| |
23.09.07, 15:09
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Onko abortti helppo valinta?
Tässä tietoa sikiön kehityksestä ja kuvia. Osa materiaalista ei sovi herkimmille katsojille. Videosta ja tiedosta toivotaan avointa keskustelua. Mitä tieto teissä herättää? Voisitko itse tehdä abortin? Aihetta ei ole tarkoitettu loukkaamaan abortin valinneita, vaan herättämään keskustelua käsityksiä sikiön kehityksestä ja abortin yleisyydestä.
http://www.abort73.com/HTML/I-case.html
| |
| | |
23.10.07, 20:52
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Abortin paha todellisuus
Abortin todellisuus on raaka, ruma ja irvokas. http://www.lopettakaatappaminen.info/
Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, jolloin uusi ihmisyksilö äitinsä kohdussa saa alkunsa ja alkaa nopeasti kehittyä. Abortissa tämä ihmisyksilö tapetaan raalla tavalla. Ihmiselämä on lahja, eikä siihen ole toisella oikeutta puuttua.
Kaikkien pitäisi tukea ja rohkaista äitiä pitämään lapsensa, jos hän sitä epäröi. Myös miehen tulee kantaa vastuunsa lapsesta ja äidistä, koska hän on lapsen isä - luonnollista. Yhdistäköön rakkaus vanhemmat toisiinsa.
Kenenkään ei pidä vieroksua äitiä, vaikka lapsi olisi saanut alkunsa tuntemattoman henkilön raiskauksesta, vaan rakastaa ja tukea häntä. Ihmiselämän arvo ei riipu syistä, joista se on saanut alkunsa.
| |
| | |
10.11.07, 16:51
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | niinpä niin.
no mä tulin raskaaksi kun olin 21 vuotias. join, poltin pilveä ja elin mahdottoman huonosti. poikakaveri vaan sano, et hommaa se pirisikiö vittuun, ja niin mä sit tein abortin. joskus se painaa tietysti, mut tehty mikä tehty. aina joskuspelkään taas olevani raskaana.. ja en tiedä mitä tekisin. ilman isää en halua lasta, mut toisen abortin teko vois olla liian raskasta. Tiedän, et jotkut teistä pitää mua pahana ihmisenä, mut itse tiedän, etten ole paha.
| |
| | |
06.12.07, 16:06
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| jokaisella on tapansa Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja nainen28 no mä tulin raskaaksi kun olin 21 vuotias. join, poltin pilveä ja elin mahdottoman huonosti. poikakaveri vaan sano, et hommaa se pirisikiö vittuun, ja niin mä sit tein abortin. joskus se painaa tietysti, mut tehty mikä tehty. aina joskuspelkään taas olevani raskaana.. ja en tiedä mitä tekisin. ilman isää en halua lasta, mut toisen abortin teko vois olla liian raskasta. Tiedän, et jotkut teistä pitää mua pahana ihmisenä, mut itse tiedän, etten ole paha. | olisiko terilisaatio paras ratkaisu inni ei tulisi ei toivotuja ja epä muotoisia olioita
| |
| | |
10.12.07, 17:54
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sterilisaatioko, jos on nuorena elänyt huonoa elämää? Eiköhän ihmiset muutu yleensä aikuistuessaan.
| |
| | |
23.10.08, 13:22
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | MMMOOOI
OON RASKAANA: TAAS: KOLMAS KERTA ABORRTIA LÄHTEE NYT | |
| | |
30.10.08, 10:19
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | abortti
Tein abortin kun en halunnut lasta.
Simppeli juttu eikä tehnyt minusta huonompaa ihmistä. Nyt menee mukavasti.
| |
| | |
31.10.08, 11:55
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Entäs e-pillerit? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Elämän puolesta Abortin todellisuus on raaka, ruma ja irvokas. http://www.lopettakaatappaminen.info/
Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä. | Entäs ehkäisypillerit, jotka eivät ehkäise munasolun hedelmöitymistä, mutta kyllkin sen tarttumista kohtuun? Onko tämäkin aborttia?
| |
| | |
26.04.10, 10:43
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Perin järkyttävää videomateriaalia.
| |
| | |
22.09.10, 12:11
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Ovatko ehkäisypillerit joskus aborttia? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pillerelli Entäs ehkäisypillerit, jotka eivät ehkäise munasolun hedelmöitymistä, mutta kyllkin sen tarttumista kohtuun? Onko tämäkin aborttia? |
Joo, se on aborttia... katso tämä: Menetelmät Oikeus Elämään | |
| | | | |