Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.11.10, 10:58   #1 (linkki)
Ihan nätti
(Vierailija)

Liian kaunis?

Minulla on vähän outo "ongelma"... Minulle ei tulla esim. baarissa juttelemaan (siis miehet), koska olen liian kaunis..??!!! Ja tämä ei ole todellakaan oma arvioni, vaan olen kuullut sen miehiltä, joiden kanssa olen mennyt itse juttelemaan. Ja omasta mielestäni en todellakaan ole liian kaunis, vaan ihan ok - kivan näköinen nainen.

Tämä on ehkä täysin turhanpäiväinen avaus, mutta tilanne sinkkunaisena vaan on välillä hiukan ärsyttävää... Muita, jotka kokeneet saman?
  Vastaa viestiin

06.11.10, 11:27   #2 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
No onneks ei ihan tollasta tilannetta oo tullut. Mutta niitä on, jotka tuijottaa tuijottamistaan eivätkä lopeta vaikka monesti pyydetään "Kun sä vaan oot niin kaunis, ettei susta voi saada silmiään irti..".
Aika epämiellyttävää, koska en pidä itseäni edes mitenkään nättinä..
  Vastaa viestiin
07.11.10, 19:25   #3 (linkki)
joopa joo
(Vierailija)

ulkonäkö

No mä saan aika hyvin miehiä baarista mutta kaikki tuntuu olevan ujon tuntuisia. Mä erosin ja mulle on sanottu että olen hyvännäköinen nainen ja tulen saamaan uuden miehen kun on ulkonäköä. En pidä itseäni kauniina mutta ehkä joo hyvännäköinen.
  Vastaa viestiin
13.01.11, 03:59   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2011
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan nätti Näytä viesti
Minulla on vähän outo "ongelma"... Minulle ei tulla esim. baarissa juttelemaan (siis miehet), koska olen liian kaunis..??!!! Ja tämä ei ole todellakaan oma arvioni, vaan olen kuullut sen miehiltä, joiden kanssa olen mennyt itse juttelemaan. Ja omasta mielestäni en todellakaan ole liian kaunis, vaan ihan ok - kivan näköinen nainen.

Tämä on ehkä täysin turhanpäiväinen avaus, mutta tilanne sinkkunaisena vaan on välillä hiukan ärsyttävää... Muita, jotka kokeneet saman?

Kun menet baariin, niin laitatko usein tukan koreeksi, enemmän meikkä kun normaalisti, ehkä jonkun avonaisen paidan missä muotosi tulee esille, tai jonkun seksikkään mekon, ja korkokengät?

Jos teet näin, niin kokeile ensikerralla jättää tukka ihan vapaasti auki, ilman mitään kummallista tekoa, luonnollisemmin meikkiä, farkut, joku bile toppi ja korkokengät.
Jotkut miehet saattaa pelätä koska olet niin vetävän näköinen. Helposti jos nainen on tosi seksikäs tai kaunis, niin mies ei uskalla mennä siihen vierelle, koska tuntee olevansa liian huono ulkonäöllisesti sinulle, ja että jos teidän baari-ilta kehkittyisi, niin mitä kävisikään jos alkaisitte seurustella, niin kuinka helposti menisit muiden matkaan?

Tälläistä alemmuuskompleksia miehet kokee yllättävän helposti.
  Vastaa viestiin
04.02.11, 02:35   #5 (linkki)
Mies naapurikaupungista
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja stymie Näytä viesti
Kun menet baariin, niin laitatko usein tukan koreeksi, enemmän meikkä kun normaalisti, ehkä jonkun avonaisen paidan missä muotosi tulee esille, tai jonkun seksikkään mekon, ja korkokengät?

Jos teet näin, niin kokeile ensikerralla jättää tukka ihan vapaasti auki, ilman mitään kummallista tekoa, luonnollisemmin meikkiä, farkut, joku bile toppi ja korkokengät.
Jotkut miehet saattaa pelätä koska olet niin vetävän näköinen. Helposti jos nainen on tosi seksikäs tai kaunis, niin mies ei uskalla mennä siihen vierelle, koska tuntee olevansa liian huono ulkonäöllisesti sinulle, ja että jos teidän baari-ilta kehkittyisi, niin mitä kävisikään jos alkaisitte seurustella, niin kuinka helposti menisit muiden matkaan?

Tälläistä alemmuuskompleksia miehet kokee yllättävän helposti.
Tuollaisia me vähän ollaan :) Mutta jään voi murtaa tekemällä aloitteen, katse tai sana baaritiskillä.

Ujous on ehkä väärä sana mutta "Ei":n saaminen tuntuu aina kurjalta.
  Vastaa viestiin
06.02.11, 18:07   #6 (linkki)
SanniSinnkkuu
(Vierailija)

Mä en saa mitään aloitteita baarissa vaikka muuten miehet usein kehuvatkin ulkonäköä. Ehkä olen vähän pelottava, kun meikkaan ja laitan hiukset aika huolella. Mutta en ole mikään tyrkkysexy-tyylinen, vaan enemmän sellanen femme fatale...ja valitettavasti aika suorasanainen ja itsevarman tai jopa ylpeänkin oloinen vielä (peitän sillä osittain kyllä sitä epävarmuutta joka siellä baarien lihatiskifiiliksessä tulee). Joskus kun olen mennyt baariin likaisella tukalla ja vähässä meikissä, olin yhtäkkiä suosittu?? En tiedä, markina-arvo ihan hukassa, yhtäältä saan kehuja ulkonäöstäni, toisaalta minua ei lähesty kukaan? Yleensä menee muutenkin niin, että noissa paikoissa naiset vie parhaat päältä, ei niiden miesten ketään edes tarvitse pokata. Juu, voisin itsekin lähestyä, mutta kun se on miesten asia, eniten halveksin tyrkkyjä naisia enkä sellaiseksi aio ryhtyä...;)
  Vastaa viestiin
24.07.11, 14:52   #7 (linkki)
Bo
(Vierailija)

Jaa, varmaan se johtuu juurikin siitä että olen niin pirun nätti ettei kukaan mulle tule ikinä baarissa juttelemaan! Tähän ajatukseen on helppo tarttua ja turvautua! :D

Olen kyllä ihan nätti nuori nainen mutten nyt varmana niin superkomea että miehet ei muka uskaltaisi lähestyä. Mielestäni suomessa on muutenkin vähän tylsä baarikulttuuri eikä ihmiset kauheen herkästi toisilleen juttele. Ainakin mulle tulee juttelemaan joko a) ympärikännissä olevat jotka suunnilleen puristavat tissistä ja kysyvät lähdetäänkö teille panee tai b) ylisliipatut supliikkimiehet jotka ovat yli-itsevarmoja ja tulevat baariin suoraan kotoa missä lueskelivat jotain pelimiehen opaskirjaa. Aika harvoin tulee joku normaali fiksu tyyppi juttelemaan. Ei siinä mitään, en itsekään pyri ottamaan kontaktia tuntemattomiin baareissa.

Ja baarissa mulla on melko normi vaattet ja aika vähän/ei ollenkaan meikkiä. Korkkareissa en mene koska niissä ei voi vetää siisteimipä tanssimuuveja.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku