Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.07.11, 16:19   #26 (linkki)
pete
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bo Näytä viesti
Ihan niinkuin tyytyväiset koiranomistajat ei pyöri koirafoorumeilla...

Huono vertaus, koirafoorumeilla pyörivät tyytyväiset ja tyytymättömät koiranomistaja omistavat molemmat koiran ja he ovat myöskin kiinnostuneita koirista. Jos olet tyytyväinen yksin olemiseen, etkä kaipaakaan mitään seurustelusuhteita, niin miksi pyörisit foorumeilla jotka pyörii seurustelusuhteiden ja niiden etsimisen ympärillä? Jos oikeasti ei edes kaipaa seurustelusuhdetta, niin ei sellainen myöskään sano itseään sinkuksi, sillä sinkku on termi jolla viestittää muille "hei olen vapaa, eli minuun voi tulla tutustumaan siinä mielessä".
  Vastaa viestiin
29.07.11, 23:20   #27 (linkki)
Bo
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pete Näytä viesti
Huono vertaus, koirafoorumeilla pyörivät tyytyväiset ja tyytymättömät koiranomistaja
Varmaan täälläkin liikkuvat niin tyytymättömät kuin tyytyväisetkin ihna niinkuin vaikka koirafoorumilla.

Tietenkin jos 'sinkku'-sanan määrittelee niinkuin sinä sen määrittelit niin ihminen hakee seurustelusuhdetta (tai ehkei sitä, vain muuta seuraa ;D). Itse ajattelen että 'sinkku' on kuka tahansa henkilö joka ei ole vakavammassa suhteessa, eikä sanan määritelmä ota kantaa siihen miten ihminen itse tai ympäristö kokee tuon tilanteen. Nojuu, mutta eipä vängätä tästä enempää, OFFTOPIC.
  Vastaa viestiin
31.07.11, 11:01   #28 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2011
Millaisen nimikkeen meikäläisille sitten antaisit Pete?
  Vastaa viestiin
10.01.12, 20:17   #29 (linkki)
Sinkkuhan se sielä
(Vierailija)

Itte oon 28v miessinkku ja varmaan ikuinen sellainen. Joskus jotain lyhyitä juttuja ollut, ja oi kuinka sitä silloin aina muistaakaan kuin helppoo on olla sinkku, vapaa, jne. Ei mitään parisuhde velvotteita. Teen mitä tykkään, meen minne tykkään. Aina ei vaan jaksa käsittää ihmisten mielipiteitä, kysymyksiä "miks oot sinkku? Ootko gay? Eihän noin komea voi olla vapaa, jne"

Jos nyt pitäisi palata johonkin vanhaan parisuhteeseen, jättäisin väliin, vai eikö se oikea vaan ole napsahtanut kohdalle?

Jotkut ne vaan tykkää olla yksin!
  Vastaa viestiin
18.01.12, 12:22   #30 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2012
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkuhan se sielä Näytä viesti
Itte oon 28v miessinkku ja varmaan ikuinen sellainen. Joskus jotain lyhyitä juttuja ollut, ja oi kuinka sitä silloin aina muistaakaan kuin helppoo on olla sinkku, vapaa, jne. Ei mitään parisuhde velvotteita. Teen mitä tykkään, meen minne tykkään. Aina ei vaan jaksa käsittää ihmisten mielipiteitä, kysymyksiä "miks oot sinkku? Ootko gay? Eihän noin komea voi olla vapaa, jne"

Jos nyt pitäisi palata johonkin vanhaan parisuhteeseen, jättäisin väliin, vai eikö se oikea vaan ole napsahtanut kohdalle?

Jotkut ne vaan tykkää olla yksin!
Itse olen 31v. Viihdyn ja nautin sinkkuna olosta. Ikinä ei pidä poissulkea parisuhdetta, mutta en ole ns haku päällä tai muutakaan. En kaipaa parisuhteeseen ja osittain samat perustelut kuin sinullakin. Toki sitä en voi kieltää, että joskus kaipaa toisen vierellä oloa, tukea ja kainaloakin. Kuitenkin koen, että tämä sinkkuna olo on minulle se mistä nautin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku