| | |
23.08.06, 22:16
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Kuuluuko nettideitillä miehen piffata???
Lopputuloksena kai voimme todeta, että aina mies maksaa. Prostituoiduille naisille maksetaan seksistä, kotiäidelle maksetaan seksistä ja seksiä vonkaava mies maksaa naiselle, joka antaa ymmärtää vaikka ei ymmärtäisikään antaa.
Ainakin yllekirjoittaneet naiset tämän vahvistaa. Samoin kokemus.
| |
| | |
24.08.06, 00:07
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Kuuluuko nettideitillä miehen piffata??? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja WhyNotJustDoIt Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Oona "Se etta uskaltaa antaa itsestaan on merkki vahvuudesta". Hmm... siis tarkoitatko, etta jos nainen uskaltaa antaa itsestaan ja kukkarostaan ja tarjoaa miehelle, kertoisi tuo naisen vahvuudesta? Nyt oli siis kyse siita kuka tarjoaa ja hyvista tavoista. Yleisesti kylla olen samaa mielta kanssasi asiasta, etta minua myos kiehtoo ihmiset, joilla on hyva itsetunto ja se tulee ilmi siita, etta uskaltaa antaa itsestaan ja laittaa itsensa likoon tunnetasolla. | En antamisella todellakaan tarkoittanut rahaa tai muuta...eh...aineellista vaan nimenomaan itsensä likoon laittamista tunnetasolla. Luulen että olemme asioista aika samaa mieltä, paitsi tuosta arvostuksesta. Treffeillä antaa aina toki mies...tai siis maksaa laskun ;-) | Kyllä ehdottomasti mies maksaa laskun ruoka ravintolassa,jos treffeillä ollaan samoin viihteen puolella mies maksaa juomat:-) | Olen ehdottomasti samaa mieltä, kun jos suostuu kitupiikin kanssa treffeille, niin se ukko saa kaivaa kuvettaan kun laskun aika tulee. On aivan älytöntä, että nainen maksaisi omansa. Itse käyn harvoin treffeillä, mutta onneksi en olekaan törmännyt kitupiikkeihin. Keväälläkin olin baarissa ja sen illan aikana minulla meni 8 euroa, koska olin herrasmiesseurassa ja en edes saanut maksaa juomiani. Tuo 8 e meni ihan alkuillasta, kun ravintola oli vielä melko tyhjä. Eräskin mies, jonka olen jonkun aikaa tuntenut oikein suutahti, kun ensin meinasin maksaa itse juomani. Sitten laitoin rahapussini takaisin laukkuun ja hän oli onnessaan, kun sai tarjota minulle paukut! (Ja huomio: ilman mitään taka-ajatuksi) se onkin ollut minun onneni, että olen törmännyt todellisiin herrasmiehiin, jotka arvostavat naisia, toisin kuin nämä "kitupiikit", jotka muuten ovat aina yksin!!! Hehehehhe :-)) | |
| | |
10.10.08, 12:00
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | only a gentleman can expect a lady...
Jokainen saa toimia tyylillään, mutta itse odotan miehen maksavan kaiken: kahvit, ruoan, leffat yms. En lähde koskaan miehen kanssa edes kahville, ellen ole oikeasti kunnolla kiinnostunut. Syön mieluummin kotona omaa soppaa kuin menen ilmaiselle lounaalle miehen kanssa, josta en ole kiinnostunut. Oma vapaa-aikani on mielestäni sen verran arvokasta, että en lähtisi istumaan kahdeksi tunniksi miehen kansa lounaalle ilman hyvää syytä. En edes vaikka budjettini on tällä hetkellä tiukka, koska teen toista tutkintoani. Mielestäni oikea herrasmies toimii niin, että maksaa oikeastaan kaiken. Ymmärrän myös, että herrasmies odottaa löytävänsä leidin. Jos olisin itse mies, haluaisin tarjota naiselle ulkona oikeastaan kaiken, mutta odottaisin, että suhteen edetessä naisesta voisi saada hyvän vaimon, rakastajattaren, äidin lapsilleni ja hyvää seuraa ylipäänsä.
| |
| | |
02.12.08, 17:27
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja LämminSydän Heip!
Olen tässä muutaman nettideitin harrastaneena mietiskellyt, kuuluuko asiaan että mies piffaa esim. kahvit? Minulla on 8 vuotta edelliseen sinkkuaikaan, enkä ikinä ole nettituttavuuksia harrastanut joten tämä homma on ihan uutta. Kaksi kolmesta treffiseurasta tarjosi kahvit itsestäänselvyytenä, mutta kolmas antoi minun maksaa omani. Kyllä, ihan itse kyllä vein kaffet tiskille ja kaivoin lompakon esiin, ja nämä kaksi olivat herrasmiehiä. Valitettavasti muuten ei natsannut, mutta tämän kolmannen rankkasin heti pois huonon käytöksen takia. Vai olenko ajastani jäljessä, en liian feministinen? Mitäs muuta etiketteihin kuuluu?
Tätäkin kautta... fiksu, kohtelias, omillaan toimeentuleva, raamikas mies, deittailuni on vasta alussa ja loppuu heti kun oikea tulee kohdalle. Enkä nyt kovin kalliita kahveja pistä toista maksamaan ;)
| Miksi pitäs maksaa tuntemattoman kahvit jossei halua. Mä en maksaisi, ellei nainen sitten tekisi niiin hyvää vaikutusta että kahvi kannattaa maksaa. | |
| | |
22.12.08, 13:38
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | No huoh!
Mielestäni tutustuessa on ihan suotavaa laittaa laskut 50-50 eikä niin, että toinen hoitaa koko potin. Eikä se raha kasva puissa niinkuin moni nainen tuntuu kuvittelevan täällä, ei ainakaan nuoremmilla roomeoilla. Itse olen tarjonnut monet ruuat/elokuvat/viinat yms yms , mutta huomannut myös monien naisten arvostavan juttukaverissaan (minussa) enemmän muita avuja kuin sitä, että etten nirsoile rahan kanssa. Keskustelutaidot ja kyky ymmärtää toista ihmistä tutustuessa on paljon tärkeämpää kuin Stockmannin yläkerran yli hinnoiteltujen kahvien piffaaminen. Itse arvostan naisessa itsenäisyyttä ja sitä, että pärjää täysin omillaan.
Tämä sen takia, että olen ollut kihloissa vanhemman naisen kanssa, jota jouduin elättämään & majoittamaan. Eron jälkeen kyseinen henkilö siirtyi rikkaamman miehen sänkyyn ja elää nykyään hänen rahoillaan.
| |
| | |
09.01.09, 22:55
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) | Minäkin olin
Hei
Kerron, millaista miestä minä tapailin kolme kuukautta. Netin kautta aluksi tutustuin.Ensimmäisillä treffeillä maksoimme kummatkin omamme. Seuraavilla treffeillä mies halusi hemmotella minua ja vei minut syömään. Ruokapaikka oli uusi minulle ja hyvää ruokaa olikin paikassa. Kun maksun aika tuli, mies sanoi, että mitä jos maksan omani ja niin minä maksoin.
Seuraavalla kerralla vein miehen vuorostani ravintolaan ja kun maksun aika tuli mies sanoi että lasku tulee yhteen ja osoitti tarjoilijalle, että minä maksan. Minä maksoin laskun.
No tapailu jatkui... ja seuraavan kerran mentiin taas syömään ja mies maksoi omansa. Käytiin kahvilla ja mies meni aina ensin kahvilassa kassalle ja maksoi vaan omansa. Yhtenä kertana oltiin torilla kun oli kesäaika ja miehen teki mieli jäätelöä. Hän kävi hakemassa vaan itselleen jäätelön. Ei kysynyt mitään, että toisiko minulle samalla jne.Tässä välissä tapailtiin myös minun kotonani ja laitoin aina ruuat asunnollani. Mies ei koskaan tuonut mukanaan mitään ruokatarvikkeita. Kun minulla oli syntymäpäivä, mies sanoi, että ei ole tapana muistaa ketään ja tuli tyhjinkäsin luokseni. Hänellä oli juuri ennen minua oma syntymäpäivä ja tein hänelle kakun ja kahvit juotiin minun luonani. Joskus hän pyysi ruokaa mukaansakin , kun kävi luonani.
Mies jotenkin aina huomioitti vaan itsensä ja jotenkin lopahti kiinnostus häneen. Taustoista sen verran, että mies oli kokopäivätöissä ja minä opiskelija. Ei ole aikaisemmin tällaista miestä ollutkaan. Hän ahneuksilla otti kaikki vastaan, mutta ei mitään tarjoamisen elettä toisinpäin. Yleensä miehet ovat olleet fiksuja ja huomanneet, kuinka hienoa on, kun puolin ja toisin huomioidaan toista.
Kolme kuukautta riitti minulle.. mies jäi ihmettelemään, missä meni vikaan. Sanoin lopuksi, että olisin kaivannut hieman huomiointia ja otin puheeksi esim. puolin ja toisin tarjoamisen, joka tuntuu joskus naisestakin mukavalta ja mies sanoi, että tällainen ei ole nykyaikaa.. Tulinkin tulokseen, että olen sitten aika vanhoillinen nainen. No mutta tällaisiin miehiin en ole kuitenkaan kovin montaa törmännyt elämässäni. | |
| | |
27.02.09, 14:31
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | Niin tuttua
Heh. Naiset ovat kyllä kaksinaamaisia otuksia, vaikka kovasti muuta väittävätkin. Jostain kumman syystä kaikista naisia suosivista tavoista puhutaan aina "herrasmiestapoina" tai "perinteinä", mutta miehiä suosivat vanhat tavat ovatkin kauhean vanhanaikaisia ja sovinistisia. Tasa-arvoa huudetaan, mutta omia etuja ei olla valmiita edes kyseenalaistamaan, vaikka niille ei olisikaan järkeviä perusteita.
"On aivan älytöntä, että nainen maksaisi omansa."
Mikä siinä niin älytöntä on? Alatko kaupassakin valittamaan, että "On se älytöntä, että joudun maksamaan ostamani tavaran, vaikka olen nainen"? On vähän kumma että toisen täytyisi olla aina oletusarvoisesti maksamassa toisen kuluja. Jos nainen pitää itseään niin ylivertaisena että kaikkien täytyisi vain olla palvomassa ja lahjomassa häntä, niin eipä sellainen nainen paljon kiinnosta. En ole koskaan pitänyt itsekeskeisistä egoilijoista, jotka ovat jatkuvasti nostamassa itseään jalustalle.
Itse olen sitä mieltä, että oletusarvoisesti kutsuja maksaa, mutta molemmilla on halutessaan oikeus maksaa omansa, tai tarjota toiselle. Se kuitenkin koskee myös naista, eli ei siinäkään ole mitään ihmeellistä että nainen tarjoaa joskus miehelle. Turha naisten on alkaa esittämään marttyyria sellaisesta, jos joskus itsekin tarjoaa miehelle.
Pihi en ole ja tarjoan useinkin ystävilleni ja seuralaisilleni erilaisia asioita, mutta ihan omasta tahdostani. Jos nainen on oikein vaatimalla vaatimassa
sen ja tuon maksamista, niin mielummin toivotan hyvät illanjatkot ja annan naisen jäädä paapattamaan ihan yksinään.
Materialistiset ihmiset eivät nappaa, vaikka omakin toimeentulo on ihan kohtalaisella tasolla. Minä sitä paitsi tunnen montakin
naista, jotka tienaavat enemmän kuin minä. Eikös heidän silloin pitäisi tarjota miehille, kun naisetkin aina vetoavat miesten
suurempaan palkkaan? Eikun ainiin, ne herrasmiestavat. Naista kuuluu suosia automaattisesti kaikessa, tai
on kamala juntti ja sovinisti.
Jotenkin vaan naurattaa kun jotkut naiset vetävät niin hirveän shown siitä jos mies ei sitä kahvia tai pullaa hänelle tarjoa.
Heti mies on kamala olento ja pakit ovat automaatio. Valitetaan että se kuuluu kohteliaisiin tapoihin, mutta
ilmeisesti näiden naisten mielestä asia ei voi mennä niin päin, että nainen olisikin joskus se miestä kohtaan kohtelias asapuoli?
| |
| | |
18.03.09, 10:03
|
#33 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2009
| No edes yksi kahvi
Minulle mies tarjosi kahvit ensimmäisellä tapaamisellamme, mikä tuntui minusta hienolta. Olin itse pukeutunut hyvin, hän ei ollut panostanut siihen puoleen.
Minä maksoin hänen kahvinsa, kun menimme seuraavan kerran kahvilaan. Oltiin tasoissa, kun erottiin. Ei jäänyt velkaa puolin eikä toisin.
| |
| | |
18.03.09, 14:19
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) |
Riippuu taloudellisesta tilanteesta, mutta kyllä omana lähtökohtana on se, että mies maksaa ensimmäisten treffien jutut, vähintään sen kahvin. Myöhemmin juttuja voidaan toki puolittaa.
Mutta sos mies ei ekoilla treffeillä herrasmiesmäisesti maksa euron pari kahvia, se riittää sitten tapailusta. Euron pari kahvin pystyy piffaamaan kuka tahansa halutessaan. Jos herrasmiesmäisyyttä ei löydy on turha tuhlata aikaa enempää.
| |
| | |
23.03.09, 18:55
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä maksan kyllä itseni noissa tilanteissa, ihan ilman muuta. Tai sitten maksetaan miespuolisen seuralaisen kanssa vuorotellen niin, ettei jää kummallekaan kertymää. En vain osaisi olla, jos mies maksaisi minun syömisiä tai juomisiani, en kerta kaikkiaan. Eipä tartte sitten miettiä, miten iso investointi olin ja kannattiko, eikä ole tunnetta, että on yritetty ostaa tahikka kahlehtia. Kavereiden kesken kahvistellessa tai syödessä voidaan joskus tarjota, koska sekin tapahtuu taas ennemmin tai myöhemmin vastavuoroisesti toisinpäin. Mutta ne ovat jo ennestään olemassaolevia kaverisuhteita ne. Treffeillä maksan itseni ja sillä sipuli!
Tuttavaperheen mies on joskus näyttänyt siltä, että menee loukkaukseksi, ellei hän saa kustantaa minua muiden mukana porukalla liikkuessa, joten se on sitten saanut maksaa, ettei tule paha mieli... :)
| |
| | |
05.07.09, 14:01
|
#36 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2000
|
Hauskoja juttuja kyllä.
En tiedä pystyisinkö arvostamaan naista, joka pitää odotusarvona, että miehen pitäisi maksaa kaiken, erityisesti jos nainen muutoin odottaa tasa-arvoista kohtelua. Oli tuolla kyllä hauskoja juttuja kuinka jotkut ovat joutuneet todellisten hyväksikäyttäjien uhreiksi (siis sekä hyväksikäyttäjämiesten että -naisten.) He ovat tietysti asia erikseen.
Mielestäni kuitenkin lähtökohtana pitäisi olla tasa-arvo, jos tuloissa ei ole suuria eroja ja toinen ei vaadi nimenomaan jotain kallista paikkaa treffipaikaksi. Jos pyytäisin jonkun treffeille ja valitsisin paikan, niin maksaisin tietysti kulut. Jos minua pyydettäisiin treffeille, niin maksaisin silti omat kuluni. Yhdessä sovituissa treffeissä... en tiedä... riippuisi tilanteesta, saattaisin tarjotakin, erityisesti jos nainen ei pitäisi sitä maksua itsestään selvyytenä. Paljon parempituloisena toki päätös olisi helpompi. Opiskelijan ja työssäkäyvän tuloissa on niin suuret erot, että opiskelijalle olisi varsin mielekästä tarjota joka tapauksessa. Opiskelijalla tuskin on kovin kalliit mieltymyksetkään.
| |
| | |
09.07.11, 18:27
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) | !!!!!
Moi PiFfin jätkät! Arvasin että cxekkaatte lnkin! :o
| |
| | |
17.07.11, 20:33
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) | juupelia | |
| | |
17.07.11, 20:40
|
#39 (linkki)
| | (Vierailija) | :o Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hena | Hena perkele!
| |
| | |
24.07.11, 22:40
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen nainen. Minulle on aina treffeillä tarjouduttu maksamaan kahvit mutta olen kohteliaasti kieltäytynyt ja maksaut oman kupposeni. Joku naisystäväni valitti ettei koskaan ole ollut treffeillä jossa mies olisi tarjonnut. Voi hellanlettas. Kyllä, naiset ja miehet ovat erilaisia, mutta en halua minuun (tai kehenkään toiseen) kohdistuvan odotuksia sukupuolen perusteella.
Jos rupean vaatimaan että mies maksaa kahvit koska on _mies_ niin hänkin voi vaatia että minä sitten aina kuuraan vessanpöntön koska olen _nainen_. Ja sitten me tehdään toisemme tosi onnellisiksi ja tunnemme itsemme oikein naiseksi ja mieheksi kun vain toinen kuuraa pöntön ja toinen maksaa kahveja. Pölöpölö ja paskan marjat. Olen sukupuolestani senverran varma että tunnen itseni ihan yhtä paljon naiseksi tarjottiin minulle elintarvikkeita tai ei. (En edes tajua miten joku voi yhdistää nuo kaksi asiaa) Ei se pillu sieltä mihinkään katoa.
Tietenkin se, että toinen ottaa minut huomioon ja omaa hyvät käytöstavat on tärkeätä. Mutta toisten kahvien maksaminen _sukupuolen perusteella_ ei mielestäni liity käytöstapoihin. Tietenkin se on mukavaa jos toinen avaa oven ja muuten ottaa minut huomioon, ja vastavuoroisesti voin avata toiselle oven jos satun kävelemään ensin. Kaksi ihmistä voi näin tehdä toisensa onnellisiksi ja voivat silti tuntea olevansa juuri sitä mitä ovat.
| |
| | |
25.07.11, 15:28
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) |
En maksa naisten puolesta mitään. Puoliksi laitetaan kaikki. Jos nainen on köyhä, niin sitten tehdään treffeillä sellaista mikä ei maksa mitään tai hyvin vähän. Tämä on reilu tapa hoitaa treffit. Ei kannata yrittää tehdä vaikutusta maksamalla mitään naisen puolesta.
Olisi eri asia, jos naiset olisivat ilman omia tuloja. Jos on omat tulot, niin niillä on tarkoitus kustantaa omat menot. Pienituloisia miehiäkin on paljon.
| |
| | |
09.09.11, 00:11
|
#42 (linkki)
| | (Vierailija) | Helvatun tasa-arvo
Olen deittaillessani tosiaankin ihmetellyt miten on mahdollista että suomimiehet ovat niin saitoja että eivät jopa itse treffeille pyytäessäänkään maksa koko laskua, vaan olettavat että se jaetaan?! Kerran törmäsin jopa mieheen joka ei maksanut ekatreffeillä sitä kahvikupillistakaan...Tuollaisen kohdatessaan vaan tietää että tämä nyt oli tässä, vaikka kuinka olisi muuten mielenkiintoinen tyyppi. Olen luullut tavanneeni jotain luonnonoikkuja, mutta ilmeisesti tämä on sitten ihan yleistä Suomessa. Nytkin tapailen miestä joka ei juuri tarjoudu maksamaan ja se vaivaa minua kovasti. En vaan koe itseäni kovin naiselliseksi kun joudun itse kaivamaan lompakkoa esiin. Mies saisi kyllä minusta paljon naisellisemman ja hemmottelevamman kumppanin jos vähän viitsisi leikkiä herrasmiestä. Mutta ei näytä kiinnostavan...eikä kyllä minuakaan oikein enää...
| |
| | |
09.09.11, 00:14
|
#43 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kun suomalaiset miehet aina kehuu miten naisellisia ne thaimaalaiset ja venäläiset naiset ovatkaan niin voisivat kokeilla heittää esim. ravintolalaskun seuraavaksi venakon eteen tyyliin; "siinä muru, maksa puolet!" Voi vaan kuvitella SEN reaktion, buuaaahhahhahahhah!!!!:D
| |
| | |
21.09.11, 16:24
|
#44 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petkutettu ja huijattu mies Lopputuloksena kai voimme todeta, että aina mies maksaa. Prostituoiduille naisille maksetaan seksistä, kotiäidelle maksetaan seksistä ja seksiä vonkaava mies maksaa naiselle, joka antaa ymmärtää vaikka ei ymmärtäisikään antaa.
Ainakin yllekirjoittaneet naiset tämän vahvistaa. Samoin kokemus. | Ilmaisia naisia ei ole olemassakaan. Kaikki ne tulevat kalliiksi joko suoran käteisen, deittailutapahtumien tai sitten myöhemmin taloudenpidon muodossa. Ja yleensä mitä tasokaampi nainen (sekä luonne että ulkonäkö) niin sitä vaativimpia tietysti ovat. Luonnonlakeja nämä.
Huorissa on huonoa juuri se kuin **tietää** niiden olevan umpikäytettyjä. Sellainen likainen lumppumaisuus nyt vain ei mun ja monen muun mielestä ole seksikästä.
Normaliin deitin kanssa voi edes kuvitella, että toisella on ollut vain se "muutama kumppani", vaikka todellisuudessa se tyylikäs Neiti Siveä on saattanut jakaa pesäänsä siinä kuin ammattihuorakin. Igronance is bless ja tieto lisää tuskaa.
| |
| | |
28.10.11, 17:32
|
#45 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Neiti Olen samaa mieltä Nasse-sedän kanssa. Se maksaa, joka pyytää kaffeelle.
Voihan siinä maksutilanteessa sitten tarjoutua maksamaan oman osansa,
niin jäisi hyvä mieli molemmille.
Jos pyydän ystävän vaikka kotiin lounaalle tai kahville, niin enhän minä siitä maksua pyydä. Järki ja hyvät tavat käyttöön. |
Meillä ainakin ystäväporukassa meneen niin, että jos joku kutsuu luokseen hän tarjoaa, mutta jos mennää ravintolaan/kahvilaan jokainen maksaa omansa. Eli mielestäni on eri asia mennä kahvilaan/ravintolaan kuin toisen luo kylään.
| |
| | |
31.10.11, 17:56
|
#46 (linkki)
| | (Vierailija) |
Maksan mielelläni treffeillä laskun jos nainen on ensin vaatinut saada maksaa oman osuutensa, maksan myös silloin kun nainen ei ole vaatinut maksaa omaa osaansa, tosin näissä tapauksissa jää treffit yhteen kertaan, onnenonkija "prinsessat" kun eivät sytytä. Raha on mulle yhdentekevää, asenne ratkaisee.
| |
| | |
16.11.11, 23:50
|
#47 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2011 Sijainti: Vantaa
| Tarjous
Ainakin itse pyrin tarjoamaan kierroksen ensitreffeillä. Siitä eteenpäin en sano enää mitään :O
| |
| | |
04.12.11, 15:55
|
#48 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jarno! Rvan läppäri kehiin!
| |
| | | | |