Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Satumaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.03.07, 19:22   #1 (linkki)
kotipesä
(Vierailija)

ennustajista kokemuksia?

Onko kellään hyvää sanottavaa ennustaja "eukoista"? Olen käynyt kerran ihan nuorena likkana yhden mustalaisnaisen luona, mutta enpä enää muista mitä kertoili. Mutta puhelimitse olen saanut sykäyttävän kokemuksen n. kolme vuotta sitten. Tiesi aika hyvin elämäntilanteeni, vaikka en ehtinyt kertoilla paljon mitään etukäteen. Ja ääni oli niin lohduttava, että puhelun loputtua itku tuli väkisin. Ja mitä silloin kertoili/ennusti ovat ne toteutuneet aika hyvin. Eli selvitty on. Vai onko se niin, että sitä tahtomattaan tsemppaa kun kerrotaan että asiat lutviutuu??
Vielä on yksi asia toteutumatta, mutta muistaakseni ennustus oli n. viiden vuoden sisällä tapahtuvaa, eli kerkii tässä sitten. Antakaahan kokemuksia naiset ja miehet myös! Ihan positiivisia ja negatiivisia saa tulla.
  Vastaa viestiin

18.01.08, 23:11   #2 (linkki)
mariee
(Vierailija)

Olen käynyt kaksi kertaa ennustajalla. Ekalla kerralla olin nuori, juuri 18-v. täyttänyt. Kertoili minusta asioita, jotka myös olivat totta. Lupasi minulle ristiverisen rannikon miehen kumppaniksi ja häntä kai etsin edelleen?! Toisen kerran kävin ennustajalla kypsemmällä iällä (33v). Hän totesi mm., että kumppanini taloudellinen asema tulee aiheuttamaan ongelmia suhteessa. Nyt olen juuri eronnut kumppanini taloudellisen epävakauden vuoksi (=kauan piilossa pysynyt peliaddiktio). Hän myös "tiesi" paljon asioita elämästäni esim. eroon päätyneen avioliiton.
En oikein tiedä, miten näihin kaikkiin juttuihin tulisi suhtautua; ovatko satua ja sattumaa vai oikeata taitoa/kykyä. Ainakin on mukava odotella sitä ristiveristä rannikon miestä saapuvaksi :)
  Vastaa viestiin
20.01.08, 13:53   #3 (linkki)
satu1
(Vierailija)

Höpöhöpö,

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mariee
En oikein tiedä, miten näihin kaikkiin juttuihin tulisi suhtautua; ovatko satua ja sattumaa vai oikeata taitoa/kykyä. Ainakin on mukava odotella sitä ristiveristä rannikon miestä saapuvaksi :)
sattumaa siis. Eikä hirveästi kannata odotella ennustusten toteutumista... siinähän se elämä voi sit mennäkkin. Parasta elää vain omana itsenään ja omalla tyylillään ja katsella mitä elämä tuo tullessaan...
  Vastaa viestiin
18.09.08, 14:51   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2006
tosi on...

Kävin -70 luvulla ennustajalla. Erikoinen vanha täti joka tiesi tarkalleen minun elämäni kaaren jokaiset vaiheet..Kaikki ovat käyneet toteen...Hän kertoi mm, että omistan maata jossain kaukana veden äärellä ja tämä nykyinen kotisikin on veden läheisyydessä. Sitten hän kertoi, että miehesi on kuollut,mutta sinulle on tulossa elämääsi joku valtion,tai kunnan palveluksessa oleva mieshenkilö. Hän tiesi, että minulla on kaksi lasta joista toinen on hyvin taiteellinen...Sitten hän sanoi, että vielä olisi yksi lapsi tulossa luokseni...Olin jo iäkäs, joten se ei tulisi kuuloonkaan..ajattelin. Kaikki on käynyt toteen...Yli 30 vuotta olen pitänyt yhtä tämän henkilön kanssa ja se ilta-tähtikin ilmaantui elämäämme...Näin on....
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku