Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Satumaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.12.06, 22:52   #26 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2006
heips

Juu minäkin olen kommentoinut yhtä sun toista palstaa niin,että melki hävettää (O:§ mutta pakko on silti kaikkien kanssa jakaa tämäkin. Ihan ok on elämä. Mutta työ ei nyt ole ihan siitä unelmien päästä. Joku asia se vaan on kuitenkin,että sinne aina jää. Varmaan se, että leipä on lyhyt mutta varma. Ja ihmiset kivoja. suurin osa. ja mä oon vaan sellanen, että kun jonnekin juureni laitan, niin sinne tykkään jäädä.

Elämä sinänsä on ihanaa ja parasta!! ja kaverit!!!!!!!!!!!!!!!!! voih. ihania!
  Vastaa viestiin
28.12.06, 23:33   #27 (linkki)
PohjoinenA
(Vierailija)

Kivat miehet varattuja

Olen reilun vuoden pyörinyt sinkkuna. Kaikenlaista olen kohdannut, mutta yksi yhteinen piirre: kaikki kivat miehet ovat parisuhteessa (mutta silti valmiita vipinään). Itselläni on ollut aika turhautunut olo, tätäkö tää on. Joskus aikoinaan päätin, etten lähde ukkomiesten mukaan, mutta periaatteista on pitänyt lipsua, jos ylipäätään haluaa jonkun kivan tyypin kans tapailla.
Ja toinen juttu on, että en oikeastaan haluaisikaan miestä asumaan luokseni (arkirutiineja yms. "sotkemaan"), vaan haluaisin ikään kuin seurustella, tapailla, mutta välillä myös omaa rauhaa omassa kotona. Mitäs ajattelette tästä?
  Vastaa viestiin
29.12.06, 02:11   #28 (linkki)
M40
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PohjoinenA
Ja toinen juttu on, että en oikeastaan haluaisikaan miestä asumaan luokseni (arkirutiineja yms. "sotkemaan"), vaan haluaisin ikään kuin seurustella, tapailla, mutta välillä myös omaa rauhaa omassa kotona. Mitäs ajattelette tästä?
Ai, sovellatko "More milk but No Cow" -metodia? Tuohon on liitossa yksi ratkaisu, nimittäin tarpeeks iso kämppä ja omat "alueet", joihin voi vetäytyä tarpeen vaatiessa...

Nykyajan naiset ovat liian kranttuja, ei kelpaa kun 110% ja heti ekasta rypystä rakkaudessa tulee kenkää ja jos on päädytty avioliittoon, mies jää yleensä puille paljaille. Ei ole yhtään ihme, että viinaa kuluu... Kyllä entisaikaan jaksettiin yrittää enemmän liiton eteen.
  Vastaa viestiin
29.12.06, 16:34   #29 (linkki)

ai mitä hö

Mä oon itse asias aikalailla samoilla lijoilla pohjoinenA:n kanssa. Meinaan sen suhteen, että meille vielä joku tulis asumaan...eih...sitten kun lapset lähtee, juttu voi olla ihan toinen. 13v on enemmän ja vähemmän kolmisteen oltu ja hyvin on mennyt. Naapurissa kun asuis joku kiva könsikäs niin vot olis mukavaa!! no aika lähellä asuukin...mut eri samas rapus.

Mitä tuohon kranttuuteen tulee, niin kyllä sen miehetkin osaavat. Mutta huvittavinta tässä on se,että 40 kölvit ei tunnu huolivan oman ikäistä naista, vaan mieluummin nuorempaa. Tietty jos haluaa vielä lapsia...toisaalta sitä kummasti kelpaa vielä nuoremmille miehille..tietäähän sen, mitä niillä on mielessä, mutta ne on kyllä melki liikuttavan rehellisiä siinä asiassa.

Viinaa ei kukaan kaada väkisin kurkusta alas, jos ei kädet puutu. Eikä viina auta mihinkään asiaan sen enempää. Niinkuin kaikki tietää. Joskus on kyllä kiva vähän "röpötellä"...
  Vastaa viestiin
29.12.06, 16:35   #30 (linkki)

hoh

siis tarkoitin ei samas talos...rapusta puhumattakaan.
  Vastaa viestiin
10.03.07, 20:45   #31 (linkki)
Nainen38
(Vierailija)

Parasta elämässä

Parasta elämässä on mielestäni terveys, vakituinen työpaikka, se että jalat ovat tukevasti maan pinnalla ja mieli kuitenkin avoin! Jos minulla olisi lapsia niin lisäisin ne listan kärkeen. Mukava huomata että meitä lähestulkoon nelikymppisiä sinkkuja on muitakin kuin minä. Elämässä mieltä piristää liikunta, erityisesti tanssi, mielenkiintoiset ystävät, olevat ja tulevat! Mukava keskustelukykyinen mieskin olisi paikallaan...
  Vastaa viestiin
13.04.07, 15:48   #32 (linkki)

parasta päivässä

Palkkapäivä!! Jihuu!! Ostin koiralle kopin autoon ja kohta meen sen kaa lenkille!! Elämä hymyilee!! Näkemiin!! Hyvää viikonloppua.
  Vastaa viestiin
25.06.07, 20:53   #33 (linkki)
ananias
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana Elisa
Koti
kissat
nukkuminen
ruoka
parisuhde
seksi