Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.08.06, 19:42   #51 (linkki)
Rolle
(Vierailija)

Re: sinkkuelämää

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Taru
Rolle!
Huhuu,Huhuu,minnekkäs olet hävinnyt kun et ole viestaillut?
Kirjoittele! :-)))

Empä sen kummempaan ole hävinnyt, lomilla ollut ja maanataina alko taas duunit.
Kuinkas se on savottaren kesä sujunut?
Täällä on ainakin mielettömän kuumaa ollut jo useamman kuukauden, luonto on kuivunut, eikä taida sienimetsäänkään tänä syksynä päästä.
Palailaan...
  Vastaa viestiin
13.08.06, 11:20   #52 (linkki)
Taru
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rolle
Lainaus:
Rolle!
Huhuu,Huhuu,minnekkäs olet hävinnyt kun et ole viestaillut?
Kirjoittele! :-)))

Empä sen kummempaan ole hävinnyt, lomilla ollut ja maanataina alko taas duunit.
Kuinkas se on savottaren kesä sujunut?
Täällä on ainakin mielettömän kuumaa ollut jo useamman kuukauden, luonto on kuivunut, eikä taida sienimetsäänkään tänä syksynä päästä.
Palailaan...
Heippä vaan Rolle!
Ihan kivasti on kesä mennyt,mut helteitä on piisannut et ei ole satanut yhtään ja tosiaan on luonto päässyt kuivumaan.Sais tosiaan nämä helteet helpottaa ja rueta vettä satamaan. Ei sieni metsään pääse todellakaan eikä marjaankaan kun niitä ei taida tulla paljonkaan ku ei oo satanut. No talvesta sitten tulossa kylmä "vai mitä" Missäs päin tuli loma vietettyä? Ei tullut käytyä missään tänä kesänä sen kummemmin,mut en tuota olis päässykkään lähtemään ku on noita neli jalkaisia niin monta et olis pitänyt etsiä hoitaja niille ja paljonko olis tullu maksamaan. Onhan tuota tanssissa tullu käytyä kaverin kaa. Olis kiva pitää yhteyttä sähköpostin kautta mut kukaan ei ole sitä mulle laittanut. Onko sulla sähköposti? Millanen työ päivä oli ensimmäinen loman jälkeen? Mun likka kaveri tapas netin kautta saadun kaverin mut se ei ollutkaan sellanen minkälaiseksi hän sen luuli olevan ku kirjoittelivat ja sit vielä se kaveri potki kissoja ku kissa purasi sitä leikillään,kun ne on penttu kissoja. En ymmärrä miks pitää potkia tai lyödä toisten eläimiä koska ne on syyttömiä minusta toi on törkeä teko ku ajattelee asiaa. "Mitä sinä olet mieltä tosta äskeisestä asiasta"? Olen seurannut tv.stä.urheilu kisoja ja suomi saanut mitalleja. Kirjoittele! :-)))
  Vastaa viestiin
13.08.06, 11:55   #53 (linkki)
Jaanuska
(Vierailija)

Moikka Taru mitä ystävälleni kuuluu?Kiitos mielipiteestäsi ja moni muukin on sanonut samaa että törkeetä on potkii eläimiä"kissan pentuja",jotka vaa halusivat tutustua ja meillä neiti on arka muutenkin,mut onneksx kaikki ok ny...
  Vastaa viestiin
13.08.06, 12:37   #54 (linkki)
Taru
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska
Moikka Taru mitä ystävälleni kuuluu?Kiitos mielipiteestäsi ja moni muukin on sanonut samaa että törkeetä on potkii eläimiä"kissan pentuja",jotka vaa halusivat tutustua ja meillä neiti on arka muutenkin,mut onneksx kaikki ok ny...
Heippä vaan jaanuska! Eipä kuulu kurjuutta kummempaa. Kesästä ja aurinkoisista ilmoista nauttinut tosi paljon vaikka saishan tuo välillä vettäkin ripsauttaa ku luonto on kuivunut,mut ei se vaan tuo ylä ilmojen herra anna vettä vaikka kuin toivoisi. Mites tuo Jaanuska on kesää vietellyt onkos tullut aurinkoa otettua? Mut täytyy varmaankin taas lähteä ulos kun on hyvä ilma. Olihan tuo kiva kun otit yhteyttä pitkästä aikaa ja kommentoit tuota äskeistä viestiä jonka kirjoitin.Pikku hiljaa tulee syksykin ja taasen kauhea talvi osta en erikoisemmin pidä. Syksy on ihanaa aikaa vuodesta kun lehdet alkaa kellastua ja tulee pimeä aika,kyl se tää suomen kesä on niin lyhyt. Ootko sie kesästä pitänyt? Mites tuo sun sinkku puoli onko löytynyt sinkku miestä. Ite en liiemmin ole kommentoinut koko asiaa,vaan olen tässä yksikseni oleskellut ja puuhannut yhtä sun toista aikani kuluksi. Mut nyt toivotan sulle oikein hyvää loppu kesää ja alkavaa syksyä!Mut kirjoitellaan ku ehitään."Tsemppiä" :-)))

Vastaa viestiin
13.08.06, 12:54   #55 (linkki)
Jaanuska
(Vierailija)

Taru:ensitapaaminen yksi mulla oli tässä pari viikkoo sitten ja ei silleen kemiat menneet yksiin kai jännitystä oli molemmilla päällä ja toi"kissojen tapaus"vähän sotki mun näkemystä millainen toinen osapuoli oli ja kuulemma ei oo tuollanen normaalisesti mitä oli kun nähtiin höh:(pyysi kyl anteeksi,mut en tiiä pysynkö unohtamaan ja antteksi annoin!!!Juu kyl mä pidän kesästä,mut syksy ja talvi on mun mieleen aina ollu!!!Kiitos vaa itelles hyvää loppu kesää ja tulevaa syksyä:)
  Vastaa viestiin
13.08.06, 13:01   #56 (linkki)
Jaanuska
(Vierailija)

Lainaus:
Taru:ensitapaaminen yksi mulla oli tässä pari viikkoo sitten ja ei silleen kemiat menneet yksiin kai jännitystä oli molemmilla päällä ja toi"kissojen tapaus"vähän sotki mun näkemystä millainen toinen osapuoli oli ja kuulemma ei oo tuollanen normaalisesti mitä oli kun nähtiin höh:(pyysi kyl anteeksi,mut en tiiä pysynkö unohtamaan ja anteeksi annoin!!!Juu kyl mä pidän kesästä,mut syksy ja talvi on mun mieleen aina ollu!!!Kiitos vaa itelles hyvää loppu kesää ja tulevaa syksyä:)
Kirjoitellaan ja ois kiva joskus nähä livenäkin ja jutella kahvi kupposen merkeissä!!!

Vastaa viestiin
13.08.06, 13:43   #57 (linkki)
Taru
(Vierailija)

Lainaus:
Lainaus:
Taru:ensitapaaminen yksi mulla oli tässä pari viikkoo sitten ja ei silleen kemiat menneet yksiin kai jännitystä oli molemmilla päällä ja toi"kissojen tapaus"vähän sotki mun näkemystä millainen toinen osapuoli oli ja kuulemma ei oo tuollanen normaalisesti mitä oli kun nähtiin höh:(pyysi kyl anteeksi,mut en tiiä pysynkö unohtamaan ja anteeksi annoin!!!Juu kyl mä pidän kesästä,mut syksy ja talvi on mun mieleen aina ollu!!!Kiitos vaa itelles hyvää loppu kesää ja tulevaa syksyä:)
Kirjoitellaan ja ois kiva joskus nähä livenäkin ja jutella kahvi kupposen merkeissä!!!
Heipä hei Jaanuska!
Olishan se kiva tavatakkin. Niin ja rupatella niitä näitä kahvi kupposen äärellä. Tutustuminen olis muutenkin kiva asia näkis toisensa puolin ja toisinkin eihän sitä tiedä vaikka tulis ystäväksikin pitemmän päälle. Mut pietään mielessä tämä tapaamis asia:"Eikö vaan"
Pistähhän rima korkelle.:-))) "Syksyä odotellen"

Vastaa viestiin
13.08.06, 13:46   #58 (linkki)
Taru
(Vierailija)

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Heipä hei Jaanuska!
Olishan se kiva tavatakkin. Niin ja rupatella niitä näitä kahvi kupposen äärellä. Tutustuminen olis muutenkin kiva asia näkis toisensa puolin ja toisinkin eihän sitä tiedä vaikka tulis ystäväksikin pitemmän päälle. Mut pietään mielessä tämä tapaamis asia:"Eikö vaan"
Pistähhän rima korkealle."Syksyä odotellen" :-)))
  Vastaa viestiin
16.08.06, 21:53   #59 (linkki)
Jaanuska
(Vierailija)

Joko olet syys omenat saanut kuorittua hilloksi?Mansikat hilloksi?
  Vastaa viestiin
07.09.06, 10:45   #60 (linkki)
Taru
(Vierailija)

Hei Rolle!
Et ole kirjoitellut onko ollut kiireitä ku et ole ehtinyt tänne nettiin.Olen odotellut viestiä sinulta.Kirjoittele.))) :-)
  Vastaa viestiin
24.02.07, 16:20   #61 (linkki)
Taru:)
(Vierailija)

Terppa missä olet ROLLE?
  Vastaa viestiin
15.01.08, 22:54   #62 (linkki)
Marjatar
(Vierailija)

Tammikuu

Tääl ois tumma ja tulinen nuori nainen Kuopion seudulta hakemassa mukavaa seuraa
jos sellainen löytyis talvi iltojen iloksi ja ratoksi!
  Vastaa viestiin
16.01.08, 13:49   #63 (linkki)
Ville V
(Vierailija)

Hei Marjatar!

Kuinkas tulinen tyttö siellä on? Palaako näpit jo ensikosketuksella? Kerropa lisää itsestäsi t. mies savosta.
  Vastaa viestiin
17.01.08, 00:26   #64 (linkki)
Marjatar
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ville V
Kuinkas tulinen tyttö siellä on? Palaako näpit jo ensikosketuksella? Kerropa lisää itsestäsi t. mies savosta.
Tääl on iloinen ja rempseä Kuopion tyttö.Ei nyt sentään pala
näpit ihan kosketuksesta.Olen 45v.iloinen,huumorintajuinen,rehellinen,puhelias nuori nainen.Elämää kokenut jonkin verran tähän ikään.Mistäs päin savoa sä oot? Kerroppa lisää itsestäsi?

Vastaa viestiin
17.01.08, 12:45   #65 (linkki)
Ville V
(Vierailija)

Hei Marjatar

Ollaan sitten melko samanikäisiä ja asunkin Kuopion lähellä joten jos haluat tutustua lähemmin, niin postia osoitteeseen vesi.mies@pp.inet.fi
  Vastaa viestiin
03.06.09, 20:55   #66 (linkki)
Kunnollinnen(?)
(Vierailija)

Kunnollinen..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja taru
olen 43v.sinkku nainen ja viettelen ihan tavallista sinkkuelämää.vaikka toisaalta ois kiva ollakkin parisuhteessa.mutta mistä tämän ikäinen sinkku nainen löytäisi kunnollisen miehen?neuvoja antakaa ellit...
43v sinkku löytäisi kunnollisen miehen.. En ole Elli joten mielipiteeni on värittynyt
vastakakkaisen sukupuolen johdosta. Luulen että asia on paljolti kiinni asenteesta,
eli hymy huulessa ja hyvillä mielin ei seuralaisista ole puutetta. "Kunnollisen" löytäminen
onkin vaikeampaa, skaala on laaja. Luulen että se mutu on se oikea (ainakin alussa)

Vastaa viestiin
17.12.10, 10:56   #67 (linkki)
Nallukka48@wippies.fi
(Vierailija)

Haluis sinuun tutustua?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja taru Näytä viesti
olen 43v.sinkku nainen ja viettelen ihan tavallista sinkkuelämää.vaikka toisaalta ois kiva ollakkin parisuhteessa.mutta mistä tämän ikäinen sinkku nainen löytäisi kunnollisen miehen?neuvoja antakaa ellit...
Heissan Taru söpöliini,haluaisin tutustua sinuun joten kerros itsestäs enemmän ja kuvakin olis mukava saada jotta sais enemmän kuvausta sinusta?
tv.arto
  Vastaa viestiin
17.12.10, 11:00   #68 (linkki)
Nallukka48@wippies.fi
(Vierailija)

sinkku joka haluis eroon yksinäisyydestään?

Olis kiva löytää noin 35-50v sinkku Nainen, Ottakaa yhteyttä 48v 186/88 tummahiuksiseen luotettavaan uskolliseen ja erittäin tunteikkaaseen nallukkaan! Kirjoitelkaa mailia vaik´kuvan kera os. nallukka48@wippies.fi arto
  Vastaa viestiin
01.09.11, 11:46   #69 (linkki)
Esajuhani
(Vierailija)

Hei vaan sinulle yksinäiselle!

Olen valokuvaaja mies tästä Rypysuolta. Minä rakastan suomalaista naista. Tykkään liikkua luonnossa mutta myös koti-illat on tärkeitä. Haluaisin pitää sinua hyvänä ja silittää sun hiuksias. Olen 47 vuotias ja painoa on noin 85 kiloa ja pitutta 184 cm. En varmaan ole mikään komistus mutta en ehkä ihan rumakaan.
Minua on joskus huijattu tosi pahoin mutta en silti ole menettänyt uskoani suomalaiseen naiseen. Voi kun sinut vaan löytäisin. Sinut, normaalimitoissa oleva ja ajatteleva nainen täältä Kuopiosta.
Voitaistko tavata joku päivä vaikka tuossa Sektorin kahvilassa?
Alkoholia en käytä mutta tupakoin silloin tällöin.
Valokuvauksesta vielä sen verran, että olen kuvannut jo 30 vuotta ja siitä 20 vuotta työkseni.
Jos sinua tällainen tavallinen mies kiinnostaa niin otahan yhteyttä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku