| | |
14.02.06, 22:08
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Mies, mikset pyydä naista treffeille?
Hei!
Olen tavannut muutamia miehiä netin kautta ja oma kokemukseni on ollut se, että ""asetelma"" on jotenkin jo alusta saakka kummallinen. Taidan olla aika perinteinen nainen ja fiilis treffeille tulee siitä, että kiinnostava mies pyytää ulos ja osoittaa olevansa kiinnostunut.
Olen jäänyt miettimään, ovatko nämä netissä pyörivät miehet niitä, jotka tosielämässä eivät uskalla pyytää naista trfeffeille vai miksi he ovat netissä? Ainakin itse olen huomannut tuttavapiirissäni paljon viehättäviä sinkkkunaisia, jotka kertovat että vapaita miehiä ei tule vastaan eikä kukaan pyydä treffeille. Kuitenkin sinkkupalstoilla on pilvin pimein omien sanojensa mukaan menestyviä, komeita helliä ja vastuunottavia miehiä, mutta missä he luuraavat muutoin? Eivätkö he työ- ym. ympyröissä uskalla pyytää viehättävää naista treffeille vai mikä on ongelma. Itselleni on tullut sellainen tunne, että joku tässä kyllä mättää.. Kertokaapa miehet. Ja miten on suhtauduttava mieheen, joka treffeillä ekaksi kaivaa juna-aikataulun esiin ja tarkistaa, milloin menee juna kotiin ja lopuksi pyytää tarjoilijalta 2 erillistä laskua?
kyselee nainen
| |
| | |
15.02.06, 06:38
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Mies, mikset pyydä naista treffeille?
Näin naisnäkökulmasta kysyisin, miksi miehen olisi huolehdittava kaikesta deittailuun liittyvästä? Aloitteenteko on sallittua myös naisille, ja jos olet kiinnostunut jostain miehestä, kääri hihasi ja ryhdy toimeen!
Miksi mies EI saisi lukea juna-aikataulua, jos hän on liikkeellä junalla??! Miksi treffeillä nainen ei voisi maksaa omaa osuuttaan laskusta? Niin tehdään usein, ovathan suomalaiset naiset (ainakin jotkut meistä...) itsenäisiä ja arvostavat sitä, ettei mies yritä ostaa kiinnostustamme. Tai maksa siinä toivossa, että kuvittelee saavansa ""jotain"" palkkioksi.
Ihmiset yleensä ovat netissä siksi, että netti on yksi keino etsiä elämänkumppania siinä kuin harrastukset tai ravintolat.
Jos nainen kuvittelee olevansa prinsessa ja edellyttää sen mukaista kohtelua, varmasti 99,99% suomalaisista miehistä tuntuu toivottomilta tapauksilta. Jos nainen taas on reipas, järkevä ja aloitekykyinen, iso osa suomalaisista miehistä vaikuttaa aivan kelvollisilta. Yleensähän nämä jutut ovat ennen kaikkea kiinni omista asenteista - sitä saa, mitä tilaa. | |
| | |
15.02.06, 09:57
|
#3 (linkki)
Hyvä vastaus teresalta!uskon 99,99% miehistä allekirjoittavan tekstisi ja myös mielellään maksaisi laskusi.treffeiltä palattuaan he lauleskelis vaikka näin:mun on sua ikävä teresa,sun tahtoisin tietävän sen;jos luokseni tulisi teresa oisin mä onnellinen.teille kummallekkin silti onnea matkaan,runsain mitoin,kukkupäin.
| |
| | |
15.02.06, 10:54
|
#4 (linkki)
Ymmärtäisin kyllä aikataulun katsomisen eleeksi, että seura ei ole mieluista hänelle. Moukka mikä moukka. En paremmin sano. Eikö todellakin olisi ollut fiksumpaa tarkistaa junan lähtö ennen uuden tuttavuuden istumista vastapäätä. Vaikka elämmekin tasa-arvon aikaa kyllä minä ainakin odotan, että mies maksaa kupin kahvia ensi treffeillä mukisematta. Pullaa en tarvitse.
| |
| | |
15.02.06, 11:17
|
#5 (linkki)
Totta puhut Malla...kun ukko katsoo jo heti aikataulua, on kyse siitä, että seura ei kiinnosta. Ja olen myös samaa mieltä siitä, että ukon on maksettava kahvit molemmille. Aika outo juttu muuten...kävin nettitreffeillä itse viime marraskuussa, niin menimme paikkaan, missä sai kaksi kahvia yhden hinnalla, ja silti ukko oletti että minä maksan. Hän sitten maksoi ja oli hyvin myrtyneen näköinen, vaikka pääsi halvalla kun ei tarvinnut kahden kahvin hintaa maksaa... Se tapaaminen jäi muutenkin siihen, en ollut tippaakaan kiinnostunut, ukko sitä vastoin oli. Mutta muutenkin vaikutti jo heti alkuun moukalta...joten sen pituinen se!
| |
| | |
15.02.06, 12:03
|
#6 (linkki)
Vastaanpa omalta kohdaltani seuraaviin viestissäsi esitettyihin kysymyksiin. En tarkoita selitystäni yleistettäväksi muiden miesten tapauksiin, mutta eiköhän se jotakuta muutakin koske:
""Olen jäänyt miettimään, ovatko nämä netissä pyörivät miehet niitä, jotka tosielämässä eivät uskalla pyytää naista trfeffeille vai miksi he ovat netissä?""
""Eivätkö he työ- ym. ympyröissä uskalla pyytää viehättävää naista treffeille vai mikä on ongelma.""
En ole ""työ- ym. ympyröissä"" tekemisissä kenenkään sinkkunaisen kanssa. Kaikki tuntemani (100 %) ovat perheellisiä tai muuten varattuja. Joten asia on sitä myöten selvä: Ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin olla netissä. Ei siihen uskallus tai muu sellainen liity mitenkään. Vai tarkoitatko, että miesten kuuluu aina jahdata viehättäviä naisia siitä riippumatta, ovatko nämä varattuja vai eivät?
| |
| | |
15.02.06, 16:18
|
#7 (linkki)
Nainen:
On tietenkin vaikea yrittää selittää yksittäistapausta, kyseistä miestä tuntematta. Mutta selityksiä voi olla monta. Esim:
- Mies on huolissaan viimeisestä junasta, eikä halua jäädä kotikaupunkiisi yöksi, koska joutuu lähtemään töihin aamulla.
- Hän tarkisti kyllä ajan jo tullessaan, mutta unohti.
- Hänellä oli tunne, että olit pettynyt näkemääsi ja hän halusi periaatteessa vajota maan sisään, mutta junakin kelpasi hyvin.
- Hän on ujo ja hääräsi vain jotain hermostuksissaan, vaikka tiesi hyvin junan aikataulun.
- Hän tunsi heti, että olet väärä nainen ja kaikki mitä hän siinä vaiheessa halusi, oli päästä junaan ja kotiin.
Hän tilaa kaksi laskua:
- Hän katsoi sinua ja ajatteli: ""Jaha, taas yksi siivestäjä.. minä en kyllä maksa...
- Hän liikkuu junalla. Hänellä ei ole varaa omaan autoon. Hänellä ei ole myöskään varaa ravintola laskuihin, eikä hän ole valmis uhraamaan sinuun mitään. Hän on yksinkertaisesti PA.
- Hän on syntynyt nuukuuren perkeleeseen ja itkee todennököisesti itsensä joka kerta uneen, kun poltto-aineen hinta nousee.
Voisin jatkaa vaikka kuinka pitkään.
Mutta mehän olemme erilaisia. Henkilökohtaisesti olen ehkä hieman vanhanaikainen. Kaksi laskua ei tulisi minulle kysymykseenkään. Tämä on periaatekysymys.
Minulla on auto ja varaa maksaa koko lasku. Joten juna ja lasku eivät tulisi kysymykseen minun tapauksessani. Joutuisin siis sähköttämään sinulle jollain toisella tavalla tilanteen, jossa haluaisin lähteä kotiin - yksin.
Täällä netissä pyörii paljon miehiä. Myöskin sellaisia miehiä, jotka eivät pyörineet ennenkään baareissa ja ravintoloissa. Netti on siis yksi tapa lisää, jonka avulla löytää seuraa, eikä se ole välttämättä syrjäyttäynyt perinteisiä tapoja.
Henkilökohtaisesti olen tavannut 99% seuralaisistani elävässä elämässä, mutta joitakin nettituttavuuksia löytyy myös. Henkilökohtaisesti en välitä, onko uusi tuttavuus nettisellainen, vai suoraan elävästä elämästä.
Netistä löytyy tosin helpommin juttuseuraa, joskus hyvääkin sellaista (terveisiä vaan Annalle ja Tietäväiselle/Tietämättömälle ynnä muille).
| |
| | |
15.02.06, 22:42
|
#8 (linkki)
Hei,
Olipa hauska saada vastauksianne, kiitos! Nämä kyseiset treffit, joista puhuin käynnistyivät omasta ehdotuksestani ja minä olin myös hoitanut pöytävaraukset ja muut, joten en mielestäni ollut prinsessaa leikkimässä. Mies tuli ns ""valmiiseen pöytään"" joten sen asian halusin tässä täsmentää.
Laskunkin voin itse maksaa, mutta oikeastaan on kyse siitä tunnelmasta, jonka mies käytöksellään luo - onhan mahdollista pyytää yksi lasku ja jakaa se, eikös?
Ehkäpä se tietty ""juttu"", jota peräänkuulutin, on mies-naisakseli, joka ainakin minulle on tärkeä. Haluan tuntea olevani nainen ja jos mies käyttäytyy kuten tämä mies, ei minulle synny fiilistä siitä, että olen miehen seurassa, joka arvostaa minua. . Oikeastaan sama fiilis voisi syntyä naispuolisen ystävän seurassa, joka ekaksi on vain kiinnostunut omasta kotiin pääsystään.. moukkamainen taitaa sittenkin olla oikea kuvaus:) terv. nainen | |
| | |
16.02.06, 01:18
|
#9 (linkki)
Samaa mieltä. Moukka mikä moukka.
Kyse ei ole rahasta, vaan tunnelmasta. Oli syyt mitkä tahansa, niin hienotunteisuutta pitää silti olla. Sovitaan että jaetaan lasku yms. Kerrotaan miksi juna-aikataulu niin kiinnostaa esim. unohtanut ja haluaa tarkistaa jne.
| |
| | |
16.02.06, 09:25
|
#10 (linkki)
Ei siellä ois tarvittu kuin yksi lasku ja osoite mies.laskun maksu on kyllä vähintä mitä mies voi siinä tilanteessa tehdä,näyttäköön jatko miltä hyvänsä.varmaan tapasit miehen joka on hullun saita ja ekakertaa uskaltanut lähteä ulos ja oli jo huolissaan,että ehtiikö yhdeksältä kotiin nukkumaan.voi kyllä kuvitella naisen tunteet siinä tilanteessa,onhan hän huolellisesti valmistautunut jne.ja sitten tapaakin täydellisen ........... Ikävä tapaus kaikenkaikkiaan.
| |
| | |
16.02.06, 09:58
|
#11 (linkki)
Niin, kerron nyt tässä hieman mitä minä itse, moukka, tunnen.
Sovimme kohtuullisesta ravintolasta. Valitsemasi oli liian kallis minulle. Et ymmärtänyt aikaisemmista keskusteluistamme, ettei minulla ole varaa korketasoisiin ravintoloihin, ei oikeastaan edes matalasellaisiin.
Päätin kuitenkin tehdä poikkeuksen, sillä kassassa oli vielä vähän rahaa. Ajattelin, että jos teen matkan junalla, niin selviän tästä ekonomisesti.
Ja Jari, 8-vuotias poikanikin sai sitten sen reppunsa, jonka olin hänelle luvannut ostaa. Ja Pekka, 6 uudet kengät. Niin, sinähän tiesit, olen kahden pojan yksinhuoltaja-isä.
Kaipasin kovasti naista ja viestisi olivat niin lupaavia. Tunnuit jotenkin niin kylmältä ja välinpitämättömältä, tavatessamme, kertoessani pojistani ja elämästäni. Et puhunut itse mitään, vaan kommenttisi olivat koko ajan tasolla ""ai"" ""niinkö"" ""jaa."" Huomasin heti, ettet ollut pätkääkään kiinnostunut minusta.
Olen pahoillani, mutta tilanne oli minulle kiusallinen. Tunsin, että edessäni oli ylimelinen nainen, joka oli leimannut minut moukaksi heti kättelyssä. Tunsin, että edessäni oli nainen, joka halusi vain ottaa, viedä, saada - mutta hänellä ei ollut itsellään mitään annettavaa minulle. Vain vaatimuksia.
Tunnistin tyypin, joka on tottunut käyttämään ihmisiä hyväkseen.
Kaikella kunnioituksella, inhosin sinua ensimmäisestä hetkestä lähtien ja tajusin, että sinä haluat elää vain miesten kustannuksella ja muutuit heti kylmäksi, kun huomasit, etten ole niin tyhmä, että alkaisin jonon jatkoksi.
Mutta se hävetköön joka antaa periksi!! Tapasin viikon päästä uuden naisen. Lisäksi sain suuren tilauksen ja sen mukana reilut ennakot, joten varasin matkan Kreikkaan itselleni, hänelle ja pojilleni. Tarkoitukseni on myös tarjota kaikkia kreikkalaisia herkkuja elämäni naiselle ja pojilleni.
Toivon myös sinulle onnea jatkossa ja pidän peukkuja, että löydät aasin joka maksaa.
Oho.. anteeksi.. minä se vaan tässä uneksin taas...
Terveisin Esa
| |
| | |
16.02.06, 16:45
|
#12 (linkki)
Edellä kerrottu on oiva esimerkki siitä, miten vaikea on ottaa kantaa asioihin mistä kuulee vain toisen osapuolen version.
Olin itsekin valmis kategorioimaan miehen selvien moukkien joukkoon ennenkuin näin hänen oman versionsa tapahtuneesta. Täytyy suorastaan pahoitella omia ajatuksiaankin. Toivottavasti kumpikin teistä, mutta eritoten Jarin ja Pekan isä löydätte ansaitsemanne ja arvoisenne kumppanin, jonka kanssa voitte elää loppulämänne jollette nyt aina niin onnellisina, mutta kuitenkin riittävän mielenrauhan saavuttaneina!
| |
| | |
16.02.06, 18:22
|
#13 (linkki)
Kylläpä nyt alkaa jo naurattaa. Tuo mies joka kertoi versionsa naisesta joka oli valinnut kalliin paikan , ei kyllä ollut sama mies jonka minä tapasin. Hänellä ei ollut tuon ikäisiä lapsia ja hän kertoi tulevansa taloudellisesti hyvin toimeen ja oli siltä osin tyytyväinen alämäänsä. Joku teistä taisi luulla, että kyseessä oli juuri minun tapaamani mies.
Mutta ei se mitään. Uskon, että tällä miehellä oli kurjaa ja varmasti hänen treffinsä menivät noin - kurja juttu. Meitä on moneksi sekä miehissä että naisissa. Otan osaa.
Aurinkoista kevättä teille kaikille!
| |
| | |
16.02.06, 18:45
|
#14 (linkki)
Jaa'a. Eipä olisi pitänyt lukea koko viestiketjua - edes ensimmäistä kirjoitusta!
Olen kirjoitellut jonkin aikaa erään erittäin mukavalta vaikuttavan naisihmisen kanssa. On muuten ensimmäinen kerta elämässäni. Kenties jossakin vaiheessa päädymme kahveillekin. Kirjoittelumme perusteella kun ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen ""vastapelurin"" olevan monin tavoin sielunkumppani, ja odotan tapaamistamme. Vaan pitääköhän kunnialla jättää kahvit ja kaikki muukin siinä sivussa haaveeksi?
Jos maksan treffeillä kahvit, pyydän jotakin vastapalvelukseksi. Jos en maksa, olen nuukailija. Jos haen hänet kotoa, pyrin saamaan heti selville hänen osoitteensa ja... Jos en hae häntä kotoa, en ilmeisesti omista autoakaan. Jos kerron itsestäni, olen egoisti. Jos olen kiinnostunut hänestä enemmän, olen liian utelias ja hyökkäävä. Jos vältän vitsejä, olen tosikko. Jos heitän jonkun jutun, olen vain olevinani hauska, mutta täysi tollo. Jos pidän työstäni, olen työhullu. Jos en ole työssä, olen työtön luuseri. Jos olen seurustellut useiden naisten kanssa, olen vain gigolo. Jos olen yhä neitsyt, minussa täytyy olla jotakin vikaa, vikaa, vikaa... Jos katson häntä silmiin ja vähän muuallekin, etsin vain sopivaa seksiseuraa. Jos vältän katsomasta hänen kaunista olemustaa liikaa, en kertakaikkiaan ymmärrä hänen olevan kaunis.
Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Mikä tahansa asia omaa kaksi puolta, ja ""hyvällä"" tuurilla valitsen aina juuri sen väärän puolen.
Kysyit siis: Miksei mies pyydä naista treffeille? Ehkä syynä on itsesuojeluvaiston isku vasten kasvoja. Teetpä pyytäessäsi naista treffeille niin tai näin, saatikka sitten, kun olet treffeillä, olet todennäköisesti tekemässä juuri väärin päin.
Niinpä kysynkin sinulta: Nainen, miten pyydän tätä naista treffeille ja käyttäydyn siten, että hän ymmärtää minun ""oikein""?
| |
| | |
16.02.06, 21:24
|
#15 (linkki)
Anteeksi että puutun keskusteluun, mutta en voinut nauramatta minäkään näitä lukea. Nauruni ei ollut pahansuopaista vaan huvittuneena lueskelin Esan kertomusta joka olisi voinut olla ihan todenmukainen kertomus yksinhuoltaja isän treffikokemuksesta.
Tätäkään en pahalla sano, kannattaa ajatuksella lukea viestit loppuun asti.
Nimimerkki ”Minä se olin” viestin lopussa oli
""Oho.. anteeksi.. minä se vaan tässä uneksin taas...
Terveisin Esa""
Viimeistään tästä, ellei mistään muusta, huomaa kuinka vastine oli mielikuvituksen tuotetta.
Esalla on kyky ja taito kyseenalaistaa yhden henkilön esille tuoma versio tapahtumien kulusta.
En silti väitä ettäkö ”nainen” olisi vääristellyt tapahtumien kulkua, hän vain kertoi omakohtaisen kokemuksensa treffeistä.
~fikti~ | |
| | |
16.02.06, 21:41
|
#16 (linkki)
Just, tuo kahden pojan isästä versio kirjoitti ""Esa meidän"".
loistava taideteos: inspiratiossa luotu parodia nykyisestä seurustelukulttuurista.
| |
| | |
16.02.06, 22:12
|
#17 (linkki)
Se tilanne siellä ei varmaan ole ollu mikään naurunasia enkä osaltani halua siitä tälläkään palstalla sellaista tehdä.ihminen voi olla vähissä rahoissa jne.naisen tunteet ovat kuitenkin olleet tilanteessa aikamoisessa ristitulessa,sitä ei kai voi väheksyä.täällä tulee joskus heitettyä vastauksia aika huumorilla,ei tule ajatelleeksi,että lukija saattaa saada asiasta aivan käänteisen kuvan siitä mitä kirjoittaja on todella tarkoittanut.pitäs vaan osata hillitä kun tekee mieli hiukan keventää lukijan arkipäivää pikku huumorilla.hienoa kevättä kaikille ""väittelyyn"" osallistuneille.
| |
| | |
16.02.06, 22:59
|
#18 (linkki)
Moi,
Ole oma itsesi ja toimi kuten itse koet oikeaksi toimia. En usko, että kukaan fiksu nainen loukkaantuu, jos maksat kahvit. Itse en haluaisi, että mies jota en ole koskaan aiemmin tavannut tulee hakemaan minut kotoa. Treffit voit sopia vaikka sinne kahvilaan. Sen sijaan kyydin kotiin voit tarjota, jos siltä tuntuu. Älä ole noin peloissasi, luota itseesi! nainen
| |
| | |
16.02.06, 23:16
|
#19 (linkki)
Mutta eikö tuo laskun maksaminen loppujen lopuksi ole sivuseikka? Minua ei kiinnosta kenenkään siivellä matkustaminen. (Mutta sanottakoon tässä, että vanhanaikainen etiketin noudattaminen - siis että mies maksaa illallisen - kyllä ilahduttaa ja tekee vaikutuksen ensimmäisillä treffeillä!) Reilua peliä haluan pelata ja sitä myös odotan mieheltä. Tosin kyllä, kuten kaimani toteaa, nykyinen seurustelukulttuuri vaikuttaa kaikelta muulta.
Minäkin olen vanhanaikainen ja haluan, että mies pyytää minut treffeille. Olen aina luullut, että miehet - sieltä luolissa elämisestä saakka -ovat myös näin rakennettuja. Sen verran mies pitää olla, että uskaltaa tehdä aloitteen! Ja myös valitsee treffipaikan.
Mikä meitä oikein vaivaa - sekä miehiä että naisia? Eikö kukaan uskalla enää olla vain oma yksinkertainen itsensä ja paljastaa korttejaan? Miksi laskun maksamisesta tulee meille naisille fiksaatio?
Ameriikan maalla opetetaan oikein kirjan kanssa että ""he's just not that into you if he's
* not asking you out
* if he's just too insanely busy to pick up the phone
* doesn't like the words ""relationship"" or ""boyfriend""."" jne. Kirjaan on riittänyt näitä ohjeita 200 sivun verran.
Tämä kirja antaa siis hyvin suoran vastauksen Naisen deittikaverin juna-aikataulujen tutkimiseen! Siitä voi jo kaiken päätellä. Ei tässä tarvitse miettiä mitään. Täytyy vain ajatella, että hyvä kun tuli jo siinä vaiheessa ilmi!
Mutta Nainen, sympatisoin kanssasi sillä olen myös itse pitkään ihmetellyt, missä niitä kunnon sinkkumiehiä oikein tapaisi. | |
| | |
17.02.06, 22:08
|
#20 (linkki)
Kaiken lukemani perusteella en sitten pyydäkään ketään teistä enää treffeille. Tosi on, että te prinsessaa leikkivät tollot ymmärrätte kaiken väärin. Tahallanne pääasiassa. Haluatte vain hyötyä meistä yksinäisistä tyhmistä. Etenkin uskovaisiksi tekeytyvät.
Etsikää muita aaseja, minä olen osani jo teille kustantanut. Useita tuhansia euroja viimeisen vuodenkin aikana, tuloksena vain yksi puoliväkisin saatu pusu.
| |
| | |
18.02.06, 15:32
|
#21 (linkki)
kuka sulle voi muuta kun väkisin antaa mitään kun ei susta kiinnostuta!enkä mä ainakaan sun kans mihkä lähtis!!!
| |
| | |
18.02.06, 21:16
|
#22 (linkki)
Olet joskus aikaisemminkin kirjoittanut karvaasta kokemuksestasi. Ei kukaan nyt käske useita tuhansia euroja maksaa. Varsinkin jos nyt yhden pusun poskelle olet saanut, niin tuskin kauan olette ehtineet seurustella, joten taitaa olla ihan omaa tyhmyyttäsi, että tuollaiset summat kulutit/maksoit.
Älä yleistä. Älä hyvä mies kyynisty, sillä se on ällöttävän rumaa, ja siitä kärsit vain sinä itse.
Kokoa itsesi ja mene eteenpäin. Älä nyt kuitenkaan ota ""kaikki tai ei mitään"" asennetta, että ""etten penniäkään naiseen tuhlaa"", voithan kahvin maksaa silloin tällöin, ja vaikka kesällä jäätelötuutin :-)
| |
| | |
19.02.06, 12:31
|
#23 (linkki)
nainen:
""Ja miten on suhtauduttava mieheen, joka treffeillä ekaksi kaivaa juna-aikataulun esiin ja tarkistaa, milloin menee juna kotiin ja lopuksi pyytää tarjoilijalta 2 erillistä laskua?
kyselee nainen""
semoiseen mieheen on suhtauduttava rauhallisesti, koska ihmiskunnassa on miljoonia ihmisiä joiden elämäntapa ei vastaa sinun näkemyksiin. Sinä tarvitset vain 1.
Kyllä, se löytyy maailmasta.
Internetin kautta tai ei -ei sillä ole väliä. Kokemus on aina hyödyllinen, jos siitä yritetään tehdä oikeat johtopäätökset.
Sinun tapauksesta kuitenkin kannattaa tehdä jotkut päätökset. Minä luulen, jos sinä olit niin aktiivinen, että otit omalle niskalle kaikki tapaamisen organisointitoimepiteet, oli vaikea tuntea naiseksi, kun sinä et antanut miehelle tilaisuutta tehdä jotain omasta tahdosta.
kun teit kaikki itse älä vaati sitten vastinetta edes ajatuksissa, jos teet jotain sydämestäsi.
Mies on luonnollisesti hyvin aistillinen olento, se osaa lukea ajatuksia ja jos ne eivät miellytä häntä, sitten hän halua mahdollisimman pian paeta, käytöstavasta huolimatta.
Pikkemmin se oli sinulle koe, kuin tuolle miehelle.
Ajatellaan positiivisesti ja kauniisti.
Sitten seuraava kokemus voi olla paljon kauneempi.
Älä luovu toivosta!
| |
| | |
20.02.06, 21:52
|
#24 (linkki)
Mimmikin kävi nettitreffeillä taannoin. Itseään peräti 'ihanaksi mieheksi' minulle mainostanut insinööri kutsui illalliselle intialaiseen ravintolaan. Ihanaa ruokaa, ja mikä huomaavainen herrasmies!! Näin ajattelin, minä hupsu nainen.
Itse sain minäkin maksaa ruokani, (ja kuunnella syödessäni miehen juttuja omistä 'tärkeistä', lähinnä työasioistaan) vaikka miehen kutsumana olin ravintolaan tullutkin.
Vähissä ovat oikeat miehet, jotka haluaisivat osoittaa arvostusta ja huomaavaisuutta hyvällä käytöksellään!
Piut paut minä sille urpolle annoin!
| |
| | |
20.02.06, 23:59
|
#25 (linkki)
Esim. itse olen työpaikalla, jossa on 3 (kolme) naista. 2 on naimisissa/seurustelee ja yksi ei vastaa edes 30 % naisihannettani. Kenet minä pyydän treffeille? Sinutko? | |
| | | | |