| |
24.11.05, 03:33
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Skorpionimiehet
En ole koskaan uskonut horoskooppeihin, kunnes exän pakottamana luin skorpionin luonnekuvauksen. Hiljaiseksi menin. Kuvaus osui kaikessa yksityiskohtaisuudessaan lähes täydellisesti nappin, ikään kuin paras kaverini olisi sen kirjoitanut. Millaisia ovat tuntemanne skorpionimiehet? Ovatko luonnekuvaukset yleensä pitäneet paikkansa?
| |
| | |
28.02.06, 20:35
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Skorpionimiehet
Johtuneeko sattumasta vai mistä, mutta 2 vakavampaa suhdettani ovat olleet skorpparimiehiä. Voin kertoa, että kaikki lukemani luonnekuvaukset ovat pitäneet näihin 2 mieheen täysin paikkansa. Molemmat olivat erittäin intohimoisia, mustasukkaisia :), omistushaluisia :), teräväkielisiä :), keskustelutaitoisia :) jopa jollain tavalla hypnoottisia :). Mutta totuuden nimissä nykyään hyviä ystäviäni. Ystävinä mitä parhaimpia, välittävät, auttavaisia ja hauskoja.
Erot näistä miehistä olivat vaikeita, mutta aika parantaa haavat. Muilla ehkä täysin päinvastaisia kokemuksia..
Kaunista kevättä. :)
| |
| | |
27.03.06, 23:21
|
#3 (linkki)
Skorpparimies osa puhua ja rakastaa naisensa pyörryksiin, siitä kunnia heille. Mutta se toinen puoli. Minä-minä-ihminen. Minä ja sitten tulee muut. Perheessä tiesi kumpi päätti, kompromissimme oli se, että skorpparin tahto voitti. Ja myrkkypiikki pisti usein hyvinkin arvaamattomassa tilanteessa ja hyvinkin kipeästi. Joistakin läheisistä ihmisistä puhuminen hyvinkin halveksivaan sävyyn on usein osa skorppiksen persoonaa. Ja se, että itseään vahvempi ihminen on uhka.
Oinasnaisena kyllästyin tähän jatkuvaan valtataisteluun. Vaihdoin leijonaan, vahvaan mutta lämpimään mieheen. Osaa tehdä kompromisseja, osaa myöntää virheensä. Vaikka onkin isäntä talossa:).
| |
| | |
30.03.06, 12:14
|
#4 (linkki)
Olen seurannut jo pitkän aikaa ja tehnyt omaa analyysiani horoskoopit/ihmisen luonne ja persoona.
Skorpioni, sekä miehenä että naisena on tähtimerkki, jota kavahdan.
Ystävänä aivan ihana, mutta vihamiehenä painajainen.
Molemmista sukupuolista on kokemusta ystävinä sekä vihamiehinä.
Tavallaan skitsofreenista touhua tuo skorpparin elämä.
Niin ääripäistä hänen luonteen puolensa ovat. | |
| | |
09.08.06, 13:15
|
#5 (linkki)
Oikeassa olette.
Olen täysin samaa mieltä kanssanne!
| |
| | |
24.10.06, 23:00
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2006
| Tismalleen
Minulla on kokemusta kahdesta skorpionista, ja kumpikin vei melkein hengen! Mitään itsekeskeisempää tähtimerkkiä ei ole olemassa. Ensin puhutaan pyörryksiin ja sitten pistetään hengiltä. Kertakaikkiaan toisen huomioiminen millään tavalla on tälle merkille mahdotonta. Ei sovi ainakaan Oinaille!
| |
| | |
24.10.06, 23:27
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006
|
Moikka :-) Olen skorppari mies *miettii* Kun nyt luin nuita tekstejä tässä läpi ,niin tuli ihan semmonen tunne että ei kannattas seurustella laisinkaan ....Tuo kyllä pitää paikkansa että oon mustasukkanen *harmittelee* Ja oon päättäny että seuraan omia tekosiani ja pidän ajantasalla että en mene rajojen yli....Mutta kyllä elämä on opettanu ajanmittaan että välillä on löysättävä ohjaimissa tai muuten ei tule mitään.... Ja kyllä jos toisesta tykkää tosissaan niin joustaa takuu varmasti :-)) Ihteensä kohtaan voi olla kova ja piiskata eteenpäin.....jota kyllä teenkin *tunnustaa* Mutta uskon silti että johtuu ihmisluonteesta enemmän kuin horoskoopista :-) Noh tiedän että nyt tulee kylmää vettä niskaan tästä kirjotuksesta mutta semmostahan se elämä on välillä ;-)) Syksyn jatkoja kaikille :-)
| |
| | |
26.10.06, 13:12
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Uskoako horoskooppeihin??
Entäpä naiset...Olen skorppioninainen, enkä ole koskaan ollut mustasukkainen.. Tosin täytyy myöntää että joskus olen yrittänyt "auttaa" ja "paapoa" toista liikaa, mutta en usko olleeni varsinaisesti hallitseva. Päinvastoin, miehet ovat yrittäneet kaikkensa hallitakseen minua (ei skorppioneja yksikään).. ei kyllä kauhean hyvin onnistu sekään:) Vaikea merkki tämä skorppioni kuitenkin on, se täytyy myöntää, salattu sielu, jonka aukaisu vaatii valtavasti kärsivällisyyttä kumppanilta. Tuosta itsekeskeisyydestä olen kuitenkin täysin erimieltä. Itse olen aina saanut palautetta liiankin lempeästä ja toiset huomioonottavasta luonteesta (siitäkin joutuu joskus kärsimään), ja kompromisseihin kykeneminen on yksi vahvuuteni. Mutta mutta, kuten edellinen kirjoittaja sanoi, kyllä minäkin uskon persoonien, kasvatuksen ja elämänkokemusten olevan avainsanoja siinä miten suhde toimii, Hankaluuksia tulee jossain vaiheessa joka suhteessa, mutta jos toisiaan tarpeeksi rakastaa, voi selvitä melkein mistä vaan, horoskoopeista huolimatta! Ps. Skorppioni ja vaaka näyttävät kuitenkin (monen kokemuksen perusteella) saavan aikaan aikamoisen myrskyn, mutta nautinnollisen suhteen, jos kummankin psyyke sen kestää heh heh!
| |
| | |
29.12.06, 18:09
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla on skorpionomies jo seitsemättä vuotta eikä ihanampaa ihmistä voisi olla. Ei näköjään ihan voi yleistää. Mun on niin ihmisläheinen ja toisia huomioonottava kuin vaan voi olla. Aivan ihana ihminen. On se varmaan vähän omistushaluinen mutta yrittää peittää sitä. Ja riippuu siitä miten itse kohtelet sitä skorpionia...Ei skorpparit kaikille sovi. Pitää olla tosi sopeutuvainen ja lempeä ihminen, esim. kalat tai rapu.
| |
| | |
18.01.07, 03:54
|
#10 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007
| se on persoonasta kyse
ei skorpioni meihet kaikille naisille sovi, se on vain tottumus, miksi pitäisikään , on hyviä,inhottavia,itsepäisiä,luottettavia. jokainen huomaa sen joskus mut jos toista vahigoittaa niin ei pidä lukea horoskooppia koska se ei aina pidä paikkaansa
| |
| | |
07.02.07, 15:10
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
ei saa haukkua skoppioneja :)
| |
| | |
23.02.07, 18:56
|
#12 (linkki)
|
| skorpioninaisena...
... sanoisin että kyllä ne luonneanalyysit aika hyvin pitää paikkansa, täytyy myöntää. Ex oli vaaka (joku puhui vaaka-skorp. suhteesta), ei sopinut minulle. Nykyisin on skorpioni-mies kiikarissa mutta on kyllä niin muureja rakentava tyyppi että taittaa jäähäki kiikariin vain. Aivan ihana mies, mutta ei päästä lähelle. Tiedän että jos päästäisi niin minä en takuulla päästäisi enää läheltäni. Skorpioni on haastava luonne, ei kahta samanlaista päivää.
| |
| | |
24.02.07, 00:06
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla on Leijona -mies.
Se on aivan mahdoton panemaan. Joka ilta ja aamu , väliin vielä päivälläkin.
Saas nähdä kaunko perse kestää tätä leikkiä.
| |
| | |
24.02.07, 18:32
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Ahhah
Loppujen lopuksi skopumies ei ole sen kummempi kuin muutkaan. Olen nainen ja 2 samaa tähtimerkkiä läpikäynyt. Kuvitelkaa itse loput.
Skopumies on lojaali ja avautuu sille jolle tuntee sen olevan arvokasta. Joskus menee metsään, kuin kaikilla. Tähtimerkkien samat piirteet huomaa erityisen hyvin nk. paremmalla iällä.
Yhdistelmänä ovat kunnianhimo, kovuus, herkkyys, sikamaiset panohimot aika-ajoin ja kuitenkin hellyys ja taas herkkyys ja sitten taas kunnianhimo. Yksi yö kivaa, pitkä suhde täytyy ehdottomasti olla; ying&yang.
Tekee mitä vain toisen puolesta kun rakastuu. Tosiaan pitää tykästyä, yksi yö en eri asia, tosin aika usein siitä saa enempi irti jos ... tai no joo enpä kerrokaan enempää, ottakaa itse selvää.
Repikää siitä.
| |
| | |
15.05.07, 11:47
|
#15 (linkki)
|
| Kultahippu1 (vierailija) :lle
voin hyvin uskoa kirjoituksesi, skorp.mies on kaikin puolin hyvä! luonteenpiirteissä onkin hyvä olla joustoa silloin kun on hyvä mies, ensituntuma skorp.mieheen on ollut niin mieleenpainuvaa että hiukan käy kateeksi kun luen vastaustasi, mutta kivat sulle!
| |
| | |
15.05.07, 18:39
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kas, sattuipa osuva aihe.
Rapu-miehen kanssa suhde jäähyllä, ja skorpioni tuli ihan yhtäkkiä takavasemmalta. Luulin aluksi itsekkääksi ja ilkeäksi, mutta paljastuikin ystäviensä eteen kaikkensa tekeväksi, herkäksi ja välittäväksi. Jaamme yllättäen samoja harrastuksia, samoja ajatuksia, saman kaipuun. Tässä on ihminen aivan ulalla. Minulla mitään uutta suhdetta ollut mielessä, eikä varsinkaan skorppionin kanssa.
Olen aikaisemmin seurustellut skorppionin kanssa, mutta suhde kaatui toisen alinomaiseen piikittelyyn. Minä yritin puhua vakavia, niin toinen teki ilkeämielisiä huomautuksia, ja oli muutenkin kauhean mustasukkainen.
Kaikki tuntuvat varoittelevan kaksonen-skorppioni yhdistelmästä. Olisko se nyt sitten niin kauheaa, mene ja tiedä. | |
| | |
25.09.07, 01:40
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Skorpioni pyörällä päästään ;)
Edellisen kirjoittajan viestin luettuani, en voinut vastustaa kiusausta.
Itse olen juurikin kyseisenlaisessa suhteessa, siis skorpioni-kaksonen, ja hyvin sujuu ;)
Tosin asiassa voi myös vaikuttaa nouseva merkkini, joka on kaksonen.
Ja mitä tulee skorpionin mustasukkaisuuteen, niin olen kyllä hieman :/
Mutta se joka väittää skorpionia itsekeskeiseksi, tai ilkeäksi, on vain törmännyt "heikkoon" skorppioniin. Koen olevani juurikin sellainen, kuin "Kaksonen pyörällä päästään" on itselleen löytänyt - ystäviensä ja rakkaansa eteen kaikkensa tekevä, herkkä ja välittävä.
Kaikissa tähtimerkeissä on kyllä omat hyvät ja huonot puolet, mutta jos jostain niitä liioitellaan enemmän kuin muista, niin skorpparista :D
| |
| | |
17.11.10, 13:59
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
olen itse skorpioni kaikki mitä luonteessa lukee on täyttä totta
| |
| | |
28.04.11, 14:22
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse seurustellut (?) yli neljä vuotta skorpparimiehen kanssa. On kyllä vaikein ihminen mikä minua on vastaan tullut. Mielialat vaihtelevat nopeasti, ei kestä kritiikkiä eikä pysty ajattelemaan asioita toisen näkökulmasta. Minä-keskeinen, kaikki on vain minä minä minä. Tekee jotain usein vain jos hyötyy siitä itse jollain tapaa.
Toinen puoli on kiltti, lämmin, osaa puhua pyörryksiin (teot ihan toista kylläkin..) ja olemme löytäneet yhteisen sävelen myös sängyssä.
Sellaiseen elämänkouluun olen kyllä joutunut että oksat pois, hermot koetuksella lähes päivittäin kun lupaukset petetään silmääkään räpäyttämättä jne..
On myös alkoholiin menevä kun ei osaa käsitellä asioitaan muuta kuin juomalla. Murehtii menneitä asioitaan eikä juurikaan näe mitään hyvää tässä hetkessä kun keskittyy murehtimaan vanhoja.
Aikamoisia "valtataisteluita" ja tahtojen taistoa käyty läpi, kumpikaan ei halua antaa periksi omasta näkökulmastaan. Olen itse neitsyt joten annan kyllä vastusta tälle skorpparille ja siksi häntä varmaan kiehdonkin kun en tyydy olemaan "kiltti nössykkä" vaan hän tuntee saavansa minusta haastetta. Rassaavaa on kyllä tällainen elämäntapa.
Aiemmat kumppanit olleet kalat ja vaaka ja ovat kuin yö ja päivä skorppariin verrattuna. Mutta taisivat olla minulle liian kilttejä ja periksiantavia merkkejä ja tylsistyin lopulta... eli koskaan ei ole hyvä? :)
| |
| | |
01.02.12, 06:53
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse olen skorpioninainen ja silmäni olen iskenyt skorpionimieheen.. Tuota ennen olin todella kiinostunut Vaakamiehestä kun skorpioni tuli ja yllätti.. Ilman varoitusta.. Ollaan kyllä samanlaisia melko monessa asiassa ja kiinnostuksenkohteetkin on samoja pitkälti. Tuntuu että olisi löytänyt ns "sielunkumppanin" ... Tiedän sen ajatukset ja mielipiteet vaikka se ei niitä julki heti toisikkaan.. Ja hyvä ystäväni Kalat on todennut että meidän välinen yhteys on aistittavissa muillakin... Tiedä sitten.. :) Sen tiedän että ihana mies se on :)
| |
| | | | |