Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Satumaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.05.06, 16:24   #1 (linkki)
myrsky
(Vierailija)

morkkis

onko kenelläkään muulla vastaavaa, että kun on krapula niiin tulee morkkis? enkä tarkoita sellaista, että on juotu kaikki rahat ja hölmöilty vaan kun tuulee paha olo itsestä johtumattomista syistä, esim säälittää jokin henkilö tai vastaavaa. miettii esim että miten joitain ihmisiä kohdellaan, tai vaikka lemmikkejä, mutta ei itse voi asiaan millään tavoin vaikuttaa, muuten kuin itkeä ja jeesustella nettiin olonsa.
  Vastaa viestiin

27.05.06, 16:26   #2 (linkki)
repsa
(Vierailija)

Re: morkkis

no mulla ne tulee yleensä just siitä että on rahat juotu ja hölmöilty ;)
  Vastaa viestiin
29.05.06, 23:50   #3 (linkki)
Täydellinen
(Vierailija)

Mullapa ei oo koskaan morkkista kun en juo rahojani enkä hölmöile. Oon täydellinen, mitä nyt välillä vähän shoppailen, mutta omianihan shoppailen. Säälittää ne raukat, joilla ei pullonkorkki pysy kiinni.

Hei, tää on vitsi, vaikka ihan oikeesti en korkkaile kossuja, juon vain lasin punkkua pikkusormi pysyssä. Pysyy kunto ja naama kondiksessa.
  Vastaa viestiin
30.05.06, 10:10   #4 (linkki)
maia
(Vierailija)

Tiedän tunteen. Ei tarvii edes olla juonut paljoa. Olen ajatellut, että alkoholi aiheuttaa joillekin ihmisille selittämättömän morkkiksen vaikka tietää, ettei ole töpännyt mitenkään niin, että morkkis aiheutuisi siitä. Olen tullut siihen tuloskeen, että morkkis johtuu jostain sisäeritysjutusta, jolle ei voi mitään. e sitten vain ajan kanssa häipyy ja on maksu kivasta illasta. Oli ""kiva"" huomata, että on muitakin ihmisiä, joilla on sama vaiva.
  Vastaa viestiin
31.05.06, 21:24   #5 (linkki)
myrsky
(Vierailija)

krapulassa tapahtuu samanlainen ilmiö mitä on masentuneilla ihmisillä, en nyt muista tarkalleen mikä se reaktio on, mutta kuitenkin.
ja tulee tosiaan pienemmälläkin juomisella, ja vaikka olis kuin siisti ilta ym. ja kyllähän se rahan menokin joskus kaivertaa, mut se tunne on taas täysin erilainen...
  Vastaa viestiin
02.07.06, 16:50   #6 (linkki)
myrsky
(Vierailija)

jaaha, ei näköjään olo tulekaan ainoastaan krapulassa.
taitaa olla nää sunnuntait vaan huonoja päiviä...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku