Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Satumaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.10.06, 23:05   #1 (linkki)
N41pks
(Vierailija)

Miten maa makaa?

Noh, aloitetaampa tämänkin keskustelupalsta.
Kertokaapas 35+ ikäiset, mikä on elämässä parasta ja mitä elämästä puuttuu.
Oma vastaukseni: parasta ovat lapset, koti, työ. Minulta puuttuu rakkaus aikuiseen mieheen. Päällisin puolin olen kyllä ihan tyytyväinen, paljon huonomminkin voisivat asiat olla.
  Vastaa viestiin

16.10.06, 19:10   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2006
hep!!

Moi!! Ihan kuin mun kynästä suoraan. Lapset ja koti ovat kyllä ehdottomat listaykköset, mutta ennen työtä tulee vielä koira...mies...no, mä en ole ihan varma, onko se puute, kun ei noita jonossa ole..seksi kyllä kelpaa. jopa 10 v nuoremmat vonkaa. Ja sitten vain häivytään. Rakkaus on haave. Olisi se ihana vielä kokea. ja kai se sitten tulee vastaan, kun on sen aika. Miehistä vaan ei mulle ole ollut kuin haittaa, lienen törmännyt vääriin ihmisiin...kavereita on toki ja paljon ja se on mielestäni jopa hienompaa, kuin esim. seksi ilman rakkautta. Mitenkähän olisi rakkaus ilman seksiä??35+ miehet kun ovat valitettavasti usein, miten sen nyt sanoisi, saamattomia. Että sinänsä ne 10v nuoremmat ei haittaa....hehehe..mutta elämä on kuitenkin ihmisen parasta aikaa!!!! Ei auta valittaa, kun on terve ja asiat kunnossa ja toivottavasti uusi työkin kiikarissa!! jännittävää. ja eikun matoa koukkuun!
  Vastaa viestiin
17.10.06, 07:58   #3 (linkki)
m42
(Vierailija)

Ehdottomasti parasta...

...ovat nuo tutut kliseet : kaksi aivan ihanaa lasta (olen yh-isä) ja aivan yhtä ihana koira. Lisäksi asuinolot ovat hyvällä mallilla (kiva talo järven rannalla melkein keskustassa) eikä toimeentulosta muutenkaan tarvitse murehtia. Terveyskin on kunnossa ja ystäviä riittää (miinuksena todettakoon, että sydänystävä puuttuu).
  Vastaa viestiin
17.10.06, 10:04   #4 (linkki)
n35
(Vierailija)

Minä täytin juuri 35 vuotta ja se tuntuu järkyttävältä, mutta pääsenpä kirjoittamaan tälle palstalle :)!
Elämässäni parasta on ystävät, perheeni, koirani, vapaus matkustella, terveys, liikuntaharrastukset. Se mikä puuttuu on elämänkumppani. Lapsia en edes halua.
  Vastaa viestiin
18.10.06, 13:12   #5 (linkki)
Aurinkotar
(Vierailija)

Elämässäni parasta on rakkaat ystävät
kissat poikani terveys ja niinpä täälläkin ELÄMÄNMIES puuttuu...
  Vastaa viestiin
18.10.06, 18:53   #6 (linkki)
sinkku nainen 36 (vierailija)
(Vierailija)

niin makaa kuin petaa...

Just. eläköön kaikki yli 35.v sinkut.Meitä näköjään löytyy joka sivulta minne netissä eksyykin. Ei siinä mitään. Samaa elämää täälläkin vietetään. Pari muksua, työ, ja katto pään päällä. Ukkokulta puuttuu, mutta olen sentään senverran saanut aikaiseksi, että "chattailen" muutamien miesten kanssa. Yksi on treffattu, meistä tuli hyviä kavereita ja tekstarit paukkuu iltaisin. Toinen olisi kovasti tulossa treffeille, ja niitä nyt yritetään järjestellä. Minä olen tavallinen muija, en missinmitoissa, mutta eipä se ole noita miehiä haitannut. Kun juttua piisaa ja mukavaa on, eikä ole ihan hirrestä revityn näköinen, olen sitten "mukiin menevä". Kyllä se on niin, ettei ketään tulla kotoa hakemaan vaan pitää uskaltaa ottaa itse se ensimmäinen askel vaikka kuinka pelottaisi. Minä olen vieläkin vähän "nynny". Hei miehet, jos olette jaksaneet lukea tämän, onko se ulkoinen kauneus teille tärkeää, vaan voiko mukavan, mutta pienen ja pyöreän kanssa käydä mm. kahvilla, elokuvissa????
  Vastaa viestiin
18.10.06, 20:37   #7 (linkki)

haa!

Niinpä meitä löytyy kyllä meitä sinkkuja. Ja nekin uudet hommat johon mä olen "eksynyt" niin siinäkin menestyneimpiä ihmisiä ovat pariskunnat...onhan se kieltämättä riipaisevan ihanaa ja kamalaa katsoa, kun käsikkäin kuljetaan ja ollaan onnellisia..oih..ja kun ite on aina saanu homman pyörittää oli miestä eli ei...(apua, nyt hävis sädekehä...) (säälikortit tais sen sijaan putkahtaa esille..) ei vaan ylpeä saa olla, että paletti on jotakuinkin kunnossa ja aina on leipä ollut pöydässä. Nytkin tyttären leipomia sämpylöitä. Juu se ulkonäkö..voi se naisellekin olla ihan tärkeä juttu..vähimmäisenä siisti ja hyväntuoksuinen olemus..kerran yksi chattimies tuli käymään ja haisi suoraansanottuna lehmänkakkalle..ei niin kiva..Hei, sinkkunainen, vaikutat reippaalta ihmoseltä ja vaikka nainen olenkin, niin sanon sulle sinkkunen, että mene kivaan baariin tai lätkämatsiin tai jonnekkin jossa on miehiä!! Koiran kanssa kulkeissa tulee aniharvoin vastaan miehiä. Mistä lie johtuu?? Muuten se on kyllä ihanaa hommaa. Kunnon lenkki ja suihku päälle ja rennoksi loppuiltaa. Ihanaa! Ja sen myötä mä olen hieman laihtunut ja saanut uutta energiaa. Täytyy myöntää, että kiinnostus on lisääntynyt miesten taholta. Jopa niitten tuttujen kavereiden...että ei se aina taida riittää se että on kiva ja mahtava..noniin tässä ei nyt taas ole ei päätä ei häntää koko jutussa. koittakaa kestää. Iloa, toivoo Minde
  Vastaa viestiin
18.10.06, 20:44   #8 (linkki)

hei

Tuli mieleen, että missäs tämä m42 pitää majaansa (O;§ "kuullosti" kivalta.
  Vastaa viestiin
19.10.06, 07:45   #9 (linkki)
m42
(Vierailija)

majapaikka

Sanotaan vaikka näin : järvi on Saimaa ja pk-seudulle matkaa reilut parisataa.
  Vastaa viestiin
19.10.06, 10:14   #10 (linkki)
Aurinkotar
(Vierailija)

Nimimerkille m42
Kauniilla seudulla majailet näköjään:-)
Kerropa itsestäsi enemmän...tunnut kiinnostavalta mieheltä;o)
  Vastaa viestiin
19.10.06, 10:54   #11 (linkki)
m42
(Vierailija)

Kovin paljoa en tässä kerro...

...mutta jotain ehkä kuitenkin. Vapaa-aika menee lasten, koiran ja liikuntaharrastusten parissa sekä järjestötoiminnassa. Lisäksi mökkeilen, veneilen ja kalastelen. Vapaa-ajan ongelmia ei ole. Pituutta on kuusi jalkaa ja paino kiloissa on pituus senteissä miinus sata. Mutta enempää en tällaiselle julkiselle foorumille laita. Vaikka sinänsä ei mitään salattavaa ole, pidän tässä mielelläni jonkinmoisen anonymiteetin.
  Vastaa viestiin
19.10.06, 11:40   #12 (linkki)
Aurinkotar
(Vierailija)

Nimimerkille m42
Kauniilla seudulla majailet
Vapaa-aika minulla menee harrastusten kissojen parissa
Tykkään mökkeillä kalastella...
  Vastaa viestiin
19.10.06, 18:29   #13 (linkki)

niin

ja eikun la saipan peliin..ainut ongelma on, että koiran hoitaja selviää vasta huomenna...jos sellaista edes ilmaantuu, kun kaikki potentiaalit hoitajat on lähdös kans peliin (O:§
  Vastaa viestiin
20.10.06, 11:22   #14 (linkki)
m42
(Vierailija)

vai niin...

Eikös koirasi pärjää yhden matsin ajan omin päin ? Päiväthän koirani on omin päin, kun minä olen töissä ja lapset koulussa.

En muuten ole Lappeenrannasta. Sinne on matkaa sata kilsaa. Viikonloppuna mennään vähän lähemmäs. Laitetaan mökki talvikuntoon. Lapsilla alkaa tuo syyslomakin.
  Vastaa viestiin
20.10.06, 19:26   #15 (linkki)

juu

Pärjää pärjää jos peli on täällä espoossa! Mutta sain pojalle 8kk hoitajan, niin pääsen kavereiden kaa peliin (O;§ Niin meilläkin koiruus on yksin päivät kun töissä ja koulussa ollaan. Ja kun tytöt paukkaa isille niin me ollaan ihan kahestaan. Mutta max yksin koiral on varmaan ollut n. 6-7h. Kun hän on viel pentu...vaiks onkin aika köriläs..mitäpä kertoo tuo emännästä...heheheeh..no en oo köriläs.oikeesti. ihan nätti.
  Vastaa viestiin
20.10.06, 22:49   #16 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja m42
Järvi on kyllä saimaa 3. suurin maailmassa rantaviivaltaan mitä sitten?[url]
  Vastaa viestiin
20.10.06, 22:51   #17 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja greenmummy
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja m42
Järvi on kyllä saimaa 3. suurin maailmassa rantaviivaltaan mitä sitten?[url]
No piti sanoa vielä, että Saimaan rantoja on koluttu koko pieni/iso ikä. Onko se etu vai ei?
  Vastaa viestiin
21.10.06, 23:46   #18 (linkki)

ihanaa

0-7 ja kaikki ylivoimalla maalit. ei paha!!!!! kannatti lähtä lappeenrantaan. ja koirakin pärjäs erittäin hyvin!!
  Vastaa viestiin
22.10.06, 02:44   #19 (linkki)

saimaa ja saimaa mitä te sitä jauhatte, kun suomenlahti ja atlantti ym. on olemas..se nyt on ihan se ja sama mitä ihminem koluaa, kunhan pääsee ittensä yli ja niin....40 on aika ihana ikä...mitään ei voi kauheesti enää menettää.kaikki mitätulee on pelkkää plussaa..
  Vastaa viestiin
24.10.06, 21:55   #20 (linkki)
Ihana Elisa
(Vierailija)

Koti
kissat
nukkuminen
ruoka
parisuhde
seksi
ikä...kunnon rakastaja...:-)
  Vastaa viestiin
14.11.06, 15:01   #21 (linkki)
Kääk
(Vierailija)

Tasapainoa

Hyvää elämässä on kiva koti, jatkuva työsuhde ja pari kokkanokkaa kotona.

Se, mitä jään kaipaamaan, on keskustelukumppani ja maailmanparantaja
  Vastaa viestiin
18.11.06, 19:59   #22 (linkki)
Rakkautta on...
(Vierailija)

Parasta elämässä on
lapset
hyvä ja turvallinen ystävä
eläimet
vanhemmat...
  Vastaa viestiin
24.11.06, 22:30   #23 (linkki)
sinkkunainen 36v.
(Vierailija)

Onko täällä ketään???

Iltaa!
Kuis tää satumaa palsta on kuivunut kokoon?? Missä te kaikki kolmevitoset olette miehet ja naiset?
  Vastaa viestiin
24.11.06, 22:39   #24 (linkki)
Sinkkunainen 36v.
(Vierailija)

hups...

Tuli möhlittyy... piti kirjoitella enemmänkin edelliseen lähetykseen.
Mut sellast sattuu... siis hei, mihin tää satumaa-palsta on kuivunut. Kattosin, et kaikki kirjoittelee vain " onko koolla väliä" ja "lapset este/hidaste"- keskustelupalstoille. (Tosin olen itsekkin antanut niihin painavan sanani.)Mutta satumaa pitäisi käsittää muutakin, kuin mikä elämässä on tärkeintä. Kaikille ihmisille perhe, terveys, työ, ystävät, parisuhde on tärkeintä. Mutta mistä te haaveilette??? Onko teillä loppujenlopuksi unelmien ammatti ( mulla ei ), koti just sellainen mikä on kuvattuna sisustuslehdissä, oma mies se Hunks-tyyppi....???!!! Laittakaa silmät kiinni ja antakaa unelmille siivet... kun oma tylsä elämä tökkii, voi lähteä sinne Satumaahan!

Vastaa viestiin
10.12.06, 23:47   #25 (linkki)
LadyB
(Vierailija)

Rakkautta haen!

Olen nelikymppinen nainen ja kyllähän rakkautta haen. Tosin minun "kuvioni" on sillä tavalla erillainen, että haen naista naisena.

Parasta: ihmissuhteet, ystävät, ihanat kummilapset. Pidän myös keskusteluista, mökkini-illoista. Matkoista useasti moneen suuntaan, koto- ja ulkomailla: Tunturin häikäisevillä hangilla, Karibian rytmeillä tai vaikka viikonloppu Wienissä. Parasta myös: sauvakävely, hiihto, lenkkeily, kuntosali, melonta, joukkuepelit. Suomalainen kirjallisuus (Härkönen ym), elokuvat (Kaurismäki ym), teatteri (pieni, ei -laitos), kauneus, estetiikka ym. Parhainta: elämän kohtaaminen tässä ja nyt, henkisyys, hengellisyys jaettuna, elämä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku