Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Satumaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.01.07, 17:53   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2006
Sinä mies ja miksei myös naiset

Siis mikä on ideana, kun laittaa sinkut sivulle oman esittelynsä ja tositarkoituksella. Mutta, kun niihin vastaa niin mullepa ei vastata? Miksi yleensä laitatte jos ette vastaa? Ihmettelenpä vaan. Olen laittanut kymmenkunta meiliä miehille, joilla on suht asiallinen esittely, mutta ei vastata mulle.Oisko kellään vinkkejä hyville nettisivuille, jossa oikeasti saa aikaan keskustelun ja vastataam meileihin?
  Vastaa viestiin

09.01.07, 10:22   #2 (linkki)
Kaunis mies.
(Vierailija)

Syy on kauneudessa.

Ulko-olemus ja kauneus. Ellei ne ole kohdallaan, turha on yrittää.
  Vastaa viestiin
09.01.07, 11:52   #3 (linkki)
Viable40
(Vierailija)

Muutama vinkki

Laitoin ekan netti-ilmoitus noin vuosi sitten match.comiin. Välillä otin sen pois ja jokin aika sitten laitoin taas takaisin. Olen saanut todella mielenkiintoisia tuttavuuksia ja viestejä, kirjoitellut joidenkin miesten kanssa pitkäänkin ja todella henkilökohtaisesti ja neljän kanssa olen tapaillut joitakin aikoja. En siis samanaikaisesti ;) Nämä kaikki neljä ovat olleet sellaisia henkilöitä, että en varmaankaan olisi koskaan heihin törmännyt tuolla radalla. He ovat myös todella fiksuja, mukavia, hyvissä duuneissa jne.

Mun vinkki ilmoitukseen olisi ehkäpä se, että ei kannata laittaa sitä ihan liian tosissaan. Eikä ehkä todellakaan kommentilla "tositarkoituksella". Ainakin itse kavahdan sellaisia miesten ilmoituksia, sillä mulle tulee helposti tunne, että toinen on epätoivoinen.

Tietty itsekin olen törmännyt siihen, että luen jonkun miehen mielenkiintoisen ilmoituksen ja saatan laittaa hänelle viestin - enkä saa vastausta. Ei siitäkään kannata niin hirvittävästi masentua. Joku tykkää kuitenkin siitä äidistä ja joku tyttärestä. Jostakin syystä tuntuu, että hirvittävän monelle miehelle on tärkeätä, että nainen on urheilullinen. Mitähän sekin sitten tarkoittaa. Välillä on sellainen tunne, että ne miehet, jotka kuvailevat itseään urheilulliseksi olettavat sen tarkoittavan sitä, että makaa verkkarit päällä katsomassa Urheiluruutua. Sori, te kaikki ihanat urheilulliset Urhot ;)

Tuo ulko-olemus ja kauneus on sinällään tylsä juttu, sillä itse en halua laittaa kuvaani ilmoitukseen enkä mielelläni sitä heti ensimmäisten viestien yhteydessä edes lähetä. Mä itse olen ainakin miesten kommenttien perusteella kaunis, mutta sehän on aina katsojan silmissä. Kuvasta ei oikeasti saa toisesta sitä kunnollista käsitystä, ei huumorista, ajatuksista, älykkyydestä eikä muustakaan. Jos mies painottaa omassa ilmoituisessaan hirvittävästi naisen ulkonäkövaatimuksia hyppään sellaisen ilmoituksen ohi. Vaikka kyllähän minuakin se miehen ulkonäkö kiinnostaa, mutta ei se saa olla tärkeintä. Minut hurmataan ainakin parhaiten hyvällä huumorintajulla, älykkyydellä ja mukavalla pilkkeellä silmässä.

Kokeile sellaista ilmoitusta, jossa kerrot itsestäsi itsevarmasti, rennosti ja positiivisesti. En tiedä, millainen ilmoituksesi on, mutta älä sano olevasi "vaan tällainen" ja etsit tositarkoituksella elämänkumppania ja haluat pian lapsia ym. Kerro, että olet elämääsi tyytyväinen (niinkuin toivottavasti olet) ja etsit toista samanlaista itsensä hyväksyvää ihanaa miestä seuraksesi.

Niin, ja te ihanat miehet. Mulla on taas aikaa kirjoittelulle, käykääpä matc.comissa kurkkaamassa tuo mun ilmoitukseni, joka löytyy samalla nimellä kuin tämän viestin lähtettäjä ;)
  Vastaa viestiin
01.04.07, 21:43   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2007
kuvan laittamisesta..

Itse pidän kuvaa tärkeänä,näenhän heti minkälainen ihminen on kyseessä.Kuvasta näkee paljon,katso hiukka ohi mitä esm.tausta kertoo?? En vastaile kuvattomiin profiileihin,jos eivät kuvaansa laita tulee mieleen et onko toinen ihan puhtailla jauhoilla pelissä mukana? Tai sitten on niin erillainen mitä antaa tekstissä ymmäertää.
  Vastaa viestiin
22.04.07, 14:40   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2006
kauneus...

Kauneus on kiva asia, mutta tosi tylsää silloin, jos se kuori on sisältä tyhjää täynnä'. Mullekin on sanottu, että mä olen kaunis, mutta tuntuu, että se on vaan este kaikelle syvemmälle...seksiseuraa ei ole tarvinnut vongata..aivotkin mulle on suotu. Enkä mä kuvassa ole minkään näköinen. Ihan kamala yleensä. Että silleen. Ei ole fotogeenejä suotu. Luotan livenä näkemiseen enemmän. Yhden kauniin miehen olen eläissäni tavannut. Hän oli harvinaisuus siinä mielessä, että oli ja varmaan on vieläkin tosi mukava. Viimeksi olen nähnyt tämän ihmeen 17v sitten ollessani viimeisilläni raskaana...elämä on valintoja..pahus soikoon..(O;§ ihminen on joskus väärässä paikassa liian järkevä.
  Vastaa viestiin
09.05.07, 18:05   #6 (linkki)
Kissalainen
(Vierailija)

Sama käynyt mulle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tara67
Siis mikä on ideana, kun laittaa sinkut sivulle oman esittelynsä ja tositarkoituksella. Mutta, kun niihin vastaa niin mullepa ei vastata? Miksi yleensä laitatte jos ette vastaa? Ihmettelenpä vaan. Olen laittanut kymmenkunta meiliä miehille, joilla on suht asiallinen esittely, mutta ei vastata mulle.Oisko kellään vinkkejä hyville nettisivuille, jossa oikeasti saa aikaan keskustelun ja vastataam meileihin?
Kuullostaa tutulta. Olen vastaillut muutamiin miesten ilmoituksiin, en ole saanut keneltäkään vastausta. Paitsi yhdeltä kerran, pyysi heti laittamaan kuvan. Sen laitettuani ei enää koskaan vastannut. Ilmeisesti ei naama miellyttänyt. Omasta ja muiden mielestä (exät) olen aika kivannäköinen. No, kaikki eivät tietenkään voi tykätä.

Sen sijaan ihmettelen, ettei suurin osa vaivautunut vastaamaan mitenkään. Heille en ekassa viestissä kuvaani laittanut, jos olisivat vastanneet olisin toki pyydettäessä laittanut. Ilmeisesti monet miehet (ainakin kuvalliset) saavat niin paljon naisilta vastauksia, että joutuvat karsimaan "ylimääräisiä" kovalla kädellä.

Eipä tuo niin haittaa, kun en ole epätoivoisesti seuraa etsimässä, yksinkin pärjään. Kunhan vaan ajattelin "kokeilla kepillä jäätä" josko tärppäisi - ei tärpännyt edes yhden mailin vertaa. Tulipahan tämäkin nähtyä.
  Vastaa viestiin
09.05.07, 18:31   #7 (linkki)
vm62 mies
(Vierailija)

Moi Kissalainen

Tosi ikävää tuo ettei vastata. Jos olet suurinpiirtein ikäiseni, niin laitappa meiliosoitteesi,takuuvarma vastaus tulee täältä.
Minä olen eronnut jo monta vuotta sitten ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin...
  Vastaa viestiin
10.05.07, 23:05   #8 (linkki)
Kissalainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vm62 mies
Jos olet suurinpiirtein ikäiseni, niin laitappa meiliosoitteesi
tea4you@suomi24.fi

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>