoita mitä ihmettelen suuresti koska olen aina maksanut veroni ja saanut kroonisen selkä sairauden työstäni. Itse en kadehdi ketään aina löytyy parempiosaisia mutta se vain antaa uutta uskoa elämään kun jollai menee vielä paremmin.
| |
| | |
09.02.10, 23:41
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | lotto rulaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja anders1963 lotossa todennäköisyys saaha täyspotti on 1:16 000 000 noin, verrattuna vakioveikkauksen 1:1 580 000 se on 10 kertaa niin vaikea mutta rivimaksu on isompi!!! vaihtakaa vakioon äkkiä!! fiksut ruotsalaiset on hokanneet tämän ja ne laittaa vakioveikkaukseen enempi rahaa kuin lottoon....kyllä me ollaan tyhymiä |
just voitin 7miljoonaa euroa. ja rahat ens viikolla käytössä.tyhmät vakioveikatkaa..
miksi en kerskuisi, kun on millä mällätä..........
| |
| | |
10.02.10, 13:04
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rahaton mutta melkein onnellinen Olen kovalla työllä hankkinut asunnon ja kesämökin vaikka olenkin tällä hetkellä työtön niin olen melkein onnelinen, kun ihmissuhteeni ovat kunnossa. Minullekin riitää kadehtijoita mitä ihmettelen suuresti koska olen aina maksanut veroni ja saanut kroonisen selkä sairauden työstäni. Itse en kadehdi ketään aina löytyy parempiosaisia mutta se vain antaa uutta uskoa elämään kun jollai menee vielä paremmin. | Maailma on todellakin epäoikeudenmukainen.
Minullakin on oma asunto ja kesämökki, enkä koskaan ole mielestäni joutunut tekemään niiden eteen kovaa työtä, ihan normaalimäärän vain. Välillä tuntuu, että raha tulee itse asiassa aikas helpolla joihinkin muihin töihin verrattuna. Irtisanomista ei tarvitse tällä hetkellä pelätä, enkä ole sairastunutkaan mihinkään, en työn takia enkä muutenkaan.
Niin että elämä on aika lailla mallillaan juuri nyt. Ainahan voisi mennä paremminkin, mutta sen olen sisäistänyt, että ahneella on pas**inen loppu.
| |
| | | | |