Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.04.06, 21:31   #1 (linkki)
mahtavan mukava mies
(Vierailija)

maaseudun mies etsii maaseudun naista

Hei olen aito maaseudun mies ja toivoisin että löydän semmoisen aidon naisen joka tulis maaseudun miehen kainaloon kainalo on vapaa ja turvallinen joten nyt pikaisesti naiset otamaan yhteyttä
  Vastaa viestiin

16.04.06, 22:18   #2 (linkki)
Tyttö kaupungista
(Vierailija)

Re: maaseudun mies etsii maaseudun naista

Älä nyt pöljä ole, kai sitä nyt jotain tietoja voisit itestäskin antaa - ennen kuin jäät odottelemaan sitä suurta, elämäsi mullistavaa, yhteudenottojen sumaa!!
  Vastaa viestiin
17.04.06, 11:02   #3 (linkki)
Saappaat savessa
(Vierailija)

Olen samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa. Ilmoita nyt edes jotain tietoja itsestäsi. Emännäksi haluavia voi olla enemmänkin.
  Vastaa viestiin
17.04.06, 23:52   #4 (linkki)
Possulan emännäksi?
(Vierailija)

No niin, kerro ikä, koko,näkö, piharakennuksiin sisältyvät eläimet ja koneet. Jatketaan sen jälkeen...:). Mukavalla luonteella ei pelkästään emäntää elätetä, vaikka se hyvä asia onkin.
  Vastaa viestiin
18.04.06, 17:37   #5 (linkki)
urbaani maalaisnainen
(Vierailija)

No, mitäs sä jahkaat?! Taidat olla hidas hämäläinen. (Ei mitään vikaa, 50% itse hämäl.)Kerropa itsestäsi Mahtavan mukava mies! Naiset saattais olla jonossa. Minäkin ehkä, jos tietäsin että lomittajista ei puutetta. ; )

Voin vain todetaettä kun on syntynyt maalaiseksi sitä sismmäässään pysyy maalaisena. Voihan olla että tulisi vieroitusoireita, heti alkuun. Silloin olisi mukava jos kaupunki aika lähellä. Vai onki monta ""poron kusemaa"" kaupunkiin?

Siis: mitä, missä ja milloin syntynyt jne...
  Vastaa viestiin
18.04.06, 21:43   #6 (linkki)
emäntä hakusessa
(Vierailija)

Hei olen lypsykarja tilalinen ja koneitakin löytyy että ei käsin kaikkea tartte tehdä olen tummat hiukset ja vihertävä silmäinen 39v sinkku mies pituutta multa löytyy n.183cm luonteeltani olen hyvin hellä

Olisin todella onneline jos joku kiva näinen tai tyttö olisi halukas aivan ystävä pohjalta halukas tutusttumaan niin kenties vaikka viettäisimme yhteisiä aikoija löppu eämän

Se joka nopeimin vastaa ja pääsee mun kanssa treffeille voi olla onnellinen joka pääsee mun mukaan ulko mailla keväälä 2006
  Vastaa viestiin
18.04.06, 22:50   #7 (linkki)
etsinemäntää
(Vierailija)

mitä tahdot ettäkerron tee kysymyksiä
  Vastaa viestiin
19.04.06, 09:07   #8 (linkki)
urbaani maalainen
(Vierailija)

Kukas teistä on se ""mahdottoman mukava"", molemmat vai ei kumpikaan?

Onko kamalalla kiireellä kirjoitettu tuo teksti, kamalasti virheitä? :)
Miksi luulet että jotain onnistaa jos pääsee sinun kanssa matkalle? Mihinkäs olet matkustamassa? Aika itsevarmalta vaikutat kun uskallat tuollaisia luvata. No, tietty perus itsevarmuus on hyvä olla. Mutta liiallinen varmuus pian karkoittaa emäntäkokelaat karkuun.

Oletko sinkku ja kauan ollut? Lapsia? Mitä muuta tykkäät tehdä kuin pyörittää maatilaa. Ja kerkeetkö muuta tekemään?

Sinä tässä emeäntää haet; lisää PR itsestäsi. Antaa tulla nyt.
  Vastaa viestiin
19.04.06, 16:59   #9 (linkki)
mariellla
(Vierailija)

Hei.Kerrot aika vähän itsestäsi. Voisit kertoa minkälaista, ikäistä seuraa haet. Mitlä ovat elämänarvosi. Ei kaikki maalla asuvat ole samanlaisia. Yhteistä saataa olla etteivät he halua asua kaupungissa. Asun pienessä maalaiskaupungissa ja viihdyn täällä toistaiseksi. On oma tupa ja oma lupa. Kukaan ei kiellä eikä käske. Yksin ei vain ole kiva olla, kun olen aiemmin tottunut toisenlaiseen elämään. Ehkä sinäkin haet muutosta elämääsi???? KERRO
  Vastaa viestiin
19.04.06, 21:48   #10 (linkki)
maaseudun mies
(Vierailija)

Hei olen n.182 pitkä tummat hiukset ja vihertävät silmät mut et tapaa ravintolasta etkä porras käytävistä arvostan luontoa ja tykkään siellä liikkua maalla on kiva asua saa tehdä työnsä omaan tahtiinsa. Yksin oleminen alkaa tuntua jo siltä että nyt on tehtävä muutosta jostain saatava semmoinen jonka kanssa voi viettää sitten sen loppu elämänsä vai kuolema erottaa ja toivottavasti jälkiä jää jatkamaan suloiset lapset jotka arvostavat sitä työtä jota olemme tehneet: Meidän on satsattava ymäristöömme jota ei pidä turmella vaan kehittää ja luontoa on suojeltava että biolookiset arvot siellä säilyisi myös tulevaisuudessa. Mistä mä sut löydän ois kivaa tutustua lähemin
  Vastaa viestiin
19.04.06, 22:00   #11 (linkki)
bio
(Vierailija)

matka on jonnekin lännen suuntaan ja matka kertoo että sopiiko yhteen vai ei siinä on aika paljon vaikutusta kyllä mä ehdin tekee muutakin ja paljon kun maatilan hoito jos kiinostaa niin kirjoitapas mulla osoiteeseen manty25@suomi24.fi
  Vastaa viestiin
19.04.06, 23:13   #12 (linkki)
urbaani maalainen
(Vierailija)

Kiinostava mies, kunnioitettavat elämänarvot, luonnon suojeleminen ja arvostaminen olis yhteistä... . Maatilalle pitää ehdottomasti saada perijöitä. Mutta eihän ole varmaa että seuraava sukupolvi taas on maatilasta kiinnostunut. Sitä ei voi taata. Tulisin ehkä mielelläni kainaloosi ja matkalle, mutta lasten tekoon en enää ryhdy. Jään vain haaveilemaan...

Siis naiset suosittelen tätä isäntää lämpimästi!
  Vastaa viestiin
20.04.06, 22:16   #13 (linkki)
bio
(Vierailija)

Hei ekas tutustuminen jos kemiat käy yhteen sit muut asiat kuvijoon tule vaan reippaasti mukaan olen vain yhdelle käytettävissä
  Vastaa viestiin
20.04.06, 23:43   #14 (linkki)
urbaani maalainen
(Vierailija)

Hyvä että vain yhden naisen mies! (päinvastainen mainos oliskin kyllä aika moka;) )
Olen sua melkein 10 vuotta vanhempi, siis en perheenperustaja enään. Ei kait silloin kannata edes testata kemioita. Mutta ne salaperäiset kemiat pitää olla kohdallaan.

Ainakin ennen-vanhaa maatilat tarvitsi lapsikatraan tilan hoitoon. Nyt kait koneilla tehdään suurin osa.

Menen nukkumaan ja nautin sateenropinasta.

Vastaa viestiin
22.04.06, 00:11   #15 (linkki)
urbaani maalainen
(Vierailija)

Sääli jos kukaan ei vastaa sulle! Eivät naiset ymmärrä hyvän päälle mitään. Tsemmpiä sulle ja mulle, mut kait erikseen. :) :)
  Vastaa viestiin
09.10.08, 16:21   #16 (linkki)
ursulaammed@gmail.com
(Vierailija)

ursulaammed@gmail.com

ursulaammed@gmail.com
HELLO kultaseni.
Kuinka voit tänään? Olen neiti ursula, Olen naimaton seksikäs tulevaisuuteen ja myös kauniin nuoren naisen kanssa täynnä rakkautta, ymmärtämystä, romanttinen ja huolehtiva, olen nähnyt teidän profiiliaan Olin selailemassa tämän sivuston kautta, ja olen ottanut korkojen olkaa hyvä ja aion teitä Yhteyttä minuun, niin että minun näyttää teille kuvan ja samalla kerralla tietää enemmän minulle kaikki toivomme, että saamme napsauta yhdessä. Joten vielä kerran aion teitä yhteyttä minuun, minun E-MAIL.THANK teitä yhteisymmärrystä odotan vastaustasi TODAY.LIKE aiemmin sanoin, aion teitä vastaa suoraan minun yksityinen sähköpostiosoite näin: ursulaammed@gmail.com
WITH LOVE
Ursula
ursulaammed@gmail.com

ursulaammed@gmail.com
HELLO DEAR.
HOW ARE YOU TODAY? I AM MISS URSULA,I AM SINGLE SEXY LOOKING AND ALSO A BEAUTIFUL YOUNG LADY WITH FULL OF LOVE,UNDERSTANDING,ROMANTIC AND CARING,I SAW YOUR PROFILE AS I WAS BROWSING THROUGH THIS SITE AND I TOOK INTEREST ON YOU PLEASE I WILL LIKE YOU TO CONTACT ME SO THAT I WILL SHOW YOU MY PHOTO AND AT THE SAME TIME YOU WILL KNOW MORE ABOUT ME WITH ALL HOPE THAT WE WILL CLICK TOGETHER. SO PLEASE ONCE AGAIN I WILL LIKE YOU TO CONTACT ME WITH MY E-MAIL.THANK YOU FOR YOUR UNDERSTANDING AS I WAIT FOR YOUR REPLY TODAY.LIKE I SAID EARLIER,I WILL LIKE YOU TO REPLY DIRECTLY TO MY PRIVATE EMAIL ADDRESS THUS:ursulaammed@gmail.com
WITH LOVE
URSULA
ursulaammed@gmail.com

Vastaa viestiin
05.01.09, 22:34   #17 (linkki)
avek
(Vierailija)

moi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mahtavan mukava mies
Hei olen aito maaseudun mies ja toivoisin että löydän semmoisen aidon naisen joka tulis maaseudun miehen kainaloon kainalo on vapaa ja turvallinen joten nyt pikaisesti naiset otamaan yhteyttä
jätä puh. no
  Vastaa viestiin
29.04.09, 16:38   #18 (linkki)
Hei !
(Vierailija)

annagirl09@rambler.ru

Hei! Näin profiiliasi ja päätti kirjoittaa teille. En voi jäädä kauan sivustosta ja odota kirjeenne. Kirjoita minulle minun Sähköposti: annagirl09@rambler.ru. Odotan teidän arvokasta kirjeen.
  Vastaa viestiin
30.04.09, 12:24   #19 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2008
Ollakko hän ulkkomaalainen, kun puhua hoono soomi? =)
  Vastaa viestiin
12.06.09, 13:17   #20 (linkki)
Anzhelabay@yandex.ru
(Vierailija)

Anzhelabay@yandex.ru

Hyvää iltaa!
Olen päättänyt mennä online minun rakastaa. Olen 26-vuotias ja olen ainoa tyttö! Minulle on suuri kauneus, ja sanon, en voisi olla mallina. mutta näytämme kaikki kauneus vain rakasti!
Minulla ei ole lapsi, mutta haluan olla lapsi on rakastettu henkilö, jonka kanssa voimme luoda perheelle! Ikä - ole tärkein asia. Tärkeintä on mies - luonne ja sisäinen maailma.

Jos olet kiinnostunut minusta, voit kirjoittaa minulle e-mail:
Anzhelabay@yandex.ru

Aion vastata teille ilo, ja aion lähettää sinulle kuvan!
Odotan vastausta!
Anzhela !!!!!!!
  Vastaa viestiin
01.07.09, 22:53   #21 (linkki)
emännäksi tahtova
(Vierailija)

moi ihana maaseudun mies

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja avek
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mahtavan mukava mies
olisi kiva kuulla sinusta lisää...mutten tälle palstalle n,jätä,,soittaa sitten muutkin kun sinä:)

jätä puh. no
  Vastaa viestiin
19.09.09, 13:14   #22 (linkki)
Aleksandra.
(Vierailija)

aleeegoshina@gmail.com

Hei! Nimeni on Aleksandra. Haluan tavata sinut. Tässä on minun email: al.egoshina @ gmail.com. Kärsimätön odottaa kirjeen.
  Vastaa viestiin
08.10.09, 15:13   #23 (linkki)
Lahettaja
(Vierailija)

faith1baby@yahoo.in

faith1baby@yahoo.in
Hello dear,
I saw your profile in this site(www.lupiini.com) and it interests me, so i will like us to become friends and know each other the more.
Here is my address.. (faith1baby@yahoo.in) reply with it plz. I am waiting for your reply now!
Yours forever,
faith.
  Vastaa viestiin
08.10.09, 15:14   #24 (linkki)
Lahettaja
(Vierailija)

faith1baby@yahoo.in

faith1baby@yahoo.in
Hello dear,
I saw your profile in this site(www.lupiini.com) and it interests me, so i will like us to become friends and know each other the more.
Here is my address.. (faith1baby@yahoo.in) reply with it plz. I am waiting for your reply now!
Yours forever,
faith.
  Vastaa viestiin
08.10.09, 15:14   #25 (linkki)
Lahettaja
(Vierailija)

faith1baby@yahoo.in
Hello dear,
Yours forever,
faith.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku