Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.03.07, 11:39   #1 (linkki)
Mistress
(Vierailija)

Olen toinen nainen....

Haluaisin kommentteja ja kokemuksia sinkkunaisilta, jotka ovat päätyneet olemaan "toisia naisia". Kohtaloita ja kokemuksia, pliis. En tiedä kuinka olen ajautunut tähän tilanteeseen, mutta tässä ollaan... Tiedän, kyllä kuinka väärin teen, vai teenkö sittenkään... Minä olen sinkku, enkä siten siis satuta muita kuin itseäni. Turha ruveta moralisoimaan ja haukkumaan (vaikka joku sen kuitenkin tekee), sillä tiedän kyllä mitä tästä asiasta yleisesti ajatellaan.... Tiedän silti etten ole ainoa...
  Vastaa viestiin

21.03.07, 23:08   #2 (linkki)
Tiedän mistä puhun
(Vierailija)

Oikeassa olet...

nimittäin sen osalta, että viimekädessä sinä olet se, joka satuttaa itsesi.

Olen ollut "toinen nainen" joitakin kertoja. Minulla oli noin vuoden suhde naimisissa ollessani mieheen, joka oli naimissa. Todella typerää. No, päätin sen jutun ja jouduin kärsimään jätetyn "toisen miehen" katkeruudesta.

Avioeroni jälkeen sorruin uudelleen samaan juttuun. Jo aloittaessani suhteen tiesin, miten siinä loppujen lopuksi käy ja kerroin sen rakastajallenikin. Hänen mielestään asia ei ollut ongelma. Ei tietenkään. Hänhän sai kaiken, mitä halusi. Työmatkoilla ollessaan hänellä oli iloinen ja intohimoinen nainen odottamassa ja vielä mahdollisuus järkätä työmatkat aina niille viikoille, joilla lapseni oli isänsä luona. Upeata! Ja sitten niillä toisilla viikoilla hän pysytteli kotimaisemissa passattavana vaimon luona.

No, meidän juttumme alkoi syksyllä ja tiesin itsekin, että viimeistään jouluna minun kärsivällisyyteni pettää, sillä ei todellakaan ole kivaa viettää Joulua yksin (tai lapsen kanssa) kun itselle tärkeä ihminen viettää sen "onnellisesti" perheen keskellä ja jossakin vaiheessa hätäisesti laittaa tekstiviestiä, jossa kertoo kaipaavansa ja toivovansa, että olisi jossakin ihan muualla. Niinpä, miksi siis ei ole???

No, aika pian Joulun jälkeen päätin kyseisen jutun ja kuinka ollakaan??? Mies oli sitä mieltä, että olin tosi häikäilemättä käyttänyt häntä hyväkseni. Niinpä tietenkin. Hänhän oli vain häviäjä tuossa tapauksessa. No, näitähän riittää....

Silloin voit olla ns. "toinen nainen" jos aidosti pystyt pitämään tunteesi suhteenne ulkopuolella ja nauttimaan vain ja ainoastaan seksistä. Jos kuitenkin huomaat, että kaipaat kyseistä miestä henkisestikin rinnallesi, niin lopeta juttu ajoissa. Mikäli mies on aidosti sinusta kiinnostunut, niin hän lopettaa suhteensa ja tulee hakemaan sinut myöhemmin. Taloudelliset syyt tai "lapsista johtuvat" asiat ovat vain keino paeta todellisuutta ja joutua tekemään ne vaikeimmat päätökset.

Nyt kun olen viettänyt aitoa sinkkuelämää kaksi vuotta, niin olen välillä ottanut ravintolasta mukaani naimisissa tai avoliitossa olevan miehen. En ole tuntenut asiasta edes huonoa omaatuntoa, sillä mikäli minä en heitä olisi ottanut, niin joku muu olisi. Jos joku on ravintolassa pettämistarkoituksessa, niin sitä ei pysäytä mikään. Tiedän sen omasta kokemuksestani. Jos olen tuollaisen tyypin mukaani ottanut, niin silloin olen vain päättänyt ottaa heistä sen ilon, mitä yhden yön jutuista voi saada. En ole päästänyt tunteita mukaan niihin juttuihin - ainakaan vielä. Ehkäpä vannomatta paras :o)

Muista kuitenkin se, että elät täällä vain kerran. Yritä nauttia joka hetkestä, mutta älä anna kenenkään kävellä ylitsesi.
  Vastaa viestiin
22.03.07, 06:49   #3 (linkki)
epäjuman palvoja.
(Vierailija)

Kauneus on se, joka ratkaisee.

Ellet ole kaunis ja viehättävä, älä turhaan rakenna suhteita. Vain kauniille ihmiselle
löytyy luotettava kumppani. Sama koskee niin miehiä kuin naisia.
  Vastaa viestiin
25.03.07, 23:21   #4 (linkki)
luotettava
(Vierailija)

hmm

Kukaan ihminen ei ole luotettava. Jokainen on vastuussa ja vastaa tekemisistään ensisijaisesti vain itselleen. Ei ole täydellisyyttä tai vaihtoehtoja. On vain valintoja.
  Vastaa viestiin
26.03.07, 18:16   #5 (linkki)
Mistress
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mistä puhun
nimittäin sen osalta, että viimekädessä sinä olet se, joka satuttaa itsesi.

Olen ollut "toinen nainen" joitakin kertoja. Minulla oli noin vuoden suhde naimisissa ollessani mieheen, joka oli naimissa. Todella typerää. No, päätin sen jutun ja jouduin kärsimään jätetyn "toisen miehen" katkeruudesta.

Avioeroni jälkeen sorruin uudelleen samaan juttuun. Jo aloittaessani suhteen tiesin, miten siinä loppujen lopuksi käy ja kerroin sen rakastajallenikin. Hänen mielestään asia ei ollut ongelma. Ei tietenkään. Hänhän sai kaiken, mitä halusi. Työmatkoilla ollessaan hänellä oli iloinen ja intohimoinen nainen odottamassa ja vielä mahdollisuus järkätä työmatkat aina niille viikoille, joilla lapseni oli isänsä luona. Upeata! Ja sitten niillä toisilla viikoilla hän pysytteli kotimaisemissa passattavana vaimon luona.

No, meidän juttumme alkoi syksyllä ja tiesin itsekin, että viimeistään jouluna minun kärsivällisyyteni pettää, sillä ei todellakaan ole kivaa viettää Joulua yksin (tai lapsen kanssa) kun itselle tärkeä ihminen viettää sen "onnellisesti" perheen keskellä ja jossakin vaiheessa hätäisesti laittaa tekstiviestiä, jossa kertoo kaipaavansa ja toivovansa, että olisi jossakin ihan muualla. Niinpä, miksi siis ei ole???

No, aika pian Joulun jälkeen päätin kyseisen jutun ja kuinka ollakaan??? Mies oli sitä mieltä, että olin tosi häikäilemättä käyttänyt häntä hyväkseni. Niinpä tietenkin. Hänhän oli vain häviäjä tuossa tapauksessa. No, näitähän riittää....

Silloin voit olla ns. "toinen nainen" jos aidosti pystyt pitämään tunteesi suhteenne ulkopuolella ja nauttimaan vain ja ainoastaan seksistä. Jos kuitenkin huomaat, että kaipaat kyseistä miestä henkisestikin rinnallesi, niin lopeta juttu ajoissa. Mikäli mies on aidosti sinusta kiinnostunut, niin hän lopettaa suhteensa ja tulee hakemaan sinut myöhemmin. Taloudelliset syyt tai "lapsista johtuvat" asiat ovat vain keino paeta todellisuutta ja joutua tekemään ne vaikeimmat päätökset.

Nyt kun olen viettänyt aitoa sinkkuelämää kaksi vuotta, niin olen välillä ottanut ravintolasta mukaani naimisissa tai avoliitossa olevan miehen. En ole tuntenut asiasta edes huonoa omaatuntoa, sillä mikäli minä en heitä olisi ottanut, niin joku muu olisi. Jos joku on ravintolassa pettämistarkoituksessa, niin sitä ei pysäytä mikään. Tiedän sen omasta kokemuksestani. Jos olen tuollaisen tyypin mukaani ottanut, niin silloin olen vain päättänyt ottaa heistä sen ilon, mitä yhden yön jutuista voi saada. En ole päästänyt tunteita mukaan niihin juttuihin - ainakaan vielä. Ehkäpä vannomatta paras :o)

Muista kuitenkin se, että elät täällä vain kerran. Yritä nauttia joka hetkestä, mutta älä anna kenenkään kävellä ylitsesi.
Kiitos!! Kirjoituksessasi on järkeä! Ainakin tällä hetkellä olen tässä mukana vain ja ainoastaan fyysisen puolen takia. Tottahan minä pidän tätä miestä äärettömän puoleensavetävänä ja mukavana jne. Mutta olen päättänyt että jos tunteita alkaa kehittyä kummallekaan, niin lopetan jutun. En ikinä ottaisi itselleni miestä, joka on kykenevä parisuhteessa meidän suhteemme kaltaiseen toimintaan. Nautin komeasta ja ihanasta miehestä ja hyvästä seksistä=) Enkä muuten pode huonoa omaatuntoa!!=)
  Vastaa viestiin
27.03.07, 21:32   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2007
Päivä kerrallaan iloisena

Hoida itsesi ja lapsesi hyvin. Tulet saamaan kiitoksen elämältä. Älä murehdi turhia. Äläkä loukkaa ketään ehdoin tahdoin. Toiveesi toteutuvat, kun syvennyt elämään senhetkisillä ehdoilla.
  Vastaa viestiin
27.03.07, 22:33   #7 (linkki)
Tiedän mistä puhun
(Vierailija)

Täysillä nauttien

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pisteitä11
Hoida itsesi ja lapsesi hyvin. Tulet saamaan kiitoksen elämältä. Älä murehdi turhia. Äläkä loukkaa ketään ehdoin tahdoin. Toiveesi toteutuvat, kun syvennyt elämään senhetkisillä ehdoilla.
Näin olen itsekin asiaa pohtinut. Oma elämäni ei ole mennyt ihan sen satukirjan kauneimman tarinan mukaan, mutta en halua pilata elämääni murehtimalla. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että positiivisella asenteella ja iloisella mielellä on helpompi tarpoa omaa elämäänsä eteenpäin. Kuitenkin aina inhimillisyyden ja ihmisyyden säilyttäen.

Lapseni on minun elämäni tärkein asia, eikä hänellä ole aavistustakaan siitä hieman villimmästä Naisesta, joka minun sisälläni asuu. Teen kaikki tärkeät päätökset aina hänen parastaan ajatellen. Hän ei ole parin vuoden sinkkuiluni aikana nähnyt yhtään miesystävääni, enkä heitä tule jatkossakaan helposti esittelemään. Minun on oltava todella varma omista ja toisen tunteista, ennenkuin tällaista esittelyä tulisin tekemään.

Kieltämättä olen välillä tuntenut huonoa omaatuntoa niitä naisia kohtaan, joiden miehet pettävät kanssani heitä häikäilemättömästi. Olen myös jättänyt mielenkiintoisia tilaisuuksia käyttämättä silloin, kun mies on selkeästi "ensikertalainen" tai hänellä on esim. pieniä lapsia kotona. Silloin aidosti yritän sanoa hänelle myös naisen näkemyksen siitä, mitä on olla pienten lasten äiti. En siis ole täysin turmeltunut ihminen.

Olen myös lopettanut suhteen heti alussa, jos toinen osapuoli on liian tosissaan heti alusta alkaen. Olen Mistressin tavoin todennut tällaisille miehille, että miten hän edes kuvittelee minun koskaan luottavan häneen jos hän niin surutta pettää nykyistä vaimoaan tai tyttöystäväänsä. Olen kyllä samassa yhteydessä kertonut myös sen, että itsekin petin miestäni naimisissa ollessani. Ei siis todellakaan mikään lupaava lähtökohta suhteelle.

Ihanaa, jännityksestä kihelmöivää kevättä ja toivottavasti paljon läheisyyttä ja nautinnollisia hetkiä...
  Vastaa viestiin
05.04.07, 09:45   #8 (linkki)
se toinen
(Vierailija)

oma kokemus

itse menin suhteeseen ihan vain kokeilusta..ja sitä jatkui sitten 4 vuotta.Se oli pelkästään seksi suhde.Alussa tein selväksi että en kuuntele hänen asioistaan mitään mikä viittaa vaimoon,kysyin onko lapsia ei ole hän vastasi(valehtli).Sain selville kun kävin hänen asunnossa kerran.Lopetin suhteen koska tapasimme aina hänen aikataulujen mukaan,työmatkalla ettei tarvitse liikaa selitellä kotona...muitakin varattuja miehiä olen vuosien varrella tapaillut mm heidän työpaikoillaan,milloin ovat lähteneet tupakan ostoon.Kaikenlaista se teettää varatuilla.. Itse en ole pettänyt kun olen seurustellut,itse olen tullut petetyksi...
En ole ketään houkutellut petokseen,joten en kanna huonoa omaatuntoa nautinnon hetkistä.
Pitäkää naiset huolta miehistänne,etteivät vonkaa muualta.
  Vastaa viestiin
05.04.07, 18:13   #9 (linkki)
Mistress
(Vierailija)

En ole ketään houkutellut petokseen,joten en kanna huonoa omaatuntoa nautinnon hetkistä.
Pitäkää naiset huolta miehistänne,etteivät vonkaa muualta.[/quote]

Ah, miten totta!! Minäkään en tätä miestä iskenyt, hän iski minut... Ja kyllä se niin on, että jos mies pidetään kotona tyytyväisenä, niin harvalla on tarve katsella sivuilleen. Minun miehelläni (sillä varatulla siis) ei kotona ole asiat kunnossa ja sen kyllä huomaa.

Tässä on nyt vaan käymässä niin, että mies taitaa olla vähän retkahtanut minuun... muutenkin kuin fyysisesti siis... Saas nähdä kuinka kauan tätä jatkuu.

Ja sulle Tiedän mistä puhun... Juttusi vois olla mun kirjoittamia=) Paitsi etten ole ollut naimisissa... =)
Aion surutta ottaa kaiken ilon irti keväästä ja nauttia ihanasta miehestä(ni) niin kauan kuin tätä kestää!=) Kaikkea hyvää myös sulle!=)
  Vastaa viestiin
06.04.07, 18:13   #10 (linkki)
Savannah
(Vierailija)

samaa täällä

Olipa hauska lukea noita edellisiä, ihan kuin omasta elämästäni. Minun salasuhteeni on kestänyt reilut kaksi vuotta ja olen luovuttanut. En siis enää suostu tuntemaan syyllisyyttä enkä huonoa omaatuntoa. Aluksi oli tosi vaikea hyväksyä itsensä, miten voi tehdä tälläistä varsinkin kun oma liittoni loppui koska miehelläni oli toinen. Yritin lopettaa suhteen lukemattomia kertoja mutta aina jotenkin palasin ehkä koska liha on heikko. Meillä on pelkkä seksisuhde, mutta kieltämättä välillä on vaikea pitää tunteensa kurissa vaikka haluisinkin pitää suhteen vain seksin tasolla. En missään tapauksessa halua että hän eroaa tai ainakaan minun takiani, vaikka joskus heikkoina hetkinä sekin käy mielessä että mitäs jos. Itselleni on teini-ikäiset lapset enkä halua heidän sekaantuvan äitinsä parisuhdekiemuroihin joten tälläinen järjestely on loistava. Saan upeaa seksiä todella karismaattiselta mieheltä ja voin silti elää sinkun vapaata elämää. Ehkä hänenkin elämänsä kotona toimii paremmin, ainakin uskon niin.

Tsemppiä kaikille toisille niinkuin ensimmäisillekin Naisille !!!!
  Vastaa viestiin
07.04.07, 14:12   #11 (linkki)
"SEERI"
(Vierailija)

Että sellaista

Niin kävi minullekin ja minä tässä olen se joka sai itkeä hölmöyttään. Tällä hetkellä ei tavata enää mutta se mies ei jätä minua rauhaan. Hänellä on perhe jota ei voi jättää mutta ei kuulema minuakaan halua menettää. Taitaa olla todellinen itsekkyyden jättiläinen. kevät terveiset kaikille!
  Vastaa viestiin
07.04.07, 19:09   #12 (linkki)
kotipesä
(Vierailija)

Eipä sitä ketään voi omistaa. Jos mies haluu kokeilla toista, niin siitä vaan. Jokainen saa kantaa itse vastuunsa tekemistään/tekemättömistään asioistaan on se sitten vieraissa käyvä mies tai toinen nainen taikka se rouva siellä kotona. Syyt ja seuraukset on jokaisen tiedossa.
  Vastaa viestiin
17.04.07, 08:15   #13 (linkki)
Toinen nainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja "SEERI"
Niin kävi minullekin ja minä tässä olen se joka sai itkeä hölmöyttään. Tällä hetkellä ei tavata enää mutta se mies ei jätä minua rauhaan. Hänellä on perhe jota ei voi jättää mutta ei kuulema minuakaan halua menettää. Taitaa olla todellinen itsekkyyden jättiläinen. kevät terveiset kaikille!
Olen suhteessa, jossa mies on naimisissa ja hänellä on kaksi pientä lasta joista toinen on ihan muutaman kuukauden ikäinen vauva. En tiennyt suhteemme alussa, että hänen vaimonsa on raskaana. Kuultuani uutisen, olin tietenkin järkyttynyt. Sen jälkeenkin on tapahtunut heidän elämässään 'eteenpäin' menemistä, kuten uuden kodin ostamista yms. Pitäisikö minun lopettaa suhde, vaikka olemme molemmat äärettömän rakastuneita ja suunnittelemme yhteistä tulevaisuutta? Itselläni on takana pitkä suhde (+lapsi), jonka lopetin, koska halusin vain panostaa tähän uuteen suhteeseen. Tarvitsen kipeästi neuvoja, sillä en oikein pysty kenellekkään puhumaan tästä suhteesta avoimesti.

Vastaa viestiin
17.04.07, 08:46   #14 (linkki)
cxz

Rekisteröitynyt: 04/2007
..."toinen nainen" kuulostat rakastuneelta hölmöltä ja mies kus...äältä. Tosi moraaliton ja selkärangaton mies - sellasenko haluaisit elämääsi? Jos valehtelee yhdelle mikä ettei toisellekki, jos pettää yhtä mikä ettei toistaki... Nouse omille siivillesi ja ala nauttimaan omasta keväästä!
  Vastaa viestiin
17.04.07, 19:19   #15 (linkki)
Mistress
(Vierailija)

Toiselle naiselle

Kyllä vähän pahasti näyttää siltä, ettei mies ole perhettään jättämässä sinun takiasi....
Ainakaan vielä, jos uutta kotia on ostanut perheelleen yms.. Vaikeitahan nuo tilanteet ovat. Voimia sulle, kävi kuinka kävi.
Minusta sinun pitäisi lopettaa suhde. Olet itse tehnyt suuria ratkaisuja elämässäsi hänen takiaan (lopetit pitkän suhteesi), ja hän ei ole valmis samaan. Kertoo jo jostain.
Äärettömän harvoin mies jättää perheensä toisen naisen takia....
  Vastaa viestiin
20.04.07, 20:04   #16 (linkki)
Tiedän mistä puhun
(Vierailija)

Tein sen taas

Hei Mistress ja kumppanit.

Tätä keskustelua on ollut mielenkiintoista lukea. Olen monta kertaa meinannut kommentoida tai jatkaa keskusteluja, mutta nyt on pakko tehdä se. Syynä on tietty se, että tein sen taas - enkä kadu yhtään. Eli tietenkin vietin ihanan yön erään varatun miehen kanssa.

Tunnen kyseisen miehen työkuvioista ja olemme tavanneet useita kertoja töiden puitteissa noin kolmen vuoden ajan. Lähes tarkalleen vuosi sitten olimme eräässä seminaarissa, jossa vietimme ihanan yön yhdessä. Palasin juuri kotiin vastaavasta seminaarista jalat onnellisesti pari metriä ilmassa, sillä ihanan yön vietto toteutui uudelleen. Jollakin tavalla vielä ehdottomasti nautinnollisempana.

Kieltämättä hieman etukäteen epäilin, että en saa tätä ihanaa hetkeä viettää, mutta hän teki itse aloitteen. Nyt sitten olen kotona hymy huulilla ja muistelen nautinnollisia hetkiä.

Tiedän, että jonkin verran saan taas tehdä itseni kanssa töitä sen eteen, että saan palautettua itseni maanpinnalle, etten ala haaveilemaan tulevista, vaan ainoastaan muistelemaan tapahtuneita.

Nautitaan näistä hetkistä joita meille tarjoutuu.
  Vastaa viestiin
22.04.07, 20:01   #17 (linkki)
Mistress
(Vierailija)

Kylläpä meitä riittää=)

Minullakin takana taas ihana viikonloppu "varattuni" kanssa.... =)
Ihmettelen kyllä että kritisoijia on kovin vähän....

Nauttikaamme vapaasti elämän suomista iloista!=)
  Vastaa viestiin
24.04.07, 21:23   #18 (linkki)
Tiedän mistä puhun
(Vierailija)

Miten tuo järjestyy

Tuo on kieltämättä outoa, että meitä toisia naisia ei kukaan tuomitse tällä palstalla. Pitäiskö tytöt räjäyttää pankki ja ottaa asia puheeksi työpaikan kahvitauolla? Jos joku selviää siitä hengissä, niin kertokaa, miten kävi :o)

Kadehdin Mistress sun tilannetta jos olet pystynyt viettämään viikonlopun "varattusi" kanssa. Mun jutut on käytännössä päättyneet juuri siihen, että olen kyllästynyt toisen naisen rooliin nimenomaan siitä syystä, että en koskaan ole saanut nauttia varattujen miesten kanssa ihanista kiireettömistä viikonlopun aamuista. Millä verukkeilla sun "varattu" tuon vapaan järjesti? Ihan vaan vinkiksi jos saisin puhuttua oman ihanuuteni kokeilemaan samaa ;o)
  Vastaa viestiin
26.04.07, 12:41   #19 (linkki)
Mistress
(Vierailija)

Heh, minä jos ottaisin tämän puheeksi töissä kahvitauolla, voisi muutamilla mennä sumpit väärään kurkkuun... Mun työkaverit kun on kaikki naimisissa..... =)

Meillä tällaiset ihanat viikonloput onnistuu kun mies tekee reissuhommia ja on milloin missäkin päin Suomea. Ja minä sitten seuraan perässä mahdollisuuksien mukaan....
Ja ihanaa se on ollutkin. Emme ole paljon huoneesta poistuneet;) Paitsi mies työpäivän ajaksi. Ja syödäkin täytyy, että jaksaa;)

Toisen naisen osa on aika kuluttava, pakko myöntää, mutta onneksi pää on vielä pysynyt kylmänä ja jalat maassa....

Olen sanonut ennenkin ja sanon vielä uudestaan, että jos nainen ei osaa pitää miestään tyytyväisenä kotona, niin mies on oikeutettu hakemaan läheisyyden ja seksin muualta. Ja jos joku toinen nainen pystyy näitä asioita tarjoamaan, niin mikä tässä nyt on niin väärin...?? Niin makaa kuin petaa, jokainen meistä!
  Vastaa viestiin
26.04.07, 17:32   #20 (linkki)
ystävätär
(Vierailija)

Kiitos kun olette olemassa

Toisesta naisesta on hyötyä. Saa vaimo olla rauhassa, eikä tartte olla nyrkin ja hellan välissä. Aina kun mies lähtee reissuilleen, vaimo huokasee helpotuksesta. Ne tunnit tai yön ajan ei tarvitse vaimon pelätä, väkisinmakaamista, vittuilua, henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Saa olla ja ummistaa silmänsä hetkeksi, eikä tarvitse silloin pelätä. Joo miksi vaimo ei lähde, ei lähde ei, kun pelkää että tappaa! Helpompi olla ja kitua, mutta onneksi vaimolla on hyvä henkiystävä - minä. Minä autan, kuuntelen, itken, nauran,uhkaan ja vien välillä vaimon pois, mutta mies on hullu ja tulee perään. Mustasukkainen, vaikka itse nai muitakin. Mutta sinä toinen nainen, kiitos kun olet olemassa. Me voimme silloin hengähtää ja hieman nauraakkin. Mutta tulee se päivä vielä, kun vaimo on vapaa..sen olen luvannut ja hänen lapsilleen. Ja silloin ole hyvä, saat ne aamut myös olla tämän miehen kanssa!
  Vastaa viestiin
26.04.07, 18:45   #21 (linkki)
Mistress
(Vierailija)

Mutta entä jos mies ei ole väkivaltainen hullu.... Entäpä jos vaimo on kylmä pihtari, joka ei välitä pitää huolta miehestään....
Tuo on yksi näkökanta. Minä ajattelen, että nainen joka kestää tuollaista, on heikko, ja saa syyttää itseään jos ei ole voimaa lähteä. Vielä koittaa se päivä, että mies lyö viimeisen kerran....

Näillä asioilla on niin monta puolta. Toivon kuitenkin ystävällesi voimia lähteä, sillä kenenkään ei tarvitse eikä pidä tuollaista kestää!
  Vastaa viestiin
26.04.07, 19:40   #22 (linkki)
ex traitor
(Vierailija)

Mistress

Näin keskusteluanne seuranneena saanen heittää sekaan vähän miehistäkin kommenttia. Minulla oli n. 15v sitten tuollainen salainen suhde. Tapasimme monta kertaa viikossa, teimme yhdessä matkoja ja joka hetki kun olimme yhdessä, elimme kuin viimeistä päivää. Sellaista intohimoa en ole sen jälkeen kokenut, ehkä se oli sen kielletyn hedelmän lumoa. Mutta asioilla on kääntöpuolensa, niin myös tässäkin tapauksessa: syyllisyyden tunne, pettäjän elämä jossa elät valheidesi luomassa verkossa. Ei tälläinen voi toimia pitemmän päälle, ei mitenkään, ainakaan minun kohdalla. Niinpä olenkin nyt eronnut ja varmaa on se etten ikinä enää sorru "kahden naisen loukkuun"
  Vastaa viestiin
26.04.07, 22:35   #23 (linkki)
Tiedän mistä puhun
(Vierailija)

Emme tuollaisille miehille

Ystävätär, tiedän osittain mistä puhut, sillä eräs ystäväni joutui aikoinaan kokemaan osin vastaavaa. Siinä on ystäväkin enemmän kuin avuton.

Vaikka ymmärrän katkeran sävysi, niin se on kyllä sanottava, että tuollaisia miehiä varten en ainakaan minä ole. Ainakin kuvittelen, etten tuollaiseen mieheen ikinä törmää.

Toisaalta tiedän myös erittäin hyvin, mitä on elää ihmisen kanssa, jolla on perhe-elämää oleellisesti haittaava elämäntapa, jota hän ei itse koe ongelmaksi. Oma exäni oli alkoholin suurkuluttaja. Ihan alkoholistiksi en häntä voi kutsua, mutta aika lähelle.

Kun olen aiemmissa kommenteissani kertonut pettäneeni häntä surutta, niin syynä oli nimenomaan se, että se oli ainoa tapa kostaa hänen piittaamaton käytöksensä. No, eihän siitä sinällään mitään hyötyä ollut, sillä en koskaan asiaa hänelle kertonut. En minäkään siitä valehtelusta ja salailusta nauttinut, mutta nautin suunnattomasti siitä intohimosta ja huomiosta, jota rakastajani minulle antoivat. Sitä en saanut kotona, siillä kaljapullo oli exälleni huomattavasti tärkeämpi asia. No, hän oli tietty sitä mieltä, että juo ainoastaan minun takiani. Niinpä niin, sekä alkoholistit, että väkivaltaiset miehet löytävät syyllisen aina sieltä vastapäätä.

Tuntui todella pahalta lukea Ystävättären tekstiä ja toivon todella, että ystäväsi pääsee irti väkivaltaisesta miehestä ennenkuin se on liian myöhäistä. On pakko sanoa, että näin sivullisena ei voi käsittää, miten tuollaisesta ei mukamas pääse pois, mutta onhan meistä jokainen joutunut vastaavista kohtaloista lukemaan sitten, kun asia on ratkennut niin, ettei mitään ole enää pelastettavissa. Yritä sinäkin muistaa, että voimasi ja mahdollisuutesi ovat rajalliset.

Siinä olen Mistressin kanssa samaa mieltä, että en ymmärrä miksi osa naisista pihtaa tai käy "kauppaa" seksin avulla. Olen itse törmännyt todella mukaviin, komeisiin, seksinnälkäisiin miehiin. Eräskin n. 35-vuotias tosi komea mies kysyi mm. erittäin varovasti saako hän koskea ja suudella rintojani. Jotakin on pahasti vaimossakin vikana, mikäli on noin vaikeata antaa miehen koskea itseään. Todennäköisesti taustalla on joitakin traumoja, mutta niihinkin voisi hakea apua.

No, kyllä mä edelleen jatkan sen oman ihanuuteni muistelua ja viikonloppuna olen menossa risteilemään ja tarkoitus on pitää mahdollisimman hauskaa!
  Vastaa viestiin
26.04.07, 22:38   #24 (linkki)
wqz
(Vierailija)

ja kuka...

...toinen nainen oikeesti uskoo miehen p...kapuheet siitä, että hän on miehelle mitä lie ja vaimo sit kylmä ja pihtari tai jotain muuta... höpöhöpö. Niillä mies saa vaan just sen mitä hän toisesta naisesta haluaa. Ja mitä useampi nainen miestä rakastaa, ihailee ja palvoo, niin sitä paremmin miehinen itsetunto voi. Toisen naisen rooli on aika säälittävä.
  Vastaa viestiin
27.04.07, 10:19   #25 (linkki)
Tiedän mistä puhun
(Vierailija)

WQZ:lle

Niin, se riippuu siitä mitä hakee ja mitä uskoo. Silloin jos itsekin haluaa vain nautinnon, eikä muuta on toisen naisen rooli aivan loistava. Jos tunteet tulee mukaan peliin on syytä lopettaa, kuten aiemmin jo totesin.

Eli miksi ostaa koko lehmää jos haluaa vain... jne.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku