| | |
19.10.06, 08:55
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | ikäero
Voiko vaikuttaa, kun meillä on ikäeroa jotain 6v ja nainen on se vanhempi. Vielä ei olla livenä nähty mut hyvin tullaan juttuun muuten ja silti tuntuu et ollaan jotenkin samalla tasolla vaikka suht nuori olenkin.
Kiva olisi kuulla muiden näkemyksiä =)
| |
| | |
19.10.06, 10:05
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | eipä haittaa
älä pelkää, tapailin itse yhtä kundia 29v, itse olen 37v nainen. Jos olette samalla aaltopituudella ei iällä ole merkitystä
| |
| | |
19.10.06, 10:08
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ikäero ei haittaa jos kemiat menee yksiin:)
tsemppiä sinulle;)
Mullakin on 19v vanhempi että semmosta:)))
| |
| | |
20.10.06, 11:04
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
ok:) Mua vähän jännitää, koska hän pyysi luokseenkin. Hän on muutenkin tietysti kokeneempi kuin itse, vaikken itsekään ole kokematon.
Tää on jotain niin huimaa ja uutta, koska aiemmin on ollut kumppanit nuorempia ja ei ole omaa kämppää niin ei häntä oikein meillekään voi kutsua.
| |
| | |
29.10.06, 21:23
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | älä
voisihan hänellä olla paljon yhteistä,äitisi kanssa,että siitä vaan.
| |
| | |
03.11.06, 16:57
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei mitään haittaa
Vaimoni on minua reilut 3 vuotta vanhempi enkä koe asiasta olevan mitään haittaa. Olemme molemmat nuorekkaita, vaikka yli viisikymppisiä jo kumpikin. Ei onni ole ikäerosta kiinni!
| |
| | |
10.11.06, 14:40
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2006
| Anna mennä vaan!
Ei ole minuakaan koskaan ikäero haitannut.Itse olen 25-vuotias ja aina olen tykännyt vanhemmista miehistä.Olen seurustellut jopa 19 vuotta vanhemman miehen kanssa.
| |
| | |
11.11.06, 15:39
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | alaikäinen!!!
Kyl mua kauhistuttaa, kun yksi 15v tyttönen asuu yli kolmekymppisen miehen kans. Tyttö sanoo, et ei ikäero haittaa, kun me ollaan henkisesti samanikäisiä. Teki mieli sanoa, et siis se mies on 15-v tasolla vai???? Jotenkin bedofiilimäinen fiilis siitä miehestä. Tytön perhe ei oo moksiskaan seurustelusta ja asumisesta. Ja minäkään en ole tiukkapipoinen, mut silti... Omaa tytärtä ( 17v), saisi kyllä niellä ja paljon, jos toisi mun ikäisen miehen (36) esittelyyn.
| |
| | |
14.11.06, 20:10
|
#9 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2006
|
Moi kaikile pitkästä aikaa !!! nyt voin sanoa et ei iälä ole mitään tekoa jos välittää ja ei ole ennakkoluuloja ! mie tapasin kesälä tulevan vaimoni (26v) ja meilä on kaikki enemmän kuin hyvin jos ei oteta ihmisten kateellisia puheita huomioon!! ikähän on vain numeroita !! ite oon 52. Ace
| |
| | |
05.02.07, 11:55
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihan Ok
Näinhän sen kuuluukin olla.Mies vähän nuorempi, koska kupsahtavat aiemmin.Mä haluan olla vanhanakin saman miehen kanssa. | |
| | |
09.02.07, 11:19
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Vai ikäero vaan numeroita? Mikä klisee!
Miten Ace muka joku olisi kateellinen teille? Naiselle, jonka mies on vanha pappa, kun itse on parhaassa iässä? Kyllä se niin vaan on, että sopisit naiselles isäksi paremmin kuin mieheksi, mutta vapaa maa...siitä vaan.
| |
| | |
16.04.07, 13:27
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | ikäerosta.
Mitä mieltä ootte siitä, kun mulla on juttuu 17 -vuotiaan pojan kanssa. Ite oon 14. Tykätään tosi paljo toisistamme, ja ollaan puhuttu tuosta ikäerostaki paljon, ei olla kuitenkaa vielä yhessä, kun ko. poika sano että haluu ensin tutustuu ihan kunnolla. Poika tietää edellisestä erostani, jonka otin aika raskaasti, ja sano että katotaan miten tää juttu etenee ja sitten vasta ruvetaan seurustelemaan jos siltä tuntuu, kun ei halua satuttaa minuu. Ja poika ei sitten hyväksikäytä minuu eikä mtn, vaikka tuosta selityksestäni vois ehkä semmosen käsityksen saada.
Ikäeroo meillä on n. 3 vuotta ja pari kuukautta.
| |
| | |
15.05.07, 08:46
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | elekäähän nyt
Näköjään naisten mielestä ei haittaa, jos mies on nuorempi. Se on ymmärrettävää. Mutta jos haluat kestävän parisuhteen, sinun tulee näyttää kaapin paikka. Vanhemmalle naiselle sen näyttäminen on aina hankalampaa.
| |
| | |
15.05.07, 09:45
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | oikeestikko...
juusokakkonen aikoo tuolla periaatteella kestävään parisuhteeseen...
| |
| | |
15.05.07, 11:29
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006
| hmm. (vierailija) :lle
omalle lapselleni toivoisin että nauttisi lapsena olemisesta, isompana ehtii ottaa noita murheita joita sinä olet jo joutunut ottamaan aivan liian aikaisin, lapsuus on ihanaa aikaa, sitä ei saa takaisin kovin helposti sitten isompana
| |
| | |
15.05.07, 11:32
|
#16 (linkki)
|
| juuso2 (vierailija) :lle
huumorimiehiä, kyllä miestä on joskus mukava katsoa hiukan ylöspäin vaikka nykyaikaa eletäänkin, tasa-arvoa kannatan yhdessä asumisessa, eli kaappi päätetään yhessä mihkä se laitetaan, mutta olen samaa että olis se mukavaa jos hiukan vanhempi mies on - ehkä
| |
| | |
15.05.07, 11:34
|
#17 (linkki)
|
| M21v (vierailija) :lle
mutta itse asiaan ja alkuperäisen kysymyksen esittäjälle: aivan mahtavaa jos olet löytänyt samalla aaltopituudella olevan kaverin - tuossa iässä tuollainen ikäero ei ole yhtään mitään, toivon onnea elämääsi!!!
| |
| | |
15.05.07, 14:56
|
#18 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2006
| joo
No mulle kävi niin,että kaveri on 18v nuorempi...ja on se liikaa...ihan eri sukupolvea ja ihan eri mieltymykset..ja vielä nyt vasta kävi ilmi, että hän on vuoden nuorempi kuin edes ilmoitti...toisaalta tietty voi olla kaveri ja noin eikä mua haittaa, jos meijät nähdään yhdes..kertaalleen jo sanoin että ei tää toimi..mut nyt toi vänkää takas...emmä tiiä..kauhee dilemma..eikä ole tullu kommenttia, että ootko poikas kans liikkeellä, kun sen verran nuorekas kuite olen. Kaveruus on kyl ihan jees. Suurin osa mun kavereista on nuorempia kuin minä. se pitää tietyl taval virkeenä. mutta siinä vaiheessa kun ylex lauantai ohjelma vaihtuu ylenaikaiseen niin hooh..ja siitä vielä nauttii..vappuaamuna tuli tuutin täydeltä työväenlauluja!!! että ei se vanhuus yksin tule..
| |
| | |
17.06.07, 18:50
|
#19 (linkki)
Joo minusta olisi kiva löytää itseään nuorempi mies, kun oman ikäiset on jo niin vanhan näköisiä..
| |
| | |
17.09.07, 13:22
|
#20 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2007
| Ikäerosta..
Itse erosin juuri viimeisestä suhteestani, jossa minulla ja silloisenlla poikaystävälläni oli 6-vuotta myöskin ikäeroa.
Itse olen 18v ja hän siis 24. Hyvin sujui ikäerosta huolimatta kaikki. Joskus tunsin oloni paljon kypsemmäksi jopa kuin mitä hän oli.
| |
| | |
20.12.07, 01:20
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | ikäero oikein päin
Olen yli 40v nainen ja kumppanini on ehdottomasti oltava korkeintaan ikäiseni. 50v on jo ikäloppu. Tapasin viehättävän 32v miehen jonka kassa synkkasi mutta pitkän päälle en halua olla esteenä tuon ikäisen miehen perheenperustamishaaveille. Itse panin piuhat poikki lapset tehtyäni alle 35-vuotiaana. Nelikymppinen mies on hieno tapaus, vähän jo tosielämää nähnyt, vastuuta kantava ja vielä toimiva uros. En kaipaa rahaa, asemaa, valtaa tai univormua mieheltä. Viriili seikkailunhaluinen ja huumorintajuinen mies sopivassa iässä on loistava kumppani lyhyeen tai pidempään suhteeseen ja nauttimaan elämästä kanssani.
| |
| | |
29.12.07, 21:16
|
#22 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2007
| ikäero
Hei! Nyt kysymys keskustelun alottelijalle - M21v, kun huomasin, että aloitettu yli vuosi sitten. Oletteko vielä yhdessä? Jos vastaus on kyllä, ikäerolla ei ole merkitystä. Jos vastaus on ei, ei ikäerolla ole vältämättä merkitystä. Pääasia on kemioiden yhteensopivuus ja halu olla yhdessä. Mutta pitää myöntää, että itselläni on tosi huono kokemus itseäni 16 vuotta vanhemman miehen kanssa.
| |
| | |
29.12.07, 22:34
|
#23 (linkki)
ei minusta ole väliä jollain 6-7v ikäerolla, minulla on ystäviä joilla on 8-15v ikäero ja ovat olleet yhdessä kauan ja ainakin toistaiseksi ovatkin.
itte oon vähä yl 40v ja ottaisin mielelläni 50-55v naisen, ne on kypsiä ja niin naisellisia ihania. uhkeen muodokkaita herkkupaloja.
mutt kun haluaisin vielä yrittää omiakin lapsia niin tartteis olla vähä nuorempia.
ei vaan oo löytyny omaa rakasta.
kaikella kunnioituksella naisia kohtaan, ihminen on nuorekas jos haluaa ja numerot on numeroita.
kaikille oikein hyvää uuttavuotta ja paljon ihania päiviä....maalaispoika
| |
| | |
03.01.08, 12:03
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei väliä
Mieheni on 30 ja minä 37. Ikäeroa ei kyllä huomaa missään. Paitsi nyt hieman jännittää kun ollaan perheenlisäystä yrittämässä, vieläkö kykenen tulemaan raskaaksi, entuudestaan ei kummallakaan lapsia ole. Vanhempien miesten kanssa olen aiemmin seurustellut, mutta todellinen yhteinen sävel löytyi vasta tämän "pojun" kanssa. Ei se rakkaus ikää katso.
| |
| | |
05.01.08, 23:53
|
#25 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
Olen mies. Ihmettelen sitä, että mikä ihme minua kiehtoo itseäni vanhemmissa naisissa. Toisaalta alle 30-vuotiaisiin naisiin on vaikea tutustua. Jos heitä menee baarissa jututtamaan, niin aina saa tylyn tyrmäyksen...
Ei se rakkaus ikää katso. Elämänkokemus on sellainen oppi, jota arvostan ja sitä saa vain elämällä. Toivottavasti tärppää edelliselle kirjoittajalle!
| |
| | | | |