Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Satumaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.05.07, 12:28   #26 (linkki)
jTh
(Vierailija)

Hyvä Eemeli!

Minä olen 45v ja sinkku. Enkä hae mitään tietyn ikäistä naista, ratkaisevaa on just ne " kemiat". Olen seurustellut itseäni 10v nuorempien ja myös yli 10v vanhempien naisten kanssa ja sanoisin, että yhteiselo on sujuvampaa ja luontevampaa näiden iäkkäimpien ladyjen kanssa. Ei mitään turhaa hömppää, vaan nauttimista toisistaan ja elämästä, eihän ne "pikku likat" edes tajua sellaisen päälle.
  Vastaa viestiin
15.05.07, 15:11   #27 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2006
Hyvä hyvä!!

Just sitä. Nauttimista ja yhdessäoloakin joskus ja yhdessä tekemistä eikä sitä ainaista töllön tuijotusta ja löhöilyä mitä tämä nuorempi sukupolvi tuntuu harrastavan. Ja vaikka kuinka kemiat pelais. niin sellainen alkaa tympiä. Pelkkä 4 seinän sisällä olo, kun kaveri ei kehtaa näyttätyä julkisesti mun kaa...no joo, valitussa porukassa kyllä..emmä jaksa sellasta ja sit se vänkää takas..24v....voi varjele...ja toisaalta ei haluis menettää häntä kaverina..no mut ens viikonloppuna selviää paljon. Tsemppiä meille 40 ylittäneille!! Ja keskiviikkona ajamaan kartingia!! Ihan uusi juttu!
  Vastaa viestiin
15.05.07, 20:50   #28 (linkki)
jTh
(Vierailija)

Minde hyvä

Kyllä tämä 40v ja risat on hyvä ikä; kaikki me samanikäiset ollaan jo nähty ja koettu elämää.Erottu ja karattu, jotkut jo useampaankin kertaan,niinpä on aina kohtalotovereita joiden kanssa vaihtaa ajatuksia. Nuoruuden harhakuvitelmat elämästä,rakkaudesta jo ajat sitten karisseet arkisen realismin jalkoihin.Niinpä kannattaa kokeilla aivan uusia juttuja, tuo karting esim.on varmaan tosi kiva juttu
  Vastaa viestiin
16.05.07, 21:51   #29 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2006
JUU!!

Mä olen ihan innoissani tosta kartingista!! Toivon vaan että mun beba mahtuu siihen istuimeen..hehehe..sain tänään hyviä tipsejä elikäs ajokikkoja!! Miehiltä. Mä tykkään ihan tosissani tästä iästä. Aikuistuminen vapauttaa hurjasti energiaa eikä tarvii niin hirveesti enää kärvistellä turhista. Eikä tarvi olla paskantärkee ja pätee koko ajan...Koirankin menin ottamaan "vanhoilla" päivilläni kun ei lapset enää niin ole jaloissa. Toki läsnä pitää olla heille..mutta oikeasti tuntuu, että elämä senkun paranee. Ilmastomuutoksesta huolimatta. Ja huomenna vasta siis sinne ajelemaan...perjantaina vantaalle ruotsinlaivasimulaattoriin...heheh!! (O;§ Iloa!!
  Vastaa viestiin
13.08.07, 00:23   #30 (linkki)
Pikkulintu laulaa
(Vierailija)

Miehiltä kuultua...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tara67
Hassulta tuntuu, kun 40-45v. miehet hakevat naista ikähaitarilla 20-35. Mikä meissä samanikäisissä on vikana, ihmettelen vaan? Itse en voisi kuvitellakkaan, että aloittaisin seurustelun itseäni 10 vuotta nuoremman kanssa. Ajatukset ja elämänkokemus on ihan eriviivalla tommoisessa ikäerossa. Tämmösin aatoksin vaan, kun olen nyt surffaillut näillä sinkku sivuilla ensimmäisiä kertoja.
40 - 45-vuotias mies etsii 20 - 35-vuotiasta naista, koska...
...mies on mielestään kokenut liian vähän ikäänsä nähden ja tuntee itsensä poikaseksi omanikäistensä naisten seurassa.
...mies on mieleltään nuori.
...mies ei näe omaa vanhenemistaan mutta huomaa ikäistensä naisten vanhenemisen.
...mies on oikeasti ikäisekseen hyvin säilynyt, ja häneltä on jäänyt huomaamatta, että samanikäisissä naisissakin on ikäisekseen hyvin säilyneitä yksilöitä.
...miehen silmää miellyttävät kaikki sukukypsältä näyttävät naiset.
...mies yrittää vältellä jo kerran perheen aloittaneita, koska hänellä ei lapsia (vielä) ole.
...mies tahtoo pian perheen, ja mitä vanhempi nainen on, sitä todennäköisemmin lasten saamisessa tulee terveydellisiä ongelmia.
...mies ei tahdo perhettä, ja vanhemmilla naisilla on jo lapsia tai sitten he haluavat niitä pian.
...mies ei tahdo vakavaa suhdetta, ja hän on siinä uskossa, että mitä vanhempi nainen on, sitä kiihkeämmin ollaan virallistamassa suhdetta.

Mitä minuun (naiseen) tulee, olen huomannut asenteeni muuttuneen vuosien varrella. Nuorempana kiinnitin huomiota etenkin itseäni useita vuosia vanhempiin miehiin. Oman ikäiset tuntuivat ja näyttivät usein niin kakaroilta. Nykyään minäkin huomaan, että minua useamman vuoden vanhemmat miehet alkavat jo näyttää iän rutistamilta ja muutaman vuoden nuoremmat ihan riittävän kypsiltä. 35 v näyttää miehillä ainakin olevan jonkinlainen vanhenemisvuosi. Lisäksi minua hirvittää monissa 30 - 40-vuotiaissa miehissä akuutti perheenperustamistarve, vaikka ymmärränkin, että kumppanikandidaatin lapsentekohalukkuus on järkevintä selvittää viipymättä, kun ei olla enää parikymppisiä.

Lopputulos on kuitenkin tämä: ikä kertoo elämänkokemuksesta. En haluaisi ihan eri sukupolveen kuuluvaa kumppania. Kuitenkin jokainen tapaus tutkittakoon erikseen. :o)
  Vastaa viestiin
09.09.07, 19:22   #31 (linkki)
kaiken kokenut;)
(Vierailija)

ikäero

On takana avioliito noin 10 vuotta nuoremman naisen kanssa. Tuli lapsi ja elämä oli hauskaa noin viisi vuotta, jossain vaiheessa ikäero tuli selväksi ja huomattiin ettei ole enää mitään yhteistä. Nyt on erottu ja kaikille tämä tuntui olevan paras vaihtoehto. Elämä on ihan kivaa näin sinkkuna 40-kymppisenä MIEHENÄ ;)
  Vastaa viestiin
11.12.07, 03:03   #32 (linkki)
sohvis
(Vierailija)

Luettuani monien naisten kommentteja miehistä,selvisi eräs asia.-Miksi miesten kes-
ki-ikä alhaisempi kuin naisten?Ilmeisesti naisen käytös on niin kuluttavaa miestä koh-
taan,siksi miehet kuolevat aiemmin.-Naiset,kuis nyt punahuulet laitetaan???
  Vastaa viestiin
29.11.08, 20:36   #33 (linkki)
mies24
(Vierailija)

Kaikkihan haluaa nuoria naisia. Niillä joilla rahkeet eivät riitä, keksivät tekosyitä minkä takia minä olen oikeutettu saamaan nämä nuoret naiset. Iäkkäämmät ihmiset ovat keksineet käsitteitä "charmi", "yhteinen kemia", "raha", "elämän kokemus", joiden - varsinkin tämä "elämän kokemus" - näyttäisi yleisen konsennuksen mukaan näyttelevän tärkeätä roolia.

Tämä "yhteinen kemia" on tosiaan kemiaa. Se on ainetta, jota kutsutaan testosteroniksi. Miesten testosteroni on persoonasta ja elämäntilanteesta riippuen korkeimmillaan ehkä siinä 30v paikkeilla. Tämän jälkeen se alkaa tasaisesti laskea, jolloin se mummoutuminenkin alkaa. Tämä testosteroni on kehittynyt juuri lisääntymistä varten. Sen tarkoituksena on levittää hajua ympärille, jostaa naaraat voivat haistaa lisääntymis kelpoiset koiraat. Se jolla on korkeat testosteroniluvut on korkea mahdollisuus lisääntyä.

Terv. 24v mies
  Vastaa viestiin
15.12.08, 14:21   #34 (linkki)
Hottis
(Vierailija)

Voi viude mies24! Paljon on vielä oppimista elämästä! Kyllä se siitä! (ajan kanssa)
  Vastaa viestiin
25.12.08, 22:42   #35 (linkki)
Äijä vm-64
(Vierailija)

Ikärajako ongelmana?

Mulle on siis aivan sama miten toiset ihmiset suhteensa muodostavat, se on heidän asiansa. Itse en aseta mitään muuta kriteerejä toivekumppanille kuin yhden ainoan toiveen: toivon viisautta. Hyvää on varaa odottaa, harjoituskappaleista olen saanut kyllä tarpeekseni. Toki odottva voi jäädä kokonaan ilman eli pysyä ikisinkkuna. Asian kanssa on vain elettävä, mikäpäs siinä. Keinotekoisia ikärajoja en vaadi, ainoastaan sen sopivan ihmisen ilmestymistä kohdalle.
  Vastaa viestiin
17.08.09, 10:28   #36 (linkki)
paljon ennakkoluuloja
(Vierailija)

Varsinkin vanhemmat miehet karsastavat nuorempaa aviomiestäni, johtuneeko tämän iästä vai raamikkaasta ulkomuodosta, en tiedä. Naiset ikään katsomatta tuntuvat hyväksyvän suhteemme paremmin, olisiko sitä että ahaa, tuokin on mahdollista, antaa toivoa kaikille, jotka ovat pettyneitä omaan ( ja ikäiseensä) parisuhteeseen.
Poikkeuksetta vanhemmat miehet ovat ynseitä, osa jopa vihamielisiä. Taitavat ajatella että haen vain viriiliä seksiseuraa, ja tietävät että siinä he auttamatta kyllä häviävät nuoremmalle.
  Vastaa viestiin
11.09.09, 16:32   #37 (linkki)
mies40
(Vierailija)

Minua kiinnostaa kyllä henkisesti enemmän itseni ikäisten naisten seura mutta koska en halua parisuhdetta päädyn useimmiten sänkyyn nuorempien kanssa ihan vain ulkonäkösyistä. Harmi kun useimmat itseni ikäiset näyttävät niin vanhoilta. Tiedän, olen pinnallinen.
  Vastaa viestiin
17.11.09, 18:12   #38 (linkki)
mutta naiset????
(Vierailija)

miehet saa haluta nuorta???

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tara67 Näytä viesti
Hassulta tuntuu, kun 40-45v. miehet hakevat naista ikähaitarilla 20-35. Mikä meissä samanikäisissä on vikana, ihmettelen vaan? Itse en voisi kuvitellakkaan, että aloittaisin seurustelun itseäni 10 vuotta nuoremman kanssa. Ajatukset ja elämänkokemus on ihan eriviivalla tommoisessa ikäerossa. Tämmösin aatoksin vaan, kun olen nyt surffaillut näillä sinkku sivuilla ensimmäisiä kertoja.

Joo, ja jos 40 -45 vuotiaalla naiset hakisi 20 vuotiasta KAKARAA niin naiset ovat hulluja hä?

no osat onneksi jo vaihtuu, mulla on monta naisystävää jolla nuorempi mies, mutta ovat kyllä nuoren näköisiä naisia, kait ne tuon takia saa nuorempia miehiä kun ulkomuoto on säilynyt hyvin nuorekkaana. ikä ero vaihtelee siinä 10- 15 ja 17 v.

ja hyvä vaan! ei tuo ole enää vain miehille sallittu!
  Vastaa viestiin
02.05.10, 21:32   #39 (linkki)
poiuy
(Vierailija)

xx

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minde65 Näytä viesti
Mä olen ihan innoissani tosta kartingista!! Toivon vaan että mun beba mahtuu siihen istuimeen..hehehe..sain tänään hyviä tipsejä elikäs ajokikkoja!! Miehiltä. Mä tykkään ihan tosissani tästä iästä. Aikuistuminen vapauttaa hurjasti energiaa eikä tarvii niin hirveesti enää kärvistellä turhista. Eikä tarvi olla paskantärkee ja pätee koko ajan...Koirankin menin ottamaan "vanhoilla" päivilläni kun ei lapset jari.nyberg@windowslive.com enää niin ole jaloissa. Toki läsnä pitää olla heille..mutta oikeasti tuntuu, että elämä senkun paranee. Ilmastomuutoksesta huolimatta. Ja huomenna vasta siis sinne ajelemaan...perjantaina vantaalle ruotsinlaivasimulaattoriin...heheh!! (O;§ Iloa!!
Kun ois nuorempana ollu tämä viisaus...
  Vastaa viestiin
01.06.10, 23:58   #40 (linkki)
Oudoksuja
(Vierailija)

Kuka hakee kuka ei

Taitaa ongelma olla näkövika. Kun tunnistaa sen josta välittää, jonka kanssa on hyvä jakaa elämän asioita, siitähän todellinen yhteiselämä lähtee. Tästä voisi kirjoittaa kirjan, eikä siitä oppisi kukaan mitään. Eikä edes käynti optikolla auta, sielulla kun on rankka näkövika.
Pitäisi minunkin rapostoida oman elämäni perusjutut jonnekkin tänne. Jospa joku sietäisi tämmöistä yli 50 ikäistä, jolla ei ole ongelmia.
  Vastaa viestiin
26.12.10, 10:56   #41 (linkki)
eliot
(Vierailija)

mies

Olen yli 40v mies ja luin nämä varmaankin naisten kirjoitukset miesten nuorempiin naisiin suuntautuvasta kiinnostuksesta. En olisi uskonut että naisilla on moisia ajatuksia tai tiesin sen etteivät naiset voi sietää että nuoremmat naiset olisi miesten kiinnostuksen kohteina,
Silti myös yli 40v naiset samalla tavalla kiinnostuvat nuoremmista miehistä.
Kerron oman kokemukseni ja kuinka minulle on käynyt. Naiset ilmoittavat että eivät voi kiinnostua yli 40v miehistä koska heidän elinvoimansa on jo ehtynyt...hmmm Minä taas katson etten voi olla kiinnostunut yli 40v naisista koska heidän elinvoimansa on ehtynyt. Ollaan siis pattitilanteessa.
Toisaalta en myös katso että samanikäiset naiset olisivat edes kiinnostuneet minusta millään tavalla. Mistä johtuu se minulle on mysteeri oikeasti koska en usko olevani huono saalis.
Minkä ikäisten naisten kanssa tulen toimeen parhaiten? Kokemus on osoittanut että 25-30v
Heidän kanssa on paras lopputulos. Yli 30v alkaa olla jo kitsas ulosannissa 35v menee epäröiväksi 40v on katkera 45v menee vanhaksi 50v on ylimielinen 55v ?? 60v ?????
Onko sitten nämä 25-30v naiset sitten kiinnostuneita minusta, no suurin osa ei.
Ymmärrettävää kyllä. Olenko minä kiinnostunut yli 40v naisista niinkuin oma ikäni on? Olisin kyllä jos heidän asenteensa ja koko olemus olisi erilainen, mutta muuten en.
Silloin tällöin kun heihin törmää ei tee mieli törmätä taas vähään aikaan.

Minulla ei tosin ole heitä mitään vastaankaan, ymmärrän että jokaisen on elettävä omalla tavallaan.

Te syytätte miehiä siitä ettei ne osaa olla kiinnostuneita teistä. Olisiko teidän syytä olla kiinnostavia? Tuo ikäkysymys on hirveän moraalista minusta. Paljon paheksuntaa siitä miten joku toimii, mutta eikö enemmän pitäisi keskittyä siihen kuinka itse toimii.
Pois suljettuna tietenkin oikeasti väärin toimineet, mutta käsitin ettei siitä ollut kysymys vaan siitä miksi miehet ei kiinnostu ikäisistään naisista.
Oma mielipide on, koska he eivät ole kiinnostavia.
Otan esimerkin jos nainen hyppää benjihypyn ja minä esim näkisin sen se olisi kiinnostavaa.
Jos nainen uskaltautuu muuallekkin kuin vain kauppaan se olisi kiinnostavaa.
Jos nainen pystyy viehättämään miestä vaikka 5 sekuntia se olisi kiinnostavaa.
Jos pystyy hymyilemään enemmän kuin vain jouluna niin se olisi kiinnostavaa.
Jos nainen tekisi edes yhden päivän vuodessa muistettavan se toisi naiselle ainakin kymmenen muistorikasta päivää vuodessa siis miehen puolelta.

No siinä oli muutama esimerkki teille, ehkä voitte hyödyntää sitä.
Ei teidän tarvitse kaikkia miehiä sietää riittää kun sille yhdelle miehelle olette arvokas.
Mutta sanoisin että jättäkää muut miehet rauhaan jos joku muu on väärä.
Minäkin yritän ajatella että jossakin on nainen joka on siis lähellä minun ikää on edelleen virtaa tumpuissa muuhunkin kuin vain leivän tekoon.
Sen verran kuitenkin haluan sanoa että olen nähnyt vain yhden miehen jolla on enemmän virtaa kintaissa kuin minulla ja hän on jo yli 70v
Naisissa saattaa olla joillakin enemmän virtaa kuin minulla mutta yleensä heidän kykynsä ohjata sitä energiaa on ollut vaillinaista johtuen varmaan naiseudesta.
Ikäluokka yli 30v.

Minun ohjeeni on siis teille arvon naiset, tehkää itsestänne kiinnostavia ette menetä mitään ainoastaan saatte tilalle jotain parempaa.
Sen voitte aloittaa lopettamalla miettimisen miksi miehet tekee niin tai näin olkaa oma itsenne
ja tehkää se tiettäväksi myös miehille.
Voin lyödä tonnin vetoa että miehet olisi mielummin teidän kanssa kun vaan teette itsenne kiinnostaviksi.
  Vastaa viestiin
03.01.12, 01:52   #42 (linkki)
Liity
(Vierailija)

http://signup.leagueoflegends.com/?r...c4154836020466
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku