Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.09.07, 04:19   #26 (linkki)
Sama jätkä
(Vierailija)

Missä pillu luuraa?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sama jätkä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minde65
No niin no..mulla on ollu seksisuhde noin 6 vuotta saman kaverin kaa, mutta mutta..viime aikoina on alkanut tuntua siltä,että muutakin haluais, kun sitä pelkkää seksiä. Sinänsä on ollut ihanaa ja kai me tykätäänkin toisistamme ja ollaan kavereita ja seksi on luontevaa eikä mitään tarvii hävetä..mutta..nyt tässä on mutta..no, eipä silti, ei ole jostain syystä kesän jäkeen (!!!!) edes tehnyt mieli seksiä..ja jos joskus kohdalle on sattunut jotain muuta tarjontaa, niinei kun ei mikään paikka toimi..tai sitten kaivetaan säpi-kortit esiin...YÖK...masentavaa..kunnon pano tekisi kyllä terää. olis varmaan paremmalla päällä sen jälkeen. seksiä ilman rakkautta vai rakkautta ilman seksiä ja toisinpäin. hehe. siinäpä kyssäriä kerrakseen ihan ite mietittäväksi. Tälläistä olen miettinyt. peace.
Kunnon panot tekis täälläkin tositositosi terää. Olis tässä rotalla muutakin hyvää tarjolla jos sitä kaivataan.Ja avaruuslentoon on aikaa enää vartti.
  Vastaa viestiin
25.11.10, 11:46   #27 (linkki)
a-nainen
(Vierailija)

Mielipide

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maukkatius Näytä viesti
Että kyllä varmaan tunnetta aina tarvitaan hyvään seksiin. Mutta voin suositella kaikille vakikainaloa (lue: -pano) :)
Elin aviossa 15 vuotta ja kaikki oli elämässä muuten ok, mutta seksiä en saanut kuin muutaman kerran viikossa. Kieriskelin haluissani haluamani naisen vierellä, aamulla väsyneenä töihin jne.. Nyt eronneena 5kymppisenä muistelen aikaa ja olen tyytyväinen viimeiseen viiteen vuoteen vapaana. Hankin erottuani 4-5 samanhenkisen naisen vakipanoseuran. Olen ollut erittäin tyytyväinen puutteettomaan elämään, saan jokapäivä sexiä, usein myös kahden naisen kanssa päivässä, erikseen tosin. Naiset ovat vaihtuneet jonkinverran vuosien aikana, mutta kahden kanssa suhde on jatkunut lähes viisi vuotta. Vietän kiihkeitä öitä, päiviä, iltoja, aamuja heidän kanssaan. jokus tapailaan pikaiseti luonnossa tai muualla.Joskus matkustelemme. Tämä sopii minulle, mutta ei kaikille...
Miksi tyytyä johonkin epäkohtaan suhteessa ja tehdä kompromisseja. Elämä on liian lyhyt.

Osoittaa kieroa luonnetta.
  Vastaa viestiin
06.12.10, 06:47   #28 (linkki)
Mies
(Vierailija)

Sinkun elämää...

Henkinen tunne on se ykkösjuttu, siitä kaikki lähtee liikkeelle ja sitten jos molemmista tuntuu siltä niin sitten se seksi kuvioihin mukaan.
  Vastaa viestiin
17.01.11, 21:59   #29 (linkki)
MoppiNanen
(Vierailija)

Seksisuhteista

Minukka on ollu tapana jostain syystä ajautua seksisuhteisiin, en tarkoituksella. Olisi joskus kivaakin kokea sitä "oikeaa rakkautta", ehkäpä ilman seksiä, kuin toisinpäin. Tottakai nautin seksistä ja erityisesti vapaudesta. Minulla on ollut useampia seksisuhteita kuin seurustelusuhteita tai yhden-illan panoja.

Pitkäaikaisin seksisuhteeni on useita vuosia kestänyt ja jatkuu edelleen. Kaikki seksisuhteeni alkavat aivan samalla tavalla. Ensin tavataan, ollaan kiinnostuneita, käydään treffeillä sitten päädytään sänkyyn. Sen jälkeen ei oikeen muuta tapahdukaan kuin sitä sänkypuolta.

Jostain syystä ihmettelen mistä tämä seksisuhteisiin ajautuminen johtuu.. Olenkohan jotenkin luonteeltani kykenemätön tulla rakastetuksi. Kaikki oikeat suhteeni ovat olleet todella lyhytaikaisia. Kun tuossa aikasemmin joku sanoi että vain miehet pyörittävät rinkejä niin kyllä naisetkin sitä tekevät. Minulla on ollut monia samanaikaisia seksisuhteita, ja samanaikaisesti yhdenillan juttuna, ne ovat täysin merkitsemättömiä.

Tämä pitkäaikaisin seksisuhteeni on ainut josta olen oikeasti ja syvästi välittänyt, ja olenkin saanut nokkiini siitä. Suhteemme alkoi siitä että tapailimme ja kesti kauan ennen kuin edes olimme sängyssä, myöhemmin välimatka ja elämäntilanteet jotenkin astuivat kuvaan ja juttu kuivui kasaan mutta se elvytettiin seksillä, eli satunnainen seksisuhde alkoi. En koskaan ymmärtänyt miksi ei siitä tullut seurustelua.. Meillä kummallakaan ei ole ollut muita ns. suhteita tämän rinnalla (en tiedä onko hänellä seksisuhteita, mutta minulla on). Kaikki muut eivät merkitse mitään, mutta kun tiedän etten saa sitä ketä haluan pidän sitä mielummin seksisuhteena kuin en mitään. Tämä on aika älytönä.

Uskon ettei ihminen voi elää pelkästään seksisuhteiden kautta, ne vain tuovat tyhjän reiän ihmiseen, lähesyyttä on saatava jostain, jos ei sitten ystävistä ja perheestä. Silloin kuin minulla on ollut pahimmat kaudet jolloin olen harrastanut eniten irtosuhteita olen mitä onnettomin, koska tunnen itseni riittämättömäksi, ja ihmettelen miksi miehen vain haluavat minun ulkonäköäni, kroppaani jne.. Sellainen tekee onnettomaksi.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku