Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Satumaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.08.08, 10:45   #1 (linkki)
Arjen nainen
(Vierailija)

Arjen nainen

Sinkkuja on monelaisia; kuten liitoissa oleviakin.
Joku on vapaasta tahdostaan sinku, joku on ´ulkoistettu´
Olen miettinyt, että kun ihmiset hakevat seuraa - erikäiset nuorista sinkkuvaareihin ja mummohin -
niin miksi kaikki tuntuvat vaativan jotain erityisen fiinejä harrastuksia, hienoja, jaloja luonteentpiiretiä tms?
Me kaikki olemme erialaisia ( latteus nr 1 ) -

Tiettyyn ikään kun on päässyt, niin ei se luonne siitä sen kummemmaksi muutu, ei, vaikka vähän väritämme sinkku ym palstoilla miten olemme sitä tai tätä.
Käyttäytymistään voi muuttaa, mutta itse en usko että ihmisen perusluonne hirvästi muuttuu.

Jos joku kysyy minulta, millaista seuraa mahdollisesti haluaisin:
ihan tavallista ? ( tavallisen kriteerit ??) - seuraa jonka ei täydy golfata, matkustaa ulkomaille, harrastaa spinngiä tai juosta tuhka tiheään trendipaikoissa syömässä.
Eikä tarvitse minkään pakon takia olla olevinaan kulttuurin suurkuluttaja.
Minä olen itse tyytyväinen elämääni ilman ulkoisia muka-pakotteita.
Minä en kaipaa muotivaatteita ( siisti, voi olla muutenkin !)
en kaipaa monta kertaa viikossa pakollisia menoja.

Olen kotonani kuin kuningatar;
laitan hyvää ruokaa, ulkoilen, ylläpidän yhteyksiä sukulaisiin, myös minua paljon nuorempiin koska haluan että yhteys säilyy.
Luen paljon, piirrän, maalaan, kirjoitan runoja ja vain:
olen olemassa ihan tyytyväisenä.
Vanha sanonta, että elämä opettaa kävelemään hiljaa, on totta.
Lähestyn 60 kymppiä, mutt ah! sielu käy yhä rippikoulua eli olen suvaitsevainen - vaikka kaikesta en pitäisikään.

En polta, en juurikaan kapakoi. Hyvässä seurassa voi senkin joskus tehdä, mutta ei kovin usein; baarit meluineen ja kännisine ihmisine ei ole järin mukavaa touhua.

Olenko ainoa, kotona oikeasti viihtyvä, ei-fiinejä harrastuksia omaava, tavallinen nainen joka on myös onnellinen mummo ja jolle lapsenlapset ovat hyvin rakkkaita?
Mitä miehet haluaisivat, minkälaista seuraa ja kelpaako jollekin sellainen joka ei aseta pilviä hipovia " vaatimuksia " miehelle?
Minua ei haittaa jos on xxxl kokoa, pääasia että on rehellinen - ennenkaikkea itselleen :-)))))))))))))))))))))))))9
  Vastaa viestiin

23.08.08, 23:01   #2 (linkki)
hienosti kirjoitit
(Vierailija)

Tuo olisi voinut olla minun kirjoittama. Muutoin kaikki täsmää, iästä lähtien paitsi minun paheeni on tupakka ja toinen; tuskin kumppanikseni aivan xxxl kokoa olevaa kaveria haluaisin:-))))))
  Vastaa viestiin
24.08.08, 10:06   #3 (linkki)
sama ¤
(Vierailija)

Ei ollut " toive" tuo xxxll vaan esimerkki

Tarkoitin lähinnä sitä, etten ole ulkonäköfiksoitunut, jokainen on sen näköinen kun on - ulkonäölle ei voi mitään - :-))
  Vastaa viestiin
24.08.08, 11:33   #4 (linkki)
Ei xs kokoa
(Vierailija)

Ulkonäkö on harhaa

Minusta on väärin, että ihmisiä luokitellaan pelkästään ulkonäön perusteella.
Ehkä xxxx ihminen ei ole muodin mukainen, mutta hänellä on - kuten kaikilla ihmisarvo eikä se arvo sairi riippua ulkonäöstä.
Kaikkihan sen tietävät että ylipaino on vaarallista, jos se jostain syystä on ryöstäytynyt käsistä se painon hallinta - niin ei mollaaminen ketään auta.
Minä näen ihmiset ihmisinä enkä sen kukaan sopivatko se muotilehtien sivuille tai sisustukseeni,,,kärjistetysti sanoen.
Ja luulen - vaikken tiedä - että monet xxxxl kavahtavat seuran hakemista.
Yhtä arvokkaita me kaikki olemme - koko xs-xxxl.
  Vastaa viestiin
24.01.09, 18:39   #5 (linkki)
komppaillen
(Vierailija)

Hyvältä kuullostaa

Kirjoituspalkinnoksi kukkia, Glaucium corniculatum:
http://www.topwalks.net/plants/red/glaucium_corniculatum_more.htm
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta