Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.09.06, 16:24   #26 (linkki)
peijoonin poik
(Vierailija)

Re: Mistä nelikymppiset miehet tanssilavoille?

Moi tänne. Olen 37 v ja rupesin käymään tanssikursseilla alku kesästä. Vaihtoaskeleella pääsee jo pitkäll, eikä ole vaikea oppia. Tanssiminen on mukavaa puuhaa. Syksyiset terkut teille kaikille.
  Vastaa viestiin
17.09.06, 17:36   #27 (linkki)
Mia
(Vierailija)

Uskaltakaa miehet tanssikursseille, avautuu ihan uusi maailma ja hieno lähestymiskeino liikunnan ilon lisäksi. Paritanssi on nouseva trendi, uskokaa vaan! Kursseilla on hauskaa ja oppiminen helppoa, kaikki ovat siellä samassa veneessä eli opettelemassa tanssin saloja.
  Vastaa viestiin
22.09.06, 13:07   #28 (linkki)
rock rok
(Vierailija)

Tanssimusiikki on skeidaa. Kuka jaksaa mollisäveliä kuunnella?
  Vastaa viestiin
27.09.06, 12:26   #29 (linkki)
Vanha Markku
(Vierailija)

Ei meitä tanssilavoille saa millään. Kaikki energia menee elannon hankkimiseen, ei siinä kerta kaikkiaan JAKSA enää muuta!
Sitten kun on eläkkeeellä, sitten huomaa ettei ole ollut aikaa opetella tanssimaan yhtään mitään. Mitä sitä sitten enää lavoillakaan tekee? Tai missään muuallakaan? Ei ole paikkaa, missä ketään tapaisi. Siispä pullon kanssa seurustelu helpottaa vähän yksinäisyyttä, turruttaa se ainakin pahimman kaipuun ja ikävän.
Siksi Jeppe juo.
  Vastaa viestiin
29.09.06, 22:18   #30 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2006

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 41-v. nainen
Lavakausi alkaa olla jo takana päin :(. Uskaltauduin parille tanssikurssillekin loppukesästä ja nyt irtoaa jo pikkasen lattarimpikin tanssi. Ja moni on parketilla halunnut opettaa fuskya ja sitä kävelyhumppaakin eli ei hukkaan mennyt tämäkään kesä. Ja yhden nelikymppisen "pojan" kanssa tehtiin sopimus, että saa kysellä kaveriksi, jos sopivia kursseja löytyy. Eli kyllä siellä lavalla joku miespuolinen ikätoverikin näköjään viihtyi.
no nyt sun kannattaa uskaltautua naisten tansseihin niin nähdään miten mennään. tässä olis yks tanssitaitoinen äijä.ei muuta ku kouvola vaakunaan keskiviikkosin niin kokeillaan.siellä on menoa

Vastaa viestiin
21.05.09, 09:28   #31 (linkki)
nelikymppinen, takana on kova putki rillu...
(Vierailija)

Täältä ainakin

Krouvin Lavalle menen huomennakin avajaisiin! ;=)

Kari Tapio ja Tosimiehet. Tää kun on lähin, niin käyn suunnilleen aina, kun esiintyjä miellyttää... eli about kerran viikossa.

http://www.krouvincamping.fi
  Vastaa viestiin
02.07.09, 15:15   #32 (linkki)
nainen vierailija
(Vierailija)

mistä löytäisin tanssitaitoisen miehen

olisi kiva löytää tansitaitoinen mies joka osais tanssia lavoilla!ja tanhuta!vastaus mollaat@suomi24.fi
  Vastaa viestiin
01.07.11, 21:28   #33 (linkki)
peppiina
(Vierailija)

keski-ikäinen mies kadoksissa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Epäjumalaa karttava. Näytä viesti
Kyllä niitä jätkiä löytyy. On vain se ulkonäkö, joka ei ole aina riittävä. Ihmiset haluavat olla vain kauniiden ihmisten kanssa. Sen takia imimiset ovat yksinäisiä, kun ei kelpuuteta edes tanssimaan sitä rumempaa.
Se on sitä epäjumalan palvontaa, jonka nimi on kauneus. Hautaan kelpaa rumanakin.

Olen itsekin aina välillä käynyt etsiskelemässä oman ikäistäni seuraa tanssilavoilta.Itse olen nelikymppinen nainen,vaan aina on joutunut pettyneenä toteamaan ettei niitä oman ikäisiä miehiä edes käy tanssilavoilla.Suurin osa miehistä on pari-kolmekymmentä vuotta vanhempaa kaliiberiä.kertokaapa mulle mistä mä oman ikäisiä miehiä löytäisin,kun ei löydy tuollaisesta luonnollisesta paikasta kuin tanssilava.?Mitä tekevät tuon ikäiset miehet viikonloppuiltaisin ja missä aikaansa viettävät,että löytäisi sen elämänkumppanin.?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku