| | |
30.12.06, 23:36
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2006
| Ikä
Hassulta tuntuu, kun 40-45v. miehet hakevat naista ikähaitarilla 20-35. Mikä meissä samanikäisissä on vikana, ihmettelen vaan? Itse en voisi kuvitellakkaan, että aloittaisin seurustelun itseäni 10 vuotta nuoremman kanssa. Ajatukset ja elämänkokemus on ihan eriviivalla tommoisessa ikäerossa. Tämmösin aatoksin vaan, kun olen nyt surffaillut näillä sinkku sivuilla ensimmäisiä kertoja.
| |
| | |
01.01.07, 06:37
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Ne on niin pihalla
Tuon ikäiset, pääsääntöisesti eronneet miehet kuvittelevat palaavansa johonkin menneisyyteen ja aloittavansa elämänsä uudelleen. Ne vaan yksinkertaisesti on niin pihalla, että luulevat olevansa edelleen saman ikäisiä kuin silloin kun menivät naimisiin tai avoliittoon nykyisten exiensä kanssa. Katsos niiden mielestä me naiset "pilattiin" niiden parhaat vuodet ja nyt ne yrittää saada niitä takaisin.
Jos oikein tarkasti miettii asiaa, niin eniten mietin niitä neitoja, jotka lähtee tuollaisten hopepajujen tai kiiltokallojen matkaan. Itse en missään tapauksessa (näin 40-vuotiaana) halua lyöttäytyä minkään 50 - 55 vuotiaan miehen - saatikka 60-vuotiaan seuraan. Ne elää ihan eri vuosikymmenellä kuin mä elän!!!
Tuollaiset nuoret tytöt on vain niin hölmöjä, että ne hetken aikaa kuvittelee kaiken olevan niin helppoa ja mukavaa, kun on mies, joka huomioi (=lue ostaa lahjoja, maksaa ravintolalaskut ym.) ja joka on "opetettu" tavoille.
Mä olen treffaillut ja kirjoitellut nettitreffeillä jonkin verran ja itse skippaan välittömästi kaikki itseäni yli 5 vuotta vanhemmat miehet. Ne on oikeesti niin eri vuosikymmeneltä.
Ja sitäpaitasi se on tosi hölmöä, että miehet voi aika suruttomasti treffailla itseään lähes 20-vuotta nuorempaa ja se on mukamas ihan hyväksyttävää. Mites sitten kun tällainen 40-vuotias, oikeesti nuorekas nainen alkaisi treffailemaan esim. 28-vuotiasta, jonka esim. itse ravintolassa tapasin. Mähän olen heti tosi huono Nainen. No, älkää huoliko, enhän mä sitä ihanaa, nuorta poikaa alkanut treffailemaan juuri tuon edellä mainitsemani ristiriidan vuoksi. Me ollaan oikeesti niin eri vuosikymmeneltä. Siitä ei ikinä tulisi mitään. Miehet ei todennäköisesti vain ymmärrä sitä ja ne on niin turhamaisia, että eivät tajua lopettaa, ennenkuin edes aloittavat :)
Pidetään me Naiset lippu korkealla ja annetaan exiemme tai ikäistemme miesten hölmöillä. Kyllä ne jossakin vaiheessa oman tyhmyytensä tajuavat, mutta siinä vaiheessa ne fiksummat heistä ovat poimineet meidän ikäryhmämme parhaat päältä ;)
| |
| | |
01.01.07, 17:52
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | 20-vuoden ikäero
Hei,
itse olen hieman kateellisena katsonut vanhemman siskoni rakkautta 20-vuotta nuorempaan kaveriin. Siskoni on nuortunut silmissä viimeisen puolen vuoden aikana. Tällainen suhde onnistuu varmaan pääkaupunkiseudulla, mutta meikä asuu pikkukaupungissa, joten unohdetaan koko juttu. Kehdonryöstäjäksi en halua leimautua. | |
| | |
02.01.07, 21:26
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
hei vaan, useinhan se on niin ihmisistä kiinni, joku 40 on 20 ja päin vastoin sielultaan, eiköhän se niin ole,että suotakoon jokaiselle oma valintansa, niin makaa kuin petaa.
| |
| | |
06.01.07, 15:57
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2006
| jep
En olis mäkään uskonut että 24v pommittaa koko viikon ja halusi viettää uutta vuotta mun kanssa...mut kun ei todellaakaan näytä kelpaavan oman ikäisille. Tosin ainut pöhkö juttu on, että nää nuoret miehet haluaa todennäköisesti isiksi jossain vaiheessa, enkä mä enää ruve siihen hommaan. Eli ei siinä tulevaisuutta ja pysyvyyttä voi ajatella. Mutta niin kuin olen jossain muualla jo todennut nämä nuorukaiset on niin täynnä elämää ja niin vilpittömiä siinä nuoruudessaan..se on virkistävää..ja on kai se ilo vielä otettava irti sieltä mistä saa. Kuullostaa tosi itsekkäältä, mutta ei tässä vielä tuohesta olla..niinkuin moni 40 mies..siihen on vaan sopeuduttava. Just eilen toisn myös totesin, että rankinta on, kun mukavimmat miehet on "liian" nuoria tai sit jos erehtyy olemaan pari viikkoa varattu, niin niitä parveilee suunnilleen ympärillä...kornia jotenkin..varattuus toki ei ole ollut se ongelma pitkiin aikoihin.
Mutta kyllä tää tästä. johonkin päin kehittyy tää elämä ja sehän on ihmisen parasta aikaa. (O:§ Iloa ja suvaitsevaisuutta kaikille!!
| |
| | |
13.01.07, 18:11
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2006
| Joopa
Moi sinkku66 ja muut naiset!
Samaa on täällä mietitty, että miksi viisikymppinen mies haluaa perustaa perheen kolmekymppisen kanssa?? Sitähän on ikäloppu kun lapset ovat vielä pieniä? Eräs kolmekymppinen ystävättäreni tokaisi, että jos ei miehellä ole ollut munaa perustaa perhettä aikaisemmin, kertoo se miehestä yhtä ja toista. Edelleen tuntuu olevan tabu, jos nainen haluaa nuorempaa. Itse olen viisikymppinen, enkä voisi kuvitellakaan löytäväni Suomesta ikäistäni miestä, jonka kanssa jaksaisin yrittää mitään. Nuorempi on oltava. Minä myös sain voimaa yhtenä päivänä, kun kävin poikani (26v) työpaikalla ja vietin hetken aikaa niiden ihanien nuorten miesten juttuja kuunnellen. Innostuneita ja viriilejä ja ah, niin komeita. Tottakai suhteellisuudentajuni kertoo, ettei sellaisten kanssa voi mitään tulevaisuutta tai suhdetta olla, mutta panee vaan ihmettelemään, mihin miehiltä häviää se kaikki (testosteroni?) kun tulevat vähän yli nelikymppisiksi. Niinkuin eivät enää olisi kiinnostuneita mistään uudesta, jotenkin käpertyneinä omaan tyytyväisyyteensä. Se tuntuu olevan sellainen olotila, ettei siihen mahdu ketään naista. Kuitenkin hakevat jotain tuolla palstoilla. Ymmärtääkö joku, mistä on kysymys?
| |
| | |
13.01.07, 18:49
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Elämäkö sen tekee?
Moi,
Tuota samaa kuin Katta56 me ollaan ystävättärien kanssa ihmetelty, eli mitä miehille tapahtuu siinä 30 - 35 vuoden iässä ja sen jälkeen. Noin 35-vuotiaiksi asti ne ovat elämästä innostuneita ja jaksavat nauraa ja pelleillä, mutta jotenkin sen jälkeen useimmat miehet latistuvat ja oikeasti alkavat vanheta silmissä. Tietty poikkeuksiahan on molemmissa sukupuolissa. Saadaanko me naiset tuo olotila oikeasti aikaiseksi, vai mistä se johtuu?
En tiedä, onko miehillä kuitenkin joku sisäänrakennettu perheen elättämisrooli tai joku, joka sitä elämää ohjaa? Ainakin omalla exälläni oli päähänpinttymä, jonka mukaan hänen piti olla asuntovelaton ennenkuin täyttää 40 ja mahdollisuus jäädä eläkkeelle viimeistään 55-vuotiaana. Mä toisinaan kysyinkin häneltä, että mitä hän sitten tekisi jos nuo hänen unelmansa toteutuisivat. No, hän todennäköisesti viettäisi entistä enemmän aikaa viinilasi kädessä.
Vaikka en ymmärräkään pariskuntia, joilla on tosi iso ikäero, on itsekin pakko sanoa, että mielelläni vietän aikaa ainakin 5 vuotta itseäni nuorempien miesten seurassa. Heistä löytyy vielä jonkin verran virtaa ja pilkettä silmästä. Tai sitten minulla on vain ollut huono tuuri enkä ole löytänyt ketään itseni kanssa samalla aaltopituudella olevaa nelikymppistä tai vähän yli olevaa miestä.
Jokaisen hyvin eri-ikäistä seuraa hakevan kannattaa joka tapauksessa miettiä parisuhdetta kokonaisuutena ja sitä, miten se oikeasti toimisi ihan eri-ikäisen kanssa. Vaikka itse saattaisin viihtyä kolmekymppisen miehen kanssa, voisi olla tosi vaikeata sopeutua hänen ystäväpiiriinsä. Ainakin epäilen, että yhteiset illanvietot pariskuntien kanssa, joissa etenkin naiset olisivat n. 30-vuotiaita tai sen alle, eivät antaisi minulle henkisesti juuri mitään. Ja jos parisuhde ei ole tasapainossa kaikilla sen osa-alueilla, ei se pidemmän päälle toimi. Näin ainakin itse kuvittelen.
Olisi kiva kuulla, mitä miehet ovat mieltä asiasta. Onko tämä vain meidän keski-ikäisten naisten katkeruutta ;)
| |
| | |
14.01.07, 20:46
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | no enpä usko
siis että se on naisten katkeruutta..mutta jos lottovoitto tulee, niin lähdetään mun murun kaa meksikoon ja mennään naimisiin ja sit ens viikol tehdään lapsi. että semmosta. tabu tuntuu olevan nuoremman miehen kaa seurustelu, kun sitä ei voi edes julkisesti tunnustaa...
| |
| | |
18.01.07, 10:24
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Mieheni 15 vuotta nuorempi minua
Olen ollut kaksi vuotta yksissä nuoremman miehen kanssa ja täytyy sanoa, että elän ihanaa aikaa. Nautin hänen seurastaan. Huomaan hänen nuoruutensa, mutta se ei minua häiritse. Asia, joka surettaa on juuri se iso ja tärkeä, lapset. Hän tulee joskus haluamaan lapsia, mutta minä en enää halua lisää lapsia. Surullista, sillä joskus joudumme eroamaan hänestä tämän vuoksi, luulisin.
Aion kuitenkin elää tätä päivää, enkä halua murehtia tulevaa. Kun se tuleva koittaa, suren sitten. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän. Pidän vain tästä miehestä niin paljon, etten voi lopettaa suhdetta nyt, vaikka järki niin sanoisi, niin tunteet vievät mukanaan. Hänen kanssaan on turvallista ja hyvä olla.
| |
| | |
25.01.07, 13:41
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Joopajoo
Mä en ihmettele miks nelikymppiset miehet etsii 20-30 naisia, mut sitä ihmettelen miks sen ikäiset naiset ottaa niin paljon vanhempia miehiä. Itse en siinä iässä olis voinnu kuvitellakkaan moista ukkoa rinnalleni. Vaikeaa se on vieläkin vaikka vuosia on tullut itselleni. Mun ikäiset ja varsinkin nää savolaiset täällä tuntuu olevan ihan aikansa eläneiltä. Anteeks vaan. Seurustelin vähän aikaa 48 vuotiaan kanssa, sen kanssa oli ihan kivaa tehdä kaikenlaista.. mut seksi suju aina saman kaavan mukaan, samassa asennossa, samt rituaalit toistuen. Siitä kun yritin jotain uutta kehitellä, meinasi homma lopahtaa siihen paikkaan, liekö pappa pelästynyt!!! Ja sit se mitä tuol aiemmis jutuis oli että miks miehet vanhenee yhtäkkiä 35 vuoden jälkeen. Olen huomannnu saman, siihen saakka ne on elinvoimaa täynnä, sit tulee niinku joku pakonomainen tarve olla "vanha" ku ikääkin tulee. Tosin ihan yhtä kauheit on ne ihmiset, sekä miehet että naiset jotka vielä tässä iässä yrittää olla samalla viivalle teini ikäisten kanssa.
No jokaiselle oma tyylinsä suotakoon. Parasta on persoonalliset, itsensä tuntevat ja hyväksyvät ihmiset.
| |
| | |
26.01.07, 07:43
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | ikä on vain numero
Minä kuulun tuohon 40-45 ikähaitariin ja olen mies. Sinkku ja yh-isä. Mielestäni ikä on vain numeroita. Pidän itseäni nuorekkaana, sekä henkisesti että fyysisesti. En voisi kuvitella alkavani seurustelemaan minkään "täti-ihmisen" kanssa. Lainausmerkit tarkoittavat fyysistä ja henkistä olemusta. Toisaalta sama periaate pätee myös toiseen suuntaan, eli teininoloiset tytönhupakot, ei kiitos. Kenties tuo periaate on aiheuttanut se, että olen siis sinkku. Kuitenkin olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni lasteni kanssa.
| |
| | |
26.01.07, 12:54
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Joo
Ei ollut tarkoitus kaikkia 40+ miehiä laittaa samaan malliin. Onneks on kaikki erilaisia ja tosi hyviäkin tyyppejä joukosta löytyy.. ne vaan on yleensä jo varattuja, tietenkin. Ja sellaisen jos on kiinni saanut ei hevillä kannata irti päästää. Vapaina olevia hyviä tyyppejä on valitettavasti tässä ikäluokassa hyvin vähän. No en mä niin kovin ahkerasti ole mitään edes etsinytkään. Mut silmät auki olen silti kulkenut.
| |
| | |
26.01.07, 14:54
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Helmi40:lle
Täsmennetään Helmi40:lle. En ottanut kantaa tuohon Sinun kirjoitukseesi. Tuo kirjoitelmani oli oikeastaan kohdennettu ketjun aloittajalle. Asun muuten myös savolaisten keskellä olematta itse sellainen.....
| |
| | |
26.01.07, 18:17
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen kerran laittanut chattiin hakemuksen, jossa hain miehiä ikähaarukalla 35-50v. Sen takia, koska haluan Aikuisen miehen! Jotkut 3-kymppiset ja jopa omanikäiset ovat ikävä kyllä lapsellisia edelleen. Luulisi, että nämä ( 35-50) omaavat käytöstavat, osaavat puhua että pussata, ilman että pitää rautalangasta vääntää sekä ovat eläneet elämää ja tietävät jo mitä haluavat. Haku tuotti tulosta sekä hyvässä että pahassa. Olisi pitänyt arvata, että joillakin oli jo pullonhenki paras ystävä. Osa taas niin pinttyneitä poikamiehiä, ettei heille kelvannut muut vaihtoehdot kuin omat. Aina he olivat oikeassa ja naisparka väärässä mielipiteineen:( Mutta kyllä siellä fiksujakin oli, harmi vain, että niin kaukana omasta paikkakunnalta. Mutta "kirjeystävyys" jäi. Mutta tällaisella kokemuksella osaisin sanoa, että vanhassa vara parempi. Kyllähän nuorempikin kävisi, mutta milläs sellaisen kesytät?? Juu, ei muuta kuin silmät auki ja korva kuulolla eteenpäin:)
| |
| | |
26.01.07, 22:52
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007
|
Olen itse 40+-mies ja olen tapaillut ikäisiäni naisia usean vuoden ajan, mutta joskus tuntuu, että heillä on vaatimustaso tai odotukset jossain liian korkealla. Joudun työssäni tekemisiin paljon 25 - 35 v. ikäisten naisten kanssa ja meillä on keskusteluyhteys sujunut aina mukavasti. Sitten kun tapailen näitä ikäisiäni, niin heidän mielestään mikään ei ole kunnossa. Jos olen hauska, niin sitten olisi pitänyt olla vakavahenkisempi, jos olen
vakava, niin olisi pitänyt olla hauska. Jotkut olettavat automaattisesti, että
ikäiselläni on purjevene ja hyvä työpaikka pankissa/asianajotoimistossa tai vastaavassa. Kun kerran sanoin, että elämääni mahtuu muutakin kuin työnteko, niin
silloin sain kuulla, että pitäisi olla urahenkisempi ja kun sitten opiksi ottaneena
myöhemmin sanoin eräälle toiselle, että teen aika paljon töitä, niin sitten bänksien
syyksi ilmoitettiin, että nainen ei halunnut työnarkomaania.
On tietysti mahdollista, että perimmäinen vika on minussa, mutta kun tämä on kuitenkin ihan uusi ilmiö. Silloin kun itse oli päälle kolmikymppinen, ei tämmöisiä ongelmia ollut. Tuntuu, että ne on tulleet vasta nyt näitten nelikymppisten naisten kanssa.
| |
| | |
27.01.07, 10:15
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Hienoa..
"Mies ko ikähaarukassa" että kaltaisiasi on täällä Savossa. No on täällä ihan fiksujakin tietysti, ei sais aina yleistää.
Kyllähän se loppujenlopuks on ihmisen persoona eikä ikä mikä vaikuttaa. Ja jos joku haluaa seurustella itseään reilusti vanhemman tai nuoremman kanssa se hälle suotakoon. Itse jokainen tekee oman valintansa. Pääasiahan lienee se että parisuhteessa molemmat ovat onnellisia ja rakastuneita toisiinsa, eikä toisen ikään. tai johonkin muuhun yhteen ominaisuuteen. Koko paketti on oltava rakas. Siis niin että hyväksyy myös toisessa ne "huonot puolet" mitä meissä kaikissa jotain on.
Kyllä totta puhut Glad2 olen itsekin varmasti vaativampi nyt kuin silloin parikymppisenä kun edellisen kerran "etsin" puolisoa itselleni. Silloin oli vaaleanpunaiset lasit silmilläni ja halusin löytää tuleville lapsilleni isän. Perheenperustamis vietti oli kova. Elämä on kuitenkin opettanut ja toisaalta huonot kokemuksest yhdestä miehestä on tehnyt minut varovaiseksi. Ja toisaalta sitä ehkä tässä vaiheessa toivoo löytävänsä puolison jonka kanssa eläis sit tän loppuelämän, vaatimukset sellaiselle kumppanille on ihan erilaiset kuin nuorena tyttönä. Tai mitkä vaatimukset, toiveet paremminkin. Jos ruvetaan toisesta vaatimaan millon mitäkin ominaisuuksia ei sellaista täydellisyyttä voi löytää. Kyllähän se niin on mun mielestä että sitten kun se oikea kolahtaa, niin siinä ei iällä eikä näöllä ole paljon väliä, pitää vaan uskaltaa rakastaa täysillä, välittämättä muiden mielipiteistä. | |
| | |
27.01.07, 11:02
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä tahtoisin joskus löytää tavallisen miehen,joka osaa puhua ja pussata, olisi huumorintajuinen, tavallinen miehenköriläs,iso ja turvallinen, ei olisi ammatilla eikä tilinauhalla väliä, tasavertainen kumppani arkeen ja juhlaan, iloon ja suruun. Saisi olla lapsellinen tai lapseton, sinut itseensä ja entisiin suhteisiin. Koska hakukriiteerit taitavat olla niin tavalliset, tälläiset miehet on aina varattuja. Kuka kulkee vapaana??
| |
| | |
27.01.07, 11:51
|
#18 (linkki)
|
| Sinkkunainen 36:lle
Esimerkiksi minä kuljen vapaana, mutta kun olen kymmenen vuotta sinua vanhempi, niin kuten täällä on kirjoitettu, niin ikäero on sitten liian suuri. Jostain syystä kuitenkin jos sattuu olemaan julkisuuden henkilö, niin silloin kukaan ei enää ihmettele kumppanusten välistä ikäeroa. Onhan näistä esimerkkejä, sekä politiikasta että taiteitten puolelta.
| |
| | |
27.01.07, 21:42
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Äläs sano..kun ikäkriteereinä olisi yli 35-50v. miehet. Katsos ei nuorempaa, niitä ei jaksa "kouluttaa" tai kesyttää. Valmis, elämää nähnyt mies, kiitos!! | |
| | |
30.01.07, 13:24
|
#20 (linkki)
|
|
Pelkään pahoin että valtaosa koulutetuista miehistä joutuisi kyllä tarkkailuluokalle:) Kyllä on välillä aika masentavaa seurata miestenkin touhuja. Tuntuu, että meitä on pääosin vain kahta lajia, toinen omistautuu työlleen ja toinen kaljoittelulle ja urheilulle. Näin siis hieman kärjistäen. Ja lisäksi on sitten vielä kolmas luokka, joka on pääosin nössöjä ja probleemisia. Meitä hyviä on hirvittävän vähän :)
| |
| | |
30.01.07, 20:17
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onneksi sentään jossain päin on joku kunnollinen mies vapaana:) Eli toivoa on!!
Ei ku metsästämään...
Kyllä saa naiset mennä kanssa tarkkailuluokalle, just kuten kerroit, mikään ei ole hyvin aina pitää jostain valittaa. On se kumma juttu juu, luulisi jos kerrankin saa kunnollisen ja hyvän miehen treffeille, pitääkö sitä pikkuasioista rupemaan vaahtoamaan.?? Aina on kaikissa parantamisen varaa, mutta pienet asiat ei saisi suhdetta kaataa. Onhan se hyvä, että mies ja nainen täydentävät toisiaan. Vaikka olisikin vaikka kuinka hauska tyyppi, kuka sitä jaksaa aina olla hymy korvissa. Minäkin joka olen positiivinen tyyppi ja perin huumorintajuinen likka, on mullakin oikeus mökötyspäiviin. Ei aina jaksa olla hauska ja seurueen ilopilleri. No herra on sitten se oikea minulle, joka jaksaa katsella minua on mulla sitten hyvä tai huono päivä. Ja toista päin. Tässä tosin se nuorempi vaihtoehto lähtisi kaljalle, mutta vanhempi mies, ottaisi kainaloon ja olisi läsnä kun kenkuttaa...ainakin toivoisin niin:)
| |
| | |
31.03.07, 22:30
|
#22 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2007
| Ikääni nuorempi
Tuntuu että ikäiseni (+40) miehet on jo ukkoontuneet.Itse tunnene olevani huomattavasti nuorempi,ja monet sanovat että ulkoinen olemuksenikin on nuorempi.En voisi kuvitella vanhempainillan olevan viikon kohokohtani,tosin en kyllä juokse kapakoissakaan.Olen jonkin sortin omituisuus kun miehet ovat parhaita kavereitani ja moottoriurheilu kiinnostaa.Nalkutuksestakaan en tykkää,hommat tehdään niinkuin on luvattu,jos ei onnistu teen itse.Silti se oma kulta puuttuu,liian omituinen nainen?
Sanotaan että ikä on omien korvien välissä ei kalenterissa.
| |
| | |
13.04.07, 15:40
|
#23 (linkki)
|
| sama vika
Moikka vaan kaikki!! ikä on numeroita...juu..ja mäkin haluisin sellasen kivan könsikkään, kuni olisi mutkaton ja rento ja luonteva...sellaisia mulla on kavereina..ja sitä ihmettelen, että aina vaan nuoremmat tulee vonkaamaan..mitä lie näkevät meitsissä?? No, en mä ole ihan ikäiseni 42v näköinen ja mä oon kiva kuulemma. mutta silti. Onhan se hyvä, jos meikän leivinuunin kokoista takamustakin joku pitää seksikkäänä, mutta jotain syvempää kaipais silti..eikä mitään sellaista, että olis jollekin syy olla esim. juomatta. Koska ihmisen takia sitä myös juo. Koira on mulle syy olla olematta tappiin asti baaris (O;§ mäkin taidan olla omituinen...ja jääkiekkofani..sen täytyy olla se syy miksi, mulla ei ole kultaa..tai on, mutta se ei edelleenkään voi näyttäytyä mun kaa. puolisalaa joo. Olis kiva kerrankin olla ihan "normi" ihmisen kaa. Ja vaikka vaan olla, mutta olis edes puhuttavaa. No Niin, "puheripuli" iski. Hyvää viikonloppua kaikille!! (O;§ nyt lenkille!!
| |
| | |
13.04.07, 15:43
|
#24 (linkki)
|
| heh
hehehe. tää on taas tätä. siis ei se jääkiekkofanius varmaan ole esteenä, mutta mäkin taidan olla omituinen. ja omapäinen. mulla on ollu tänään kiva päivä!! sen takia varmaan sekoilen. (o:§ elämä on ihanaa!!!! hali kaikille!!
| |
| | |
12.05.07, 10:50
|
#25 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2007
| Ikä
Ei kaikki keski-ikäiset miehet etsi parikymppisiä. Osa etsii varmaankin selvästi nuorempia, kuten tässä palstalla on esitetty; osa etsii kyllä ihan oman ikäisiään.
Tuo sana 'etsiä' tuntuu huonolta sanalta. En oikein keksi siihen parempaakaan. Parempi olisi, että ei etsisi, vaan nauttisi elämästä mahdollisimman monipuolisesti, ja olisi toki valmis kohtaamaan ihmisen, jos sellainen kohdalle sattuu ja 'kemiat toimivat' - ikään katsomatta.
| |
| | | | |