| | |
06.02.06, 15:56
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Ymmärrä hankalaa miestä oikein
Tapailetko miestä, josta ei oikein saa tolkkua?
Hän sanoo olevansa kiinnostunut sinusta, mutta naisenvaistosi kertoo, että asia ei ehkä olekaan niin. Pointti on se, että miehet eivät sano suoraan, jos he eivät ole kiinnostuneita sinusta. He osoittavat sen teoillaan, eli eivät pyydä sinua treffeille tai tekevät niin vain harvakseltaan ja kohtelevat sinua muutoinkin kaltoin tai näennäisen kohteliaasti/lipevästi. Mikäli olet liian kiltti ja mukautuvainen (etkä ymmärrä miehiä alkuunkaan), he saattavat pitää sinua ""varastossa"" paremman puutteessa.
Seuraavassa on esimerkkejä, joiden avulla sinulle selviää, mitä mies todellisuudessa sanoillaan tarkoittaa. Itke ja/tai naura, mutta ota opiksesi ja jätä väärä mies taaksesi.
-Kun varovasti viestität haluavasi tavata häntä useammin:
""Minulla on nyt paljon kiireitä, enkä ehdi tavata sinua:"" = ""En ole kiinnostunut sinusta, etsi joku muu."" --> Kyllä tärkeille ja mielenkiintoisille ihmisille löytyy aina aikaa. ""En halua kiirehtiä mitään, vaan minusta on hyvä edetä hitaasti ja tutustua vähitellen."" = ""En ole kiinnostunut tutustumaan sinuun. Kelpaat kuitenkin varastohyllylle."" ""Minusta on tosi kiva nähdä sinua - aina välillä..."" = ""...mutta ei liian usein. En ole sinusta kovinkaan kiinnostunut, mutta pitäisin sinut kuitenkin varalla."" --> Kun mies on kiinnostunut naisesta, hän haluaa tavata tätä usein - ainakin suhteen alkuaikoina.
- Kun tuot esiin epäilyksesi miehen kiinnostuksen aitoudesta: ""Olen kiinnostunut sinusta, mutta olen tavallaan vielä kiinni edellisessä suhteessani, josta haluan ensin päästä kokonaan eroon."" = ""Olet oikeassa; en ole kiinnostunut sinusta, mutta en tohdi sanoa sitä suoraan. Itseasiassa väitän olevani kiinnostunut vain siksi, koska en halua kaataa kylmää vettä niskaasi/koska haluan pitää sinut varastossani."" tai = ""En osaa/halua päättää kenet haluan tai haluanko suhdetta ollenkaan."" --> Miehillä on yleensä tapana eron jälkeen kiirehtiä suhteeseen uuden naisen kanssa, joka auttaa unohtamaan edellisen suhteen. Kun haavat ovat parantuneet, mies yleensä lemppaa häntä auttaneen naisen, koska haluaa aloittaa puhtaalta pöydältä jonkun aivan uuden kanssa.
- Kun osoitat halukkuutesi alkaa seurustella miehen kanssa: ""Olen epävarma siitä, haluanko seurustella kanssasi. En oikein tiedä, mitä haluan."" = ""En halua seurustella kanssasi, mutten myöskään halua sanoa sitä sinulle suoraan. Plan-B:ksi kelpaat paremman puutteessa - täytyyhän mullakin olla elämää."" --> Mies tietää kyllä sen, ettei halua seurustella juuri sinun kanssasi ja toivoo löytävänsä naisen, josta todella välittää. ""Asioiden pitää edetä luonnollisesti ilman mitään painostusta. Antaa ajan näyttää, mitä tästä kehkeytyy."" = ""En luonnollisestikaan ole kovin kiinnostunut sinusta, muutenhan haluaisin seurustella kanssasi. Älä odota tältä suhteelta liikoja."" --> Asiat etenevät luonnollisesti ja painostamatta silloin, kun mies on todella kiinnostunut naisesta.
- Kun mies käyttää sinua hauraan egonsa pönkittämiseen (kenties uskaltautuakseen tavoittelemaan todellista kohdettaan):
""Olet tosi söpönnäköinen tänään:"" = ""Kerro minulle, olenhan hyvännäköinen?"" ""Minusta oli taas tosi hauska nähdä sinua."" = ""Olenhan hauskaa seuraa?"" --> Mies saattaa pitää sinua siedettävänä, ei kai hän muuten viitsisi edes tapailla. Mutta hän toivoo löytävänsä sen unelmiensa ihanan oikean naisen ja on epävarma omasta viehätysvoimastaan. Tämä pitää paikkaansa etenkin keski-ikäisten miesten kohdalla, jotka eivät ole hyväksyneet olevansa keski-iässä.
| |
| | |
06.02.06, 21:32
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Ymmärrä hankalaa miestä oikein
Aika hyviä analyyseja miehen sanomista vaikkakin olen huomannut että naisetkin niitä käyttävät:)
Kyse lienee yksinjäämisen pelosta jolloin näitä (karkeasti sanottuna) ""varapanoja"" ihminen tulee käyttäneeksi, niin ja kyse on molemmista sukupuolista!
Vastaus ensimmäiseen kysymykseen: olen tapaillut tuollaista naista.
| |
| | |
07.02.06, 10:38
|
#3 (linkki)
Kirjoitat paljon pointteja, jotka on helppo allekirjoittaa. Haluan tosin – miehenä – tarkistaa pari, näin pikaisesti.
Tässä tuli aika pitkä luettelo. En tosin usko, että olet tavannut kaikkia listaamiasi tapauksia henkilökohtaisesti, vaan halusit vaan ottaa esille mahdollisia sellaisia.
Muussa tapauksessa ei voi kun todella; olen pahoillani, mutta todennäköisesti et löydä koskaan itsellesi miestä, joka todellakin haluaa sinut. Onko se vika siis siinä tapauksessa välttämättä vain miehissä?
""Minulla on nyt paljon kiireitä, enkä ehdi tavata sinua:""
- Tämä saattaa olla myös totta. Se on hyvä muistaa.
Jouduin kerran itse sellaiseen tilanteeseen. Työt kaatuivat päälle. Minun olisi periaatteessa pitänyt valita työ, tai uusi, tuore rakkaus. Hän oli todella loukkaantunut, kun minulla ei ollut kertakaikkiaan aikaa hänelle. Viimeinen pisara tuli kun jouduin matkustamaan.
Halusin tavata hänet, mutta en kerta kaikkiaan pystynyt, enkä ennättänyt.
Olin hieman ymmälläni, sillä en saanut hänen puoleltaan yhtään ymmärrystä, vaan hän asetti omat vaatimuksensa listalla ylimmäisiksi. Siis itseasiassa hän teki valinnastani helpon. En halunnut jakaa elämääni ihmisen kanssa, joka ei ymmärtänyt sitä, eikä tajunnut, että myös minun tulee pitää huolta toimeentulostani. Työt voi kyllä muuttaa pidemmällä tähtäimellä, mutta mitä ajattelee nainen, joka kuvittelee, että mies heittää työnsä pois muutaman viikon seurustelun jälkeen, hänen takiaan?
""En ole kiinnostunut sinusta, etsi joku muu.""
- Eikö tässä ole ihan selvä sanoma? Olemme keskustelleet tästä ennenkin. Joku moitti meitä miehiä siitä, kun me emme voi sanoa suoraan mitä ajattelemme. Vastasin silloin, että moni nainen todellakin vaatii sormi pystyssä suoraa tekstiä, mutta ei kuitenkaan sitten hyväksy sitä, kun se esitetään. Itse pyrin esittämään asian aikuisella tavalla. Suorasukaisuus ei korvaa aina hienotunteisuutta.
Kysymys kuuluukin siis: Miten menetellä, että kaikki olisivat tyytyväisiä?
Voiko tästä todellakin syyttää vain miestä, vai voisiko se olla tässä tapauksessa niin, että nainen näkee tämän asian aivan liian monimutkaisena?
""En halua kiirehtiä mitään, vaan minusta on hyvä edetä hitaasti ja tutustua vähitellen.""
- Myöskään tämän ei tarvitse olla välttämättä mitään kummallista.
Mitä miehellä on takanaan?
Oliko hänen exänsä alussa tosi hurmaava, mutta muuttui sitten Justiinaksi?
Uskon, että jokainen itsekään kunnioittava, vähänkään maailmalla liikkunut mies on tavannut tällaisen naisen – ja lupaa, että ottaa ensi kerralla vähän rauhallisemmin alussa. Lupaukset ovat tietenkin vain lupauksia, kun ihastutaan, mutta joillakin miehillä on jalat maassa ja he todellakin katsovat ensin, mihin iskevät kätensä...
""En ole kiinnostunut tutustumaan sinuun. Kelpaat kuitenkin varastohyllylle.""
- Myös tämä selvää tekstiä.
Jos olet kiinnostunut seksistä aina silloin tällöin hänen kanssaan, hyväksy tilanne – tai tee niin kuin itsekin toteat: Jätä väärä mies taaksesi.
Ei tämän pitäisi olla loppujen lopuksi niin vaikeaa.
""Minusta on tosi kiva nähdä sinua - aina välillä..."" ""...mutta ei liian usein.
- Kyllä, tämä on yksi miehen tapa ilmoittaa, ettei nainen kiinnosta häntä suuremmin. Fiksu nainen tulkitse tämän välittömästi ja: Jättää väärän miehen taakseen.
""En ole sinusta kovinkaan kiinnostunut, mutta pitäisin sinut kuitenkin varalla.""
- En ole koskaan kuullut, että joku mies olisi ilmoittanut näin jollekin naiselle. Mutta jos joku tekisi näin, niin eikös silloin ole kyseessä todellakin väärä mies?
""Miehillä on yleensä tapana eron jälkeen kiirehtiä suhteeseen uuden naisen kanssa, joka auttaa unohtamaan edellisen suhteen.""
- Tässä asiassa olen valmis lähtemään kanssasi ulos tappelemaan:-)
Totta on, että suuri osa miehistä haluaa mennä eteenpäin elämässään ja osa jopa kärsii elää sinkkuna. Mutta puhumme vain osasta miehiä ja myös tässä täytyy ottaa huomioon menneisyys. Mies ei halua tehdä aina samoja virheitä uudelleen ja on paljon mahdollista, ettei hän ole kiinnostunut pitkäaikaisemmasta seurasta hetkeen, vaan todellakin nauttii vapaudestaan.
On tosin normaalia, että yksinäisyys alkaa painamaan ajan mittaan ja uuden elämänkumppanin haku tulee ajankohtaiseksi. Tämä on tosin yksilökohtaista ja vaihtelee kovasti, miehestä mieheen.
Muistan kun löysin itseni omasta asunnosta, tuoreena sinkkuna joitakin vuosia sitten. Tunsin miten oli helppo hengittää. Maalailin, tapetoin ja kalustin asuntoni viihtyisäksi. Touhasin musiikkivehkeiden kanssa ja suunnittelin mitä tehdä lähitulevaisuudessa. Eräs ystäväni oli samassa tilanteessa ja istui kotonaan deittipalstoja selaten, syvässä ahdistuksessa. Uutta seuraa piti saada, hinnalla millä hyvänsä. Muu elämä oli täysin seis siinä vaiheessa. Lopulta hänen ahdistuksensa oli niin kova, että yritti tapaa itsensä.
Yksilöiden ero voi siis olla todella suuri.
Faktaa on kuitenkin, ettei uutta suhdetta haeta unohtaakseen edellinen, vaan kysymyksessä on halu mennä eteenpäin. Eri asia sitten, onko mies kypsä uuteen suhteeseen. Moni mies ei tajua tätä itsekään ja kuvittelee usein olevansa valmis uuteen lehteen, elämän kirjassa.
Ei ole myöskään mitenkään harvinaista, että mies on hieman poissa tolaltaan, eikä pysty ajattelemaan selvästi, pitkän suhteen kariutumisen jälkeen.
Suokaamme toisillemme hieman erehtymisen varaa:-) | |
| | |
07.02.06, 15:39
|
#4 (linkki)
Nyt ymmärsit asiat hieman väärin. Ne yhtäläisyysmerkin jälkeen tulevat lauseet ovat niitä, mitä mies todellisuudessa tarkoittaa niillä lauseillaan, jotka ovat yhtäläisyysmerkin edellä. Ei kai kukaan mies ole niin törkeä, että sanoisi suoraan joitakin noista jälkimmäisistä lauseista, vaikka niin sisällään tarkoittaisikin. Tai ainakin toivon, ettei ole.
Täytyy ikävä kyllä tunnustaa, että nuo = merkin edellä olevat lauseet olen henkilökohtaisesti kuullut miesten suusta ihan kaikki, ja niin on aika moni muukin naispuolisista ystävistäni. Näin jälkeenpäin niille voi nauraa. Suosikkini on tuo: ""Minusta on niin kiva tavata sinua aina välillä."" Ja silti suhteen katkaistuani mies viitsi vielä selitellä olevansa kiinni ex-suhteessaan ja vakuutti kiinnostustaan ja innostustaan minua kohtaan.
Itseasiassa tarkoitukseni ei ollut niinkään syyttää miehiä tällaisesta käytöksestä - vaikka valehteleminen on mielestäni väärin - eikä väittää että heissä olisi välttämättä mitään vikaa, vaan auttaa naisia ymmärtämään miehiä paremmin. Ja tosiaan: on mahdollista, että mies on oikeasti kiireinen ja silti kiinnostunut naisesta. Mutta jos nainen saa tuollaisia viestejä useammin ja kaikessa on selittelyn makua, niin silloin kannattaa unohtaa se mies.
Tärkeintä on se, että oppii kokemuksistaan ja tietää oman arvonsa ihmisenä ja naisena. Olet oikeassa, minussa on vikaa, niin kuin kaikissa muissakin. Tuohon en usko, ettenkö löytäisi vielä arvoistani miestä, joka rakastaisi minua, koska olen rakastamisen arvoinen ja minulla on paljon rakkautta annettavana jollekin minulle sopivalle ihmiselle. Eihän minun tarvitse löytää kuin se yksi mies, joka minua rakastaa ja jota minä voin rakastaa. | |
| | |
07.02.06, 15:54
|
#5 (linkki)
Niin, kaipa sekä miehet että naiset syyllistyvät tuollaiseen käytökseen. Itse olen tapaillut tuollaisia miehiä, mutta ""varapanoksi"" en ole suostunut, sillä mielestäni seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen. Aiemmin jaksoin katsella noita miehiä kuukauden tai pari, mutta nykyisin en viitsi tuhlata aikaa. Mietin vain, että mitä he hakivat suhteesta, kun eivät kerran seksiäkään saaneet? Viimeisimmän kanssa tapailin vajaan parin kuukauden ajan - yhteensä vain 4 krt, eikä hän vongannut mitään. Sanoi, että on kivaa tavata sua aina välillä ja että haluaa kuulemma edetä ja tutustua hitaasti...jo vain.
| |
| | |
07.02.06, 17:34
|
#6 (linkki)
Tietäväinen:
OK.
Sain viestistäsi sen käsityksen, että puhut kokemuksesta. Jos näin ikävästi olisi ollut, niin uskaltaisin kyllä väittää, että miehet välttelevät sinun seuraasi. Mutta onneksi tilanne kuitenkaan ei ole näin.
Rohkenen kuitenkin varoittaa hieman kanssasiskojasi kirjoittamastasi listasta. Jokainen tapaus on erilainen, eikä niitä yhdistelemällä viisastu.
Ja sitten hieman asiasisältöön:
""Suosikkini on tuo: ""Minusta on niin kiva tavata sinua aina välillä.""""
- Niin, tämä on helppo ottaa hieman ironisesti, kun mies väläyttää sen yllättäen ja todellakin, hän ei ole silloin sinusta kiinnostunut.
Oletko ajatellut asiaa laajemmin? Mikä olisi se oikea tapa ilmoittaa tämä? Huomaa, jostakin naisesta saa ikuisen ystävän, jos hänelle lataa suoraan mitä ajattelee. Toinen ymmärtää yskän hienotunteisesta vihjauksesta, esim. yllä mainitulla tavalla ja hyväksyy sen. Kolmas onkin sitten räjähdyspisteessa... Näin miehenä on joskus vaikea tietää etukäteen, miten menetellä tilanteessa, kun seuralainen ei osoittautunutkaan sellaiseksi, kun oli haussa.
Selittely ei ole myöskään aina helppoa. Huomaa, suuri osa naisista vaatii selityksen, mutta ei hyväksy sitä, vaikka se olisi mikä. Ja jos sattuu, että nainen itse on jo alannut katsomaan tulevaisuuteen enemmän, uuden suhteensa kanssa, hän saattaa pettyä kovastikin.
Asialliset syyt ja selittelyt erottaa kyllä toisistaan helposti. Kyllä sen näkee heti toisen olemuksesta.
| |
| | |
07.02.06, 17:59
|
#7 (linkki)
Tietäväinen:
Tapasit miehen, joka sanoi, että on kivaa tavata sua aina välillä ja että haluaa kuulemma edetä ja tutustua hitaasti...jo vain.
Yksittäistapauksia, joita on minusta hankala vertailla toisiinsa ja näin vetää johtopäätöksiä, jotka sitten pätevät myös seuraavalla kerralla.
Myös minulta löytyy yksittäistapauksia, joten kerron pienen vastakohdan:
Mieshän saattaa olla joskus hieman hidas, ei ainoastaan menneisyyden takia, vaan myös luonteeltaan. Henkilökohtaisesti pyrin ottamaan rauhallisesti alussa, tosin mitenkään liioittelematta.
Joitakin vuosia sitten tapasin erään neidin, johon ihastuin välittömästi. Ensimmäiset viikot menivät mukavasti ja tapasimme joka päivä. Viikoista tulikin pian kuukausia ja hän alkoi puhumaan yhteen muutosta. Noh, minä pidin yhä hänestä, mutta olin alannut hieman epäröidä ja jarruttelin hieman. Kerroin tämän myös hänelle. Sanoin: ""Meillä on molemmilla takanamme suhteita, hyviä sellaisia, mutta myös sellaisia, jotka ovat menneet metsään. Otetaan rauhallisesti ja tehdään päätös syksyllä (oli kevät). Hän oli vastahakoinen siihen, mutta ei puhunut mitään.
Heinäkuusssa lähdin sitten kuukauden lomalle etelään. Takaisin tultuani huomasin välittömästi, että hän oli muuttanut asuntooni lomani aikana. Heh..
En nostanut siitä mitään numeroa sen kummemmin. Pidin yhä hänestä, mutta jotenkin minulla oli sellainen tunne, että homma ei tule kestämään kovin kauan.
Hän jatkoi kiirehtimistään. Lähitulevaisuuden ohjelmassa tulisi olla häät, lapsi ja koira. Mitä enemmän hän esitteli minulle näitä tulevaisuuden suunnitelmiaan, sitä hankalampi minulla oli hengittää suhteessamme. Ei tietenkään vain näiden suunnitelmien johdosta, vaan kysymyksessä oli nainen, joka oli henkisesti hieman epätasapainossa.
Kahden vuoden kuluttua tunsin, että nyt saa riittää ja aloin puhumaan eron puolesta. Hän ei ottanut asiaa ensin kuuleviin korviinsa. Muutin taktiikkaa ja esitin asian suoraan. Hän uhkasi hypätä parvekkeelta alas, vetää purkin pillereitä jne. Hirveä tilanne.
En antanut tietenkään periksi, vaan pidin pääni. Hän syytti kaikesta minua - olin tuhonnut meidän hienon suhteemme ja hänen tulevaisuutensa. Myös hänen isänsä soitti ja haukkui minut, koska aioin heittää hänen tyttärensä ulos.
Tarjouduin auttamaan häntä asunnon haussa, lupasin hoidella itse muuton ja tarjouduin jopa maalamaan ja tapetoimaan tarpeen vaatiessa. Hän oli siinä vaiheessa niin tukka pystyssä, että oli ihan sama mitä sanoin.
Hän kertoi kaikille yhteisille ystävillemme, miten ilkeä minä olen, kun tuhoan meidän suhteemme ja heitän hänet kylmästi ulos.
Mitä sanot Tietäväinen, voisinko minä nyt sitten, näihin kokemuksiini vedoten, kertoa minkälaisia naiset ovat?
P.S. Vaihda nimimerkki. On ikävä kutsua sinua Tietäväiseksi. | |
| | |
07.02.06, 18:15
|
#8 (linkki)
Tietäväinen:
Kirjoitat myös: ""Itse olen tapaillut tuollaisia miehiä, mutta ""varapanoksi"" en ole suostunut, sillä mielestäni seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen. ""
- Seksi kuuluu tietenkin vakituiseen suhteeseen, myös, mutta me olemme tässäkin erilaisia.
Olen itse aktiivinen mies, myöskin seksuaalisesti, mutta seksi minulle ei merkitse välttämättä vain vakituisessa suhteessa harjoitettua aktiviteettiä. Noh, voin elää tarpeen vaatiessa selibaatissa, jos minulla on esim. suhde, josta joudun olemaan jostain syystä poissa jonkun aikaa. Mutta näin vapaana ollessa, en voisi kuvitellakaan elää munkkina. Elämä on aivan liian lyhyt siihen. En halua säästää madoille sitä, mistä voi olla paljon iloa ja nautintoa elämässä.
On minulla ollut joskus suhteita, jotka ovat perustuneet vain ja ainoastaan seksiin. Näin molempien puolesta ja silloin, kun molemmat asian hyväksyvät.
Voin lähteä myös liikenteeseen pelkästään seksiä jahtaamaan. Ja usko pois, joskus törmää naisiin, jotka ovat itsekin vain ja ainoastaan vailla seksiä, eivätkä mitään muuta.
Tässä on tosin joskus pieni ongelma. Miten tunnistaa nainen, joka haluaa seksiä vain vakituisessa suhteessa, miten tunnistaan nainen, joka on vain ja ainoastaan vailla seksiä ja miten selittää omat fiilikset heille, ilman että loukkaantuvat?
Erkkikään ei onnistu tässä aina, sillä hän voi törmätä naiseen, joka kysyy periaatteessa itse, lähdetäänkö jo, mutta saattaa myös törmätä sinuun, joka et voisi missään nimessä kuvitella seksistä, vaktuisen suhteen ulkopuolella. | |
| | |
07.02.06, 19:48
|
#9 (linkki)
Itseasiassa mä kirjoitin tuon listan omien ja monen muun naisen kokemusten perusteella, mutta ne tulkinnat vedin vähän niin kuin hatusta. Mietin niin negatiiviset tulkinnat kuin mitä saatoin ikinä keksiä, sillä kokemushan oli opettanut, että sanat eivät kerro totuutta. Oikeastaan hieman hämmästyin siitä, että sain sekä totiselta torvensoittajalta että sinulta sellaista palautetta, että olin pitkälle oikeassa tulkinnoissani. Voi sentään, kylläpäs te miehet olette... Ja ne viimeiset esimerkit oli lähinnä huumoria, mutta ilmeisesti nekin sitten osui oikeaan. Tajutonta, minähän osaan ajatella kuin mies! Vaikka ei se kyllä niin vaikeaa sitten olekaan....
| |
| | |
07.02.06, 20:22
|
#10 (linkki)
Tietämätön:
Uskoin ensin, että hait keskustelua ja päätin tarjota sellaista.
Huumori on aina paikallaan, varsinkin tällaisessa ""vakavassa"" keskustelussa. En tosin oivaltanut sitä sinun kirjoittamassasi viestissä. Pahoittelen maalaisuuttani:-) Mutta en itsekään osaa kirjoittaa aina tavalla, josta selviää nauranko vai itkenkö. Siksi pyrin kirjoittamaan mahdollisimman neutraalisti.
| |
| | |
07.02.06, 20:48
|
#11 (linkki)
Luulenpa, että miehillä käy usein noin, että alkuhuuman jälkeen tulee katumapäälle. Sen vuoksi onkin hyvä edetä rauhassa niin, että läheisyys syvenee molemminpuolisesti vähitellen. Naisen on jotenkin vaikeaa käsittää ja uskoa, että miehen mielenkiinto lopahtaa niin yllättäen, koska naisilla se ei yleensä lopu kuin seinään, vaan kestää aikansa ja vasta sitten loppuu kuin seinään. Naisesta ei ole inhimillistä se, että mies vaan yhtäkkiä ei olekaan enää innostunut, tosta noin vaan. Ehkä tämä ero naisten ja miesten välillä johtuu siitä, että miehen ihastus on alussa enimmäkseen fyysistä, vaikka hän ehkä luuleekin olevansa rakastunut. Ja fyysinen kiinnostushan lopahtaa aika nopeasti, jos mukana ei ole muunkinlaista vetoa. Naiset puolestaan ihastuvat miehessä ulkonäön lisäksi heti alussa myös esim. johonkin arvostamaansa luonteenpiirteeseen, jonka näkevät tai kuvittelevat näkevänsä miehessä. Ts. ihastuminen on syvempää heti alusta alkaen. Siksi moni nainen jää kärttämään selityksiä eikä usko edes suoraan puheeseen, koska kuvittelee miehenkin ihastuksen olevan ""vakavampaa"", eikä pelkästään pohjimmiltaan fyysistä. Nainen ei heti usko, että mies voi olla niin ""kylmä"".
Ihmettelen, että kestit niinkin pitkään tuon naisen kanssa.
Mitä tästä opimme: ei kannata pitkittää suhteita silloin, kun tietää, että tuo toinen ei ole itselleen sopiva. Toisaalta, jos on kyse vakavasta suhteesta, jossa toisen tuntee hyvin, niin hetkittäisten tuntemusten ja mielialojen perusteella ei tietenkään kannata suhdetta lopettaa.
Tuo minun surkuhupaisa pari kuukautta kestävä ""suhteeni"" sai minut todella miettimään sitä, miksi miehen on niin vaikeaa sanoa ""ei"". Minulla oli ensitapaamisesta lähtien jotenkin ristiriitainen olo kyseisen miehen seurassa. Tuntui siltä, että hänen kohteliaisuutensa ja innostuksensa ei ehkä ollutkaan aitoa, ja siksi en häneen ihastunutkaan. Ihmettelin hieman, että miksi hän haluaa tavata uudestaan ja miksi hän lähettelee minulle hyvin lämpimiä viestejä. Viimeisillä treffeillä huomasin heti alussa, että hän ei katsonut minuun enää ihan samalla tavoin, kuin aiemmin. Eniten mua ärsytti kuitenkin se, että hän sanoin tuon ...aina välillä -lauseen melko alkuvaiheessa treffejä, jolloin meillä oli vielä lautaset täynnä ruokaa, ja siinä piti sitten yrittää jatkaa positiivisella mielellä.. Ilmeisesti hän huomasi, että en ollut kovin iloisella tuulella yrityksistäni huolimatta ja ehdotti sitten, että mentäisiin leffaan piakkoin. Tämä on se asia, mikä mua ärsyttää miehissä. Miksi ihmeessä pitkittää suhdetta, jos ei kerran kiinnosta? Siksikö, että lopputreffit sujuisivat mukavammissa merkeissä? Miksi ylipäätään pyytää treffeille jos ei kiinnosta? Ja sitten ne puheet hitaasta tutustumisesta. Kaiken kukkuraksi selitykset siitä, että on vielä tavallaan kiinni edellisessä suhteessa. Onko tuollainen valehtelu muka kohteliasta ja yritys olla loukkaamatta naisen tunteita? Ainoa asia, mistä loukkaannuin oli se, että hän tuhlasi aikaani uskottelemalla olematonta kiinnostustaan. Onko järkeä? Siis miehellä :)
Jos suhde on vasta aluillaan, niin mun mielestä on kohteliasta vain sanoa suoraan, että oli mukava treffailla, mutta en tunne halua jatkaa tapailemisia. Jos toinen ei sitä millään sulata, niin se on kyllä hänen oma ongelmansa. Luulisi jokaisen ymmärtävän, että kun haetaan mahdollisesti elinikäistä kumppania, niin silloin haetaan juuri itselle sopivaa ihmistä, eikä pakeilla ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa, että toisessa olisi mitään vikaa.
Jos suhde on kestänyt jo pidempään, niin luulenpa, että sekä mies että nainen haluaa jonkinlaisen selityksen asiaan. Eihän sitä silloinkaan ole pakko sanoa, että en pidä sinusta tarpeeksi, vaan voi sanoa, että en tunne olevani oikea mies sinulle. Ja ottaa sitten vastaan naisen tunteenpurkaukset kuin mies. Vaikeitahan nämä asiat aina ovat, mutta ei niitä kannata valehtelemalla liian vaikeaksi tehdä. Toisaalta, onhan se helpompaa vedota johonkin ex-suhteeseen kuin sanoa suoraan, miten asia on. Kyllä mä sen ihan hyvin ymmärrän, mutta silti...Olin itse jo antanut tyypin ymmärtää, että juttu on tässä, ja silti vielä jaksaa olla ""kohtelias"" ja esittää kiinnostunutta. Ei hänen enää siinä vaiheessa olisi tarvinnut tehdä niin, se oli jo ihan liikaa.
| |
| | |
08.02.06, 09:55
|
#12 (linkki)
Tiedoton:
On tietenkin mahdoton esittää jotain osuvaa, tuntematta sinua ja tapaamaasi miestä. Mutta näin ensimmäisenä tulee mieleen:
Kirjoitit mm. ""Miksi ihmeessä pitkittää suhdetta, jos ei kerran kiinnosta? Siksikö, että lopputreffit sujuisivat mukavammissa merkeissä?""
- Tähän on monta syytä. Itse asiassa voin itsekin pitkittää. Ensimmäinen syy taitaa olla se, että jos uskoo kuitenkin vielä vähän suhteeseen. Aina ei kannata antaa periksi heti kättelyssä, kaikesta huolimatta. Jokainen suhde, tai sen poikanen ansaitsee reilun mahdollisuuden.
Toinen, esimerkiksi minulle käypä syy pitkittää hieman, on suhteen asiallinen lopettaminen. Moni suhdehan alkaa hienosti ja yhteisymmärryksessä. Minusta se pitää pystyä myös lopettamaan samalla tavalla, eikä kerrasta poikki palvele tätä tapaa niin hyvin.
Kuten jo aikaisemmin totesin, suorasukaisuus ei korvaa aina hienotunteisuutta.
Kolmas on tietenkin jo aikaisemmin mainitsemani: on vaikea tietää etukäteen miten juuri sinä reagoit. Sinulle asia on täysin selvä, hus hus, pois pois, ei toimi. Mutta minä saatan ajatella asian toisin. Minä ehkä pidin sinusta kuitenkin sen verran, että haluaisin ystävyyden säilyvän.
Tai sitten annat itsestäsi hieman kriittisen kuvan ja minä epäilen, että tavara alkaa lentämään, jos paukautan suoraan, että nyt se on loppu!
En siis haluaisi puhua välttämättä valehtelemisesta, joskus tuntuu vaan siltä, ettei voi paukauttaa suoraan kaikkea, mikä likkuu korvien välissä.
Naisen tulisi kyllä ymmärtää tämä, sinunkin. Suhteen voi lopettaa monella eri tavalla. Se tapa, joka on sinulle väärä, saattaa olla minulle ihan luonnollinen. Kohdataanko jossain puolessa välissä, yhteisvoimin ja yhteisymmärryksessä
Sitten vielä yksi asia. Riippuu tietenkin myös siitä, miten tapaamasi mies sinua arvostaa. Minkälaisen vaikutuksen olet onnistunut tekemään häneen?
On naisia, joille voi viitata kintaalla heti. Mutta on myös naisia, joita arvostaa heti kättelyssä niin paljon, ettei heille viitsi olla missään nimessä tyly. Jälkimmäisessä tapauksessa on tietenkin selvää, että mies haluaa laskeutua pehmeästi ja jättää itsestää yhtä fiksun muiston, kuin itsekin sai, fiksusta naisesta.
""Miksi ylipäätään pyytää treffeille jos ei kiinnosta?""
- Minulla on pari naistuttavaa, joiden kanssa olen joskus ollut yhdessä. Emme löytäneet yhteistä laulua, mutta ystävystyimme. Tällaiset naiset ovat harvinaisia. Yleensä nainen toimii joko tai periaatteella, mutta joistakin naisista saattaa saada hyviä ystäviä. Sellaisia, joita voi tavata ilman mitään jännityksiä ja vaatimuksia.
Omat naistuttavani saattavat soittaa minulle tyyliin: ""Kuule täällä olisi tänään lempiruokaasi... niin ja yksi tulostin, joka pitäisi kytkeä tietokoneeseen."" Tai: ""Pitäis mennä firman kekkereihin ja kaikilla muilla on kavaljeeri...""
Itsekin voin tietenkin aina soittaa: ""Minulla on kaksi lippua konserttiin, sinähän pidät myös bändistä..."" Tai: ""Uusi konditori kaupungissa... testataan... heillä on kuulemme satumaisen hyviä kanelipullia.""
Ex-suhteesta vielä sen verran, että jokainen täällä oleva ja tätä lukeva on varmasti kokenut, miten kipeää se voi välillä ottaa, kun pitkä-aikainen suhde loppuu. Uskon että jokainen myös muistaa, miten joskus tuntui siltä, että voi taas mennä eteenpäin, mutta ikävöi kuitenkin exäänsä seuraavassa käänteessä. Pitkä-aikaista suhetta ei siirretä menneisyyteen ihan noin vaan ja sen exän kaikki hienot puolet voivat palautua mieleen nopeasti, kun viettää aikaansa uuden ehdokkaan kanssa.
Tämä ei tietenkään tarkoita välttämättä sitä, että uudessa ehdokkaassa olisi jotain vikaa, vaan hän saattaa olla kerta kaikkiaan niin erilainen ja näin mahdoton sulattaa.
Tutkimattomat ovat herran tiet:-)
Mainitsemastani suhteesta voisin tietenkin kertoa paljonkin. Pidin hänestä kovasti alussa ja pidän kieltämättä vieläkin. Rakkaus ei siis loppunut kuin seinään, vaan viileni asteittain ja lopuksi tuntui siltä, ettei hommaa kannattanut enää jatkaa.
Hän on tosin sitä tyyppiä, jonka kanssa ei voi olla ystävä, suhteen jälkeen.
Tästä on nyt jo monta vuotta, mutta emme ole tavanneet, emmekä keskustelleet toistemme kanssa sen jälkeen. Tämä ei ole minusta kiinni, olisi ihan kiva tietää miten hänellä pyyhkii. Hän oli kuitenkin niin tukka pystyssä minulle, ettei tulisi mieleenikään ottaa yhteyttä.
| |
| | |
08.02.06, 10:02
|
#13 (linkki)
Tiedoton:
Kirjoitit myös: ""alkuhuuman jälkeen tulee katumapäälle.""
- En haluaisi esittää asiaa ihan noinkaan.
Kun tapaa uuden naisen, niin yleensä ne seikat, joihin kiinnittää huomiota, ovat aika vähäisiä. Itse katson tietenkin ensin silmiä, pukeutumista ja yleensäkin ulkoista olemusta ensimmäisenä. Jo näihin asioihin voi vähäsen ihastua. Jos hän sitten alkaakin vääntämään käsittämätöntä savvoo, kertoo istuvansa päivät lypsyjakkaralla ja käyvänsä aina lauantaisin bingossa, niin tämä ensimmäinen kiinnostus saattaa laimentua nopeasti, joillakin. Kysymys ei ole siis siitä, että tulisi katumapäälle, vaan siitä, että ehdolla ollut kumppani ei vastannutkaa toiveita.
| |
| | |
08.02.06, 16:14
|
#14 (linkki)
Esa
Ystävyys on arvokas asia, mutta jos käy treffeillä parinhaku mielessä (ja toinen tietää sen), niin eikö olisi parempi jollain lailla kertoa toiselle, että haluaakin ""vain"" ystävyyttä. Ja mielestäni ""aina välillä"" -juttu ei ollut hienotunteisuutta, vaan ylimielisyyttä. Mä menin siitä ainakin aivan hiljaiseksi ja mietin, että kuulinko mä nyt varmasti oikein, eihän tuollaista sanota kenellekään. Mielestäni olisi hänen puoleltaan ollut hienotunteisuutta jättää viesteissään sanahelinät väliin ja kertoa asiallisesti ja ystävällisesti, että haluaisi olla ystävä, ei sen ""enempää"". No, tätä voisi inttää ikuisuuksiin, eikä se siitä miksikään muutu. En saa koskaan selvää kyseisen miehen aivoituksista, eikä sillä nyt olekaan niin väliä.
Tuosta seinään loppumisesta: lukaisin tuon ikuisen ihmettelijän jutun ja siitä minulle tuli mieleen tuo miesten ja naisten välinen ero mitä tulee ihastumiseen. Tuntuu olevan niin tyypillisiä nuo jutut, joissa ensin ollaan kuin paita ja peppu ja sitten kaikki loppuu yhtäkkiä.
| |
| | |
08.02.06, 16:39
|
#15 (linkki)
Esa
Jahas, miten pystyisit erottamaan jyvät akanoista, tai tässä tapauksessa paremminkin akanat jyvistä.
Nyt en voi auttaa sinua tässä asiassa, enkä auttaisi vaikka voisin, koska mielestäni yhdenillansuhteet ovat vain epäkypsyyden merkki. Mutta jokainen elää omalla tavallaan, eikä siinä mitään.
Tiedän naisen, joka harrastaa noita suhteita ja sitten pettyy, kun miehestä ei kuulukaan yön jälkeen mitään. Pohjimmiltaan hänkin luullakseni etsii rakkautta, muttei ilmeisesti ymmärrä miksei se tuolla tavoin yleensä onnistu. Aika surullista mielestäni.
Eli mistä voit olla varma, että nainen, joka lähtee halukkaasti mukaasi ravintolaillan jälkeen todellakin haluaa vain seksiä? Tietenkin vastuu ja päätös on hänellä itsellään, mutta tietynlainen riiston maku tuollaisesta jää.
| |
| | |
08.02.06, 18:00
|
#16 (linkki)
Tiedostamaton:
Kysyt: ""eikö olisi parempi jollain lailla kertoa toiselle, että haluaakin ""vain"" ystävyyttä.""
- Totta kai. Uskon, että sinun kohdallasi se olisi toiminut, jos hän olisi kertonut sen. Mutta tiesikö hän tämän? Miten monta kertaa te tapasitte? Luuletko että tunsi ja tiesi sinut sen verran hyvin, että uskalsi ilmoittaa suoraan aikeistaan?
""Ja mielestäni ""aina välillä"" -juttu ei ollut hienotunteisuutta, vaan ylimielisyyttä.""
- Olen samaa mieltä. Ehkä kyseessä oli hieman hajamielinen tyyppi, tai sitten hänellä ei ollut kaikki lautaset keittiössä...
""En saa koskaan selvää kyseisen miehen aivoituksista, eikä sillä nyt olekaan niin väliä. ""
- Näin on. Ei yhteen mieheen, joka ei edes enää vaikuta elämääsi mitenkään kannata urhrata aikaa. Mutta ymmärrän kyllä kokemus jäi mieleesi.
| |
| | |
08.02.06, 18:12
|
#17 (linkki)
Tietoinen: Kirjoitat: ""mielestäni yhdenillansuhteet ovat vain epäkypsyyden merkki.""
- Uskon, että myös sinulla on takanasi yhdenillansuhteita.
Kaikki alkaa jostain ja joskus suhde loppuu lyheen, jopa yhteen iltaan. Onko tällä nyt välttämättä jotain tekemistä epäkypsyyden kanssa?
""Eli mistä voit olla varma, että nainen, joka lähtee halukkaasti mukaasi ravintolaillan jälkeen todellakin haluaa vain seksiä? ""
- Periaatteessa siitä ei voi olla varma, mutta joskus siitä ei ole epäillystäkään. Pystyt antamaan neuvoja kanssasisarillesi, mutta en tiedä voitko edes uskoa, miten Nainen voi käyttäytyä joskus?
""tietynlainen riiston maku tuollaisesta jää.""
- Usko tai älä, mutta tällaisen naisen tunnistaa. Jotenkin tulee tunne, ahaa.. en ole hänelle se ensimmäinen.. enkä toinen.. Tämä laimentaa ensimmäistä tapaamista, joka jääkin sitten yleensä viimeiseksi. Uskon, että tämä on selitys sille, että tuntemasi nainen harrastaa vain lyhyitä suhteita. Hän ei ehkä tieten valitse sitä itse, mutta ajautuu samaa tilanteeseen, kerta toisensa jälkeen ja siinä sitä sitten ollaan, oravanpyörässä. | |
| | |
08.02.06, 21:36
|
#18 (linkki)
Minä olin 3 kerta naimisissa, hyvin intohimoisesti ja nytkin uskon, että rakkaus oli kaikin kanssa molemminpuolinen.
kaikki oli alkanut yhden yön jutusta.
Eli tunne, karisma, personaalisuus, seksuaallinen vetovoima olivat niin voimakkaita että ei ollut tarvetta ajatella tulevaisuudesta. Se jatkui vain suunnittelematta mitä tehdään huomenna. kaikki sujui itsestään ja aika loistavasti: koulutus, työura, omaisuus hankittu rinnakkäin.
Häät olivat vasta silloin kun huomasimme että lapsi on tulossa.
uskotteko tai ette kaikin minun miesten kanssa olin onnellinen.
Nytkin olen valmis toistamaan sama ""virhe"" uudestaan.
En voi vain hyväksyä ihmisiä, jotka käyttävät toisia hyväksi valehtelemalla tunteistä, kun itse etsivät vain seksiä. Se on halpamaista.
Jos nainen menee sänkyyn toivoen sitouttaa miestä""taidolla"", hän menettää loppu lopussa miestä ja pikkuhilja seksin makua.
Inhimillisyys ja toisia kunnioitus seksissä pitää toimia niin kuten muissakin elämän alueissa.
En aina uskalla sanoa suoraan, mutta jos olisin enemmän rohkea, aloittaisin ""tutustuminen"" sängystä.Koska vain siinä minä voin tunnustaa onko se minun mies tai ei.
Monille miehille ""maukas"" nainen tarkoittaa rakastettu.
Sama minulle.
Ehkä siksi miesten aina pitää koskea, maistaa,tuntea :-)
Kypsä mies vielä enemmän luottaa luonnolliseen tutkimukseen, kun hänellä on jo iän myöten muodostettu oma maku. Jos halua naista kohtaan ei ole, hyvin vaikkea pidätellä tätä miestä moraalisoimalla.
Jos halu on sitten 1 yöstä voi tulla 1000+1 yö. | |
| | |
08.02.06, 21:41
|
#19 (linkki)
Esa
Naiset eivät ole enkeleitä, madonnia tai huoria (paitsi jotkut viimeksimainittua, rahanansaintimielessä). Kyllä mä voin uskoa, millaisia jotkut naiset saattavat olla, mutta ehkä mun on vaikea ymmärtää heitä: ovat jotenkin eri taajuudella, suorastaan eri todellisuudesta. Mutta en sanoisi, että he ovat sen huonompia kuin muutkaan. Kunnioittavat vaan itseänsä ilmeisesti aika vähän, kun suostuvat kaikenlaiseen ja ilmeisesti saavat siitä jotain iloa. Pikkuhiljaa rappeutuvat.
En viitsi kinastella tuosta epäkypsyydestä: se on vain mun mielipide, enkä halua loukata ketään. Ihmettelen kuitenkin miesten suhtautumista naisiin, jotka ovat ns. helppoja nakkeja. Mies on valmis seksiin naisen kanssa (iloa ja onnea tuottava asia niin kuin mainitsit aiemmin), mutta jos nainen vaikuttaa siltä, että hänellä on aktiivinen seksielämä, niin hän onkin jotenkin halveksittava tapaus. Miten tämä ilo ja onni sitten mahtuu tähän yhtälöön? Halveksittava nainen, jonka kanssa kokee iloa ja onnea? Vaikkakin laimentunutta. :) Mies on tietenkin kaikkea muuta kuin halveksittava, eihän hän voi sentään munkiksi ruveta.
Muuten: miksi kukaan itseään kunnioittava nainen haluaisi miestä, joka harrastaa yhdenyön suhteita? Eihän moni mieskään huolisi kumppanikseen vastaavanlaista naista.
| |
| | |
09.02.06, 09:14
|
#20 (linkki)
Anna:
Kirjoittamaasi ei voi oikeastaan lisätä mitään, huomaan, että ajattelemme ja koemme asian suunnilleen samalla tavalla.
Tunnustan, että ajattelen seksiä ensimmäisenä, kun katson naista, jonka olen juuri tavannut. Seksi ei ole tietenkään se ainut asia, joka liikkuu korvieni välissä, vaan yksi pieni osa suuresta kokonaisuudesta.
Jos en tunne heti seksuaalista vetoa vastapuolta kohtaan, tunnen tuskin silloin mitään muutakaan. Ja päinvastoin, jos ihastun naiseen, tunnen myös fyysistä vetoa häneen. Nämä asiat kulkevat minusta käsi kädessä. | |
| | |
09.02.06, 09:43
|
#21 (linkki)
Tietää, ei tiedä:
""Naiset eivät ole enkeleitä, madonnia tai huoria ""
- Mutta tarvitsevat aasin, joka maksaa...
Leikki leikkinä!
""Kunnioittavat vaan itseänsä ilmeisesti aika vähän, kun suostuvat kaikenlaiseen""
- Eikö tämän voi nähdä myös niin, että he elävät elämäänsä tavalla, jossa viihtyvät parhaiten. Ihminen luo itse omat rajansa, eivätkä jonkun toisen sellaiset ole välttämättä ne oikeat.
En nyt tiedä aivan tarkkaan mitä tarkoitat kaikkeen suostumisella, mutta moni ""epähieno"" asia rikastaa toisen elämää.
""mutta jos nainen vaikuttaa siltä, että hänellä on aktiivinen seksielämä, niin hän onkin jotenkin halveksittava tapaus.""
- Tästä on puhuttu paljon, monessa yhteydessä. En haluaisi itse sanoa, että nainen olisi jotenkin halveksittava, mutta ei sekään tunnu hyvältä, jos tietää, että on vain yksi sadasta... Pahinta miehelle on se, jos hän näkee ympärillään muitakin miehiä, jotka ovat käyneet.. Ylpeä mies haluaa OMAN naisen, mutta hyväksyy kyllä yleensä myös naisen menneisyyden, kunhan se kummittelee mahdollisimman vähän suhteen taustalla.
Henkilökohtaisesti koen tämän niin, etten koskaan kysy, enkä utele naiseni menneisyydestä, enkä ole oikeastaan koskaan edes kiinnostunut siitä, sillä tulevaisuus on niin paljon tärkeämpi.
Ymmärsitkö minut oikein? Ensi tapaaminenhan on aika neutraali. Kumpikaan ei tiedä toisistaan oikeastaan mitään. Yhden illan (ja ehkä yhden yön) jälkeen tiedät ja tunnet jo paljon enemmän ihmisestä, jonka olet tavannut. Minulle on kaikki selvää siinä vaiheessa, kun syömme yhdessä aamiaisen. Tiedän silloin, minkälaisen ihmisen kanssa olen tekemissä.
Mies on ollut se metsästäjä, ammoisista ajoista lähtien. Luonto on luonut hänelle vietin, jonka vetämänä hän pyrkii tekemään kansasta suuren. Ellei tätä viettiä olisi, voisimme unohtaa kaikki ruuhkatkin liikenteessa ja naiset saisivat varata ajan miehen kalenteriin, lapsentekoa varten.
Toiseksi, onko se nainen nyt sitten niin halveksittava, jos hänellä on hieman muitakin kokemuksia seksistä? Minusta ei. Päinvastoin, olen aina katsonut ylöspäin voimakasta naista, joka tietää mitä haluaa, eikä kulje välttämättä mummoille sopivien normien mukaan.
Voimakas nainen, josta voi - ja saa - pitää myös joskus hieman huolta on hieno juttu!
""Muuten: miksi kukaan itseään kunnioittava nainen haluaisi miestä, joka harrastaa yhdenyön suhteita?""
- On paljon naisia, jotka eivät välitä miehistä, jotka harrastavat yhdenyön suhteita. Pointti on vain yleensä siinä, että mistä nainen tietää, mitä vailla mies todellisuudessa on?
Uskon kuitenkin, että nainen hyväksyy helpommin kovalla seksivietillä varustetun miehen, kuin päinvastoin.
Seksi on yhä aika tabu. Aika lystikästä loppujen lopuksi, mies ja nainen ovat harjoittaneet sitä miljoonia vuosia ja yhä hyssytellään. | |
| | |
09.02.06, 10:27
|
#22 (linkki)
Esa,
olet oikeassa, nämä asiat kulkevat käsi kädessä.
Kyllä, jos seksi on se ainut asia, se jo patologia.
olemme toivottavasti terveitä ihmisiä.
ihastus, rakkaus, kärsimys, arkipäivät, kehitys, kunnioitus - se kaikki kuuluu pakettiin.
Uskon kuitenkin,että välillä pelkkä seksi miehelle on tärkeä.
Olen varma myös, että miestä ei saa pettää: vaikka kuinka paljon me puhumme tasaarvosta, mies on oman naaraan omistaja ja muuta hän ei siedä. Se on luonto. | |
| | |
09.02.06, 13:27
|
#23 (linkki)
Anna:
""Uskon kuitenkin,että välillä pelkkä seksi miehelle on tärkeä.""
- Näinhän se on.
Luonnollisesti haemme ensisijassa lämpöä, rakkautta ja kumppania, jonka kanssa kokea niin arkista elämää, kuin juhlaakin. Mutta joskus tuntuu siltä, että fyysiset himot valtaavat mielen täysin.
Aktiivinen mies ei tarvitse niin suurta ärsykettä, joillekin riittää, kun näkevät naistenfillarin:-)
Joko olet muuten kotiutunut Siberiasta? | |
| | |
09.02.06, 13:34
|
#24 (linkki)
Ja lasten suustahan näihinkin asioihin löytyy totuus:
Kun ihmiset tulevat vanhoiksi, he eivät enää sano että he rakastavat toisiaan. Silloin he kysyvät, että ottaako kahvin kanssa pikkuleipää. - TORD 7 V.
Mulla on viisi mummoa... vaari on vähän kertonut. - PIA 4 V.
Tätien ja setien ruumiissa on se ero, että tätien ruumiissa on enemmän salaisia paikkoja molemmissa päissä. -MIKAEL 6 V.
Minun äiti on ainakin hirveän kaunis, koska sillä on niin pitkät tissit. - MIA 4 V.
Isoäiti on sellainen, jonka kautta koko suku on tullut ulos. Siksi ei ole niin kummallista, että hänen nahkansa vähän lerppuu. - KRISTINA 7 V.
Vaari on niin vanha, ettei enää muista miksi hän pitää naisista. - TORE 8 V.
Paras viimeisenä!
On tyhmää että täytyy kuolla. Minusta ei ihmisiä tarvitsisi vaihtaa koko ajan. Minä olen sitä mieltä, että jos täällä kerran ollaan niin ollaan sitten. -JOHANNES 8 V. | |
| | |
09.02.06, 15:21
|
#25 (linkki)
olen sama mieltä kanssasi, että miehetkin kaipaavat lämpöä ja rakkautta.
seksin kautta he vain parhaiten tuntevat sen saaminen ja antaminen.
sanasi ""joskus tuntuu siltä, että fyysiset himot valtaavat mielen täysin""
herättivät hymyä :-)
kyllä, näinhän se on.
Tykkään olla niiden himojen ""uhrinä"" :-)
Silloin miehen olemus ja katse kiihottavat luonnollisesti.
Onnellinen mies se on, jos ei tarvitse suurta ärsykettä ja hänen nainen tietenkin.
Jo, kiitos kysymästä, jo muutama viikkoa, kun olen täällä.
| |
| | | | |