Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Satumaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.04.06, 23:27   #1 (linkki)
hymy on rock
(Vierailija)

siis ihan oikeesti..i

Olis tosi kivaa vaihtaa kaikenlaisia ajatuksia kaikenlaisten ihmisten kanssa, löytää mukavia tyyppejä. Mulla on ihan kiva työpaikka, viihdyn. Ystäviä on, harrastuksia muutama, epäsäännöllinen. Ei siis mitään trendikästä, viellä. Jos löytyis joku sparraaja, voishan sitä koittaa. Mulla ei oikastaan ole tähän alkuun mitään sellaista tärkeää teemaa, antakaa siis ajatusten lentää ja kertoka, kummosii ootte, niin mihnet kuin naisetkin. Ystäviä ei koskaan ole liikaa. Varsinkin tälläsena ankeena kevätiltana on ihan kiva istuu vaan koneen ääreen ja naputella.Kitjoitelkaa siis ihan mistä vaan, suruista ja iloista, itkusta ja naurusta. Mikä ottaa päähän ja mikä taas on ihanaa!! Vaikeeta näin alkuun olla kauheen järkevä ja suurieleinen, maailmaa syleilevä. Mutta aloita sä, kirjoita, mä pistän takas !!
  Vastaa viestiin

09.04.06, 08:47   #2 (linkki)
asiallinen mies
(Vierailija)

Re: siis ihan oikeesti..i

Oliko Sinulla jotain asiaakin? Jos oli, niin kerro se ja jätä leukojen joutokäynti pois.
  Vastaa viestiin
10.04.06, 19:02   #3 (linkki)
kulkuri
(Vierailija)

Ei kai sitä aina niin paljon tartte asiaa olla, ei sitä oikein ollut edelliselläkään?? Toisten pilkkaaminen ja mudan heitto ei tunnu niin aikuismaiselta. Jos jotain ei jutut kiinnosta, kannatta kai vaihtaa kanavaa. Itselläkään ei niin asiaa, mutta valoisat illat piristää. Kai se kevät voittaa ja se kauan odotettu, mutta niin lyhyt kesä tulee. Onko prukalla suunnitelmia? Muualle vai kotimaahan, rannalle vai metsään? Merelle vai tuntureille? Vai vaan kotona ja laiskotellen? Kai sitä juttua saa aikaan esim. kesästä.
  Vastaa viestiin
12.04.06, 23:07   #4 (linkki)
Mutta
(Vierailija)

eihän hän suutaan liikauttanut vaan kirjoitti ja saa hän kirjoitella..Siis ihan oikeesti..
  Vastaa viestiin
30.06.06, 01:17   #5 (linkki)
Urheilumimmi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hymy on rock
Olis tosi kivaa vaihtaa kaikenlaisia ajatuksia kaikenlaisten ihmisten kanssa, löytää mukavia tyyppejä. Mulla on ihan kiva työpaikka, viihdyn. Ystäviä on, harrastuksia muutama, epäsäännöllinen. Ei siis mitään trendikästä, viellä. Jos löytyis joku sparraaja, voishan sitä koittaa. Mulla ei oikastaan ole tähän alkuun mitään sellaista tärkeää teemaa, antakaa siis ajatusten lentää ja kertoka, kummosii ootte, niin mihnet kuin naisetkin. Ystäviä ei koskaan ole liikaa. Varsinkin tälläsena ankeena kevätiltana on ihan kiva istuu vaan koneen ääreen ja naputella.Kitjoitelkaa siis ihan mistä vaan, suruista ja iloista, itkusta ja naurusta. Mikä ottaa päähän ja mikä taas on ihanaa!! Vaikeeta näin alkuun olla kauheen järkevä ja suurieleinen, maailmaa syleilevä. Mutta aloita sä, kirjoita, mä pistän takas !!
Morjens!Toivottavasti tää viesti sinut tavoittaa:),kuten sanoit"ystäviä ei koskaan ole liikaa"mitä sinun kesääsi kuuluu?Oletko jo kesälomalla?Pientä alkuun näin vastaile,jos tää viesti tavoitti sinut?:)

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku