Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Satumaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.03.07, 22:15   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2007
Tiedän mitä etsin

Olen monta kertaa ihmetellyt miksi miehet jotka eivät millään lailla vastaa hakuani,vastaavat ilmoitukseeni? Tiedän todellakin minkälaista miestä(HD-bikeri)olen hakemassa ja mistä syystä. Olettaako peräkammarin poika että kiinnostuisin hänen profiilistaan vai mikä on motiivina??
  Vastaa viestiin

01.04.07, 09:06   #2 (linkki)

Sama ongelma minulla

Taidan olla vielä alaikäinen tähän porukkaan (28 v.) mutta kun kaikki ikäiseni tutut ovat vielä henkisesti lapsia... Tämä on ongelma: Jos kirjoitan selkeän ja yksiselitteisen profiilin, annan itsestäni tylyn kuvan. Ei sellaiselle vastata. Jos jätän profiiliin arvailunvaraa, vastauksia tulee laidasta laitaan. Villakoiran ydin ei minulla niinkään ole miestyyppi vaan lisääntyminen. Olen omat ratkaisuni tehnyt, enkä haluaisi aloitella suhdetta jossa toinen osapuoli tulee ennenpitkää pettymään.
Peräkammarinpojilla on kai metodina kaikki koukut veteen, kyllä joskus tärppää. Itse käytän aktiivisesti delete-nappia jos vastauksessa mainitaan lapsihalukkuus.
  Vastaa viestiin
14.05.07, 18:47   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2006
peräkammarin poika-ko?

onko niitäkin vielä? olisi mukava vastata hänen profiiliinsa, jos luet tämän kirjoituksen pa.likka tai sinä itse peräkammarin poika niin vastaisitko mistä löydän.
  Vastaa viestiin
28.05.07, 22:53   #4 (linkki)
Nicce
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liisaihmemaassa
onko niitäkin vielä? olisi mukava vastata hänen profiiliinsa, jos luet tämän kirjoituksen pa.likka tai sinä itse peräkammarin poika niin vastaisitko mistä löydän.
Selkeä vastaus. Peräkamarista. Tervetuloa
  Vastaa viestiin
29.05.07, 18:53   #5 (linkki)
kotipesä
(Vierailija)

Mitä niillä tekee?
  Vastaa viestiin
30.05.07, 23:18   #6 (linkki)

Voi hyvänen aika

Sitä samaa ihmettelen minäkin... Eikä kiinnosta missä ne pesii.
  Vastaa viestiin
31.05.07, 11:43   #7 (linkki)
sinkkunainen 36v.
(Vierailija)

sitä vain, että on kaksi kokemusta näistä peräkammarin pojista: kumpikaan ei tiennyt miten treffeillä käyttäydytään, tullaan hikisenä, ihme lumput päällä, lippalakki visusti päässä myös ruokailun ajan ja matustellaan ruokaa hotkien ja röyhtästään päälle. Sen jälkeen kelpaa kertoa parit rasvaiset vitsit, mihin nauretaan itse kitarisat heiluen päälle, haetaan baarista jaffaa (naiselle ei tarjota missään vaiheessa) ja sekin vedetään pullon suusta ja uudet röyhyt päälle, ja sitten tarinaa pelloista, vehnän kasvuista, puimureista, bensan hinnasta........oh hoijaa! Sanoin nätisti joka kerralla: oli kiva tutustua, mutta ei tässä sen enempää ja KIIRUUSTI kotiin! Sinne jäivät takaraivoaan rapsuttamaan ja varmaan ihmettelemään mikä sille tuli?
  Vastaa viestiin
12.08.07, 21:23   #8 (linkki)

mulla eri kokemus

oli tosi ujo ja suloinen, ei tiennyt miten naisten kanssa ollaan, herkkä, tunneihminen, käytännöllinen tosin ja niin todella järkevä ja systemaattinen, kaavamainenkin mutta niin huomaavainen, olisin heti ottanut mutta ei ollut otettavissa, ajattelin että minäkö se olenkin sieltä peräkammarista kun ei huolinut
  Vastaa viestiin
13.08.07, 09:20   #9 (linkki)
sinkkunainen 36v.
(Vierailija)

Jospa herkkä tunneihminen pelkää vahvaa naista? Haluaa herkän eloveena tytön? Kuinka moni ujo mies tukkansa alta vilkaisee naista ja miettii, kelpaisiko äidille jos tuon näytille?
  Vastaa viestiin
13.08.07, 16:48   #10 (linkki)

vastakohdat yhdistää

niinhän sitä sanotaan, olis luullu että juuri minut ottaa jos vastakohtia ollaan. säikähti varmaan kun sanoin suoraan että joo, sinut minä haluan.
  Vastaa viestiin
06.12.07, 23:44   #11 (linkki)
avoin123456
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkunainen 36v.
sitä vain, että on kaksi kokemusta näistä peräkammarin pojista: kumpikaan ei tiennyt miten treffeillä käyttäydytään, tullaan hikisenä, ihme lumput päällä, lippalakki visusti päässä myös ruokailun ajan ja matustellaan ruokaa hotkien ja röyhtästään päälle. Sen jälkeen kelpaa kertoa parit rasvaiset vitsit, mihin nauretaan itse kitarisat heiluen päälle, haetaan baarista jaffaa (naiselle ei tarjota missään vaiheessa) ja sekin vedetään pullon suusta ja uudet röyhyt päälle, ja sitten tarinaa pelloista, vehnän kasvuista, puimureista, bensan hinnasta........oh hoijaa! Sanoin nätisti joka kerralla: oli kiva tutustua, mutta ei tässä sen enempää ja KIIRUUSTI kotiin! Sinne jäivät takaraivoaan rapsuttamaan ja varmaan ihmettelemään mikä sille tuli?
Jos se oli harrastenäyttelijä ja esitti sitä HD bikeriä ?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku