|
Mä ajattelin ihan samalla tavalla jokunen vuosi sitten. Sitten kävi niin, et tapasin aivan ihanan miehen (ei netistä vaan ihan "normaalisti" ravintolasta) ja asia johti toiseen ja saimme ihanan tyttären. Nyt kun hän on pian 3-vuotias, en voisi ajatellakaan elämää ilman häntä. Joten näin nen ajatukset vaihtuu. Ehkä sullekin käy niin, kun löydät sen oikean. Tai no, niin, me erottiin tyttäreni miehen kanssa puolisen vuotta sitten ja nyt olen sinkku. Ravintolassa, kun olen tavannut jonkun kivan miehen ja sanonut, et mulla on tytär, ni ei ole kukaan lähtenyt karkuun.
Mulla on pari ikäistäni naispuolista kaveria -76, joilla ei vielä ole lapsia. Toinen ei edes ikinä halua lapsia, toinen haluais, mut ei ole miestä. Nämä lapsettomat kaverini eivät etsi miestä netistä eivätkä tosin ravintolastakaan, joten sulle voisin kertoa vinkin: jos toi 76 on sun syntymävuosi, niin sun ja mun ikäiset naiset lapsettomat eivät todennäköisesti enää JAKSA lähteä ravintolaan miehenhakuun eivätkä myöskään halua miestä netistä hakea. Jos totta puhutaan, niin en todellakaan tiedä, mistä he löytävät miehen. Uskoakseni naiset, jotka haluavat pysyä lapsettomia, elävät niin railakasta elämää, että siihen ei miehet sovi. Joten ehdottaisin, että miettisit vielä, haluatko oikeasti olla lapseton loppuelämäsi ajan. Lapset antavat sulle niin paljon enemmän kuin mitä luulet. Eikä sun tartte lasten kanssa luopua sun elämästä. Kun on lapsia, pitää opetella elämään siten, että ajattelee muitakin kuin itseään. Se tekee hyvää itsekullekin!
|