Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.10.07, 12:26   #1 (linkki)
Sissu
(Vierailija)

Sinkun elämä on syvältä p....ä

Tänään olen taas niin kurkkua myöten täynnä tätä sinkun elämää. Ei ole kivaa olla yli kolmekymppinen ja toivoa ihmettä tapahtuvaksi, että sopivan kumppanin löytäisi ja niitä lapsiakin vielä (mahdollisesti) siunaantuisi.
Ei riitä se, että iso ihme pitää tapahtua, että sopiva mies kotiovelta tulee mut noutamaan mutta kun pitäisi löytää se kunnollinen mies tuolta surkeiden pelimiesluusereiden joukosta. Kuka mies nyt enää tavallista parisuhdetta haluaa kun netti ja maailma on täynnä tavaraansa jakavia naisia.

GRRRRRRRRRRRR! Kiukuttaa.
  Vastaa viestiin

12.10.07, 11:01   #2 (linkki)
m30
(Vierailija)

Äläs nyt...

Käännä ajattelu positiiviseen suuntaan. Sinkkuna saat olla ja mennä juuri niin kuin itse haluat, eikä ole kukaan rajoittamassa tekemisiäsi. ;) Ja jos nyt yhtään helpottaa, niin takuulla et ole ongelman kanssa yksin. Meitä kolmekymppisiä sinkkuja on, vaikka kuinka paljon vapaana. Toisilla se kumppani löytyy aiemmin ja toisilla se kestää kauemmin, mutta yhtä kaikki. Kumppania lähes jokainen jossakin vaiheessa kaipaa, mutta heikkoihin valintoihin ei tule siitäkään huolimatta sortua. Loppuun voin todeta, että ei ne kaikki miehet juokse "toosan" perässä. Kyllä joukkoon mahtuu paljon kunnollisia miehiä, jotka etsivät parisuhdetta. SE neula vain pitää löytää sieltä heinäkasasta.
  Vastaa viestiin
12.10.07, 20:44   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2006
olipa suoraa tekstiä tuo eka puheenvuoro

täytyy myöntää että kärsivällisyyttä tämä vaatii, etsiä sitä oikeaa, kohta kaksi vuotta olen netissä pyörinyt, en taida ottaa enää tosissani tätä touhua, mutta kyllä täällä mukaviakin löytyy - ajankuluksi -
  Vastaa viestiin
06.12.07, 15:55   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
jahtaa vonkuu ja ulisee

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lissukkavaan
täytyy myöntää että kärsivällisyyttä tämä vaatii, etsiä sitä oikeaa, kohta kaksi vuotta olen netissä pyörinyt, en taida ottaa enää tosissani tätä touhua, mutta kyllä täällä mukaviakin löytyy - ajankuluksi -
tässä olis yksi jos kiinostaa. mieli kuin pikkuville tahto kuin härkä
ter jabetus
  Vastaa viestiin
06.12.07, 21:12   #5 (linkki)
joink
(Vierailija)

oletko varma että se kunnollinen mies kelpaa sittenkään??? täällä toinen sinkku joka kaipaa kunnollista naista.
  Vastaa viestiin
06.12.07, 21:25   #6 (linkki)
Mi
(Vierailija)

kunnollinen mies?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joink
oletko varma että se kunnollinen mies kelpaa sittenkään??? täällä toinen sinkku joka kaipaa kunnollista naista.
Varmasti kunnollinen mies kelpaisi monellekin sinkkunaiselle, ne kunnolliset eivät vaan juurikaan yleensä hakeudu tietoisesti seuraan vaan jäävät "pelimiesten varjoon..."
  Vastaa viestiin
10.12.07, 23:46   #7 (linkki)
Yks pilaamaton
(Vierailija)

Tuntuu kyl siltä, et ei "kunnolliset" miehet kelpaa naisille. Nykyään niin monet naiset hakevat jännitystä ja sitä tosiaan saavat elämänsä täyteen, kun sekaantuvat juopporenttuihin ja pelimiehiin..
  Vastaa viestiin
16.12.07, 19:02   #8 (linkki)
EI KAIKKI JA TOTTÁ
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sissu
Tänään olen taas niin kurkkua myöten täynnä tätä sinkun elämää. Ei ole kivaa olla yli kolmekymppinen ja toivoa ihmettä tapahtuvaksi, että sopivan kumppanin löytäisi ja niitä lapsiakin vielä (mahdollisesti) siunaantuisi.
Ei riitä se, että iso ihme pitää tapahtua, että sopiva mies kotiovelta tulee mut noutamaan mutta kun pitäisi löytää se kunnollinen mies tuolta surkeiden pelimiesluusereiden joukosta. Kuka mies nyt enää tavallista parisuhdetta haluaa kun netti ja maailma on täynnä tavaraansa jakavia naisia.

Vastaa viestiin
21.12.07, 14:31   #9 (linkki)
hessu57
(Vierailija)

Sinkun elämä ei ole syvältä!

Kun on kokenut avoliiton ja avioliito. niin huomaa. (Yhdessä 6,5 v ja siitä 1,5 aviossa.)
Avoliitossa meni hyvin. Mutta, kun emäntä
halusi mennä oikeaan avioon niin minä pitkitin sitä. En katsonut avoiliittoa tarpeelliseksi enkä
nähnyt mitään hyötyäkään siitä olevan.
Annoin periksi. menin avioon.
Siitä alkoi HELVETTI. Vaimo alkoi kuluttaa rahoja kuin omiaan ja osti mitä huvitti. (Heräteostoja)
Kun mainitsin hänelle, että anna minulle kauppalappu niin kaupasta tulee sitä mitä tarvitaan eikä muuta.
Tästähän tuli niin suuri riita, että loppujen lopuksi molemmilla oli oma hylly jääkaapissa.
Oma sänky eri huoneessa. Kumpikin osti omat ruu`at. Vuokra ym. yhteiset, pakolliset kulut maksettiin puoliksi.
Puolitoista vuotta HELVETTIÄ. Sitten muutin pois vuokrayksiöön. Saman teki vaimo, mutta eri osoitteeseen. Puoli vuotta tämän jälkeen virallinen avioero oli valmis.(Minä maksoin kaiken)

Nyt olen tyytyväinen. Olen asunut 1,5v yksin. Onekksi on kavereita, joita tapaan päivisin. Kotiini
en halua yhtään "kaksijalkaista". asumaan.
Kaikki ystävät ovat tervetulleita kylään. Toivon, että
ystävä, joka tuleee, sopii tapaamisen.(Esim. Soittaa)

Eipä tässä muut kuin Hyvää Vuodenvaihdetta kaikille yksinäisille sinkuille.
[i]
Minä toivon, että tämä Joulun hömpötys menee pian ohi. En itse vietä Joulua.

Terv. Hessu
  Vastaa viestiin
21.12.07, 14:47   #10 (linkki)
hessu57
(Vierailija)

"Sinkun elämä ei ole syvältä!"

Halusin lisätä.

Ymmärrän nuorempia ihmisiä. Minä olen 50v. ja nautin omasta vapaudesta nyt. En ole tilivelvollinen kuin omista tekemisistä.

" Kodin", joka sen haluaa perustaa niin asiaa kannattaa harkita loppuun. Ei suinpäin avioon.

Minä erosin sovussa. Otin omaisuuteni mitä tarvitsin. Loput jäi emännälle. Olisi pitänyt
otaa kaikki mitä omistin ennen avoiliittoa.
Ei ollut avoehtoa. emäntä tyytyi siihe, että otin omani mitä halusin.

Sopuero, paras ero. (Ei voi teeskennellä toisen ihmisen kanssa).

Terv.Hessu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hessu57
Kun on kokenut avoliiton ja avioliito. niin huomaa. (Yhdessä 6,5 v ja siitä 1,5 aviossa.)
Avoliitossa meni hyvin. Mutta, kun emäntä
halusi mennä oikeaan avioon niin minä pitkitin sitä. En katsonut avoiliittoa tarpeelliseksi enkä
nähnyt mitään hyötyäkään siitä olevan.
Annoin periksi. menin avioon.
Siitä alkoi HELVETTI. Vaimo alkoi kuluttaa rahoja kuin omiaan ja osti mitä huvitti. (Heräteostoja)
Kun mainitsin hänelle, että anna minulle kauppalappu niin kaupasta tulee sitä mitä tarvitaan eikä muuta.
Tästähän tuli niin suuri riita, että loppujen lopuksi molemmilla oli oma hylly jääkaapissa.
Oma sänky eri huoneessa. Kumpikin osti omat ruu`at. Vuokra ym. yhteiset, pakolliset kulut maksettiin puoliksi.
Puolitoista vuotta HELVETTIÄ. Sitten muutin pois vuokrayksiöön. Saman teki vaimo, mutta eri osoitteeseen. Puoli vuotta tämän jälkeen virallinen avioero oli valmis.(Minä maksoin kaiken)

Nyt olen tyytyväinen. Olen asunut 1,5v yksin. Onekksi on kavereita, joita tapaan päivisin. Kotiini
en halua yhtään "kaksijalkaista". asumaan.
Kaikki ystävät ovat tervetulleita kylään. Toivon, että
ystävä, joka tuleee, sopii tapaamisen.(Esim. Soittaa)

Eipä tässä muut kuin Hyvää Vuodenvaihdetta kaikille yksinäisille sinkuille.
[i]
Minä toivon, että tämä Joulun hömpötys menee pian ohi. En itse vietä Joulua.

Terv. Hessu
  Vastaa viestiin
21.12.07, 15:07   #11 (linkki)
hessu57
(Vierailija)

Hei, sä olet masentunut

Hei!
Sinä ole kolmekymppinen. Ole onnelline . Minä olen just täyttänyt helmikuussa 50. Työni loppuivat muutama vuosi sitten tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Sain lopputilin. Elämä tuntui pysähtyvän 19 vuoden yhtäjaksoisen työn jälkeen.

Minulle tuli avioero kun olin 1,5 vuotta aviossa. Sitä ennen, avoliitossa 5 vuotta. En kannattanut avioliittoa muutta ex-vaimo halusi.((Saada sukunimensä muutettua). Hän oli ollut aikaisemmin aviossa mutaavioliitto päättyi miehen ja hänen yhteisiin ongelmiin. Oli ehtinyt kuitenkin tehdä
neljä ihanaa lasta ennen eroaan.) )

Ei avioon kannata mennä jos ei ole varma, että toinen osapuoli varmasti rakastaa.

Terv. Hessu

PS. Toivon Sulle kaikkea hyvää.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja EI KAIKKI JA TOTTÁ
Lainaus:

Vastaa viestiin
21.12.07, 16:22   #12 (linkki)
Viininmaistaja
(Vierailija)

Sinkku, vaihda paikkaa kanssani.

Olen suhteessa, jossa ei enää pitkään aikaan ole ollut rakkautta. Olen oppinut kaipaamaan rakkautta vasta syrjähyppyjen jälkeen. Olin jo unohtanut miltä rakkaus tuntuu ja miten se täyttää ja valaisee koko elämän. Olen puolisioni kanssa yhä yhdessä, koska emme halua loukata toisiamme ja meillä on yhteisiä taloudellisia etuja. Hänkin on ihan hyvä nainen ja ansaitsee parempaa. Minä vain olen hänelle väärä mies. Itsestäni puolestaan tuntuu siltä kuin olisin sivussa elämästä ja mahdollisuudet virtaa ohi.
  Vastaa viestiin
22.12.07, 10:53   #13 (linkki)
Viininmaistaja
(Vierailija)

Joukossa kultajyviä

Sissu koki, että netistä ei löydy muuta kuin luusereita ja ehkä täällä niitä on yksi promille enemmän kuin oikeassa elämässä. Täällä on kuitenkin kaikki etsimässä seuraa kun taas teatterissa ja taidenäyttelyssä seuranetsijöitä koko joukosta on ehkä 25 %. Baareissa puolet etsii seuraa. Täällä voi lähestyä ketä tahansa, mutta teeppä sama teatterissa !
Paljon myyntityötä tehneenä miehenä väitän, että kyllä sen oikean löytäminen on kiinni omasta itsestä. Myyntinaisen taidoista, jossa
panokset on laitettava ensikohtaamisiin. Viestienvaihto on pitkälle vain savuverhoa, jolla ruokitaan omaa mielikuvitusta ja annetaan toiselle ominaisuuksia, joita hänellä ei oikeasti ole. Odotukset kasvavat järjettömiksi.
Aloita kohtaaminen ajoissa peilin edessä ja opettele ihailemaan itseäsi: Minulla on kauniit silmät, kaunis hymy, vielä aika valkeat hampaat ja kaulan kaari on kaunis, kun vaan muistan pitää niskan suorana. Olkapääni ovat kauniit ja uusissa rintaliiveissäni rinnat näyttävät terhakoilta. Olen todella upea nainen !
Se tyyppi, mitä menen tapaamaan on tietysti luuseri ja huijari, mutta tätä tarkastelen vähän tarkemmin. Ehkä sieltä alta löytyy se mitä etsin. Houkuttelen sen kertomaan paljon pieniä asiaoita itsestään ja katson mistä aiheesta hän oikeasti syttyy. Tällä kertaa en kaada tyypin niskaan entisen mieheni petollisuutta ja kylmyyttä enkä taas kerran sorru kertomaan muista elämäni tragedioista. Jokaisessa miehessä on masentujaa, mykkäkoululaista, sairaalloista mustasukkaisuutta, määräilijää, nulikkamaisuutta ja yksioikoisuutta, mutta tästä tyypistä minä selvitän onko hyvät ominaisuudet sittenkin vallitsevat.
Minähän tässä olen se loistava pääpalkinto, jota niin monet tavoittelevat. Antaa miehen yrittää.
Ja tapaamisen jälkeen ... kun tyyppi taas kerran osoittautui aika hissukaksi ... pohdin mikä hänessä on hyvää ja millä tasolla hänen kanssaan kannattaa jatkaa. Ihannemieshän hän ei todellakaan ole, mutta jos hän veisi minut aina silloin tällöin teatteriin ja taidenäytelyihin. Ja Ruukin kierrokselle olisi kiva myös saada juttukaveri.
Joo ... pidänpä tämänkin lämpimänä ... ei nyt vielä ole pakko tehdä lopullisia valintoja. Tai oikeastaan ... tämä saa viedä minut teatteriin, mutta houkuttelen Pekan pyytämään minut Ruukin kierrokselle.
Elämä on ihanaa. Onneksi olen nainen !
  Vastaa viestiin
14.01.08, 14:08   #14 (linkki)
sohvis
(Vierailija)

Lainaus:

Sohvis olisi sinulle parahultinen.Yksi vika sohviksessa,olen liian vanha.Tuskin haluat 60v.kanssa alkaa hengailla.Ymmärrän tuskasi.Nykyaikana ei ehkä ole tarjolla sellasia luotettavia fiksuja miehiä,onko edes naisiakaan.Heidän ajatusmaailma on ilmeisesti aivan eri planeetalta,kaikenmaailman paskapelien tuhoama.Jos olisin vaikka parikymmentä vuotta nuorempi,voisin ehkä tullakkin kotiovellesi noutamaan sinua onnen satamaan.
  Vastaa viestiin
26.03.08, 20:14   #15 (linkki)
treffiapu
(Vierailija)

kyllästyny sinkkuteen?

jos ei jaksa olla sinkkuna ni sitten kannattanee lähteä miesten metsästykseen http://koti.welho.com/pfjader/Treffivinkit/
tuolla apua deittailuun
  Vastaa viestiin
14.04.08, 17:25   #16 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
en nyt sanois niinkään se on ihan ok
  Vastaa viestiin
14.05.08, 22:13   #17 (linkki)
Eronnut
(Vierailija)

Vuodet kuluvat

Viininmaistaja - neuvoisin eroamaan. Itse olin useamman vuoden suhteessa, josta tavallaan tiesin, että haluan erota. Voimia ei kuitenkaan ollut, ja ihmismieli on hyvä pelaamaan niin, että tuska otetaan vastaan vasta sitten, kun pakko on. Kyllähän se sattuu, harva ero on helppo.

Nyt "virun" sinkkuna, korviani myöten rakastuneena mieheen, joka on avioliitossa pystymättä eroamaan. Sanojensa mukaan tahtoisi, en tiedä, ja yritän olla ajattelematta niin kauan, kun asialle ei tapahdu mitään. Tarinan opetus kuitenkin: teille molemmille on olemassa joku jossakin, älkää antako elämän valua hukkaan. Ystävyyden ei tarvitse hävitä.
  Vastaa viestiin
16.06.08, 13:55   #18 (linkki)
patrik paukkonen,kähäri ja tuukka
(Vierailija)

pöö

olemme iloinen ja onnellinen homo kolmikko,tapasimme ja avauduimme täällä netissä..rakastamme toisiamme hyvin paljon...HOMOT ROCKAA!!
  Vastaa viestiin
01.11.08, 16:39   #19 (linkki)
Oikea Patrik Paukkonen
(Vierailija)

??

Kuka olet ja mistä pystyit tietämään meidän kolmiodraamastamme? O_o
  Vastaa viestiin
09.03.11, 21:01   #20 (linkki)
Sama
(Vierailija)

mieltä

Ymmärrän! Kun on tarpeeksi tavannut niitä vääriä ja muutama pelimieskin siinä joukossa niin ei jaksa enää etsiä sitä oikea! Itse olen lakannut etsimästä, se tulee jos on tullakseen ja tod.näk.ei tulee mutta se ei pahemmin haittaa, olen mielummin onnellinen ja itsenäinen sinkku kuin että eläisin huonossa suhteessa jossa mies on enemmin tai myöhemmin uskoton. Ja niin saattaa hyvinkin käydä myös toimivassa suhteessa.
  Vastaa viestiin
10.04.11, 00:07   #21 (linkki)
Moikka
(Vierailija)

tiedän kuka olet! :D

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sissu Näytä viesti

Oot varmasti suomipopin juontaja !
  Vastaa viestiin
22.04.11, 17:40   #22 (linkki)
brejk
(Vierailija)

123456

Lainaus:

sinkkuna on kiva olla, tästä ei elämä parane.
  Vastaa viestiin
22.04.11, 17:43   #23 (linkki)
brejk
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja m30 Näytä viesti
Käännä ajattelu positiiviseen suuntaan. Sinkkuna saat olla ja mennä juuri niin kuin itse haluat, eikä ole kukaan rajoittamassa tekemisiäsi. ;) Ja jos nyt yhtään helpottaa, niin takuulla et ole ongelman kanssa yksin. Meitä kolmekymppisiä sinkkuja on, vaikka kuinka paljon vapaana. Toisilla se kumppani löytyy aiemmin ja toisilla se kestää kauemmin, mutta yhtä kaikki. Kumppania lähes jokainen jossakin vaiheessa kaipaa, mutta heikkoihin valintoihin ei tule siitäkään huolimatta sortua. Loppuun voin todeta, että ei ne kaikki miehet juokse "toosan" perässä. Kyllä joukkoon mahtuu paljon kunnollisia miehiä, jotka etsivät parisuhdetta. SE neula vain pitää löytää sieltä heinäkasasta.

Ja millä perusteella toosan perässä juokseva mies ei voi olla kunnollinen? Mun mielestä on tekopyhää väittää, että mies voisi olla kiinnostunut vain yhdestä naisesesta.
  Vastaa viestiin
29.05.11, 14:08   #24 (linkki)
sinkku_m
(Vierailija)

Lainaus:

Oon kans kohta 30 täyttävä sinkku, ja etin kans sopivaa kumppania tositarkoituksella. T. Sinkkumies
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku