Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Satumaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.02.06, 15:14   #101 (linkki)
ymmärtäväinen
(Vierailija)

Re: Ymmärrä hankalaa miestä oikein

Anna:

Tämä viesti jäi eilen multa väliin..apua, mä kuolen nauruun!
Tiimarin lasit Esan alla...taipuiskohan Esa sellaiseen ""siltaan"" =), mutta onneksi vain Tiimarin lasit...
  Vastaa viestiin
18.02.06, 16:52   #102 (linkki)
Anna
(Vierailija)

joo, sinä kuolet nauruun, vaan minä itkuun..kun Esa ei palannut siitä suorituksista.
Voi kuinka hölmö olin kun annoin Esalle sen neuvon.
Olihän jo selvä että hän on aika usein kanssani samalla linjalla. Siinähän se uutteen pyrkiminen.
Kuka tietää kuinka tärkeät silmälasit olivat naiselle??
Sääli, muuten hyvä mies hän oli..vain ehkä liika kokeilunhaluinen.
  Vastaa viestiin
18.02.06, 17:25   #103 (linkki)
Anna
(Vierailija)

mitä varten laskit Esan minun käsiini????
Minä olin niin onnellinen siitä, että keksin Esalle uusia tempuja.. kun halusin muokata häneen täysin voimin ja unohdin kaikki periaatteet..edes omaa itseäni.
nyt jo myöhään puhua siitä, tapahtui tapaturma..
jännittävästä suorituksesta..
Sorry, ei ole edes voimaa puhua ..
Onni oli niin lyhyt.
Eikö sinulla ole enää ketään minulle lohduttavaksi?
  Vastaa viestiin
20.02.06, 15:18   #104 (linkki)
pahoillaan oleva
(Vierailija)

Anna:

Se oli jopa Esalle liikaa, vaikka sainkin sellaisen kuvan, että hän mielellään kertoo seksiin liittyvistä tuntemuksistaan ja kokemuksistaan. Itse en ole sellainen (paitsi ehkä naisystävien kanssa :), mutta huomasin, että sinulle se tuotti iloa. Voihan kettu, mikä nyt eteen.
  Vastaa viestiin
20.02.06, 16:17   #105 (linkki)
Anna
(Vierailija)

Voi, hyvä ihminen, sinulla on ihan oikeasti väärinkäsitys.
tuntuu siltä, että olet fiksu ihminen ja siksi yritän selittää missä olet väärässä.
Joo, Esan tarina silmälasista ei ollut hyvin viisas (ei ole pakko olla aina hyvin vakava, me tiedämme mikä Esa on ja siksi voimme antaa hänelle anteeksi pienestä virheestä:-), siksi kiusasin häntä neuvomalla tehdä hänen suoritus toisinpäin. Että hän kärsii ja sitten ymmärtää, onko se hyvä leikki.:-)
""Tietäväinen"" jatkoi sen mielikuvituksen ja kun hän nauroi siitä, minä itkin että Esa ei palannut takaisin( se myös mielikuvitus Tiimarisilmälasista) ja pahoilin että annoin niin hölmö neuvo hyvälle miehelle. Tietenkään Esa ei ole niin hölmö joten oikeasti suorittaa sen.
Eli, älä murehdi turhaan, meillä ei ole seksiä :-) eikä mitään kerro koskaan!
se vain huumori.
Älä pahoile turhaan!
take easy
  Vastaa viestiin
20.02.06, 18:06   #106 (linkki)
Annalle
(Vierailija)

Anna:

Enhän minä Anna-hyvä käsittänyt sinua väärin alkuunkaan. Olin vaan ihan huumorimielellä pahoillani puolestasi. :-)
Take it easy, Anna
  Vastaa viestiin
20.02.06, 22:30   #107 (linkki)
Anna
(Vierailija)

Hu-hu, kiitos, sinä pelästit minun päivä, kun pelkäsin jo ihan oikeasti, että minusta ikinä ei tule LADY :-) kun kirjoitin tyhmyyksiä..
mutta elämähän se on:-)
  Vastaa viestiin
21.02.06, 09:17   #108 (linkki)
Esa
(Vierailija)

Eli, älä murehdi turhaan, meillä ei ole seksiä :-)

- Ei ainakaan juuri tällä hetkellä:-)
Mitenkä on muuten sinun laita Anna.. käytätkö silmälaseja...
  Vastaa viestiin
21.02.06, 11:38   #109 (linkki)
Anna
(Vierailija)

älä kysele.. en tiedä edes pitääkö niitä enään käyttää..
aika näyttää.
  Vastaa viestiin
21.02.06, 16:27   #110 (linkki)
ymmärtäväinen
(Vierailija)

Dream on, Esa.
  Vastaa viestiin
22.02.06, 11:10   #111 (linkki)
Esa
(Vierailija)

""Dream on, Esa.""

Aina:-)
  Vastaa viestiin
22.02.06, 16:25   #112 (linkki)
Anna
(Vierailija)

Tietäväiselle ja Esalle

No miksi olette niin tylsiä ja viestiä niin lyhyitä?
Keksitakaa jotain, kun olen nyt hyvin kiireinen , silti ikävä teitä.
Kun minulla on enemmän aikaa, lupaan keksiä jotain teille hauskaa.
tai tietäväinen luulee että kun hän laski Esan käsiini, vastuu on loppu? ei-ei. Vaikka platoninen, mutta kolmio!

Käymme yhdessä ain,
käymme aina rinnakkäin...
  Vastaa viestiin
22.02.06, 17:26   #113 (linkki)
Esa
(Vierailija)

Anna:

Ehkä tämä luu alkaa olla loppuun kaluttu ja aika keksiä jotain uutta. Ei sillä, että olisin kyllästynyt, tulipahan vain mieleeni.

Joka tapauksessa, näissä keskusteluissa ilmenee usein, miten eri tavalla miehet ja naiset ajattelevat ja kokevat elämän ja sen oikut. Ajattele vaikka vessanpöntön kantta. Naiset ovat aina kiukkuisia, kun miehet jättävät kannen ylös, kun taas miehet ajattelevat, että kansi on valmiiksi ylhäällä seuraavaa varten...

Noh, nyt on aika panna myös vähän viihteelle. Kertokaa, onko elämässänne tapahtunut jotain mukavaa? Miten pidätte itsenne pirteänä ja positiivisena?

Joskus on oltava itselleen kiltti ja mikäs sopiikaan vanhalle fetistille yhtä hyvin kuin uudet saappaat! Nyt on seksikäs fiilis!
http://www.newrockstore.com/zona3/catalog/product_info.php?cPath=29&products_id=230

Tässä myös hauska runo:

Näin etanoilla pakattuna
pellon laitaa kulkee juna.

Madot, kuoriaiset, pelkään
kiipeävät nekin selkään.

Kuka tahtoo mennä jalan,
junassa saa näköalan!

Vastaa viestiin
22.02.06, 18:39   #114 (linkki)
Anna
(Vierailija)

no nyt tuntuu hyvältä, kun jopa runot sain lahjaksi.
hahaha-heheh-hihi-hoho.
Minun elämässäni joka päivä tapahtunut jotain mukavalta.
esimerkiksi:viikko sitten soitti joku puhelinmarkinnonnista, nuori tyttö ja alkoi kertoa että kuinka kehitysvammaiset ihmiset kärsivät ja tarvitsevat meidän apua.
joku voi sanoa: no joo,siitä valtion pitää huolehtia.
Minä ajattelen omalla tavalla: valtio muuten tekee niille ihmisille paljon hyvää, mutta miten minä kehitän itsessäni rakkautta ja inhimillisyyttä jos ajattelen vain itseäni. ei mitään. siksi sanoin heti: ok, lähetä minulle lehti, minä maksan laskun. 28 euroa. kertamaksu.
pari päivän kuluttua asiakkaalta tuli minun tilille 280 euroa ilman mikään syytä. Minä soitelin ja kyselin mistä hyvästä sain sen rahan.
Hän vastasi, se oli kirjanpitäjän virhe. Mutta voin ottaa sen palkkiona hyvästä työnsuorituksista naisten päivän johdosta.
Yeeeaa, iloni ei rahasta edes kiinni, vaan siitä että jos teet jotain hyvä saat kaksi kerta enemmän (tässä tapauksessa 10 kerta) ha.

""Miten pidätte itsenne pirteänä ja positiivisena? ""

minä olen erittäin onnellinen että olen itsenäistynyt, luotan itseääni, ymmärrän elämänsääntöjä, tiedän mistä mitä johtuu ja nautin kaikista mitä olen kokenut .

Olen onnellinen että nyt olen sellaisella dietillä, että voi syödä kuinka paljon rasvaa ja proteinia ja paino laskee..jooo kun melkein koko elämäni olen syönyt vain vähänrasvaista ruokaa. nyt 2 viikkoa saada syödä pekonia, juustoa, smetana kuinka paljon.
Luettelo minun onnellisuudesta voi jatkaa vaikka 10000 sivuja.
Johtopäätös: onni on sinun sisällä, se riippuu vain sinusta.
Sen takia työssä
olen
saanut joka päivä vähentäänI like you,enemmän I like you very much jopa I love you..some times.
aamulla katsoen peiliin itse puhun itselleni: wow, you are beautiful. I love you :-)
  Vastaa viestiin
25.02.06, 16:52   #115 (linkki)
ymmärtäväinen
(Vierailija)

Olet Anna niin oikeassa: rasva on hyvää ja pitää meidät kaikki iloisina ja pirteinä. :-) Ihmisestä tulee hyvin aggressiivinen vähärasvaisella ruokavaliolla. Mutta tuo Atkinsin dieetti taitaa olla melko rankka juttu, kun ei voi pahemmin syödä hiilihydraatteja, vai kuinka?

Nyt on taas mentävä, mulla on vieraita kyläilemässä, mukavaa.

Viikonloppua!
  Vastaa viestiin
25.02.06, 23:24   #116 (linkki)
Anna
(Vierailija)

Moikka ymmärtäväinen!
olet oikeassa olen just Atkinsin dieetilla. Ihmeeliistä kuitenkin, että syön kuinka paljon pekonia, juustoa, smetanaa, voita, makkaraa, lihaa, kanaa,kalaa ja paino laskee noin 2-3 kiloa per viikko.
ilman hiilihydraatteja en voi olla kauan. kaipaan jotain herkkullista tietenkin.
hyvin agressivinen en ole ollut koskaan, koska muuten suhtaudun elämään rauhallisesti. Voi sanoa jopa nöyrästi.
Tietenkin se tuli kokemuksen ansiosta.
hauskaa viikonloppua sinulle ja vieraillesi!
  Vastaa viestiin
28.02.06, 19:21   #117 (linkki)
ymmärtäväinen
(Vierailija)

Anna+ ""Esa meidän""

Tulee ähky kun lukee tuota Annan listaa... Proteiinia pitää elämässä olla.

Olen huomannut, että mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä enemmän arvostan pieniä ja yksinkertaisia asioita elämässä. Kun on sekä ulkoiset että sisäiset asiat kutakuinkin järjestyksessä, niin siltä pohjalta on sitten iloisen tasapainoisesti hyvä elää. Ainahan se ei tietenkään onnistu, mutta useimmiten. Eli minut pitää pirteänä se, että arvostan niitä asioita, joita mulla on. Ei tarvitse koko ajan juosta tavaran ja uusien virikkeiden perässä. Erityisesti läheiset ihmissuhteet on tärkeitä.
  Vastaa viestiin
26.03.06, 23:45   #118 (linkki)
aviossa
(Vierailija)

Olen mies, siis myös verkon ulkopuolella ja aviossa ja joskus myös uskoton.
Meillä kaikilla, miehillä ja naisilla, on sata elämän sisältöä. Lapset, puoliso, rakastajatar, koti, rakentaminen, työintohimot, lomailu, kuntoilu, seuraelämä, kodinhoito, vaikuttamishalu........ Aika pitää jakaa jotenkin. Jos kerran viikossa saa aikaa rakastajattarelle, siis todellista laatuaikaa, kunnon naiminen, 2-3 kertaa niin enempää ei mitenkään voi antaa. Tietysti sama pitää tarjota vielä puolisolle, täydestä sydämestä. Me haluamme liikaa liian vähässä ajassa.
  Vastaa viestiin
12.09.06, 21:13   #119 (linkki)
Lotta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tietäväinen
Tapailetko miestä, josta ei oikein saa tolkkua?
Hän sanoo olevansa kiinnostunut sinusta, mutta naisenvaistosi kertoo, että asia ei ehkä olekaan niin. Pointti on se, että miehet eivät sano suoraan, jos he eivät ole kiinnostuneita sinusta. He osoittavat sen teoillaan, eli eivät pyydä sinua treffeille tai tekevät niin vain harvakseltaan ja kohtelevat sinua muutoinkin kaltoin tai näennäisen kohteliaasti/lipevästi. Mikäli olet liian kiltti ja mukautuvainen (etkä ymmärrä miehiä alkuunkaan), he saattavat pitää sinua ""varastossa"" paremman puutteessa.
Seuraavassa on esimerkkejä, joiden avulla sinulle selviää, mitä mies todellisuudessa sanoillaan tarkoittaa. Itke ja/tai naura, mutta ota opiksesi ja jätä väärä mies taaksesi.
-Kun varovasti viestität haluavasi tavata häntä useammin:
""Minulla on nyt paljon kiireitä, enkä ehdi tavata sinua:"" = ""En ole kiinnostunut sinusta, etsi joku muu."" --> Kyllä tärkeille ja mielenkiintoisille ihmisille löytyy aina aikaa. ""En halua kiirehtiä mitään, vaan minusta on hyvä edetä hitaasti ja tutustua vähitellen."" = ""En ole kiinnostunut tutustumaan sinuun. Kelpaat kuitenkin varastohyllylle."" ""Minusta on tosi kiva nähdä sinua - aina välillä..."" = ""...mutta ei liian usein. En ole sinusta kovinkaan kiinnostunut, mutta pitäisin sinut kuitenkin varalla."" --> Kun mies on kiinnostunut naisesta, hän haluaa tavata tätä usein - ainakin suhteen alkuaikoina.
- Kun tuot esiin epäilyksesi miehen kiinnostuksen aitoudesta: ""Olen kiinnostunut sinusta, mutta olen tavallaan vielä kiinni edellisessä suhteessani, josta haluan ensin päästä kokonaan eroon."" = ""Olet oikeassa; en ole kiinnostunut sinusta, mutta en tohdi sanoa sitä suoraan. Itseasiassa väitän olevani kiinnostunut vain siksi, koska en halua kaataa kylmää vettä niskaasi/koska haluan pitää sinut varastossani."" tai = ""En osaa/halua päättää kenet haluan tai haluanko suhdetta ollenkaan."" --> Miehillä on yleensä tapana eron jälkeen kiirehtiä suhteeseen uuden naisen kanssa, joka auttaa unohtamaan edellisen suhteen. Kun haavat ovat parantuneet, mies yleensä lemppaa häntä auttaneen naisen, koska haluaa aloittaa puhtaalta pöydältä jonkun aivan uuden kanssa.
- Kun osoitat halukkuutesi alkaa seurustella miehen kanssa: ""Olen epävarma siitä, haluanko seurustella kanssasi. En oikein tiedä, mitä haluan."" = ""En halua seurustella kanssasi, mutten myöskään halua sanoa sitä sinulle suoraan. Plan-B:ksi kelpaat paremman puutteessa - täytyyhän mullakin olla elämää."" --> Mies tietää kyllä sen, ettei halua seurustella juuri sinun kanssasi ja toivoo löytävänsä naisen, josta todella välittää. ""Asioiden pitää edetä luonnollisesti ilman mitään painostusta. Antaa ajan näyttää, mitä tästä kehkeytyy."" = ""En luonnollisestikaan ole kovin kiinnostunut sinusta, muutenhan haluaisin seurustella kanssasi. Älä odota tältä suhteelta liikoja."" --> Asiat etenevät luonnollisesti ja painostamatta silloin, kun mies on todella kiinnostunut naisesta.
- Kun mies käyttää sinua hauraan egonsa pönkittämiseen (kenties uskaltautuakseen tavoittelemaan todellista kohdettaan):
""Olet tosi söpönnäköinen tänään:"" = ""Kerro minulle, olenhan hyvännäköinen?"" ""Minusta oli taas tosi hauska nähdä sinua."" = ""Olenhan hauskaa seuraa?"" --> Mies saattaa pitää sinua siedettävänä, ei kai hän muuten viitsisi edes tapailla. Mutta hän toivoo löytävänsä sen unelmiensa ihanan oikean naisen ja on epävarma omasta viehätysvoimastaan. Tämä pitää paikkaansa etenkin keski-ikäisten miesten kohdalla, jotka eivät ole hyväksyneet olevansa keski-iässä.
Hyvä kirjoitus ja plussaa...analyysi hienosti kirjoitettu!!!

Vastaa viestiin
03.10.06, 23:00   #120 (linkki)
Mohikaanitar
(Vierailija)

Ymmärrä hankalaa miestä oikein

Hellanlettas!
Juuri tätä se on. Miehet odottavat empaattista ymmärtäjää ja seksiä, vaikka he eivät olisi itse valmiit panostamaan suhteeseen tuon taivaallista. Onko niin vaikeaa sanoa ja toimia suoraselkäisesti?
  Vastaa viestiin
02.03.07, 13:22   #121 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2007
ymmärrä vaikeaa ihmistä

kyllähän miestä ymmärtää, ellei ole joku matti nykäsmäinen joka pussaa ja lyö samalla...mieshän toimii kuten tietokone eli loogisesti eli :if nainen= vaikea then go to 10. suomeksi vanhaa basic-pc kieltä tai sinnepäin. nainenhan taas on kuin monitoimikone, siihen ei tiedä mitä vatkainta pitäis käyttää... välillä menevät hysteeriseen tilaan johon ei auta kuin reset-nappi
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku