Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Satumaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.03.07, 00:18   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2007
pietarin matkaopas

Olen lähdössä Pietariin bussimatkalle, 4pv jossa hotelli. Ei vaan ole sellaista kaveria, jonka kanssa voisi lähteä....joko liian persoja vodkalle tai liian huonokuntoisia kävelemään pitkin prospekteja. Niin lähtisikö joku rohkea nainen minun mukaani? jos olet venäjäntaitoinen sen parempi. Shoppailtaisi(mä oon mieheksi hullu kulkeen kaupoissa), kateltais museoita, syötäis hyvin ja juotais kohtuudella. meilaa jos olet valmis lähtemään! mulla on profiilissa tietoja itsestäni
  Vastaa viestiin

08.03.07, 21:57   #2 (linkki)
kotipesä
(Vierailija)

Et parempaa kuvaa itsestäs löydä?
Tuolla kuvalla et naisia hurmaa... vaatteet sentään yrittää tehdä miehen!
  Vastaa viestiin
09.03.07, 21:12   #3 (linkki)

vaatteetko miehen tekee?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kotipesä
Et parempaa kuvaa itsestäs löydä?
Tuolla kuvalla et naisia hurmaa... vaatteet sentään yrittää tehdä miehen!
uups. se nyt on vähän semmoinen huumorikuva. on mulla pukujakin mutta se kuva sattui olemaan ainoa, joka pojalla oli kännykkäkamerassa...laitan asiallisemman piakkoin ja enemmän vaatteita. Toisaalta olen ajatellut, että kun olen kouluja käynyt, en ole kyllä vaatteilla yrittänyt koskaan tehdä itsestäni rikkaamman tai fiksumman näköistä vaan persoona ratkaisee. Tiedän sellaisia miehiä, "amiksia" jotka laittaa liituraitaa päälle, kun niillä on alemmuskompleksi kun jäi lukio kesken....
pitänee ostaa Pietarista vaatteita.
  Vastaa viestiin
09.03.07, 22:14   #4 (linkki)
kotipesä
(Vierailija)

vaatteet on mun aatteet:)

Kyllä nauratti...taidat olla ihan hauska tyyppi.
Että osuiko frisbee ( miten se kirjoitetaan ) kankkuun vai istuitko hellan päälle??
En sentään pukua vaadi, ei tartte leikkiä Vanhasta. Eli 100x parempi toi tuulipuku-look. Hyvää ostosreissua:)
  Vastaa viestiin
09.03.07, 22:59   #5 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kotipesä
Kyllä nauratti...taidat olla ihan hauska tyyppi.
Että osuiko frisbee ( miten se kirjoitetaan ) kankkuun vai istuitko hellan päälle??
En sentään pukua vaadi, ei tartte leikkiä Vanhasta. Eli 100x parempi toi tuulipuku-look. Hyvää ostosreissua:)
no onhan se frisbeekin osunut kun sitä melkein ammatikseen tulee pelattua, mutta se iso mustelma tuli kun kaaduin rulliksilla aika pahasti, en oo sen jälkeen rullaillut... hiihtämällä pysyn juuri ja juuri pystyssä. joo en oo kyllä mikkään tosikko, huumori lentää aina ei kai sitä kannata niuhottaa. paremmin jaksaa kun naureskelee(vaikka ittelleen niin eipä vahingoita muita) paa kotipesä meiliä niin lähetään huomenna johonkin raflaan!! paan puvun päälle ja rusetin kaulaan
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku