| Arjen nainen
Sinkkuja on monelaisia; kuten liitoissa oleviakin.
Joku on vapaasta tahdostaan sinku, joku on ´ulkoistettu´
Olen miettinyt, että kun ihmiset hakevat seuraa - erikäiset nuorista sinkkuvaareihin ja mummohin -
niin miksi kaikki tuntuvat vaativan jotain erityisen fiinejä harrastuksia, hienoja, jaloja luonteentpiiretiä tms?
Me kaikki olemme erialaisia ( latteus nr 1 ) -
Tiettyyn ikään kun on päässyt, niin ei se luonne siitä sen kummemmaksi muutu, ei, vaikka vähän väritämme sinkku ym palstoilla miten olemme sitä tai tätä.
Käyttäytymistään voi muuttaa, mutta itse en usko että ihmisen perusluonne hirvästi muuttuu.
Jos joku kysyy minulta, millaista seuraa mahdollisesti haluaisin:
ihan tavallista ? ( tavallisen kriteerit ??) - seuraa jonka ei täydy golfata, matkustaa ulkomaille, harrastaa spinngiä tai juosta tuhka tiheään trendipaikoissa syömässä.
Eikä tarvitse minkään pakon takia olla olevinaan kulttuurin suurkuluttaja.
Minä olen itse tyytyväinen elämääni ilman ulkoisia muka-pakotteita.
Minä en kaipaa muotivaatteita ( siisti, voi olla muutenkin !)
en kaipaa monta kertaa viikossa pakollisia menoja.
Olen kotonani kuin kuningatar;
laitan hyvää ruokaa, ulkoilen, ylläpidän yhteyksiä sukulaisiin, myös minua paljon nuorempiin koska haluan että yhteys säilyy.
Luen paljon, piirrän, maalaan, kirjoitan runoja ja vain:
olen olemassa ihan tyytyväisenä.
Vanha sanonta, että elämä opettaa kävelemään hiljaa, on totta.
Lähestyn 60 kymppiä, mutt ah! sielu käy yhä rippikoulua eli olen suvaitsevainen - vaikka kaikesta en pitäisikään.
En polta, en juurikaan kapakoi. Hyvässä seurassa voi senkin joskus tehdä, mutta ei kovin usein; baarit meluineen ja kännisine ihmisine ei ole järin mukavaa touhua.
Olenko ainoa, kotona oikeasti viihtyvä, ei-fiinejä harrastuksia omaava, tavallinen nainen joka on myös onnellinen mummo ja jolle lapsenlapset ovat hyvin rakkkaita?
Mitä miehet haluaisivat, minkälaista seuraa ja kelpaako jollekin sellainen joka ei aseta pilviä hipovia " vaatimuksia " miehelle?
Minua ei haittaa jos on xxxl kokoa, pääasia että on rehellinen - ennenkaikkea itselleen :-)))))))))))))))))))))))))9
|