Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.01.08, 13:29   #26 (linkki)
nti25
(Vierailija)

Ikä on periaatteessa vain numeroita. Tosin itse olen sitä mieltä, että nuoremman miehen kanssa en voisi seurustella (säädöt on sitten eriasia...), koska luonteeltani olen sellainen, että jokaisessa riidassa sanoisin: "mä olen suo vanhempi, sä et tiedä mistään mitään." Ja siihen se juttu sitten kaatuisi. Ja toisaalta olen sitä mieltä, että vanhemmat miehet ovat valmiimpia perheen perustamiseen kuin nuoret. En nyt kuitenkaan puhu miehistä, jotka olisivat minua jopa 20 vuotta vanhempia, mutta sellaiset miehet, jotka ovat minua 5-10 vuotta vanhempia olisivat vielä ihan ok. Mutta onhan se niinkin, että eivät kaikki miehet, vaikka olisivat kuinka vanhoja tahansa, osaa ottaa vastuuta elämästä ja osaa käyttäytyä (tämä on kyllä vähän hassu ilmaisu, koska kuka on määrännyt miten eri ikäisten ihmisten pitää käyttäytyä?) ikänsä vaatimalla tavalla. Ehkä se, että miehellä on selkärankaa keskustella kaikesta, on se mitä minä haluan. Tai en tiedä...
  Vastaa viestiin
12.01.08, 15:44   #27 (linkki)
rka
(Vierailija)

ikäero

ikäero on aina korvien välinen asia.
  Vastaa viestiin
26.01.08, 20:55   #28 (linkki)
saksofonityttö
(Vierailija)

meilkin 6 v eroo

meilläkin on kuus vuotta ikäeroo, mä oon 24 ja se on 18... eli ollaan nuorempii ku te, ei oo haitannu (kiähkiäh, päinvastoin). mä oon saanu ihan pari ilkeää kommenttia mut ehkä noin sata positiivista tyyliin et sehän on tosi kiva tyyppi ja kiva et oot sen kaa. kyl huomaan ikäeron silloin tällöin myös henkisesti. olen seurustellut myös mm 4 v vanhemman kanssa ja tämä on todella erilaista, mutta ei voi yleisesti sanoa kumpi on parempi. ehkä riippuu siitäkin millaisia asioita arvostaa..
  Vastaa viestiin
24.08.08, 21:19   #29 (linkki)
cuko
(Vierailija)

Okey!

Mun netti ihastus on mua vajaa 2 vuotta nuorempi ja mä ite oon 16. Mietityttää et haittaakohan se alaikäsenä jos poika on 14 ja tyttö 16? Meillä on paljon samoja kiinnostuksen aiheita ja tullaan juttuun siis TOSI hyvin. Se poika asuu nääs Yhdysvalloissa.
  Vastaa viestiin
08.09.08, 23:15   #30 (linkki)
ber
(Vierailija)

jees

heipsan kaikille. itse olen 18-vuotias tyttö ja seurustelen pian 14-vuotta täyttävän tytön kanssa. jos henkisellä tasolla kaikki on ok, minusta ikäero ei ole paha!
omiakin kavereita hiukan hämää meidän ikäero, mutta ovat ottaneet asian suurimmilta osin hyvin. joskus tulee hiukan epävarma olo ikäeron takia, mutta eihän se 4 vuotta niin paljon ole?
olen miettinyt tulevaisuutta pidemmälle - myöhemmässä vaiheessa ainakaan ikäero ei tule niin pahalta kuulostamaan. nyt ehkä vielä hiukan..
  Vastaa viestiin
10.10.08, 22:23   #31 (linkki)
minä 48
(Vierailija)

joo-o

12 vuotta nuorempi mies ollut minulla 10 vuotta ja edelleen on varsin makoisaa elämää meillä!
  Vastaa viestiin
05.02.09, 12:23   #32 (linkki)
Nainenpks
(Vierailija)

Pari vuotta ok

Mulla on neljä vuotta nuorempi mies ollut jo 30 vuotta.Ihan hyvä avioliitto.
  Vastaa viestiin
12.03.09, 19:10   #33 (linkki)
Lumihiytale
(Vierailija)

Ei se ikäero haittaa jos muuten tulee hyvin juttuun.
Itse olen 21v ja poikaystäväni 30v. 9 vuoden ikäeroa ei huomaa ollenkaan.
  Vastaa viestiin
19.12.09, 11:29   #34 (linkki)
KoKELLUT
(Vierailija)

Ikäero suhteessa

Olin armeijassa ja menin monen vanhemman naisen kanssa sänkyyn kun nuoriakkan saanut. Ei se haitannut vaikka eukko oli yli 60v, Kävin sen luono myöhemkin päivä kahvilla. Oli tosi halukas sängyssä ja vaativa, piti nuolla muutakin kun tissejä.
  Vastaa viestiin
18.12.10, 01:28   #35 (linkki)
hehs
(Vierailija)

ihmettelen aina miksi kaikki pitävät ikäeroa ongelmana .
ite oon 15 enkä ikinä vois kuvitella olevani omanikäiseni kanssa , kun oma herra on siinä kahdenkymmenenyhden paikkeilla . (:
  Vastaa viestiin
27.03.12, 07:37   #36 (linkki)
Fernando
(Vierailija)

MjwGdJFPsfhYzkgsUT

I listened too. As a nurse I tdenrsuand the need for ongoing training and education, however, I too believe that overnight stay is unnecessary unless it is a long distance away. Columbus is TWO counties away, however, we all know that you can be home from a Columbus meeting in 45 minutes to an hour. Commissioner Jackson did table the discussion however, why treat the lady who asked the question like she is uneducated about such issues? The question was never fully answered. What is the policy on overnight stay? I heard them say ONE county away. Seriously, Columbus is TWO counties away BUT it isn't that far. Perhaps it is time to update the policy to a more realistic expectation of good stewardship of County Funds. That is all the lady at the meeting asked which was never fully addressed just the request is tabled Thank you for posting podcasts! I just found these and will be listening and sharing.
  Vastaa viestiin
27.03.12, 22:12   #37 (linkki)
vpjjaux
(Vierailija)

uiEJpyXFhkolu

7RFcib <a href="http://tphqpjutqnij.com/">tphqpjutqnij</a>
  Vastaa viestiin
29.03.12, 01:41   #38 (linkki)
swvkeey
(Vierailija)

HmINheSrS

fNzJg3 <a href="http://fucycndgwhny.com/">fucycndgwhny</a>