Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.04.10, 14:13   #1 (linkki)
ikisinkku?
(Vierailija)

Sinkkukavereita!

Olen huomannut, että etenkin iltamenoihin on vaikea saada seuraa ja muutenkin kaipaisin enemmän samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä. minulla on kyllä ystäviä, mutta osa suurin osa seurustelee vakavasti eikä heistä ole niin usein seuraa. Tai ne sinkkukaverit, joita minulla on, eivät ole kiinnostuneita lähtemään esim. yöelämään. Nyt mieleeni tuli, löytyisikö täältä sinkkuja, jotka olisivat kiinnostuneita, joista toiminnasta tms. Myös kaikki urheilullinen tekeminen kiinnostaa. Selasin eurosinkkuja jo, mutta en ole ihan varma sen ikäjakaumasta. Olen itse 24-vuotias pääkaupiunkiseutulainen.
  Vastaa viestiin

11.10.10, 22:11   #2 (linkki)
samanikäinensinkku
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ikisinkku? Näytä viesti
Olen huomannut, että etenkin iltamenoihin on vaikea saada seuraa ja muutenkin kaipaisin enemmän samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä. minulla on kyllä ystäviä, mutta osa suurin osa seurustelee vakavasti eikä heistä ole niin usein seuraa. Tai ne sinkkukaverit, joita minulla on, eivät ole kiinnostuneita lähtemään esim. yöelämään. Nyt mieleeni tuli, löytyisikö täältä sinkkuja, jotka olisivat kiinnostuneita, joista toiminnasta tms. Myös kaikki urheilullinen tekeminen kiinnostaa. Selasin eurosinkkuja jo, mutta en ole ihan varma sen ikäjakaumasta. Olen itse 24-vuotias pääkaupiunkiseutulainen.
moi olen samanikäinen sinkku ja ystäviä löytyy oikein mukavasti, mutta kovin usein heitä ei nää esim. viikonloppuisin. harmi, että itse asun pohjanmaalla :/
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku