| | |
13.08.06, 17:29
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2006
| Mies ja nainen ystävinä - onko mahdollista?
Kertokaahan mulle kokemuksianne miehen ja naisen välisestä ystävyydestä. Voiko ihastumisena alkanut suhde muuttua vähitellen aidoksi ystävyydeksi... vaikka siinä olisikin ollut voimakas seksuaalinen lataus?
| |
| | |
22.08.06, 21:22
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Mies ja nainen ystävinä - onko mahdollista?
Jos luen pelkän otsikon ja vastaan että mielestäni ei. Aina ajauduttu kuitenkin "suhteeseen". Suhde on eräänlaista peliä ja ystävyys ei ole peliä.
| |
| | |
23.08.06, 07:46
|
#3 (linkki)
Haluan uskoa että miehen ja naisen välinen pidempiaikainen, vahva ystävyys on mahdollista. Valitettavasti omalla kohdallani on sattunut puolin ja toisin että lopulta ystävyyden syvetessä toinen ihastuu liikaa kun toiselle riittäisi vain ystävyys. Tai sitten on eksytty sen iki-ihanan eroottisen jännitteen johdattelemana pehkuihin. Sen jälkeen ns. ystävyyssinetti on rikkoutunut. Silti en vaihtaisi em. ystävyyskokemuksiani pois. Vielä myöhemminkin yhteyksiä on toisinaan pidetty, kiva niin. Moni naistuttu on kummeksunut kun minulla on miehiä ystävinä. Jutustelut ja ajatustenvaihdot miesp. ystävien kanssa on avartanut maailmaani paljon enemmän kuin naisten kanssa! Tällä hetkellä seurustelen ns. ystävän kanssa vaikkakin väliltämme suurempi huuma puuttuu. Mutta kaikki muu välillämme on todella hyvin... Joten rohkeasti vain! Katso miten ystävyyden käy.
| |
| | |
23.08.06, 13:21
|
#4 (linkki)
Paljon samoja ajatuksia asioita Tiitu sinulla kuin minullakin:-)Samoin täällä että naistuttavat kummeksuvat kun minulla on useita miehiä ystävinä...ystävän kanssa kirjoitellaan soitellaan"miespuolinen"...Se on totta että VAHVA YSTÄVYYS voi tulla naisen ja miehen välille...:)
| |
| | |
26.08.06, 12:27
|
#5 (linkki)
Itselläni on naispuolinen ystävä, ollemme olleet jo pitkään hyviä ystäviä, on kestetty surut ja ilot, erot ja uudet naiset / miehet. Mukavaa se on, kun saa asioihin laajemman näkökentän.
| |
| | |
29.08.06, 21:32
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2006
| Re: Mies ja nainen ystävinä - onko mahdollista?
Kiitos kommenteista. Hienoa lukea myös miespuolisen ajatuksia naisen ja miehen ystävyydestä. On varmasti niin että toisinaan miehen ja naisen ystävyyssuhde onnistuu täydellisesti mutta niinkuin kommenteista on luettavissa, toisinaan se ei ole mahdollista. Ehkä kuitenkin jaksan uskoa ja luottaa siihen, että kun tunne on molemminpuolinen ja ystävyydestä ajatellaan samalla lailla, se on kestävää ja ehkäpä ikuistakin! Pidetäänhän huolta toisistamme ja vaalitaan ystävyyttämme - oli kyseessä sitten mies tai nainen.
| |
| | |
18.09.06, 21:35
|
#7 (linkki)
Pelkkä ystävyys on turhaa ajan haaskausta. Pitää olla täysipainoinen suhde, tai sitten ei mitään. Ystävyys voi estää sitten jonkin oikean suhteen kehittymisen. Ystävyys katsotaan joskus moraalittomaksi. Mikäli sitten elämänkumppanilla sattuu olemaan jokin ns. ystävä. se kyllä ennen pitkää hajottaa sen suhteen tai liiton.
| |
| | |
01.10.06, 15:48
|
#8 (linkki)
Minlla on samanlaisia kokemuksia. Kun teilläkin. Olen nainen 44. Haluaisin mies ystävän. Mutta aina oon saanut kokea. En halua olla ystävä.
| |
| | |
02.11.06, 20:52
|
#9 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2006
|
Tämä on niitä ikuisuuskysymyksiä. Ihmettelen kovasti miksi miehen ja naisen ystävyys on niin mahdotonta.. Ihan hyvin olen monenkin naisen kanssa hyviäkin ystäviä..Muutamat seurusteleekin..tosin sitä ihmettelemettä niitten se tyyppi kieltää tapaamasta muita miespuolisia kavereita..monta tapausta tiedän.. en ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on..
| |
| | |
24.11.06, 22:39
|
#10 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2006
| kyllä voi
eli kyllä voi olla ja vieläpä voi harrastaa kavereina villiä seksiä (O;§ kyllä se ihastus menee ohi jos sellaista on ollut ilmassa..
| |
| | |
24.11.06, 22:43
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hmm...
mä en ainakaan pystyisi harrastamaan seksiä miespuolisen kaverin kans. On vähän kuin panis serkkua:(
Tosin kaverisuhde voi kehttyä seurusteluasteelle, jos niin on tarkoitettu.
| |
| | |
10.12.06, 12:10
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | ystävyys
kyllä voi, joku sanoikin että silti voi pitää ovet auki muillekin tunteille jos ne on tullakseen, mutta kyllä ystävyys onnistuu aivan hyvin miehen ja naisen välillä jos kemiat pelaa, on kokemusta
| |
| | |
10.12.06, 19:07
|
#13 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2006
| Kyllä
Itselläni on paljon mies puoleisia ystäviä ja onnistuu vallan mainiosti niin kauan kun ei kumpikaan osapuoli seurustele. Seurustellessa jomman kumman ns. "toinen puoli" ei asiaa ymmärrä, vaikkei koskaan mitään enempiä ole ollut. Hyvässä ystävyydessä miesten kanssa saa laajempia näkökulmia eri asioihin.
| |
| | |
22.12.06, 21:27
|
#14 (linkki)
|
| niinpä
Eipä enää voi harrastaa seksiä, kun kaveri alkoi seukata..no, eipä silti, oikeastaan se oli helpotus, kun hänellä oli tapan soittaa keskellä yötä, eikä oikein viime aikoina ole ees kiinnostanut koko seksi jostain syystä..mutta olen todella onnellinen kaverini puolesta, että löysi elämänsä naisen!!!! Juu ei niitä seukkaavia kavereita sitten näy, kun ne alkaa leikkiä kotia..noei, kateellisen panettelua (O;§ hyvää joulua kaikille!!
| |
| | |
01.01.07, 09:19
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | puukeli.
Oletko kiinostunut minun kaltaisestani naisesta. Kysyisin vaan.
| |
| | |
06.01.07, 15:44
|
#16 (linkki)
|
| ai mää vai
Tarkoititko mua kenties...vai..jotain edellistä..periaatteessa kaikki käy.
| |
| | |
18.02.07, 03:17
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Haloo Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Ystävyys suhteilija Jos luen pelkän otsikon ja vastaan että mielestäni ei. Aina ajauduttu kuitenkin "suhteeseen". Suhde on eräänlaista peliä ja ystävyys ei ole peliä. | Onko itsessäsi sitten jotin vikaa, kun et pysty ystävyyteen vastakkaisen sukupuolen kanssa.? Itselläni on ollut nuoresta asti hyviä ystäviä molemmissa sukupuolissa ja eikä koskaan ole ollut kyse múusta. Nyt 50 v voin sanoa, että elämään voi kuulua useita tärkeitä ihmisiä, mutta seksiä ei niihin kaikkiin pidä sekoittaa todellakaan.
| |
| | |
24.02.07, 14:15
|
#18 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006
| mies ja nainen ystävinä
olen huomannut että osaan paljon paremmin keskustella miesystävieni kanssa, niitä taitaa olla jopa enemmän kuin naisystäviä. kyllä ystävyys onnistuu, ehdottomasti. ihmisiähän me ollaan ensisijaisesti.
| |
| | |
06.03.07, 13:21
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | ystävyys
kyllä olen samaa mieltä itse olen sinkku ja minulla on
tasapuolisesti mies ja naisystäviä eikä koskaan ole kukaan miehistä
mitään ehdotellut, voisko olla näin riippuu varmaan millainen on
ystävyys suhde. jos ystävyys oikein ystävyys pohjalle rakennettu
mielestäni ei ole mitään ongelmia.
| |
| | |
01.04.07, 22:24
|
#20 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2007
| Ystäviä
Kyllä,naisena mulla paljon miesystäviä ja vain pari hyvää naisystävää.Johtunee myös siitä että olen skorppiooni ja harrastan ei naisten juttuja..Miehet reilumpia kavereina kuin naiset! Ja ehdottomasti-kaverin kanssa EI HARRASTETA SEKSIÄ! Jos seksin sekoittaa kaveruuteen,se ei ole enään sama asia,se muuttuu suhteeksi-jonkinlaiseksi? tai lopahtaa ystävyyskin lopulta siihen.Eli ystäviä voi ja saa olla =0)
| |
| | |
26.09.07, 00:52
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | Ystäviä ?
Mikä sen ihanampaa kuin jo vuosia kestäneen ystävyyssuhteen muuttuminen rakkaussuhteeksi..tai edes yhden illan hyväilyksi taikka koko viikonlopun kestäneeseen.. Vaikeampaa on olla tapahtuneen jälkeen koskematta ystävään ( ja olla niinkuin välit olisivat ennallaan. Mutta kai ystäväänkin voi rakastua!
| |
| | |
28.09.07, 10:01
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Entäs rakkaussuhteesta ystävyyteen...?
Niin, uskoisin, että naisen on helpompi jatkaa syystä tai toisesta loppunutta rakkaussuhdetta ystävyytenä. Miehen on ehkä vaikeampi hyväksyä sitä, että ennen niin fyysisestikin läheinen suhde jatkuu platonisena, vaikka kuinkakin syvänä ystävyytenä. Ystävän ihon pehmeys ja lämpö houkuttavat edelleen... Olenko oikeassa?
| |
| | |
28.09.07, 10:02
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Aina latausta
Kyllä se vaan on niin, että miehen ja naisen välillä on aina enemmän tai vähemmän seksuaalista latausta. Jos ei molempien niin jomman kumman puolelta. Mutta saattaahan sitä löytyä myös nais-nais suhteista sekä mies-mies suhteista. Seksuaalisuus kuuluu jokaisen identiteettiin. Sehän on jokaisen oma moraalinen ja henkilökohtainen kysymys, että miten määrittelee ystävyyssuhteen. Itse en koe pystyväni ystävyyssuhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Aina jollain tasolla se liukuu liiaksi tunnepuolelle. Mistä lienee sekin johtuvan. Luonnon laki!
| |
| | |
28.09.07, 17:47
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | mies ja nainen ystäviä
parhaita ystäviäni ovat miehet..ovat paljon luotettavampia,ei kateellisia,ei pahoja, vaan tosi ihania ystäviä..eivät ne heti sitä ,seksiä ,ajattele..naiset ovat ne joka houkuttelee miehiä,SEKSIIN,,EIKÄ SEN JÄLKEEN VOI OLLA AITOA YSTÄVYYTTÄ...vaan siitä tulee vain valhe ystävyyttä...vaikka olenkin tosi seksikäs nainen,,olen aina vaalinut ystävyytemme..ja kaikki miehet tietää sen,eikä ne koskaan ole mua häirinnyt..ettei miesten kans muka voisi olla ystäviä,,on vaan naisten väärät luulot itsestään..voi voi kuin paljon ihania miesystäviä mulla onkaan..ja sallittua on kyllä,että miehet nipistää takapuoltani joskus ohikulkien,,eivät ne oikeuteen siitä joutuisi..hehe,se on vain ystävälle kaunis osoitus,,että ollaan tosi ystäviä..uskallan lähteä vaikka kauaksikin marjastamaan,tai minne vaan miehen kanssa..ja tien ettei mitään tapahtuisi...itsestähän kaikki on kiinni...ja siitä,että miehiä kunnioitetaan..
| |
| | |
28.09.07, 20:12
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | mies ja nainen ystäviä
olen ollut yli kymmenen vuotta ystävä miehen kanssa ,molemmat tahoillaan naimisissa eikä ole tarvetta seksiin juttelemme päivittäin puhelimessa ja joskus käymme kahvikupposella jos ei työn ohessa tavata ja hyvin toimii.
| |
| | | | |