| | |
06.06.06, 16:29
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | sinkkuelämää
olen 43v.sinkku nainen ja viettelen ihan tavallista sinkkuelämää.vaikka toisaalta ois kiva ollakkin parisuhteessa.mutta mistä tämän ikäinen sinkku nainen löytäisi kunnollisen miehen?neuvoja antakaa ellit...
| |
| | |
06.06.06, 22:39
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: sinkkuelämää
Mun mielestä nainen parhaassa iässä,olen samanikäinen sinkku mies,edellisestä suhteesta 3v,haluaisin itsekkin jonku josta välittää mutta ei se niin helppoa ole,on kai tullut vähän vaativaiseksi kun on aina epäonnistunut.Ei se mitään kyllä pärjätään näinkin,on vaan tullut harrastuksia tilalle.Se että mistä löytäisit niin varmaan tarvis vain pysyä ihmisten ilmoilla ja positiivisella mielellä,ei sitä väkisellä löydy.
| |
| | |
07.06.06, 10:15
|
#3 (linkki)
Kiitos jussi kun vastasit oli kiva saada netistä juttu seuraa! Haluaisin itsekkin jonkun josta välittää mut ei ole kunnollista löytynyt eikä taida löytyäkkään näin olen itse asian katsonut! Mistä päin olet kotoisin? itse olen kotoisin Kuopiosta! minullakin on harrastuksia ulkoilu,käsityöt,ruuanlaitto,leipominen.Olen ollut ihmisten ilmoilla enkä ole löytänyt sitä oikeaa mut siitä huolimata en ole luovuttanut etsimistä kokonaan jospa sen oikean vielä joskus kohtaa täytyy ajatella asiaa positiivisesti! onhan näitä sinkku ihmisiä paljon et sinä enkä minä ole ainoita jotka ovat yksin tällä hetkellä!
| |
| | |
07.06.06, 12:45
|
#4 (linkki)
Näin se ompi, et takuulla ole ainut joka on yksin.
Itse olen jo kyllästynyt etsintään, joten kyllä se sieltä tulee, jos on tullakseen ja pitääkö se nyt aina olla joku, pärjäähän tuota yksikseenkin.
Itsellä on ainakin henkisesti paljon vakaampi olo yksinollessa, kuin suhteissa, jotka ovat jollain tasolla epätyydyttäviä ja koska muunlaisia ei ole ollut näköpiirissä oleskelen mielummin yksin.
Onnea metsästykseen ja hyvää kesää.
| |
| | |
07.06.06, 17:44
|
#5 (linkki)
Tervehdys Taru, vaikka lienetkin totta!
Olen vähän sinua nuorempi miehenpuolisko, mutta ihan samat ovat ongelmat: mistä löytäisi kunnollisen naisen? Yksin on hyvä olla, mutta kiva olisi kokeilla olla kaksinkin. Vaan helpommin sanottu kuin tehty, näköjään.
Kunnollinen mies? Mikähän se on? Olen luullut itseäni kunnolliseksi mieheksi, vaan aina tuntuu tyssäävän johonkin. Tuntuu olevan renttu ja reissumies silti etsitympi elämänkumppani, kuin tavallinen kunnollinen mies. En ole vielä täysin vaipunut epätoivoon, mutta läheltä jo liippaa...
| |
| | |
07.06.06, 18:24
|
#6 (linkki)
Olen helsingissä asunut 20v,kyllä meitä sinkkuja on tosipaljon,aivan varmaan löytyy jokaiselle kunhan vaan jaksaa odottaa,ei kannata luovuttaa vaan nauttia tästä hetkestä.Mä en kauheesti roiku täällä netissä,tuntuu että täältä ei saa kauheesti irti.
| |
| | |
07.06.06, 18:48
|
#7 (linkki)
En olekkaan ainut onhan muitakin yksinäisiä sinkkuja! mut ei yksinkään olo ole mukavaa onhan se mukavampi että on toinenkin osa puoli! ja jos en saa kumppania niin meneehän se yksinkin olla! en ole vielä epä toivoa menettänyt etsimisen suhteen vaan yritän olla positiivinen ja ajatella et vielä se kumppani löytyy jostain! ja löytyy varmasti sullekkin kun ajattelet positiivisesti tätä koko asiaa! on mulla ollut montakin kaveria mut ei sitä oikeata jota haen!
| |
| | |
07.06.06, 19:08
|
#8 (linkki)
en mäkään roiku netissä mut ajattelin kokeilla minkä laista seuraa täällä on mun yks kaveri ehdotti tätä netti palstaa kokeiltavaks enkä usko et täältäkään löytyy se oikea kumppani! mut pitkältä tuntuu olla yksinkin joskus masentuu ja ajattelee että vieläkö koskaan saan sen oikean! mut katon päivän kerrallaan mihin se johtaa ja mitä se tuo tullessaan! mut sullekkin löytyy varmasti kaveri kunhan vain jaksaa yrittää ja toivoa niin kaikki aikanaan! ei pidä vielä toivoa menettää etsimisen suhteen! välillä tuntui että menetin etsimisen suhteen toivoni mut taas ajattelen asiaa toisin!
| |
| | |
07.06.06, 19:28
|
#9 (linkki)
Tervehdys ipe! itse menetin toivoni etsimisen suhteen aikaa sitten mut taas yritän uudelleen löytää elämän kumppanin enkä totaalisesti sittenkään ole onneani menettänyt! vaan ajattelen et vielä se kumppani mullekkin löytyy jonain päivänä!onhan noita miehiä ollut mutten ole sitä oikeaa löytänyt vai eikö sitä sit ole missään sitä oikeata jonka haluaisin! kunnollinen mies se on sellanen joka on rehellinen,avoin,uskollinen,ja ottaa vastuun tapahtuipa mitä tahansa! kun ajattelet asiaa positiivisesti niin vielä se kumppani löytyy sullekin jossain elämän vaiheessa!
| |
| | |
07.06.06, 21:27
|
#10 (linkki)
Kukin haluaa tietty mitä haluaa. Ajattelen kuitenkin tuosta luonnehdinnasta, että kunpa ihminen olisikin noin yksinkertainen otus: Rehellinen, avoin, uskollinen ja vastuunkantokykyinen, tapahtuipa mitä hyvänsä. Tarkemmin pohdittuna aikamoiset ovat vaatimuksesi. Toivotan kuitenkin vilpittömästi onnea etsinnälle ja aurinkoista mieltä!
| |
| | |
08.06.06, 09:38
|
#11 (linkki)
Kiitokset sinulle onnen etsinnästä,eihän sitä tiedä löytyykö minulle uusi kumppani vai täytyykö mun jatkaa yksin olemista! olin menettänyt välillä toivoni etsimisen suhteen mut kuitenkaan en ole luopunut toivosta vaan ajattelen positiivisesti tätä kumppani asiaa! eikä kenenkään pitäisi luopua toivon ajattelusta vaan katsoa elämää eteen päin kyl se sieltä tulee jos on tullakseen! vaikka välillä tuntuu niin yksinäiseltä mut katson elämää eteen päin! voi olla et vaatimukset on kovat ja sen suhteen en löydä kumppania mut silti vaan ajattelen asiaa toisin! ihmisiä on monen laisia joillekkin löytyy heti ja joskus pitää etsiä tosissaan jos aikoo löytää hyvän elämän kumppanin!
| |
| | |
08.06.06, 10:19
|
#12 (linkki)
Tarulle:olen lukenut sinun kirjoituksia ja näinhän se on,että vaatimukset,jos ovat korkealla/kovat,niin saa etsiä pitkään toista osapuolta elämäänsä ja ikää,kun tulee niin sitä ajattelee eri tavalla,kun nuorempana ehkäpä...kukaan ei kotoa tuu hakee se on fakta homma=)yhen illan juttuja,mitä niistä saa muuta kuin pahan mielen...itsekin olen ollut sinkkuna vuosia ja välillä avioliitossa/avoliitossa,enkä heistäkään oo löytänyt""sitä oikeaa""...etsiminenkin on välillä aika masentavaa,mutta toivoa kuten sinäkin Taru sanoit kirjoituksessa ei pidä menettää koskaan ja täytyy vaan toivoa,että kohtalo tuo elämään toisen taattelin tallaajan=)onnea elämääsi ja iloista kesää sinulle,Taru!!!
| |
| | |
08.06.06, 12:48
|
#13 (linkki)
en etsi yhden illan juttuja etsin pitempi aikaista seuraa jos sattuu löytymään! tiedän ja olen kuullut yhden illan jutuista aika paljon että niistä ei saa kunnon seuralaista! en yleensä ole etsinyt pitkään toista osa puolta mutta nyt asiat on toisin! kyl yksinkin oleminen on ihan mukavaa mut pitemmän päälle ajatellen olis kiva löytää joku elämän kumppani! minun elämääni on aina sattunut joku sellanen juoppo renttu josta en ole pitänyt ja joka on hyväksi käyttänyt! minä olen ollut sinkkuna puoli vuotta ei se minusta ole pitkä aika kun ajattelee että toiset on pitempään tai kokonaan sinkkuna!aurinkoista ja iloista kesää sinulle!!!
| |
| | |
11.06.06, 23:11
|
#14 (linkki)
jussille...vietin viihteellä viikonlopun...miten sinä vietit viikonlopun?minkäikäinen sinä olet?kauanko olet ollut sinkkuna?minä olen ollut sinkkuna puoli vuotta...olisi kiva,jos minulle löyttyisi netistä seuralainen...etsin mukavaa rehellistä huumorintajuista tervejärkistä sinkkumiestä!Hei,millainen sinä jussi olet?minä olen tavallinen avoin rehellinen huumorintajuinen puhelias nuori nainen ja ikä mittarissa todellakin on 43v...minne kurkkaan mistä sinut löydän sinkku mies?odotan viestejä sinkku miehiltä rohkeasti vuan meilamaan minulle!
| |
| | |
11.06.06, 23:31
|
#15 (linkki)
Moikka ipe!ainakin minä etsin tavallista ja kunnolllista sinkku miestä en todellakaan renttua enkä reissu miestä...millainen sinä olet?missä sinä asut?meilaa minulle jotain itsestäsi!=)
| |
| | |
12.06.06, 20:06
|
#16 (linkki)
Löysit jo mut tuolta mun omalta jutulta,missä kävit viihteellä,itse olin rullaluistelu maratoonilla Vuosaaressa, katso tulokset www.helsinkirollet.fi.Kiva kun vain 43 hyvä ikä vai mitä.
| |
| | |
13.06.06, 19:14
|
#17 (linkki)
Kävin viihteellä oman kylän lähi pubissa! Onhan se hyvä ikä et olis aika löytää joku elämään jonka kanssa vois jakaa surut,huolet ja murheet! minkä ikäinen olet? Mitä teet juhannuksena? Minä menen juhannuksena kavereiden kaa viettää juhannusta rantaan jos ei sada vettä ja sit oman kylän paikalliseen pubiin! Täällä on ollut hellettä tuntuu että läkähtyy! onko siellä ollut helteisiä päiviä? Huomenna menen käymään Kuopion torilla likka kaverin kaa ehkä mennään syömään mac-donalssiin,ja katsomaan tori tapahtumia! Kohtahan ne alkaa ne kuopio tanssii ja soi tapahtumat,ja sit viini vestarit!
| |
| | |
13.06.06, 19:57
|
#18 (linkki)
Mä täytin just 44v,sä olet vielä nuori minuun verrattuna,nyt on alkanut tuntua että tulee vanhaksi,ois kiva kun olis jokin sellainen tyyppi josta välittää.Juhannusta en ole lyönyt lukkoon.Tänään 28 ast varjossa,kyllä hiki valuu.Ens viikonloppuna menen taas luistelemaan rullaluistelumaratonin Forssaan,siellä on suvi-ilta päivät.
| |
| | |
24.06.06, 22:02
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: sinkkuelämää Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Taru Kävin viihteellä oman kylän lähi pubissa! Onhan se hyvä ikä et olis aika löytää joku elämään jonka kanssa vois jakaa surut,huolet ja murheet! minkä ikäinen olet? Mitä teet juhannuksena? Minä menen juhannuksena kavereiden kaa viettää juhannusta rantaan jos ei sada vettä ja sit oman kylän paikalliseen pubiin! Täällä on ollut hellettä tuntuu että läkähtyy! onko siellä ollut helteisiä päiviä? Huomenna menen käymään Kuopion torilla likka kaverin kaa ehkä mennään syömään mac-donalssiin,ja katsomaan tori tapahtumia! Kohtahan ne alkaa ne kuopio tanssii ja soi tapahtumat,ja sit viini vestarit! | TARU minne olet häipyny,kirjoittele.
| |
| | |
25.06.06, 10:28
|
#20 (linkki)
jussi en ole häipyny minnekään ja kaikenlaista tässä on ollu.
| |
| | |
04.07.06, 19:50
|
#21 (linkki)
Hei mitä tänne kuuluu?
| |
| | |
04.07.06, 20:09
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja taru Hei mitä tänne kuuluu? | Minulle ei kuulu ihmeempiä! Missä olet Jussi? Itse olen käynyt rannalla uimassa ja vesi on lämmintä! ja juhannus meni ihan hyvin viihde puolella! sais nämä helteet jo hellittää vai mitä? Sinkut.netti on näköjään muuttunut viime näkemästäni ihan huippu juttu! Haluaisin vaihtaa ajatuksia jonkun miehen kanssa,löytyykö? | |
| | |
05.07.06, 08:42
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Taru Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja taru Hei mitä tänne kuuluu? | Minulle ei kuulu ihmeempiä! Missä olet Jussi? Itse olen käynyt rannalla uimassa ja vesi on lämmintä! ja juhannus meni ihan hyvin viihde puolella! sais nämä helteet jo hellittää vai mitä? Sinkut.netti on näköjään muuttunut viime näkemästäni ihan huippu juttu! Haluaisin vaihtaa ajatuksia jonkun miehen kanssa,löytyykö? | Hei Taru, kyllähän täältä miehiäkin löytyy, kesä on vaan sellasta aikaa, että ihmisillä on varmasti paljon muutakin puuhaa kuin netissä oleminen.
Itsellä ei ole vielä lomat alkanut, joten joutaa täälläkin välillä käymään.
Mitenkäs sinulla, joko on lomat pidetty?
Katselin tuossa tuota ketjua ja huomasin että asut Kuopiossa, en ole koskaan käynyt, mutta se on kuulemma oikein hieno paikka, varsinkin kesäisin.
Kerro itsestäsi ja tunnoistasi, jos haluat, nyt on minun lähdettävä sorvin ääreen. | |
| | |
05.07.06, 12:56
|
#24 (linkki)
Hei Rolle!
En ole työ elämässä! olen tumma pitkä hiuksinen,ruskea silmäinen!Olen avoin,huumorintajuinen!Missä päin asut?Milloin sinun loma alkaa? Minkä ikäinen olet? Ihmiset on lomallakin parasta aikaa siksi ei netissä ole paljon ketään jonka kanssa vaihtaa ajatuksia puolin ja toisin!Oletko käynyt jo uimassa? Olen ollut sinkkuna puoli vuotta!Oletko ollut kauankin sinkkuna? Kuopio on ihan mukava paikka asua varsinkin kesällä kun on paljon erillaisia tapahtumia,itse olen alkuperäinen Kuopiolainen! En etsi renttua enkä reissu miestä vaan ihan mukavaa kunnon miestä! kirjoittele!!!
| |
| | |
05.07.06, 14:26
|
#25 (linkki)
Hei Taistelia!
Minnekkä olet hävinnyt kun et ole yhteyttä ottanut! Mites kesä mennyt? Minä olen käynyt uimassa ja aurinkoa ottanut! Juhannus meni kavereiden kaa juhliessa! Miten vietit juhannusta? Olis kiva saada vielä sulta viestejä! kirjoittele kun on aikaa!!! | |
| | | | |